Ernesto's Cantina Mexicana

Vrijdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vanavond heerlijk getafeld hier. Gezellig druk altijd, er hangt een leuke sfeer. De kaart is modern en Mexicaans. Smaken zijn eerlijk en divers. Veel is huisgemaakt. De toetjes zijn ook spannend. De eigenaar is heel enthousiast en praat graag over zijn natuurlijke ingrediënten...echt heel erg leuk!
Maedje .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Als surpriseavond voor een vriendin die hier graag komt, hadden we met 14 personen gereserveerd. Ik zelf zou een menusuggestie hebben gedaan voor een grote groep maar we konden ala carte kiezen! De bestelling drankjes daar begonnen we mee, kregen we toch al (!) na ruim een half uur; we hadden toen nog geen bestelling van eten gedaan!
De rest van de avond verliep net zo rommelig. Hoofdgerecht werd gebracht toen de schaaltjes en mandjes van het voorgerecht nog op tafel (die al niet te groot zijn) stonden dus dit werd er gewoon bij 'gepropt'. De lege flesjes alsmede lege glazen bleven ook gewoon staan terwijl de nieuwe er ook gewoon bijgezet werden. De dessertkaart moest nog even afgedrukt worden toen we deze vroegen.
Hoe graag ik hier in het verleden ook ben gekomen en ook gezellig en lekker heb getafeld; ze zijn afgezakt naar een ver beneden peilniveau. Zowel qua eten als service als gastvriendelijkheid. Jammer!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Ook dit Mexicaanse restaurant is overgestapt op het nieuwe restaurant concept van het zelf samenstellen van een maaltijd aan de hand van kleinere porties, waarvan je er dan verschillende moet bestellen plus bijgerechtjes. Daardoor kun je zelf bepalen hoeveel je wilt eten maar kan het ook wel weer prijzig worden als je veel gerechtjes bestelt. Het eten is redelijk maar niet bijzonder, bediening is heel vriendelijk evenals de eigenaar, maar dit restaurant moet het van het decor hebben dat rommelig maar bijzonder sfeervol is, zoals een Mexicaans restaurant eruit ziet in een western of een film van Quentin Tarantino. Er spelen ook vaak bands en niet de minste. Dus ga erheen als er een band speelt en eet wat kleine dingen terwijl je je biertje drinkt en naar de band kijkt.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Met een groep mensen gegeten. We kozen voor tapasschotels. Die waren ruim voldoende. Kwaliteit van de gerechten vond ik middelmatig. En de prijs daarom aan de hoge kant. Bediening was vriendelijk maar niet echt professioneel. Inrichting bestaat uit een bonte verzameling meubels en decoratie. Wel grappig. Sfeer is prima. Hygiëne mag echt meer aandacht krijgen...
Sriani D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gezellig ontvangst. Het verjaardags drie gangen menu was geweldig om van te mogen genieten. De bediening is super vriendelijk en heel attent. Een hele gevarieerde menukaart met heerlijk goed gekruide gerechten. Met een hele goede prijs kwaliteit.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Ze hebben een nieuw concept. Alle hoofdgerechten zijn 5 euro. En wat je krijgt is dus een half wrapje. Gedaan zodat je meer kunt kiezen. Maar je moet minstens 3x hoofdgrecht nemen wil je normaal hoofdgerecht krijgen. En dan vind k het weer prijzig. Voorgerechten kosten ongeveer 2,90 en dan krijg je dus ook heel weinig. Te duur voor wat je krijgt. De smaken zijn verder ok. Niets bijzonders. De toetjes zijn wel grappig en lekker. Bediening jong en onbezonnen. Decor is leuk, gezellig mexicaans, hygiene zijn minder.
Rvansoest .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Bij Ernesto's kun je heerlijk wraps, taco's etc. eten. Het is allemaal vrij simpel maar wel heel erg goed. Voorgerechtjes en deserts kun je als kleine porties bestellen. Je kunt hierdoor b.v. 3 desserts bestellen. Allemaal even lekker.

Ze hebben een vriendelijke bediening die misschien wat vaker mocht vragen of je nog iets wil drinken.

De sfeer is goed en de inrichting lijkt Mexicaans (ik ben zelf nooit in Mexico geweest) maar ziet er leuk uit. De mannen W.C. is schoon maar heeft dringend een opknapbeurt nodig.

Een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Mk87 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Eén van mijn favoriete restaurantjes in Sittard. Ik ga standaard voor de Fajita's! Tevens vind ik het helemaal super dat de voorgerechten nu kleiner en goedkoper zijn. Ik vind het namelijk heerlijk om allemaal kleine hapjes te bestellen en alles te kunnen proeven. De bediening is altijd heel erg vriendelijk. Als het heel druk is wil het nog weleens lang duren voordat ze je komen helpen. En bij het gerecht Fajita's kun je gerechten bij bestellen indien die op zijn, als de bediening het druk heeft of niet goed aan het opletten is dan kan dit wel vervelend zijn. Want je garnalen, kip of ossenhaas koelen dan enorm af. Maargoed nog steeds een toprestaurant!