Erve Hulsbeek

Oude Almeloseweg 13 7576 PE Oldenzaal Nederland Kaart

Over restaurant Erve Hulsbeek

Buitenplaats Erve Hulsbeek is een sfeervol hotel en restaurant met een prachtig terras aan de vijver, temidden van het luisterrijke landgoed Het Hulsbeek in Oldenzaal. In de prachtig gedecoreerde zaal kun je heel de dag terecht voor koffie, lunch, high tea of diner. Op de uitgebreide kaart staat een keur aan mooie klassieke gerechten met aandacht voor lokale ingrediënten. Geniet van een mals Twents veldhoentje en besluit met een mooie wandeling in de natuur.

Meer informatie over restaurant Erve Hulsbeek

• : Parkeerplaats