Ernst Sillem Hoeve

Meer informatie over restaurant Ernst Sillem Hoeve

Jouw recensie over het restaurant Ernst Sillem Hoeve

Frank R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Typisch ongezellig hotelrestaurant. De vorige keer lukte het de serveerster niet een fles wijn open te maken. Deze keer konden we kiezen tussen biefstuk en speenvarken waarbij de biefstuk helaas niet was aangekomen. Ofwel: speenvarken of speenvarken. Volgende keer toch maar een ander restaurant onderweg naar het hotel.
M&P ..
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Werkelijk nog nooit in zo'n fantastisch hotel verbleven. Kleinschalig, zeer klantvriendelijk. Niets is teveel en alles kan. Mooi park er om heen en de grote verrassing: Een uitstekend restaurant. Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht, wijn; alles op even goed niveau. Ook wanneer je in de bar eet; zeer goede service. Ik verlang nu al naar de volgende keer dat wij hier mogelijk weer gaan verblijven.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met een familieweekend (vader 76) voortreffelijk gegeten bij restaurant de Palfrenier. Niets was teveel moeite en het eten was naast beeldschoon ook uitstekend bereid. Aanrader! (hotel en totaalbeleving ook)
Speciale dank Patron Jan en barman Niels!
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Een brunch voor 35 euro per persoon hier gegeten op vaderdag.
gerookte zalm, ham, meloen, warme dorade vis, saté, kippevleugels, noem maar op. Daarna dessert buffet met ijs, vers fruit en kleine taartjes. Die taartjes vielen een beetje tegen. Ook kaasjes zoals Stilton, port salut naast de gebruikelijke brie en camembert. Minpunten was dat de bediening niet wist welke soorten kaasjes er lagen, en dat beweerd werd dat Magor kaas Blue Stilton zou zijn etc.
Ander minpunten dat er geen verse sinaasappelsap werd geschonken en voor 1 glas prosecco moest ik 5 euro bij betalen. Lekker gegeten maar prijs - kwaliteit is echt te hoog. Ik vond deze brunch 15 euro waard i.p.v. 35.
Lina Geeve
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Zakelijke bijeenkomst gehad inclusief overnachting en diner op deze prachtige locatie. Een prima locatie om zakelijk en/of privé te verblijven. De medewerkers zijn zeer gastvrij en bediening in het restaurant is uitstekend. Prachtige kamers met een grote inloopdouche. Een prima diner, bestaande uit pastrami op een frisse salade, entrecote met een zilveruitjes jus en een dessert met heerlijke huisgemaakte cheese cake met een vanille hangop. Prima huiswijn maakte het geheel compleet voor een zeer vriendelijke prijs. Ook een uitstekende lunch met veel keuze en zeer uitgebreid ontbijt. Zeker een reden om ook privé hier een keer te verblijven.
Catrien P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Dit weekend in de Ernst Sillem Hoeve overnacht. Ik was hier al eerder geweest vanwege een conferentie dus ik wist al dat het sfeervol is en dat het personeel erg vriendelijk is maar daar kunnen ze ook heerlijk eten aan toevoegen. Lekker gevarieerd, goed bereid en prima van smaak. De porties zijn ook helemaal goed en het ontbijt de volgende dag was ook uitstekend. Ik kan het dus ook van harte aanraden!