Enzo

Benzenraderweg 99 6417 SK Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Enzo

Giel V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Afgaande op de goede berichten op internet de proef op som genomen. We wilden bij ons verblijf in het NIVONhuis Heerlen ook wel eens wat lekkers proeven en daarvoor waren we bij ENZO aan een goed adres. Het is er redelijk druk, een komen en gaan, maar je wordt prettig geholpen. Het aanbod aan pasta varieert maar na even nadenken bleken er toch twee verschillende veggie gerechten te zijn: gnocchi met truffelsaus en een spinazie-lasagne met tomatensaus. Zoals de meeste klanten kwamen wij voor het afhalen, de zitruimte is beperkt.
Bernice I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk! De pizza's zijn onze favoriet. Je kunt gewoon bellen, bestellen en het een kleine 20 minuutjes later ophalen! Of gewoon langsgaan en bestellen en ook dat gaat allemaal prima. De desserts zijn ook echte aanraders.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vanavond was het weer Enzotijd. En hoe! Aanrader is altijd de afwijkende kaart (bord). Mijn keus viel deze keer op de canelloni tartufo. Canelloni zoals hij moet zijn en de truffel-roomsaus was écht geweldig. Aangevuld met vers gebakken broodjes... Zalige afsluiter van het weekend!
Patmg .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Enzo is geen aanrader als het gaat om de functie Restaurant. Dat is ook niet zijn opzet en mede daarom een echte aanrader. He is een goede afhaal italiaan. Haal je avondeten -indien je geen zin hebt om zelf te koken- simpelweg bij Enzo. Dan weet je dat je goed te eten krijgt.
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Top zaak, kom hier vaak afhalen want woon om de hoek. Lasagne is heerlijk en ook onze vaste pizza Valentino met champignons is altijd perfect. Meer een zaak om af te halen, maar als je besluit te gaan zitten wordt er alles aan gedaan je een heerlijk diner te laten ervaren.

De panna cotta met rood fruit is inmiddels mijn lievelingstoetje geworden.
JoenBo .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Ik ben vaste klant en kom daar wekelijks (afhalen). De pizza's zijn verrukkelijk en ook de pasta van de dag is iedere keer uit de kunst. Mijn dochtertje lust geen enkele andere lasagna meer, alleen die van Enzo. Ik ben zelf fan van hun cannelloni. Is echt allemaal huisgemaakt en het eten en de service is niet te vergelijken met welke andere gelegenheid in de regio. De sfeer is erg gezellig en je wordt altijd heel vriendelijk en joviaal ontvangen. Het is ook niet erg om er af en toe wat langer te moeten wachten. Het is het wachten waard. Een aanwinst voor de Benzenraderweg en voor heel Heerlen, zeker nu ze niet meer gehuurd zitten maar hun eigen pand hebben op nr. 99. Prachtig geworden!
Tomtomtom .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Te hoog geprijsd bij matige kwaliteit .
Lasagne besteld die qua kwaliteit vergelijkbaar is met de supermarkt . Spelen handig in op iets hogere welvaartspijl in Heerlen Zuid .
Jamesy .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Geweldige pizza's met echte mozzarella-kaas. Heb bijna alle varianten geproefd. Enzo is de beste (afhaal)Italiaan die ik tot nu toe ben tegengekomen, incl. diverse adressen in Italië. Ondanks dat de pasta's zijn voorbereid en ter plekke worden verwarmd, zijn ze bijna niet van vers bereid te onderscheiden en om je vingers bij af te likken. De cannelloni is een aanrader. En het sfeertje is er geweldig. Ze werken met 6 man achter een toonbank van 3 bij 3 stevig door en hebben altijd goede zin. Italiaanse passie met Limburgse gemoedelijkheid.
Tes V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Spontane actie gehad om hier te gaan eten.
Niet de zaak om te gaan zitten, maar wellicht is dat de reden waarom ze gaan verhuizen naar de overkant.
Op het menu voor 2 personen : Pasta van de dag ( met Italiaanse worst, geen chorizo!, en champignons ), canelloni gevuld met verse spinazie en ricotta en een salade met tomaten en mozzarella..
In een woord : HEERLIJK!
Echt smaakvol eten en toch gezellig gezeten, waar er alles aan gedaan wordt om je tevreden te stellen!
TOP!
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Wederom voel ik me geroepen iets over deze zaak iets te zeggen. Recentelijk ging ik langs om te genieten van Enzo's culinaire kunsten e10n koos iets van het 'bord' in de zaak. Een pizza met kaas en truffel. Erg machtig en een hele pizza is misschien iets teveel van het goede. Maar bestel er 2 en deel ze. Enzo raspt de truffel zelf over de pizza heen. Vers. En dat voor €10. Overigens heel leuk dat je in z'n zaak kunt lezen over de 'american pizza'. De ongezonde en verkrachte versie.
BartCarin .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Kleine kaart maar goede kwaliteit. Voor de pizza's en de pasta's. Voornamelijk voor af te halen.
Vriendelijke bediening en snelle service. Voor door de dag de broodjes s zijn ook aan te bevelen.
Tasty7 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Topkwaliteit italiaans eten (pizza, pasta) en verse producten (heerlijke parma ham, pikante salami, zongedroogde tomaten, etc.). De kaart is klein, maar wat Enzo heeft is goed. Er zijn weinig zitplaatsen, dit is meer voor afhalen.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Kleine zaak die meer is gericht op afhalen.
Pizza's en pasta's zijn heerlijk, evenals de broodjes die je er overdag kunt halen. Ook de tiramisu is een aanrader.

Pizza's zijn authentiek Italiaans; dus voor een pizza Hawai of Taco ben je hier op het verkeerde adres.