Erve Kots

Meer informatie over restaurant Erve Kots

Voordelig
Gerben08 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met z'n tween hier gegeten, op zaterdag avond. Ruime ambiance, keuze uit meerdere restaurants op deze lokatie, wij hebben in het pannekoekenrestaurant gezeten, streekmenu gegeten. Was een prima keuze, ruim assortiment streekgroentes, heerlijke stukken mals vlees erbij, voldoende inhoud op je bord. Fijne mensen in de bediening, leuke lokatie om te onthouden, en zeker ook om te blijven slapen... ;-)
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Lekkere pannekoeken en heerlijk ijs als nagerecht, zeer vriendelijke bediening en dat alles voor èèn nette prijs. Mooie top locatie.
MariusJohan .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Met mijn drie Australische gasten heb ik pannenkoeken gegeten na ons bezoek aan het museum. Goed verzorgd en uitermate lekker en voor een redelijke prijs. De bediening was vriendelijk, correct en attent. De ontvangst in het restaurant en in het museum was OK. Een absolute aanrader voor degenen die een vleug Achterhoekse geschiedenis willen opsnuiven en eens lekker willen eten, want er is veel meer te bestellen dan alleen maar panenkoeken.
Nelly C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Met vrienden waren mijn man en ik bij Erve Kots.. De heren bestelden een klopgerecht met ribbetjes en ikzelf de schnitzel. Om een lang verhaal kort te maken: de porties vielen heel erg tegen, (drie eetlepels aardappels en even zo weinig broccoli en de bediening keek na het brengen van de maaltijd niet naar ons om, zoals niet vragen of alles naar wens is, of we nog een drankje wensten of iets bij wilden bestellen enz.. Toen we na afloop ons beklag deden werd ons excuus aangeboden en als "troost" een kop koffie! Nou ja... heel slecht allemaal en een heel onverstandige afhandeling van een ernstige klacht, vonden wij. Ons zullen ze er niet meer zien...
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Erg aardige en vriendelijke bediening. Het eten was goed maar niet buitengewoon. De appel, rozijnen en ananas lagen op de pannenkoek en waren niet in het beslag gemengd persoonlijk vind ik dit lekkerder. Bij mijn man was dat ook het geval. Dat was jammer dus een tip voor de kok!
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Meerdere malen geweest en het valt eigenlijk altijd een beetje tegen.
Ook de (gevulde) pannenkoeken zijn ondermaats en dit terwijl je verwacht dat dit hier top zou zijn.
Wellicht is het nieuwe concept iets om te gaan proberen (Hoofdkwartier van de Prins).
Cees E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Wij waren in de buurt op vakantie en zochten een leuk restaurant om 2e kerstdag lekker te eten.
Uiteraard even op internet gezocht, en toen zagen we Erve Kots - Hoofdkwartier van de Prins.
En ja, dan zie je ook toevallig de recensies.... oei... sommige zijn niet mals... Tót ik las dat ze recent het roer omgegooid hadden en verbouwd...(het hoofdkwartier van de Prins) toch gereserveerd en gegaan...

Geen moment spijt van gehad!
Mooie sfeer, héérlijk eten, goede bediening en gastvrijheid...
Oh, oh, wat hebben wij lekker gegeten en gezeten...

Ik heb het de bediening ook verteld, ze verdienen bij deze dus een betere recensie dan ze tot nu toe hadden, want is het blijkbaar allemaal veranderd...

NB. Over het pannenkoekenrestaurant kan ik geen oordeel geven, want daar zijn we niet geweest.
NB2: Als ik dan toch een puntje kritiek mag geven; de achtergrondmuziek was niet helemaal afgestemd op de sfeer (bijv. nét iets te hippe kerstliedjes t.o.v. de uitstraling van het restaurant)
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Omdat we in de buurt waren en ineens zin hadden in een pannenkoek hier terechtgekomen. We kenden het van een familie-uitje. De pannenkoeken waren oké, maar wat aan de vettige kant, wel voldoende belegd. Niet meer en niet minder een "gewoon" pannenkoek restaurant.
Henrike .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Ik kende het restaurant van vroeger en vond het leuk om nu met mijn eigen gezin er weer te eten. We waren er op dinsdagavond en er was een kleine gezellige zaal in gebruik. Het was er gezellig druk. De bediening wachtte geduldig totdat we onze kinderen op hun plaats hadden zitten. Met het bestellen van de pannenkoeken was er van alles nodig. Misschien handig om in het restaurant ook een kleurplaat oid voor de kinderen ter beschikking te stellen. Super lekker gegeten!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
dag ben zondag 17-11-13 bij erve kots wezen eten met mijn moeder en vriend wij hebben het menu de wintervermaakjes genomen allemaal kleine hapjes waar je uit kunt kiezen .
een heel leuk idee en erg lekker je kunt nemen zoveel je wilt en herhaling vatbaar lof voor de keuken en bediening we hebben wel 2 uur aan tafel gezeten lekker ontspannen en je werd ook niet weggekeken. wij komen zelf uit de horeca en weten er wel een beetje vanaf goede formule een echte aanrader gr fred groenlo
Keukenhen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Wij hebben hier alleen maar een kopje koffie (cappuccino) geprobeerd te drinken. Maar wat we hier voor euro 2,50 voorgezet kregen, is met de benaming gootwater nog te vriendelijk beoordeeld. Een lauwe bak melk waar in de verte een soort koffiesmaak in te ontdekken was, opgediend in een hoog glas met een laaggeplaatst oor, waardoor het glas uit de hand dreigde te kantelen. Automatenpleur van het allererbarmelijkste soort. We hebben het bocht niet opgedronken en de ober gemeld dat we het ver beneden de maat vonden en dus ook niet betaalden. Zo'n oude locatie verplicht zich aan kwaliteit. Wanneer dat niet het geval is, kan men beter sluiten.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Na een bezoek aan het Openluchtmuseum hebben we in het naastgelegen pannenkoeken restaurant gegeten. De pannenkoeken (met appel, boerenjongens, nutella) waren lekker. De hartige Museum Pannenkoek is meer een soort pizza met een andere bodem maar smaakte prima. De pannenkoeken bij Erve Kots zijn echter te klein, niet het formaat wat je zou verwachten. Voor een hongerige tiener onvoldoende. De bediening was rondom slecht, we hebben overal lang op moeten wachten, de drankjes, het hoofdgerecht, het toetje etc. Wellicht is het probleem te verhelpen door de zeer uitgebreide menukaart te vereenvoudigen a la Herman den Blijker?