Over het restaurant Erosa

Heerlijke tapas en mezze in Zaandam

Ja ja, het bruisende gedeelte van Zaandam, het centrale Damplein, heeft er een mooi tapastentje bijgekregen: Erosa. Hier proef je de Mediterrane keuken op een Mezze wijze die je nog nooit ervaren hebt. Het Middellandse zeegebied is dichterbij dan je denkt. Geniet van lekkere tapas en de bijpassende Sangria of een fris biertje en geniet van Spaans Zaandam

Meer informatie over restaurant Erosa

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Erosa

Dorette J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Veel keus uit allerlei heerlijke Spaanse en Turkse/Griekse hapjes. Zeer vriendelijke bediening, precies goed. We komen zeker terug.
B F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wat een lieve mensen hebben ze in de bediening bij Erosa. Ze zijn aanwezig maar niet opdringerig. Hebben oog voor jou als klant en reageren zeer alert op vragen en wenkjes. Ze zorgen echt voor de klant en maken mogelijk dat het een leuke avond wordt. Het eten is lekker, zoals tapas hapjes moeten zijn: Smakelijk, gevarieerd, en lekker vers. We hebben genoten. Ze bestaan al twee jaar. We wensen Erosa een mooie toekomst en komen graag terug. Op naar de 5 jaar!
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en ondanks de enorme drukte(dam tot dam) was de bediening perfect.
De karaf witte wijn zou je moeten kunnen koelen, dat was het enige wat er ontbrak.
thical T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuk restaurant met aardige bediening. We werden ontvangen in een feestelijke sfeer vanwege de verjaardag die we kwamen vieren. de vegetarische gerechten vonden wij het lekkerst
Ellis J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heel gezellig, goede bediening, zeer vriendelijk,
heerlijke gerechten, goede sfeer, echt een aanrader voor stellen en grote groep.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was een gezellige ambiance, alleen veel te veel mensen in een vrij kleine ruimte.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten redelijk, bediening goed, erg vriendelijk. Plaatsen war krap
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Elke x worden we heel aardig bediend en het eten was heerlijk.
Een 3 gangendiner voor het eerst genomen.
Was heerlijk!
Een limoncello gratis bij de koffie, we komen zeker terug.
Sophie Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Was heerlijk eten, snelle bediening. Erg vriendelijk en gezellig. Je werd zeer gastvrij ontvangen. De sangria was trouwens overheerlijk. Echt een aanrader.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten en het was erg ruim konden niet alles op.
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
super lekker gegeten, echt een aanwinst voor Zaandam is Erosa, wij zullen zeker hier vaker komen eten, wat een leuke restaurant, en de bediening is ook erg vriendelijk, heel correct naar de klanten toe, top
Joey K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Geschikte plek om lekker te eten. Vriendelijke service en het eten is lekker, zonder tegenvallers. Terras mag wel wat beter aangekleed worden en is weinig aanlokkelijk vergeleken met de vele buren op de Dam. Binnen Zaanstad een uitschieter, maar de concurrentie is dan ook minimaal.
André D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We zijn hier voor de 2e keer ontvangen, eerder bij KRITI in Purmerend, dit is echt een toppertje, heerlijk vers, kwalitatief zeer goed, we hebben echter een puntje....., het duurde lang! Dit zijn we echt niet gewend , we kregen de salade voor het hoofdgerecht, het was al op voordat het hoofdgerecht werd opgediend, voor de rest top!!!
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke avond in een leuk niet al te groot gezellig romantisch restaurant. Na een Leuke ontvangst bestelden we verschillende kleine hapjes. En ze waren allemaal heel verassend en smakelijk. Zoals de grfrituurde kaasbolletjes die niet vet en heerlijk van smaak waren. Het grand desert kun je ook plaatsen in de categorie verassend en lekker. Kortom een leuke avond met een prettige rekening. Zeker niet duur. We komen zeker terug.
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker gegeten. Ontzettend aardig bediening. Klein punt van aandacht....het duurde wat lang voordat het eten geserveerd werd.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fantastische bediening...deze mensen verstaan hun vak! Super enthousiast zijn ze en zij maken het je voledig naar je zin. Eten was meer dan voldoende en van goede kwaliteit. Wij hadden een tafel voor 6 om 19 uur en gingen pas na 23 uur de deur uit. Een meer dan aanrader dus!
Jojanneke C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk eten,vriendelijke betrokken bediening.
Een verademing in Zaandam welke vol zit met all you can eat restaurants
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Dit restaurant gekozen vanwege de hoge cijfers op Iens, maar dat viel tegen. Ik kan de cijfers dan ook niet meer geloven. Het zit hem in de ingredienten, zoals kant en klare knoflooksaus, dikke harde mozzarella en patatas bravas zonder de bekende lekkere mayonaise/knoflook saus. Waar is de liefde voor lekker eten?
Het personeel was trouwens heel aardig, de service aan tafel was top!
Jeremy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Met onze kinderen hebben we hier
gegeten en we hadden ge kozen voor de tapas. De gerechten waren erg lekker maar de prijzen waren een beetje aan de dure kant.
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Gevulde paprika en feta.
De garnalen waren goed van smaak.
De bediening was erg aardig.