Escubelle

• Af te huren
7,1
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Erg duur en geen vers eten. Zonde van ons geld. Een patatje pindasaus koste €5.50 en het was echt niet te eten. Burger xxl (€16,50) was niet heel groot en de frietjes die erbij geserveerd werden, waren gering.
Wiepje .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Matig eten en slechte bediening! We hebben hier vorige week met 4 personen gegeten. Onze zoon kreeg het eten pas toen de andere 3 personen al klaar waren. En vervolgens werd 2 keer het verkeerde gebracht. Toen we er na een uur genoeg van hadden en vroegen om het gerecht dan maar van de rekening te halen, kregen we een grote mond van de bediening en wenste de jongen in kwestie niet met ons in discussie te gaan! Naar de manager gevraagd maar zij kwam niet. Uiteindelijk heeft iemand anders van de bediening het gerecht van de rekening gehaald en onze zoon een broodje aangeboden omdat hij nog steeds niet gegeten had. Ook andere zaken niet correct, voor 3 personen mayonaise besteld maar het werd niet gebracht, na lang wachten 1 bakje gekregen maar er stonden er natuurlijk wel 3 op de rekening. Al met al een avond vol ergernis. Ook de spareribs en de hamburger was matig van kwaliteit met verlepte friet. Ik vind het echt niet erg om de hoofdprijs te betalen voor het eten want dat weet je van te voren op de boulevard in Scheveningen maar dan mag je toch wel een beetje service verwachten. Hier zien ze ons nooit meer!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We hadden het bbq arrangement geboekt. Helaas lag het voorgegaarde vlees voor de bbq al een paar uur uit de koeling naast de bbq. Wanneer je een worstje bestelde werd deze opgewarmd. Echter was het vlees koud. Dit was ook bij de andere personen van de groep. Met deze warmte is het onverantwoord om vlees voor zo'n lange tijd buiten de koeling te laten. Dit geldt ook voor de saladebar. De sla was verlept. Ik denk dat de temperatuur een keer nagekeken moet worden.
De service was niet bijzonder. Het duurde vrij lang voordat iemand onze vieze borden kwam weghalen.
Binte91276 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
geweldig eten, pasta zalm voor mijn vriendin was goed en ik had de varkenshaas, perfect rose gegrillt, gezellige bediening. als we weer in Scheveningen zijn ga ik hier lunchen, stonden echt lekkere dingen op de kaart. oja en 2 strandbedjes gehuurd, was maar 5 euro.
Claire W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Toen ik laatst bij Escubbel strandtent at, heb ik een heerlijke zalmmoot gegeten! het smaakte erg goed en er zat een heerlijk bearnaisesaus. de bediening was erg vriendelijk en heb erg met ze gelachen. Escubelle is een erg gezellige, fleurige strandtent en er hangt een goede sfeer! ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten en 's avonds genoten van de warmte van de openhaard. een super dag in Scheveningen om nooit te vergeten!!
groetjes Anne Marie-Claire
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Lekkere strandtent die niet hip of trendy probeert te zijn, maar met een eigen prettige identiteit. Wienerschnitzel (17,50) was te veel voor een lunch, lekkere krokante korst en dito frietjes en salade. Thaise curry (15,50) was wat flauwtjes qua smaak, maar ook hier een vol bord. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle, attente bediening. Lunch duurde 45 minuten
A. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Eigenlijk is elke strandtent in Scheveningen goed, na een lekkere slenterwandeling over het strand. Het komt dan aan op details als muziek, hoeveel volk zit er etc. Het eten is altijd duur op het strand, maar smaakt na een wandeling altijd wel goed - hier wel heel veel ketchup op de hamburger. De bediening is erg matig: ongeinteresseerd, drankje vergeten, geen servetjes. Met zoveel concurrentie is dat funest voor een strandtent. Volgende keer maar naar een van de buren.
