Ereburger

Dijk 21 1811 MB Alkmaar Nederland Kaart
31-725203098

Over het restaurant Ereburger

Heerlijk eten met een mediterrane inslag

Met recht een van de meest geliefde zaken van Alkmaar, voor lunch, brunch en diner. Deels te danken aan de leuke plek, maar toch vooral aan gezelligheid, de oprechte gastvrijheid en het lekkere eten dat een overduidelijke mediterrane signatuur draagt.

Meer informatie over restaurant Ereburger

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 23:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
vorstenhof .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
D. B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We zijn voor de 2e keer bij de Ereburger uit eten geweest, en we vinden het erg goed, we hopen er nog meerdere keren gebruik van te maken.
gerrittencate .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We waren met ons gezin in restaurant Ereburger. Het eten was gevarieerd, van hoge kwaliteit en vooral erg lekker. De bediening was uitstekend en vriendelijk.
rscknol .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten met ons gezelschap. Het AH menu had gevarieerde keuzes, voor ieder wat wils. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hubert-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij zijn met de AH weer bij de Ereburger geweest. Wederom was de ontvangst door de eigenaresse allerhartelijkst. De bediening was vlot en bracht ons snel een flesje sauvignon en de menukaart. Het gamba soepje vooraf was uit de kunst, net als de carpacio. De visduo was ook niet te versmaden en een toetje maakte het weer tot een heerlijke ervaring. De huiselijke sfeer en de persoonlijke aandacht, maakt dat wij steeds weer terugkomen.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijke bediening. Met AH restaurant actie een leuk vier gangen menu met proeverijen. Snelheid van serveren van de gangen werd in overleg met ons bepaald
carla V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was voortreffelijk zag er allemaal heel gezellig en lekker uit en het was heerlijk
We konden zelf zeggen als we het volgende gerecht toe waren
de bediening was gezellig
De prijs was nu gunstig vanwege de AH acktie
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Iedereen zeer vriendelijk, erg leuk restaurant !
Is geen sterrenrestaurants, maar erg leuk gezellig smakelijk eetcafe.
Wij hadden AH restaurantactie met zeer smakelijke gerechtjes
LydiaHaakman .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Zeer vriendelijke gastvrouw en bediening. Heerlijk gegeten een echte aanrader voor iedereen! Wij komen zeker nog een keer terug.
Noor B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was zeer smakelijk, de bediening erg vriendelijk en de wachttijd tussen gerechten minimaal. Een aanrader in het centrum van Alkmaar
sanne_erkamp .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie, als je lang genoeg zit komt vanzelf het zonnetje nog even schijnen op het terras. Goede maaltijden, niet per se heel bijzonder maar wel smakelijk. Vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Ereburger. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Samen zijn we voor de 4-gangen menu gegaan. Elk gang was gevarieerd en van hoge lwaliteit. Echte aanrader dit restaurant. Groeten Richard
sharon22 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Zeer slecht gegeten. Het begint al met smerige borden, het vlees was op het randje van bedorven, de salade was ijsbergsla met een smakeloze dressing en de frites was niet krokant en stonk naar oud vet.
Onbegrijpelijk dat mensen hier een goede recensie neerzetten. Personeel was wel aardig.
mirjamenwilco .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vriendelijke en professionele bediening! Eten was prima maar gewoontjes. Je kan er lekker lang in de zon zitten op het terras!
Inmaeningrid .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Super lekker gegeten, hebben hier meerdere keren gegeten en de kwaliteit van het eten is super !!!! Vooral vers en met natuurlijkheid bereid ! Dit is een restaurant waar je eerlijk en zeer goed eet ! Ben zelf een amateurkok , dit restaurant draag ik in mijn hart en op mijn tong....... Probeer zelf !!!
jr.boers .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij waren hier met de Ah restaurant actie 2de pers gratis.
4 gangen maar liefst en het was heerlijk!
Volop keuze bij het hoofdmenu.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Voor de prijs die je betaald hebben we prima gegeten...vier gangen .
De sfeer is huiselijk niet echt mijn stijl maar wel warm.
De bediening is gastvrij en vriendelijk.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Bij binnenkomst duurt het even voordat we worden opgemerkt. Ontvangst gaat wat rommelig.
Eten was niet smakelijk en flauw, de vis was te ver gegaard en de frietjes slap en niet gaar.
Al met al kwam het wat amateuristisch over. Niet voor herhaling vatbaar helaas.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ik was al 3 keer eerder bij de Ereburger geweest, en zoals alle keren heb ik ook nu heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Reserveren was noodzakelijk, het liep na zessen al snel helemaal vol. Dit was zeker niet de laatste keer dat ik er gegeten heb.
HELLY F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
SUPER VRIENDELIJK PERSONEEL, HEERLIJK GEGETEN. AANDACHT EN OOG VOOR DE KLANT ZIE JE NIET VAAK MEER OP DEZE MANIER.
KOMEN ZEKER TE4RUG