Erosa

Dam 44B 1506 BG Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Erosa

Heerlijke tapas en mezze in Zaandam

Ja ja, het bruisende gedeelte van Zaandam, het centrale Damplein, heeft er een mooi tapastentje bijgekregen: Erosa. Hier proef je de Mediterrane keuken op een Mezze wijze die je nog nooit ervaren hebt. Het Middellandse zeegebied is dichterbij dan je denkt. Geniet van lekkere tapas en de bijpassende Sangria of een fris biertje en geniet van Spaans Zaandam

Meer informatie over restaurant Erosa

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Catering , Terras
9,3
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
anne R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg vriendelijke bediening, het tapa's menu was ruim voldoende en heerlijk met veel variatie.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten was goed.De bediening Was prima gezellig.Kortom een plek om terug te komen.Wat we ook zeker gaan doen. Tot ziens
Serpil A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Na een dagje winkelen in Zaandam hebben we ons laten verwennen door restaurant Erosa. Dat was een juiste keuze! We hebben onwijs lekker gegeten. Tapasmenu en elk gerecht wist ons weer te verrassen. Team Erosa (Nikos) bedankt voor jullie super gastvrijheid! Dit gaan wij zeker weten herhalen!!
Elif A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Na de drukke kerstdagen had ik samen met mijn moeder een "moederdochter-dag". Winkelen in Zaandam en tot slot eten bij Erosa. We zijn vriendelijk ontvangen. Alles verliep naar wens. Bediening, sfeer en eten was tiptop in orde! We hebben genoten. Een aanrader voor allemaal! Bedankt Nikos en team.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heel prima en vooral ongedwongen plek voor erg lekker eten. Bijzonder gastvrije mensen, wat een verademing is in vergelijking met veel andere restaurants. Gericht op service en contact zonder opdringerig te zijn. Heerlijk eten , verse ingrediënten. Geen complexe keuken, zeer smaakvol en goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader om terug te komen. Dank!
Nikita B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Erg lekker eten en een hele leuke sfeer in het restaurant.
Het personeel is ook goed en aardig.
Ik heb een leuk avondje gehad en zou zeker vaker terug komen.
W B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gezellige plek op de dam. Prima eten en vriendelijke bediening.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ik ben al jaren vaste klant van Kriti Purmerend. Een uitstekend en gezellig restaurant. Op aanraden van de eigenaar Erol naar Erosa geweest. Ook hier word je vriendelijk ontvangen en bedient, het hele team doet zijn uiterste best om je thuis te voelen. Heerlijk eten, zowel van de kaart als je gewoon heerlijk laten verrassen met heerlijke mediterraanse hapjes en drankjes. Door Nikos, Erol en natuurlijk de rest van het team ben je gegarandeerd van een heerlijke avondje uiteten of het nu door de weeks of in het weekend is en nog betaalbaar ook! Ik zou Erosa Zaandam bij iedereen aan bevelen!!
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Fantastische, vriendelijke bediening en prima eten. Hopelijk wordt de aanloop wat groter op dinsdagavond, want dat gunnen wij ze!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een gezellig plekje op een gezellig plein in hartje Zaandam! Wij komen er zeker nog eens. Reserveren aanbevolen, althans op de zaterdag- en zondagavond.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk eten en heerlijke service! Deze mannen weten wat klantvriendelijkheid is!
Ook de prijs was vriendlijk!
Zeker een aanrader!!!
Ho K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op aanraden van de eigenaar van Kriti purmerend naar Erosa Zaandam gegaan. Echt heerlijk gegeten, goede sfeer en bediening. Ruim terras met fraaie steigerhouten meubelen aan de gezellige uitgaansstraat Dam.
MatthijsAlkmaar .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Afgelopen week hier uit eten geweest met een klant. Werden erg goed ontvangen, eten was heerlijk en de bediening attent! Zeker een aanrader
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Uitstekend gegeten en een heel vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar en ook aanbevelingswaardig. goed te combineren met het Zaantheater.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker, leuk, gezellig, heel vriendelijk
Emre-K .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was weer es heerlijk!! Genoten van de beste tapas, mix tussen Grieks en Turks eten, 1 vd belangrijkste dingen was ook dat prijs kwaliteit verhouding goed zit, je krijgt meer dan waar voor je geld!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een superleuk ingericht restaurant waar je echt het gevoel krijgt alsof je op vakantie bent! Het eten is erg lekker en het personeel is erg vriendelijk!
Sabrina K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erosa zaandam is zeker een aanrader om heen te gaan. Wij hebben daar heerlijk gegeten. Wij hebben ons laten verassen met een menu. De bediening is erg goed en vriendelijk. Een avondje naar Erosa is echt een avondje uit. Het ontbreekt er aan niets. De locatie is ook erg goed, het is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Geweldige service en heerlijk eten in een romantische sfeer met een borreltje erbij. In een woord: Geweldig
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Leuk ontspannen restaurant. Bediening is informeel en uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je echt zeer welkom. Wij namen geen hoofdgerecht maar een verzameling van 6 kleine voorgerechtjes. Droge witte wijn en zelfgemaakte Sangria. Een prima restaurant in Zaandam om te eten in een uiterst vriendelijke en ontspannen sfeer.