Over het restaurant Erosa

Heerlijke tapas en mezze in Zaandam

Ja ja, het bruisende gedeelte van Zaandam, het centrale Damplein, heeft er een mooi tapastentje bijgekregen: Erosa. Hier proef je de Mediterrane keuken op een Mezze wijze die je nog nooit ervaren hebt. Het Middellandse zeegebied is dichterbij dan je denkt. Geniet van lekkere tapas en de bijpassende Sangria of een fris biertje en geniet van Spaans Zaandam

Meer informatie over restaurant Erosa

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Erosa

Mw. N. G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Ontzettend vriendelijke ontvangst bij binnenkomst door de gastheer! Heerlijk 3-gangen menu gekozen. Extra wensen voor gerechten werden direct vervuld. Kortom weer een fantastische avond gehad bij Erosa, kleindochter van 20 maanden was diep onder de indruk van de gastheer en dat was wederzijds haha! Komen graag weer terug!!!
Willemien D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige, huiselijke sfeer. Iedereen was even aardig.
We voelden ons welkom. We gaan zeker terug.
MARTIN B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Duurde wat lang door de drukte en dat was lastig i.v.m. kleinzoon van 6. Maar door wat stoelen aan elkaar te schuiven is er een lekker bedje gecreerd waardoor wij rustig af konden eten en hij lekker ligen slapen. Top idee.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Erg goed eten voor een leuke prijs. Service goed.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Voor herhaling vatbaar
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We komen een aantal keer per jaar in deze buurt en gaan er altijd lekker eten prima service aanrader ;-)
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten was middelmatig, maar wel wat beter dan de rest van de dam, verder vriendelijk personeel ( dat is wat de avond echt maakt)
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super eten. We gaan snel weer????
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Mijn partner de vegetarische kant van de kaart. Allebei de gerechten (gevulde paprika en salade) goed te noemen.
Ik drie keer vlees. Kip en biefstuk spiesen.....Allebei heerlijk en een stoofpotje lamsvlees. Dat laatste met veel uien en in verhouding weinig vlees. De patatas bravas uit de oven hadden krokanter moeten/mogen zijn.
Het is op zich niet allemaal goedkoop maar zeker de moeite waard.
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk eten
Een gezellige sfeer en vriendelijke bediening
Wij komen zeker terug
rvanherwaarden R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Zaterdag 28 oktober heb ik met een goede vriendin tapas gegeten.
De plek waar het restaurant ligt is heel gezellig ligt op een leuk pleintje en het is heel goed te bereiken met openbaar vervoer, wij zijn er met de trein naar toe gegaan. het is ongeveer tussen de 5 en 10 minuten lopen vanaf het station.
Het is een heel erg gezellig restaurant en de bediening is prima, je wordt er snel geholpen en het eten was heerlijk en niet zo duur voor een prima kwaliteit.
En na afloop van het betalen van de rekening werd er zelfs een drankje van het huis aangeboden, dat zegt wel wat over hun goede naam van het restaurant en vond dat erg aardig van ze.
Ik kan het iedereen aanraden om daar te gaan te eten.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Er was 1 gerechtje wat we vonden tegenvallen maar dat is gewoon een kwestie van smaak. De couretteballetjes, kaasballetjes en ossenhaasspiesjes waren heerlijk. De rest was ook prima.

Tot de volgende keer.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wat verrassend! Leuke ontvangst en we konden naast elkaar zitten. Leuke gezellige ambiance en uitstekende keuken. Dame blanche viel wat tegen omdat de chocosaus niet apart werd geserveerd. Maar zeker een plek om vaker uit eten te gaan ! Blijkt dit restaurant hier al 2 jaar gevestigd te zijn. Dit wisten we niet anders waren we hier zeker eerder heen gegaan. Gemiddeld cijfer? Een dikke 8 1/2.
Dorette J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Veel keus uit allerlei heerlijke Spaanse en Turkse/Griekse hapjes. Zeer vriendelijke bediening, precies goed. We komen zeker terug.
B F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wat een lieve mensen hebben ze in de bediening bij Erosa. Ze zijn aanwezig maar niet opdringerig. Hebben oog voor jou als klant en reageren zeer alert op vragen en wenkjes. Ze zorgen echt voor de klant en maken mogelijk dat het een leuke avond wordt. Het eten is lekker, zoals tapas hapjes moeten zijn: Smakelijk, gevarieerd, en lekker vers. We hebben genoten. Ze bestaan al twee jaar. We wensen Erosa een mooie toekomst en komen graag terug. Op naar de 5 jaar!
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en ondanks de enorme drukte(dam tot dam) was de bediening perfect.
De karaf witte wijn zou je moeten kunnen koelen, dat was het enige wat er ontbrak.
thical T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuk restaurant met aardige bediening. We werden ontvangen in een feestelijke sfeer vanwege de verjaardag die we kwamen vieren. de vegetarische gerechten vonden wij het lekkerst
Ellis J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heel gezellig, goede bediening, zeer vriendelijk,
heerlijke gerechten, goede sfeer, echt een aanrader voor stellen en grote groep.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was een gezellige ambiance, alleen veel te veel mensen in een vrij kleine ruimte.