Erve Brooks

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Erve Brooks

Tom B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prachtige locatie!!! Pannenkoeken zijn prima, niets mis mee. De omgeving is bijzonder leuk. Er is van alles te doen voor kinderen. Blote voetenpad, springkussen en nog veel meer. Een echte aanrader!
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij hebben vanmiddag de 90e verjaardag van onze moeder, grootmoeder en overgroetmoeder gevierd en het was geweldig. Alle aandacht ging in eerste plaats uit naar de 90 jarige, maar ook naar de achterkleinkinderen en alle gasten. We hadden dan ook een geweldig goede en vriendelijke gastheer. Niets was te veel, kortom een geslaagde middag!
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Viel een beetje tegen. Zoveel reclame en dan verwacht je een top pannekoek, maar dat viel erg tegen. Pannekoeken waren klein, niet echt goedkoop en dus moesten we thuis bij eten. Jammer, want de lokatie is perfect en leuk voor de kinderen, maar aandacht aan de keuken en de hoeveelheden zou goed zijn. Prijs kwaliteit echt slecht.
Henry John E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hadden een familiearrangement met ieder 5 drankmuntjes. Dit bleek veel te veel. De muntjes konden niet worden terug genomen. Een likeurtje bij de koffie kon ook niet. Konden ze niet aan beginnen. De bediening schaamde zich zichtbaar voor de slechte gastvrijheid van de leiding. De barbecue stond in een veel te kleine en slecht geventileerde ruimte. Jammer terwijl de locatie zo mooi is.
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Al sinds ik klein ben kom ik regelmatig bij Erve Brooks. Het is het ideale restaurant om met kinderen naartoe te gaan. Er is overal aan gedacht van speelplekken binnen en overdekt, als heerlijke ruime buiten speelplekken. Het menu is gewoon heerlijk simpel, pannenkoeken en wat aanvulling van uitsmijters en kroketten met brood. De appelpannenkoek is een absolute aanrader! De prijzen zijn ook erg goed, voor nog geen euro krijg je een plak cake bij de thee! Het is ook erg leuk om hier gewoon met vrienden naartoe te gaan en lekkere appeltaart te nemen bij de koffie.
Yo-Na .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016

Unieke locatie! Eten in een museum, ik kon het niet geloven, wat een mooie setting!
In echt jaren 50 interieur eten, in de randstad waren alle mooie spullen al lang gejat.
Apparte bediening, alleen maar jongens en meisje onder de 18 in boeren kiel.
We hebben er zo'n beetje 8 aan onze tafel gehad, ieder lijkt een eigen taak te hebben. Liep verder wel goed, was ook niet druk.
Het eten. We hebben alleen pannenkoeken besteld, deze waren aan de kleine kant, zeker voor de prijs! Verwacht je niet echt daar in de achterhoek. Alles was wel okee, maar ze stonden wel heel snel op tafel en dat zag je terug in deels rauwe ingrediënten. Zoals de paprika, ik vind dat niet zo'n probleem, maar ik ken veel mensen die dat niet kunnen verdragen.
Dus leuk voor 1 keer.
Daniël W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Tijdens onze vakantie zijn we beland bij Erve Brooks, aan te raden voor/met kinderen en mensen die geïnteresseerd zijn in het boerenlandleven en snuisterijen.
Over de pannenkoeken die wij genuttigd hebben: Deze waren gewoon goed. Luchtig, niet te dik en vet, gaar, goed belegd en vooral niet taai en melig.
Een kinderpannenkoek had de vorm van een paddestoel. De manier waarop dat werd gedaan (twee stukjes eraf snijden) is bijna net zo makkelijk als een kinderpannenkoek verkopen in de vorm van een maan. Hou deze voortaan gewoon rond of maak er iets creatiefs van. Dit neem ik overigens niet mee met mijn beoordeling, want onze zoontje van 2 had de pannenkoek binnen 5 minuten verorberd. Gezien kinderen van zijn leeftijd over het algemeen erg eerlijk zijn over het eten, ga ik ervan uit dat hij het erg smakelijk vond.

De bediening is aardig en serveerde tijdig onze pannenkoeken.

De typische boerderij stijl wat hoort bij de streek viel ons erg in de smaak. Ook waren de tafels schoon en netjes gedekt. Voordeel is ook een klein kinderhoekje met speelgoed.

Mochten we weer in de buurt zijn, dan stellen we onze navigatiesysteem alvast gereed voor een heerlijke pannenkoek én vermaak.
JW H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een pannenkoek die qua smaak niet echt positief opviel maar ook qua omvang niet in verhouding stond met de gevraagde prijs. Ligt ver onder het gemiddelde van de pannenkoeken restaurants. Dus kort gezegd zeer matige pannenkoek. Toetje was ook niet erg geweldig. Viel bij het hele gezelschap niet in de smaak. Wat voor vers fruit moest doorgaan bleef liggen omdat het niet lekker smaakte. Jammer is dat men niet open staat voor feedback. Er werd niet tussendoor gevraagd of het smaakte. Onervaren bediening en management. Ook wordt feedback bij het afrekenen niet gewaardeerd. Het was onze eigen schuld, hadden we het maar eerder moeten zeggen. Maar er wordt geen actie op ondernomen. Wel jammer zo'n arrogante houding. Kennelijk kun je je dat veroorloven op een toeristische locatie er komen waarschijnlijk toch wel weer nieuwe toeristen. Locatie is best leuk. Eten echt onder de maat.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Heerlijk genoten van de omgeving, de inrichting van de boerderijen, de terrassen en de speel mogelijkheden voor de kleine kinderen.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Voor de eerste keer bij Erve Brooks.
Een heerlijke pannekoek gegegeten in een prima sfeer. Zeer goed adres om met de kinderen of kleinkinderen naar toe te gaan. Prima prijs/kwaliteit verhouding.