Erosa

Dam 44B 1506 BG Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Erosa

Heerlijke tapas en mezze in Zaandam

Ja ja, het bruisende gedeelte van Zaandam, het centrale Damplein, heeft er een mooi tapastentje bijgekregen: Erosa. Hier proef je de Mediterrane keuken op een Mezze wijze die je nog nooit ervaren hebt. Het Middellandse zeegebied is dichterbij dan je denkt. Geniet van lekkere tapas en de bijpassende Sangria of een fris biertje en geniet van Spaans Zaandam

Meer informatie over restaurant Erosa

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Catering , Terras
9,3
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker gegeten. Ontzettend aardig bediening. Klein punt van aandacht....het duurde wat lang voordat het eten geserveerd werd.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fantastische bediening...deze mensen verstaan hun vak! Super enthousiast zijn ze en zij maken het je voledig naar je zin. Eten was meer dan voldoende en van goede kwaliteit. Wij hadden een tafel voor 6 om 19 uur en gingen pas na 23 uur de deur uit. Een meer dan aanrader dus!
Jojanneke C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk eten,vriendelijke betrokken bediening.
Een verademing in Zaandam welke vol zit met all you can eat restaurants
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Dit restaurant gekozen vanwege de hoge cijfers op Iens, maar dat viel tegen. Ik kan de cijfers dan ook niet meer geloven. Het zit hem in de ingredienten, zoals kant en klare knoflooksaus, dikke harde mozzarella en patatas bravas zonder de bekende lekkere mayonaise/knoflook saus. Waar is de liefde voor lekker eten?
Het personeel was trouwens heel aardig, de service aan tafel was top!
Jeremy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Met onze kinderen hebben we hier
gegeten en we hadden ge kozen voor de tapas. De gerechten waren erg lekker maar de prijzen waren een beetje aan de dure kant.
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Gevulde paprika en feta.
De garnalen waren goed van smaak.
De bediening was erg aardig.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wij waren voor de eerste keer bij Erosa en hebben opadvies van de eigenaar het vier gangen tapas menu genomen. Wij konden zo verschillende gerechten proeven. En ik moet zeggen dat het ons uitstekend bevallen is. De gerechten zijn zeer gevarieerd en smaakvol. Iedereen heeft genoten en we waren het erover eens dat wij zeker nog een keer terug zullen komen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het was weer heerlijk gezellig!
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Personeel is zeer klantvriendelijk. Zij snappen hoe een klant te bedienen.
bo D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Goed gegeten gıster tapas Prima op smaak maar il heb betere tapas gegeten goede Servıce oplettend Moose wıjnen hıer laat ık bij
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
De beste service die ik ooit heb gehad in een restaurant, en het eten was voortreffelijk!!
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Hier wezen eten voor de verjaardag van onze dochter. Alles was helemaal tip,top. Ze zien ons hier zeker veel vaker terug.
Elif A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ik kom zelf niet uit Zaandam en kom hier ook voor het eerst. Samen met mijn familie kwamen wij eten bij Erosa. Er is geen woord teveel gezegd over de vriendelijkheid, smaak en bediening. Gezellif sfeertje en mooie muurschilderijen. Kortom wij hebben een top avond gehad in Erosa in Zaandam. Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt voor de fijne avond!!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wat top eerste keer gegeten hier vond het heerlijk en gezellig en zeker niet duur me vrouw was jarig zei het aan de bar begonnen te zingen aan het einde van de avond kreeg nog een likeurtje van het huis ik zeg een dikke 10
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was erg lekker en voldoende,hebben genoten.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten , prima bediening. Leuk dat we nog een likeurtje aangeboden kregen.
Top dat er aan de zoetjes bij de koffie eerd gedacht.
Zeer aanbevolen.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
gezellige sfeer, vriendelijke en goede bediening. Wij hebben er 3 uur door gebracht!
Yesim Y.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ik had bij de reservering beschreven dat het om onze huwelijks jubileum ging in de hoop een goede tafel te krijgen. Toen we aankwamen zag ik tot mijn verbazing dat onze tafel bedekt was met rozenbladeren! Wat attent en een mooi gebaar. De service is uitstekend en vriendelijk en de gerechten smaakvol. Hier komen wij zeker nog eens terug.
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Bedankt voor een hele geslaagde avond!
Jeannie H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten is heerlijk, de bediening uiterst vriendelijk en attent!
Het enige nadeel vinden wij de uiterst steile trap naar beneden, naar de toiletten. Deze is voor mensen die minder goed ter been zijn, niet te belopen.