Over het restaurant Esaki

SUSHI IN ANTWERPEN OF HASSELT - Ben je gek op overheerlijke sushi? Breng je binnenkort een bezoek aan Antwerpen of Hasselt? In beide gevallen kan je terecht in Esaki, want het restaurant heeft vestigingen in zowel Hasselt als Antwerpen.

JAPANS INTERIEUR - Beide restaurants hebben een bijzonder mooi Japans interieur. Dit zorgt natuurlijk voor een zeer ontspannen omgeving. In het restaurant vind je ook een zeer aangename sfeerverlichting, wat ook bijdraagt tot de eetervaring die je in dit restaurant krijgt.

ALLEN VERSE INGREDIËNTEN - De chefs in dit restaurant werken alleen met verse ingrediënten en dit is zeker nodig in een sushi bar. Je kan dus zeker rekenen op sushi met overheerlijke smaak!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Menuprijzen

• € 30 - € 35
    Dinermenu doordeweeks
  • € 30 - € 35
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Esaki

Tram Antwerpen Premetrostation Groenplaats (T3-T5-T9-T15)

Diner: van 17u tot 22u00 (behalve maandag)