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Escubelle ligt een beetje aan het eind van een rijtje strandtenten. Decor is niet "trendy", maar wel gewoon gezellig! We hadden een salade geitenkaas die gewoon heerlijk smaakte, plus wat - knapperige - frietjes. Er kunnen nog wat puntjes op de i gezet worden: de borrelhapjes vooraf met maar 1 servetje, geen vorkje voor de (pluspunt) bijbehorende minisalade...Maar de zeer vriendelijke bediening maakt een heleboel goed. Graag kom ik er nog eens. Prijs/prestatie is gewoon goed, zeker voor een tent op het strand. Toch nog 1 mopperpuntje: 5 euro voor een dubbele espresso is wel echt te duur.
Myriamstrand .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Leuke locatie, mooie tent en prima kaart. Maar bediening is echt verschrikkelijk. Ongeinteresseerd, chagrijnig en zeer onprofessioneel personeel. Duurt ook lang voordat het eten wordt geserveerd. Voor ons reden om er nooit meer naar toe te gaan!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Op de avond voor koningsdag heerlijk gegeten. Buiten erg fris, binnen heerlijk bij de open haard. Prima bediening. Een vrijgezellenfeestje aan een lange tafel naast ons zorgde voor een bijkomend jolig sfeertje. De tournedo was heerlijk. Prima eettent !
Jjcail .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Samen met vrouw en kids na een strandwandeling heerlijk gegeten bij Escubelle. Vlotte bediening in een sfeervol restaurant. Het eten was zeer goed te noemen; mijn biefstuk was heerlijk mals en prachtig medium gebakken. Ditzelfde gold voor de varkenshaas du chef van mijn vrouw. Toppie.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Wat een leuke maar ook zeker goede sfeer hangt er bij escubelle! Ik verheug mij zeker weer op het nieuwe seizoen zodat ik lekker van het weer kan genieten met een biertje en de heerlijke tapas schotel! De service is heel goed, vriendelijke mensen! Keep it going :)
Bovenkamp1993 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Het eten was lekker. Het is een mooie tent, gezellig ingericht. Echter was er veel op, geen varkenshaas, geen cassis, alleen sorbets als dessert, enz.
Door de geringe keuze bij de desserts maar een raketje besteld, ook deze waren op dus dan maar een calippo. We kregen een calippo van een nepmerk en moesten hier €4,50 voor betalen. We geloofden onze ogen niet. Daarnaast moest voor een klein bakje mayonaise €1 per stuk afgerekend worden. Dat vinden wij geen service.
Flore S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Super lekker eten, van de zomer heel vaak bij Escubel gegeten. De sate schotel is super goed! Mijn vriend eet vaak tournedos, deze kun je op verschillende manieren bestellen. Escubel altijd gezellige
sfeer voel me helemaal thuis.
Nog 5 weken dan wordt Escubel
weer opgeboud!! Ik heb er super
veel zinin!

Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Escubelle beschikt over een lekker ruim terras in een wat rustiger gedeelte van de Scheveningse boulevard. Helaas moesten we toch wel erg lang wachten (+- 45 min) op onze lunch: een stokbroodje geitenkaas en een tosti. We kregen hierbij geen bestek helaas. Zelf om gevraagd en toen kregen we een servet met daarin alleen een mes gewikkeld... apart... het was dus een beetje behelpen. Broodje en tosti waren niet bijzonder, maar goed van smaak. Er liepen 4 mensen in de bediening wat onrustig rond terwijl het niet eens druk was. Organisatie oogt dus rommelig en allesbehalve perfect. Ruimte voor betering wat dat betreft! Hopelijk volgende keer beter...
