Ernst Sillem Hoeve

Soestdijkerweg 10b 3734 MH Den Dolder Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ernst Sillem Hoeve

LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Een brunch voor 35 euro per persoon hier gegeten op vaderdag.
gerookte zalm, ham, meloen, warme dorade vis, saté, kippevleugels, noem maar op. Daarna dessert buffet met ijs, vers fruit en kleine taartjes. Die taartjes vielen een beetje tegen. Ook kaasjes zoals Stilton, port salut naast de gebruikelijke brie en camembert. Minpunten was dat de bediening niet wist welke soorten kaasjes er lagen, en dat beweerd werd dat Magor kaas Blue Stilton zou zijn etc.
Ander minpunten dat er geen verse sinaasappelsap werd geschonken en voor 1 glas prosecco moest ik 5 euro bij betalen. Lekker gegeten maar prijs - kwaliteit is echt te hoog. Ik vond deze brunch 15 euro waard i.p.v. 35.
Lina Geeve
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Zakelijke bijeenkomst gehad inclusief overnachting en diner op deze prachtige locatie. Een prima locatie om zakelijk en/of privé te verblijven. De medewerkers zijn zeer gastvrij en bediening in het restaurant is uitstekend. Prachtige kamers met een grote inloopdouche. Een prima diner, bestaande uit pastrami op een frisse salade, entrecote met een zilveruitjes jus en een dessert met heerlijke huisgemaakte cheese cake met een vanille hangop. Prima huiswijn maakte het geheel compleet voor een zeer vriendelijke prijs. Ook een uitstekende lunch met veel keuze en zeer uitgebreid ontbijt. Zeker een reden om ook privé hier een keer te verblijven.
Catrien P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Dit weekend in de Ernst Sillem Hoeve overnacht. Ik was hier al eerder geweest vanwege een conferentie dus ik wist al dat het sfeervol is en dat het personeel erg vriendelijk is maar daar kunnen ze ook heerlijk eten aan toevoegen. Lekker gevarieerd, goed bereid en prima van smaak. De porties zijn ook helemaal goed en het ontbijt de volgende dag was ook uitstekend. Ik kan het dus ook van harte aanraden!