Escamp Ezgi Restaurant

Leyweg 533B 2545 GG Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Escamp Ezgi Restaurant

Op en top Turks!

Houd je van volop Turkse gerechten en van de Turkse stijl en gastvrijheid? Dan is Escamp Ezgi restaurant echt de place to be. Een meest vriendelijk Turks gezin doet zijn best het je hier helemaal naar je zin te maken. Naast de fijnste vis- en vleesschotels kun je hier ook terecht voor een ontbijtje vroeg in de ochtend. Kijk ook even goed naar hun evenementen agenda, ze hebben altijd wel mooie dingen op de planning staan!

Meer informatie over restaurant Escamp Ezgi Restaurant

6,5
Mcornek .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De locatie van Escamp Ezgi Restaurant is vaag. De entree ook. Als je van een avontuur houdt, stap je naar binnen. Wij werden hartelijk ontvangen. Wij zagen gelijk dat de sfeer makkelijk is. Geen gedoe. Ik dacht gelijk, hier kan je een leuk feestje geven.
Toen wij er waren (ik weet niet of dat toeval was) zagen we een folklore aan nationaliteiten. Omdat de zaak heel ruim is, kropen/renden een paar kinderen gezellig rond. Wij hadden ook niet het gevoel dat we aan onze stoel vastgebonden waren. Er heerste vrijheid.
Het eten was perfect. Alle gerechten hadden een eigen specifieke smaak. Er werd niet overdreven veel geserveerd, hoewel je gerust om meer kon vragen. Niet veel poespas, gewoon echt goed. Het meisje wat ons bediende was erg aardig, behulpzaam en makkelijk.
Er was vanaf ongeveer 20.30 uur Turkse live muziek. Dat schijnt elk weekend zo te zijn. Ik waande me echt in Turkije. De zanger had een stem als een klok.
Ik zag een waterpijp voorbij komen. Er is een afgesloten rookruimte. De zaak wordt goed bezocht door Turkse mensen, wat ik een goed teken vind.
De zaak is lekker fris dus als je een koukleum bent, is het handig als je een vestje of trui bij de hand hebt.
Een aanrader als je een keer iets anders wilt en heel lekker wilt eten.
Zsuzsa.kis2 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Mijn 3 vriendinnen en ik samen naar Ezgi (Turks) gegaan met de AH spaarkaart actie. Ik heb op het laatst moment gereserveerd. Zelf ben ik niet gek op Turkse gerechten. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb heerlijk gegeten!!! We hebben 4 gangen gekregen, eerst soep met brood, daarna als voorgerecht verschillende tapas, daarna hoofdgerecht met lekkere vlees (mix grill) en rijst, en als toetje, heerlijk baklava. De soep kon iets warmer zijn, maar we vonden het niet erg. Alles was vers en lekker.
Service: aardige eigenaar, zijn vrouw (?) kwam ook naar ons tafel voor een gesprek, en werd altijd gevraagd of alles naar ons wens was. De personeel is ook heel vriendelijk en gezellig, daarom krijgen ze een 10 van ons!
Decor: Het is een beetje moeilijk om te vinden, en het buitenkant is ook niet echt aantrekkelijk, maar binnen is het veel beter, nieuw, groot en schoon. Ik denk dat het is gezelliger in de avond, want ik zag geen ramen, een het verlichting zorgde voor een avondsfeer. Er was ook een Turks live music band, en er werd gedanst. Ik vond zelf de muziek een beetje te hard. Er is ook een afgesloten roker gedeelte, daar was drukker, dan de gewone gedeelte.
Kortom: ik raad deze restaurant aan!

Sebastianbakker .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Prima eten, veel ruimte voor kinderen. Uitstraling is wel een beetje koud, later op de avond live muziek. Niet duur........
Wilmo350 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was smaakte ons prima. De mensen waren uiterst vriendelijk . Het decor was keurig.
Er was een dansvloer en een podium met life muziek. We hebben genoten van de verrassende sfeer.
Ienwoostdam .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
We zaten alleen in het restaurant, geen andere gasten. Een man in de zaak, die ons moest bedienen en in de keuken het eten klaar ging maken. Het Iens menu is geen aanrader. Een heel vervelende ervaring.
Het restaurant is meer voor grote gezelschappen, maar niet voor individuele gasten.
1Diamond .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
ik vond het ok maar er was geen toetje normaal is het een 3 gangen menu maar zij hebben geen toetje met de bon van A H
Dat vond ik iets minder de bediening was er vriendelijk wat veel goed maakt
Margrietje21 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Restaurant valt nauwelijks op (achteraf lokatie in winkelcentrum). Grote zaal die voor party;s gebruikt wordt (dansvloertje met blauwe verlichting). Geen sfeer. We waren de enige gasten. Geen keuzemogelijkheden voor diner. Kwaliteit van diner niet slecht maar prijzen veel te hoog, niet in verhouding met de lokatie en het gebodene. Degene die ons bediende was wel vriendelijk.
Corien_23 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Buiten ziet het decor er onooglijk uit, maar laat je hierdoor niet afschrikken. Het eten en de service is voortreffelijk.