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Ik heb hier met een vriendin de hele middag lekker op het terras gezeten. De wijn is echt heerlijk en de locatie natuurlijk perfect, ietsjes verwijderd van de drukte in de buurt van de boulevard. Uiteindelijk hebben we besloten om ook maar wat te eten. Zij bestelde de schnitzel (niet bijzonder) en ik de spare-ribs. Mijn ribs waren echt keihard en je moest moeite doen om het vlees eraf te eten. Erg jammer! Voor het eten zou ik dus niet meer terug gaan, maar zeker wel voor de lekkere wijn en de leuke bediening!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Als Hagenaar afgelopen zaterdag met 35+ graden maar weer eens een keertje een strandtent opgezocht, omdat het aan zee tenminste nog enigzins was uit te houden. Een erg vriendelijk en begrijpend meisje van de "opneem" kon echter niets veranderen aan de slechte kwaliteit van bijvoorbeeld de huiswijn, bovendien nog lauw geserveerd. Men heeft wel een wijnkaart, maar alleen voor hele flessen. Ik heb maar een uitsmijter ham genomen, omdat daar niet veel aan te verpesten valt. Echter op mijn vraag of het groen achterweg kon blijven en de witte boterhammen met boter gesmeerd zouden kunnen worden, je raadt het al: "zit niet in het systeem" en dus onuitvoerbaar, dat bleek ook. Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat menig strandtent op Scheveningen nog altijd onder enig niveau presteert.
Prijs /kwaliteit wijn is door 95% beoordeelt als ‘goed’ U heeft 3 glaasjes gedronken
Kuipje boter altijd aanwezig. Een oordeel is alleen waardevol van frequente bezoekers die ook bij diverse weerstypes en dagdelen ervaringen hebben opgedaan
Dank voor reactie en fooi
Gieen .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Heerlijk zon dagje uitwaaien op het strand. Toch wel een gemis dat Escubelle er nu niet staat om even een warm drankje te nuttigen. Afgelopen zomer ben ik er geweest om lekker uit eten te gaan op het strand. Ik was aangenaam verrast door de bediening die ondanks de drukte uiterst vriendelijk waren. Ik heb toen een vega tortilla besteld. Door de drukte zou het wat langer duren wat voor mij geen probleem was. Ik bestelde alvast een drankje. 20 minuten last stond mijn vega tortilla op tafel. Zag er goed uit, het heeft mij zeker gesmaakt. Ik vond het ook heel attent dat de serveerster na vijf minuten even kwam vragen of het eten allemaal naar wens was. Na mijn avondeten heb ik nog even genoten van het weer onder het genot van een wijntje en de gezellig muziek van escubelle. Ik kom van de zomer zeker weer een bezoekje plegen bij Escubelle!
Niellow .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Gisteren een erg gezellige barbecue gehad bij Escubelle! Een paar weken geleden zocht ik een leuke strandtent uit om gezellig met vrienden te gaan barbecueën. Ik zocht een strandtent met een gezellige sfeer en lekkere muziek. Hierdoor kwam ik terecht bij Escubelle en ben daar dus ook met 20 man gaan barbecueën. We werden erg vriendelijk ontvangen en er was een mooie plek voor ons uitgezocht. Wanneer iedereen zat kwam de ober onze drankjes opnemen en legde hij gelijk alles over het barbecue arrangement uit. Wanneer wij honger kregen hoefden we het alleen maar te laten weten en het vlees werd er opgegooid en we konden onbeperkt van salade, broodjes en allerlei toppings genieten. Het eten was erg goed en we hebben zeker niks tekort gehad. Ik was ook erg blij dat de kok erbij stond, want daardoor kon ik makkelijk vragen stellen over de ingrediënten vanwege mijn allergie. Ik kom deze zomer waarschijnlijk ook nog wel eens a la carte eten.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Er liepen wel drie personeelsleden rond maar geen daarvan had in de gaten dat er nieuwe gasten gearriveerd waren die wat wilden bestellen. Toen ik dan na zo'n drie kwartier eindelijk iemand had gestrikt om de bestelling door te geven duurde het nog eens meer dan een half uur voor ons eten (twee personen) arriveerde. De varkenshaassaté was veel te droog en leek in de verste verte niet op varkenshaas. De spareribs waren vrij smakeloos. Voor mayonaise moest apart betaald worden. Erg weinig groenten en friet. En dat voor een toch niet geringe prijs. Voor hetzelfde geld kan je elders veel lekkerder eten en dan word je ook nog eens als klant behandeld.
Kortom: slechte service en slecht eten: geen aanrader.