Espresso Dates

Meer informatie over restaurant Espresso Dates

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 18:00

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Hier een heerlijke omelet gegeten als lunch. De omelet was met verse ingrediënten bereid en prima van smaak. Het geheel werd geserveerd met lekker vers brood. De naam van het brood ben ik helaas vergeten maar het komt uit Marokkaanse keuken. De verse gezette koffie maakte het compleet. Aanrader voor een prima lunch in een eigentijdse trendy zaak.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Sinds de verhuizing is Espresso Dates niet veel veranderd. Het oude pand was monumentaler en misschien iets mooier maar de nieuwe locatie is weer erg ruim opgezet. De bediening is nog net zo vriendelijk, er zitten nog steeds altijd veel mensen en de lunchgerechten zijn erg goed.
Bxr .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Iedereen in de omgeving weet wat er met Espresso Dates 1.0 is gebeurd maar zowel de eigenaren als het personeel zijn altijd optimistisch gebleven en het mag gezegd worden dat Espresso 2.0 - in het nieuwe pand - net zo uitnodigend is met een kaart en een sfeer die vraagt om meer. Het nieuwe pand en de locatie zijn weliswaar minder opvallend, maar dat mag de pret zeker niet drukken: de muntthee is heerlijk, de taarten en yoghurt (die ik deze keer heb genomen) zijn verrukkelijk en de prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Het is een trendy zaak, een schone zaak en mensen komen hier met hun tablet om hun ding te doen of om even bij te komen. Het personeel is bijzonder vriendelijk en maken graag een praatje met hun gasten. Een schoolvoorbeeld van hoe het ook kan.

Ik kom hier zeker terug.
Glimlachje .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Ik heb daar heerlijk genoten van de wrap en de lekkere worteltaart hmmm heerlijk met marokkaanse kruidige koffie. Het werd ook nog goed gepresenteerd op een mooi dienblad.. Mijn collega's en ik hebben daar vergaderd, en dat ging prima!
Goede bediening, allen waren ze beleefd..Gezelllig, toppie gewoon! Zeker de moeite waard..

Oh ja, zelfs het toilet was mooi schoon! :)
Ingeborg S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Afgelopen weken twee keer bij Espresso Dates geweest. Wat een leuke ontdekking! Kleine en gezellige zaak met zeer vriendelijke bediening. Gezellige sfeer met heel divers publiek. Heerlijke smoothies en Marokkaanse appeltaart. Ook de Supercookies en de dadeltaart waren prima! Waard om naar toe te rijden voor koffie, lunch of thee.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Leuk, licht tentje met prima broodjes, muntthee en smoothies. Ook de bediening is top. Volgende keer neem ik de taart!!!
Bxr .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Een tijdje geleden liep ik mijn vast rondje in de buurt en zag tot mijn blije verbazing dat er op het bekende kruispunt aan de 2e Middellandstraat een nieuw restaurant was geopend: een zeer uitnodigende ontbijt- en lunchroom. Precies wat er hier nodig was. Ik ben naar binnengestapt en ben er bijna iedere zaterdagmiddag niet weg te slaan, zo gemoedelijk is de sfeer er en zo lekker is de muntthee. Ik kom er echt tot rust.

Het decor is heel aangenaam en schoon: hoge klassieke plafonds, dito grote ramen die je een mooi uitzicht geven op de bruisend buurt (als je tenminste geen slechte ogen hebt, zoals ik), de linkerkant van Espresso Dates is net een huiskamer waar je aan de grote tafel met je tablet gaat zitten of lekker een tijdschrift leest terwijl je geniet van een heerlijk kopje koffie of... muntthee. Heb ik al gezegd dat ze lekkere munt thee hebben?

Okee... de muntthee dan. Je kunt kiezen: een groot glas met heel veel muntbladeren of... je bestelt een classy oosterse theekan zodat de bladeren niet in je kopje terecht komen. Zelf neem ik ook altijd een heerlijke chocoladepunt. Zeer moeilijk te weerstaan. De prijs/kwaliteit-verhouding is goed.

Het personeel is zeer vriendelijk en - viel me gelijk op - sociaalvoelend en goed opgeleid. Ze tonen gemeende interesse in hun klanten die zeer divers zijn.

Ik heb het gevoel dat ze het bij Espresso Dates nog ver gaan schoppen. Veel succes.
Janneke S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Wat een geweldige aanwinst voor deze buurt! Supervriendelijke bediening, heel erg behulpzaam, geïnteresseerd in onze mening en bovenal een hele bijzondere kaart met zoveel lekkere dingen dat we amper konden kiezen. De Marokkaanse koffie is inderdaad erg de moeite waard alsook de gember/limoenthee. Inrichting is prettig, rustig vormgegeven, trendy en hip maar niet te. Clientèle is lekker gemêleerd, goeie sfeer! We komen hier zeker snel terug!