Erasmus paviljoen

Burgemeester Oudlaan 350 3062 PA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Erasmus paviljoen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Hannah J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Fijne plek om lekker te eten voor een extreem vriendelijke prijs. Voor 6,- tot 10,- euro heb je een creatieve, vullende maaltijd! Het is vaak druk en er zijn ook regelmatig borrels, wat de sfeer niet ten goede komt.. Maar het eten staat snel op tafel en er is een ruime keuze.
Loper08 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het eten is oké, lekker simpel en prima voor een snelle hap. Hier hoef je geen culinair hoogstandje te verwachten, maar dat is begrijpelijk voor Erasmus paviljoen, alias het 'studentenpaviljoen'. Ik kreeg echter ook de indruk dat we snel weer weg moesten gaan om plaats te maken nieuwe gasten. De zaak is strak ingericht met al dat glaswerk en de prijzen zijn relatief degelijk, maar ik zou hier niet speciaal voor het eten komen. Voor mij voortaan gewoon een bakje koffie hier en niks meer bij een eventueel toekomstig bezoek.

Bediening lijkt te druk te zijn en loopt steeds achter de feiten aan. Bestelde dranken komen met enorme vertraging, dusdanig dat we zelfs overwogen om al vooruit te bestellen. Een glimlach op het gezicht van het personeel kan er tevens ook niet van af. Hier verwacht men blijkbaar dat je zelf naar de balie moet lopen om te bestellen. Raar verhaal. Voorlopig sla ik Erasmus paviljoen over.
Lodiwereld .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Hier met een groep van ongeveer 40 personen gegeten. We kregen eerst allerlei salades en gegrilde groenten en brood op tafel, vervolgens konden we nog soep bij de keuken halen waarna wij een hoofdgerecht verwachtten. Helaas was dit het al. Voor 46,50 (incl drank) vond ik dit extreem karig. Na geklaagd te hebben kon er nog een toetje af. Afrader voor groepen dus!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Prima toevoeging aan de EUR-campus. Prima pizza's en pasta's, en ook de burger is goed. Het is zelfbediening dus voor bediening beoordelen is lastig. Prima zaak midden op matige campus.
AlbertV .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Een fijne aanwinst voor de Erasmus campus, waar je voorheen toch het liefst zo snel mogelijk weg wilde. Gezien het normale niveau van eten op de campus vreesde ik het ergste, maar ik heb echt een prima hambruger gegeten! Lekker zelfgemaakt, niet uit de diepvries of kant en klaar afgeleverd. Mijn tafelgenoten hebben ook heerlijk gegeten, de salades zagen er lekker en vers uit.

Duidelijk minpunt was de service. Doordat er een grote borrel aan de gang was was een deel van de ruimte afgezet. Over de acht overgebleven tafeltjes waren ze het overzicht volledig kwijt. We moesten zo lang wachten op onze drankjes, dat we maar een ronde vooruit gingen bestellen... Toen na vijfentwintig minuten wachten onze laatste ronde nog niet was gearriveerd hebben we hem maar afbesteld. Ook waren ze onze volledige rekening kwijt doordat een deel van ons eerder weg was gegaan en dus al had betaald. Uiteindelijk prima opgelost, wat drankjes in mindering gebracht op de rekening, maar hoewel het personeel vriendelijk is moet het allemaal nog wel wat gesmeerder gaan lopen.

Al met al een aanwinst voor de campus!