Erosa

Dam 44B 1506 BG Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Erosa

Heerlijke tapas en mezze in Zaandam

Ja ja, het bruisende gedeelte van Zaandam, het centrale Damplein, heeft er een mooi tapastentje bijgekregen: Erosa. Hier proef je de Mediterrane keuken op een Mezze wijze die je nog nooit ervaren hebt. Het Middellandse zeegebied is dichterbij dan je denkt. Geniet van lekkere tapas en de bijpassende Sangria of een fris biertje en geniet van Spaans Zaandam

Meer informatie over restaurant Erosa

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Catering , Terras
Uitmuntend
9,3
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het was weer heerlijk gezellig!
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Personeel is zeer klantvriendelijk. Zij snappen hoe een klant te bedienen.
bo D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Goed gegeten gıster tapas Prima op smaak maar il heb betere tapas gegeten goede Servıce oplettend Moose wıjnen hıer laat ık bij
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
De beste service die ik ooit heb gehad in een restaurant, en het eten was voortreffelijk!!
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Hier wezen eten voor de verjaardag van onze dochter. Alles was helemaal tip,top. Ze zien ons hier zeker veel vaker terug.
Elif A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ik kom zelf niet uit Zaandam en kom hier ook voor het eerst. Samen met mijn familie kwamen wij eten bij Erosa. Er is geen woord teveel gezegd over de vriendelijkheid, smaak en bediening. Gezellif sfeertje en mooie muurschilderijen. Kortom wij hebben een top avond gehad in Erosa in Zaandam. Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt voor de fijne avond!!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wat top eerste keer gegeten hier vond het heerlijk en gezellig en zeker niet duur me vrouw was jarig zei het aan de bar begonnen te zingen aan het einde van de avond kreeg nog een likeurtje van het huis ik zeg een dikke 10
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was erg lekker en voldoende,hebben genoten.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten , prima bediening. Leuk dat we nog een likeurtje aangeboden kregen.
Top dat er aan de zoetjes bij de koffie eerd gedacht.
Zeer aanbevolen.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
gezellige sfeer, vriendelijke en goede bediening. Wij hebben er 3 uur door gebracht!
Yesim Y.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ik had bij de reservering beschreven dat het om onze huwelijks jubileum ging in de hoop een goede tafel te krijgen. Toen we aankwamen zag ik tot mijn verbazing dat onze tafel bedekt was met rozenbladeren! Wat attent en een mooi gebaar. De service is uitstekend en vriendelijk en de gerechten smaakvol. Hier komen wij zeker nog eens terug.
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Bedankt voor een hele geslaagde avond!
Jeannie H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten is heerlijk, de bediening uiterst vriendelijk en attent!
Het enige nadeel vinden wij de uiterst steile trap naar beneden, naar de toiletten. Deze is voor mensen die minder goed ter been zijn, niet te belopen.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Errol en zijn mannen (en vrouwen) zijn toppers in vermaak en in de keuken . Het "Grand dessert de luxe" is om te watertanden , deze mag je niet missen
anne R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg vriendelijke bediening, het tapa's menu was ruim voldoende en heerlijk met veel variatie.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten was goed.De bediening Was prima gezellig.Kortom een plek om terug te komen.Wat we ook zeker gaan doen. Tot ziens
Serpil A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Na een dagje winkelen in Zaandam hebben we ons laten verwennen door restaurant Erosa. Dat was een juiste keuze! We hebben onwijs lekker gegeten. Tapasmenu en elk gerecht wist ons weer te verrassen. Team Erosa (Nikos) bedankt voor jullie super gastvrijheid! Dit gaan wij zeker weten herhalen!!
Elif A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Na de drukke kerstdagen had ik samen met mijn moeder een "moederdochter-dag". Winkelen in Zaandam en tot slot eten bij Erosa. We zijn vriendelijk ontvangen. Alles verliep naar wens. Bediening, sfeer en eten was tiptop in orde! We hebben genoten. Een aanrader voor allemaal! Bedankt Nikos en team.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heel prima en vooral ongedwongen plek voor erg lekker eten. Bijzonder gastvrije mensen, wat een verademing is in vergelijking met veel andere restaurants. Gericht op service en contact zonder opdringerig te zijn. Heerlijk eten , verse ingrediënten. Geen complexe keuken, zeer smaakvol en goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader om terug te komen. Dank!
Nikita B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Erg lekker eten en een hele leuke sfeer in het restaurant.
Het personeel is ook goed en aardig.
Ik heb een leuk avondje gehad en zou zeker vaker terug komen.