Erve Hulsbeek

Oude Almeloseweg 13 7576 PE Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Erve Hulsbeek

Buitenplaats Erve Hulsbeek is een sfeervol hotel en restaurant met een prachtig terras aan de vijver, temidden van het luisterrijke landgoed Het Hulsbeek in Oldenzaal. In de prachtig gedecoreerde zaal kun je heel de dag terecht voor koffie, lunch, high tea of diner. Op de uitgebreide kaart staat een keur aan mooie klassieke gerechten met aandacht voor lokale ingrediënten. Geniet van een mals Twents veldhoentje en besluit met een mooie wandeling in de natuur.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Erve Hulsbeek

• Kom je met de auto?
    U rijdt op de A1 en neemt de afslag Oldenzaal/Het Hulsbeek [afslag 32] naar de N342 Rotonde rechtdoor Stoplichten rechtdoor Daarna afslag [Het Hulsbeek/Oldenzaal] Rotonde driekwart Volgende rotonde rechtdoor Daarna eerste weg links (afslag Het Hulsb
  • : Parkeerplaats

- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch ma - vr 12:00-14:00
- Lunch za - zo 12:00-15:00

Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijke high tea gehad samen met mijn vriendin. Zeer uitgebreid ook. Miste alleen nog een paar lekkere bonbons :-D. Maar die had ik er dan wel in moeten proppen want we zaten goed vol.
Marike D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk van een high wine arrangement genoten in een prachtige omgeving. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanbeveling waard!
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met een groep van 8 gegeten bij Erve het Hulsbeek. Elke gang is gewoon prima bereid. Zelf gekozen voor een uitstekende dry aged beef. Vriendelijke bediening. De ambiance binnen is prima, buiten is het zelfs prachtig met een mooie tuin met uitzicht over een waterpartij.
Echt een mooi restaurant in het buitengebied van Oldenzaal.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
In een adembenemend mooie natuur en schiiterende ambiance genoten van een heerlijk buffet als afsluiting van onze reünie. Alles meer dan goed verzorgd door een puike en zeer klantvriendelijke bediening. Voorafgaand aan het buffet tijdens ons samenzijn genoten van een heerlijke droge witte huiswijn. Een absolute topper van het buffet vond ik het gerecht met ossenhaas stukjes en warme groenten.
Erve Hulsbeek een aanrader!