Erve Brooks

Meer informatie over restaurant Erve Brooks

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Al sinds ik klein ben kom ik regelmatig bij Erve Brooks. Het is het ideale restaurant om met kinderen naartoe te gaan. Er is overal aan gedacht van speelplekken binnen en overdekt, als heerlijke ruime buiten speelplekken. Het menu is gewoon heerlijk simpel, pannenkoeken en wat aanvulling van uitsmijters en kroketten met brood. De appelpannenkoek is een absolute aanrader! De prijzen zijn ook erg goed, voor nog geen euro krijg je een plak cake bij de thee! Het is ook erg leuk om hier gewoon met vrienden naartoe te gaan en lekkere appeltaart te nemen bij de koffie.
Yo-Na .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016

Unieke locatie! Eten in een museum, ik kon het niet geloven, wat een mooie setting!
In echt jaren 50 interieur eten, in de randstad waren alle mooie spullen al lang gejat.
Apparte bediening, alleen maar jongens en meisje onder de 18 in boeren kiel.
We hebben er zo'n beetje 8 aan onze tafel gehad, ieder lijkt een eigen taak te hebben. Liep verder wel goed, was ook niet druk.
Het eten. We hebben alleen pannenkoeken besteld, deze waren aan de kleine kant, zeker voor de prijs! Verwacht je niet echt daar in de achterhoek. Alles was wel okee, maar ze stonden wel heel snel op tafel en dat zag je terug in deels rauwe ingrediënten. Zoals de paprika, ik vind dat niet zo'n probleem, maar ik ken veel mensen die dat niet kunnen verdragen.
Dus leuk voor 1 keer.
Bigippon .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Tijdens onze vakantie zijn we beland bij Erve Brooks, aan te raden voor/met kinderen en mensen die geïnteresseerd zijn in het boerenlandleven en snuisterijen.
Over de pannenkoeken die wij genuttigd hebben: Deze waren gewoon goed. Luchtig, niet te dik en vet, gaar, goed belegd en vooral niet taai en melig.
Een kinderpannenkoek had de vorm van een paddestoel. De manier waarop dat werd gedaan (twee stukjes eraf snijden) is bijna net zo makkelijk als een kinderpannenkoek verkopen in de vorm van een maan. Hou deze voortaan gewoon rond of maak er iets creatiefs van. Dit neem ik overigens niet mee met mijn beoordeling, want onze zoontje van 2 had de pannenkoek binnen 5 minuten verorberd. Gezien kinderen van zijn leeftijd over het algemeen erg eerlijk zijn over het eten, ga ik ervan uit dat hij het erg smakelijk vond.

De bediening is aardig en serveerde tijdig onze pannenkoeken.

De typische boerderij stijl wat hoort bij de streek viel ons erg in de smaak. Ook waren de tafels schoon en netjes gedekt. Voordeel is ook een klein kinderhoekje met speelgoed.

Mochten we weer in de buurt zijn, dan stellen we onze navigatiesysteem alvast gereed voor een heerlijke pannenkoek én vermaak.
Jw H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een pannenkoek die qua smaak niet echt positief opviel maar ook qua omvang niet in verhouding stond met de gevraagde prijs. Ligt ver onder het gemiddelde van de pannenkoeken restaurants. Dus kort gezegd zeer matige pannenkoek. Toetje was ook niet erg geweldig. Viel bij het hele gezelschap niet in de smaak. Wat voor vers fruit moest doorgaan bleef liggen omdat het niet lekker smaakte. Jammer is dat men niet open staat voor feedback. Er werd niet tussendoor gevraagd of het smaakte. Onervaren bediening en management. Ook wordt feedback bij het afrekenen niet gewaardeerd. Het was onze eigen schuld, hadden we het maar eerder moeten zeggen. Maar er wordt geen actie op ondernomen. Wel jammer zo'n arrogante houding. Kennelijk kun je je dat veroorloven op een toeristische locatie er komen waarschijnlijk toch wel weer nieuwe toeristen. Locatie is best leuk. Eten echt onder de maat.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Heerlijk genoten van de omgeving, de inrichting van de boerderijen, de terrassen en de speel mogelijkheden voor de kleine kinderen.
FZS600 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Goede pannenkoeken( want daarvoor ga je er toch uiteindelijk naar toe) en mooie locatie. Inderdaad (het is al genoemd) een uitstekende zaak om met kinderen naar toe te gaan, veel speelmogelijkheden zowel binnen als buiten, en met een groot terras.

Gisteren daar een hele goeie pannenkoek gegeten, er is erg veel keus van de kaart maar ze mogen de zaken op de website wel eens wat beter bijhouden want als je de site bekijkt en ziet wat de mogelijkheden zijn en je vergelijkt ze met de kaart dan kom je heel bedrogen uit, in positieve zin dan want de menukaart ziet er heel anders uit dan de site doet vermoeden. Er staat namelijk weinig tot geen info op de site en als je daarom het restaurant links zou laten liggen is dat erg jammer.

Bediening behoorlijk maar wel een beetje onpersoonlijk en afstandelijk. Ondanks de grote drukte wel adequaat handelend en het duurt allemaal ook niet erg lang, als je gaat zitten staan ze zo bij je aan tafel en dat scoort altijd pluspunten bij mij. Restaurant is leuk authentiek ingericht, echt een goed voorbeeld van een Saksische boerderij met alles erop en eraan, leuk voor een beetje cultuur-historisch onderricht voor de kinderen.

Prijzen heel gemiddeld dus niet buiten proportie. Leuke aanrader als je in de buurt bent.
Janwibbelink .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Wij hadden een familie feestje in Enskamer en hebben heerlijk gegeten van het vlees op schaal met biefstuk, varkenshaas en schnitzel met voldoende gebakken aardappels en diverse groentes en lekker ijs als nagerecht. De bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Goed bezig en een unieke locati waar de kinderen zich ook uitstekend kunnen vermaken.
P V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Een hele mooie locatie,waar je zowel met slecht weer, als zomers met terras, lekkere pannenkoeken kunt eten. Vlotte bediening, historische gebouwen, speelmogelijkheden voor kinderen.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Voor de eerste keer bij Erve Brooks.
Een heerlijke pannekoek gegegeten in een prima sfeer. Zeer goed adres om met de kinderen of kleinkinderen naar toe te gaan. Prima prijs/kwaliteit verhouding.