Erasmus

Benthemstraat 27 3032 AA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Erasmus

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
In de opleidingsschool in het Erasmus restaurant gegeten. De ontvangst was prima. Het eten werd geserveerd onder leiding van een docent , de leerlingen deden hun best . Het eten was matig. Redelijke prijs / kwaliteit verhouding. In 2016 komen we nog eens om de vorderingen van de leerlingen te volgen. Leuke ervaring.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Zadkine restaurant gerund door horeca-studenten, zowel in de keuken als in de bediening, alles onder veel toeziende ogen van veel docenten/begeleiders.
Er wordt gewerkt met kwaliteitsproducten en die komen voor een zeer voordelig prijsje op tafel. Lekkere wijnen en lekker eten en leuk om te zien hoe de gastvrouwen en koks in spé hun best doen om ons een fijne avond te bezorgen. Dat lukt ze.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
In dit restaurant van de Zadkine opleidingsschool werden we goed bediend en hadden een heerlijk 4-gangen menu voor een zeer bescheiden prijs. Inclusief 1 fles witte wijn en een amuse vooraf. Complimenten aan de leerlingen en het uitstekende eten.