Erosa

Dam 44B 1506 BG Zaandam Nederland Kaart

Over restaurant Erosa

Heerlijke tapas en mezze in Zaandam

Ja ja, het bruisende gedeelte van Zaandam, het centrale Damplein, heeft er een mooi tapastentje bijgekregen: Erosa. Hier proef je de Mediterrane keuken op een Mezze wijze die je nog nooit ervaren hebt. Het Middellandse zeegebied is dichterbij dan je denkt. Geniet van lekkere tapas en de bijpassende Sangria of een fris biertje en geniet van Spaans Zaandam

Meer informatie over restaurant Erosa

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Catering , Terras
9,3
Voordelig
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ik ben al jaren vaste klant van Kriti Purmerend. Een uitstekend en gezellig restaurant. Op aanraden van de eigenaar Erol naar Erosa geweest. Ook hier word je vriendelijk ontvangen en bedient, het hele team doet zijn uiterste best om je thuis te voelen. Heerlijk eten, zowel van de kaart als je gewoon heerlijk laten verrassen met heerlijke mediterraanse hapjes en drankjes. Door Nikos, Erol en natuurlijk de rest van het team ben je gegarandeerd van een heerlijke avondje uiteten of het nu door de weeks of in het weekend is en nog betaalbaar ook! Ik zou Erosa Zaandam bij iedereen aan bevelen!!
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Fantastische, vriendelijke bediening en prima eten. Hopelijk wordt de aanloop wat groter op dinsdagavond, want dat gunnen wij ze!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een gezellig plekje op een gezellig plein in hartje Zaandam! Wij komen er zeker nog eens. Reserveren aanbevolen, althans op de zaterdag- en zondagavond.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk eten en heerlijke service! Deze mannen weten wat klantvriendelijkheid is!
Ook de prijs was vriendlijk!
Zeker een aanrader!!!
Ho K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op aanraden van de eigenaar van Kriti purmerend naar Erosa Zaandam gegaan. Echt heerlijk gegeten, goede sfeer en bediening. Ruim terras met fraaie steigerhouten meubelen aan de gezellige uitgaansstraat Dam.
MatthijsAlkmaar .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Afgelopen week hier uit eten geweest met een klant. Werden erg goed ontvangen, eten was heerlijk en de bediening attent! Zeker een aanrader
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uitstekend gegeten en een heel vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar en ook aanbevelingswaardig. goed te combineren met het Zaantheater.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker, leuk, gezellig, heel vriendelijk
Emre-K .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was weer es heerlijk!! Genoten van de beste tapas, mix tussen Grieks en Turks eten, 1 vd belangrijkste dingen was ook dat prijs kwaliteit verhouding goed zit, je krijgt meer dan waar voor je geld!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een superleuk ingericht restaurant waar je echt het gevoel krijgt alsof je op vakantie bent! Het eten is erg lekker en het personeel is erg vriendelijk!
Sabrina K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erosa zaandam is zeker een aanrader om heen te gaan. Wij hebben daar heerlijk gegeten. Wij hebben ons laten verassen met een menu. De bediening is erg goed en vriendelijk. Een avondje naar Erosa is echt een avondje uit. Het ontbreekt er aan niets. De locatie is ook erg goed, het is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Geweldige service en heerlijk eten in een romantische sfeer met een borreltje erbij. In een woord: Geweldig
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk ontspannen restaurant. Bediening is informeel en uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je echt zeer welkom. Wij namen geen hoofdgerecht maar een verzameling van 6 kleine voorgerechtjes. Droge witte wijn en zelfgemaakte Sangria. Een prima restaurant in Zaandam om te eten in een uiterst vriendelijke en ontspannen sfeer.
Serpil A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik heb met mijn man hier gegeten. Eten was heel erg lekker. De bediening was heel erg vriendelijk en dat zorgt ervoor dat je gelijk thuis voelt. Een aanrader voor iedereen die een leuke avond wil hebben.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Laatst heerlijk met z'n vieren gegeten bij Erosa. We wilden alles proeven dus besloten we een luxe tapas menu te nemen met z'n allen. Nou dat was smullen. Heerlijke tapas die, indien gewenst, werden aangepast naar eigen wens. Wel of geen vis, zelfs vegetarisch was geen probleem. De bediening werd die avond verzorgd door twee jongens die ook gezellig konden en mochten babbelen en ervoor zorgden dat we ons zeer welkom voelden. Niets werd overhaast gedaan. Na het proeven van de baklava zaten we dan ook heerlijk vol en kon er alleen nog maar een kopje koffie in met een likeurtje. Ook de prijs viel mij weer mee na zoveel lekkers met drankjes erbij. Ja, hier gaan we vaker genieten van het heerlijke eten.
Peterenmelanieke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Personeel heeft er duidelijk zin in. Tapas hapjes zijn heerlijk en vers. Dessert is verrukkelijk. Kortom: een plek om terug te komen. Helaas voor ons niet direct in de buurt.
Siempie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Er zat genoeg tijd tussen de gangen door. Je krijgt echt de tijd om te genieten van een avondje uit. De bediening is top. Er wordt goed gezorgd voor je drankjes. Erosa is een gezellig knus restaurant. Wij hadden ook niet anders verwacht van Erol, Nikos en de rest van het team. Al met al een aanrader.
Casper K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Leuk restaurant met aardige bediening. Echt iets voor een avondje uit.
Recht toe recht aan gerechten, niks mis mee. Beetje veel van alles, dus er moest een hoop mee terug naar de keuken.
Info907 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hadden het 3 gangen tapas menu genomen. De verschillende gerechtjes waren ware smaakvommetjes. De bediening was uitstekend en ik werd nog uitgedaagd om nog meer van de zeer uitgebreide toetjesdessert te nemen. Prima restaurant voor een betaalbare prijs. De waardebon van 15 euro ivm 1 jarig bestaan zal zeker verzilverd worden.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben erg smakelijk gegeten en de bediening was zeer attent. De schotel met gyros was uitgebreid en lekker hartig van smaak. Verder hadden we hapjes zoals tzatziki, gefrituurde courgetteballetjes en gebakken feta; allemaal erg goed van smaak. Er is veel keus op de menukaart, ook verschillende vegetarische gerechten.
Aan het eind kregen we nog drankjes van het huis, waaronder vanille-likeur: heerlijk!
Mart B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Erg lekker gegeten!!!
De gastheer zeer vrolijk vriendelijk en behulpzaam
Ziet gewoon dat alles met plezier gedaan word!
Gast is koning of koningin
Heerlijke avond gehad!! Zou er zonder twijfel weer naar binnen lopen of op het terras..