Esplanade Uithoorn

Marktplein 17 1421 AC Uithoorn Nederland Kaart
31-297820884

Over restaurant Esplanade Uithoorn

Een smaakvol paradijs

Esplanade is gevestigd aan de Amstel, waar je ’s zomers geniet op het grote terras aan het water. In de winter zoek je de warmte binnen. Hier wacht je de geur van verse koffie, huisgemaakte appeltaart, muffins en chocoladetaart. Onweerstaanbaar! Voor de lunch heb je keuze uit vers belegde broodjes, panini’s en een boerenbroodplank; een hartig plateau met wit en bruin boerenbrood en verschillende soorten beleg. Met een heerlijke smoothie of ijsje na kan je dag niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Esplanade Uithoorn

Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag t/m zondag: 10:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Sinds kort kun je ook heerlijk lunchen bij Esplanade. Ze serveren diverse soorten broodjes, waarbij je kunt kiezen uit verschillende broodsoorten. De broodjes zijn rijkelijk belegd en smaken erg goed. Voor de kinderen kun je ook kiezen voor een boterham met beleg naar keuze. De prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde. De bediening is allervriendelijkst, dus wat mij betreft is dit een absolute aanrader!
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
IJssalon Esplanade is leuk gelegen langs de Amstel in Uithoorn. IJsjes zijn heel goed, maar ook het andere aanbod aan appeltaart, pannenkoeken, bonbons etc. is uit de kunst. Vooral erg leuk om met kinderen naar toe te gaan, maar een high tea met volwassen kan ook.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Afgelopen zomer hebben we hier regelmatig een heerlijk ijsje gegeten. Er is volop keuze en alles smaakt even lekker.
Onlangs hebben we hier ook pannenkoeken gegeten met de kinderen. De appeltjes waren gemarineerd in kaneel met suiker. Erg goed.
De bediening is vriendelijk en erg goed met de kinderen.
We komen zeker terug.