Ereburger

Dijk 21 1811 MB Alkmaar Nederland Kaart
31-725203098

Over het restaurant Ereburger

Heerlijk eten met een mediterrane inslag

Met recht een van de meest geliefde zaken van Alkmaar, voor lunch, brunch en diner. Deels te danken aan de leuke plek, maar toch vooral aan gezelligheid, de oprechte gastvrijheid en het lekkere eten dat een overduidelijke mediterrane signatuur draagt.

Meer informatie over restaurant Ereburger

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Ereburger

• Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg lekker gegeten bediening erg vriendelijk verlichting was kil en te vel misschien een optie om flame lampen er in te doen
kittynagelhout .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Allereerst - heeeel lekker gegeten, compliment voor de keuze en de kok.
Personeel was heel aardig en de inrichting was eenvoudig maar leuk.
Minpuntje, de vaste telefoon deed het niet, inplaats van de provider met de mobiel het probleem op te laten lossen werd er heel veel tijd aan besteed door één van de bediening, beetje storend.
joanendert .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
we bezochten Ereburger in het kader van de AH actie en kregen een viergangenmenu, dat erg goed was, maar wat duurder geprijsd dan hetzelfde menu dat we zagen op het bord vóor het restaurant, maar ja we kregen het tweede menu gratis....en zo'n prijsverhoging is ons in meer restaurants opgevallen. De inrichting van het restaurant deed wat kil aan door de grijstinten en de lelijke lampen. De houten klapstoeltjes waren ondanks de kussentjes wat ongemakkelijk. Maar we kwamen voor het eten en dat was prima, de bediening was aardig en attent, dus dikke voldoende!
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Nell V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede ontvangst, vriendelijk en namen de tijd om per "gang" uitleg te geven wat wij gingen beleven met verschillende smaaksensaties van de gerechten.
We kregen de tijd om van de gerechten te genieten en te communiceren met elkaar. Het was niet het ene op of het andere gerecht stond alweer klaar en dat was heerlijk relax.
Als tip hebben wij doorgeven dat er wat meer groenten bij geserveerd zou kunnen worden.
K.D B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Fijn ontvangen. Behulpzaam en gastvrij. Erg lekker gegeten en het was een verrassing dat we van alles iets gegeten hebben. Personeel sprong goed in op, even een moment pauze tussen de gerechten.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima eten maar totaal geen sfeer, slecht licht en karige inrichting. Ontvangst niet optimaal, geen enthousiasme, geeft geen welkom gevoel. Waren nog veel tafeltjes beschikbaar maar er werden niet meer mensen toegelaten. Later bleek dat er niet voldoende personeel was.
Marianne .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Op zondagavond hier met zijn tweeën gegeten en alles was zeer naar wens. We hadden niet gereserveerd, maar dat was geen probleem. Het vlees was zeer mals en goed op smaak.
Fennie F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij de Ereburger. Zeker een aanrader om nog een keer naar toe te gaan. Bediening is vlot en zeer vriendelijk.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ontvangst zeer vriendelijk, evenals de bediening.
We hadden het viergangenmenu van AH. Kwalitatief redelijk. Soepje was wel heel gewoon, het hoofdgerecht de sucade had een rare smaak en vertrouwden we niet. Het tussengerecht was erg lekker. Het dessert was OK. Al met al best goed gegeten maar de prijs van dit viergangendiner staat niet in verhouding tot de kwaliteit en het voelt alsof de prijs erg is opgedreven omdat het om de AH actie gaat.
peijen .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
05-10-2017 Bezoek gebracht aan restaurant de Ereburger in Alkmaar. Zeer positieve ontvangst. Wij gingen om 20:30 aan tafel, de gastvrouw kwam nog melden dat de Alkmaarders doorgaans om 17:30 gaan eten en het daarom rustig was in het restaurant. De gepresenteerde gerechten waar zeer goed van kwaliteit ook de keuze in het drankaanbod was goed. Het personeel voorzag ons van goed en uitgebreid commentaar. Prijs kwaliteit verhouding was bovengemiddeld en zo ook de service. Zeker een aanrader.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Ereburger, goeie keuken en prima bediening. Moeite waard om daar weer te gaan eten op de Dijk in Alkmaar tegenover de parkeergarage
Bakkerfan .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Door omstandigheden was de bediening niet zoals men wilde en gewoon was.
De gerechten waren heerlijk en lagen creatief op het bord. Gemoedelijke sfeer.
Ik hou niet zo van een totaal open keuken inclusief afwas.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten met voldoende ruimte tussen de gerechten ,gastvrij personeel en gezellige sfeer binnen.
Goed te combineren met een stapavond in Alkmaar .
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Was van de Ah actie,aparte kaart met uitgebreide keuze.
Ook Glutenvrij was geen probleem.
Vlotte leuke bediening.
Goede locatie. Parkeergelegenheid dichtbij
pietennel .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-Actie. Vriendelijk personeel, prima eten,alleen was het jammer dat de biefstuk op was. I,p,v de biefstuk kreeg ik een varkenshaasje aangeboden. Deze was jammer genoeg te hard gebakken. De tweede die ik kreeg was precies goed. Maar gemiddeld was het prima vertoeven in de Ereburger. Ik ga daar zeer zeker nogmaals heen.
Suzan N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Het eten was goed. De bediening was zeer vriendelijk! Zeker de moeite waard. Het was een geslaagde avond.
gabriella.mey M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
lekker gegeten en een fijne sfeer!! Erg vriendelijk personeel.
De gerechten waren leuk gevarieerd en we hebben er een wijn arrangement bijgenomen wat ook goed was.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
het eten was er heerlijk een leuke uitstraling en goed en vriendelijk personeel een echte aanrader van de mensen uit de bommelerwaard groetjes en tot ziens
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
heel erg goed, bediening was prima , in plaats van een drie gangen menu werd het een vier gangen menu, kom er zeker terug.