Ereburger

Dijk 21 1811 MB Alkmaar Nederland Kaart
31-725203098

Over het restaurant Ereburger

Heerlijk eten met een mediterrane inslag

Met recht een van de meest geliefde zaken van Alkmaar, voor lunch, brunch en diner. Deels te danken aan de leuke plek, maar toch vooral aan gezelligheid, de oprechte gastvrijheid en het lekkere eten dat een overduidelijke mediterrane signatuur draagt.

Meer informatie over restaurant Ereburger

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 23:30

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
mmerken .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij als vriendinnen uit maastricht hebben genoten van het lekkere eten en vriendelijk bedeiening, we waren met de Albert Heijn actie bon en het eten was ruim voldoende.
Maria A. M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten deze keer via AH restaurant actie. Menu was bekend, heerlijk en voldoende. Goede service en een vriendelijke gastvrouw in een huiselijke omgeving. Kom graag weer terug.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed ontvangen, lekker gegeten, uitleg in orde, prima wijn. Bediening kwam vaak genoeg langs met de vraag of het naar wens was. Via deal 2 voor de prijs van 1, verrassend goede kwaliteit.
Ko A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima restaurant: vriendelijke bediening, lekker gegeten. Bijzonder is de eigen versie van de AH-actie: een 4-gangenmenu. Voorgerecht (soep) en hoofdgerechten bieden keuzemogelijkheid; het tussengerecht en het nagerecht staan vast. Alles smaakte goed; frites wordt standaard zonder zout geserveerd (dat wordt nogal eens vergeten in diverse restaurants); je kon kiezen om de gangen direct opvolgend geserveerd te krijgen of je kon een pauze inlassen.
Opmerkelijk vinden wij dat via deze AH-actie (geldt ook voor eerdere jaren) je op het spoor wordt gezet van bijzondere eetgelegenheden, die je, als je gewoon door zo'n stadscentrum zou lopen op zoek naar een restaurant, gemakkelijk over het hoofd zou zien. Dat geldt ook voor de Ereburger. Kortom, een restaurant om terug te komen!
peter J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zelden een horeca gelegenheid meegemaakt met een dergelijke aandacht voor de klant. Bij reservering aangegeven dat partner suikervrij dieet heeft. Is uitgebreid besproken bij bestelling opnemen. gerechten waren dan ook zeer goed, ook die van mijzelf. Biefstuk zoals ie behoort te zijn, heerlijk. Er werd zelfs nog even snel voor suikervrij ijs gezorgd voor mn partner, klasse.
Hier komen we zeker terug.
Blussen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Het menu van AHrestaurantactie was smaakvol en mooi opgediend. Vooral de proeverijtjes van het tussengerecht en het dessert waren een verrassing. Ook het stoofpotje en de verse soep waren zeer goed!
Prettig bediening ook, maar alleen de stoelen zaten niet echt lekker en dat was jammer. Verder een iets te eenvoudige inrichting. Als dat een verandering ondergaat is het er top! De kok verdient het hier!
Maria
gj G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
ontvangst is heel goed.
De keuken was met zijn 4 gangen diner van goede kwaliteit.
De bediening was goed op de hoogte van de korting kaart.
en je kon aan de overkant in de parkeergarage parkeren.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ga zeker een volgend keer.
Toos L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Prima . Personeel gastvrij en vriendelijk.
EvC .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten is goed,vriendelijk personeel en gezellig gezeten. De voorgerechten in kleine,maar lekkere porties geserveerd,het hoofdgerecht was zeer goed en het dessert was ook lekker.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik vind alles aan en in dit restaurant heel geslaagd. Als ik er toch een punt uit pak is het de zeer voorkomende en vriendelijke bejegening.
oudcca .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima kwaliteit en hoeveelheid prima (porties lijken misschien klein maar prima door de 4gangen met als tussengerecht 3 verschillende hapjes)
1e gang en tussengerecht kwamen snel na elkaar maar toen vroegen ze zelf of we direct het hoofdgerecht wilde of nog even wachten
Patrick O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Menu is Euro 32,95 niet waard. Het is allemaal erg simpel. Weinig creativiteit en beleving door de kok ingelegd. Echt heel standaard. Bediening niet echt attent. Kan ook absoluut beter.
A.D. V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Alles was even lekker. Komen zeker terug. Bediening vriendelijk en rustig.kortom wij waren zeer tevreden.een aanbeveler voor vrienden
heltiek .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met vriendin hier gegeten, alle gerechten waren heerlijk en voldoende. Erg aardige bediening, goed advies over de hoofdgerechten. Zouden hier zeker weleens terug willen komen.
Phien R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Vriendelijke bediening, attent en snel. Eten was prima, er is rekening gehouden met speciale wensen.
Voor herhaling vatbaar.
Acm W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten en goed verzorgd tevens een attente bediending. Ook het drankenarragement is goed.
Ereburger is een aanrader
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima menu voor de prijs. In plaats van drie gangen, krijg je er zelfs vier! De eerste twee gerechten kwamen erg snel achter elkaar door. Wanneer wij zelf niet hadden aangegeven het rustig aan te willen doen, hadden we binnen 45 minuten weer buiten gestaan. Aardige bediening.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
TOP! Zeer goed verzorgd en heerlijke gerechten die er allemaal prachtig verzorgd uitzien. Wij komen heel graag terug in deze lokatie in Alkmaar. Het was echt een fijne verrassing voor ons.