Entree 1863

Grutstraat 44 7001 BX Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Entree 1863

Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer lekkere aanwinst in Doetinchem.
dit is nou een Restaurant om vaste gast te zijn.
warme inrichting zelfs voor een alleenstaande is het hier goed toeven.
met zeer smaakvolle en voor een ieder een Goede wijn.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We namen het meest uitgebreide entree. Palet Entree. Sommige gerechten waren erg lekker, maar een aantal anderen waren smaakloos. Als hoofdgerecht een Ossenhaas. Deze was lekker, maar niet bijzonder. Ik miste de grill-smaak en had het idee dat de Ossenhaas te veel "vermalst" is daardoor werd deze te slap. De bediening van goed.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We namen de meest uitgebreide entree. Palet Entree. Sommige gerechten waren erg lekker, maar andere waren smaakloos. Als hoofdgerecht hadden wij de Ossenhaas. Ik miste de gril-smaak en de Ossenhaas was "slap". Misschien te lang "gestoken" om het vlees mals te krijgen.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een zaak waar alles klopt, mooi, hip, gezellig interieur, met goede bediening en wijnkennis. Het eten is echt subliem. De kok weet wat hij doet en laat de smaakpapillen een belevenis ervaren.
Danielle N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Vooruitstrefend, vernieuwend en verassend. Zeker een aanwinst voor Doetinchem. De bisque in combinatie met de perfect gegaarde vis is een aanrader. Ook het voorgerecht met verse tonijn is mooi op smaak. Alle gerechten worden op elegante wijze gepresenteerd. De leuke bediening en goede sfeer maken de avond compleet.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Echt een aanrader! Hier wordt met liefde gekookt. Alles klopt. Een mooi pand, een perfect sfeertje, lekker eten en gastvrije leuke bediening. Je voelt je hier echt te gast. Dé plek voor een gezellig en lekker avondje uit!
Hannah O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Aanwinst voor Doetinchem. Heb hier nu drie keer gegeten en wordt elke keer weer verrast. Mijn favoriet is het plankje met voorgerechten. Elke keer weer spannend welke verrassingen de keuken deze keer in petto heeft. En elke keer weer een mooie mix van heerlijke gerechtjes. Ik ben geen grote eter dus na deze 'entree' is een hoofdgerecht vaak teveel voor mij. Geen probleem voor de chef. Dan maakt hij gewoon een fijn klein gerechtje dat precies goed en genoeg is. Je kunt trouwens ook een hoofdgerecht delen. Zoals laatst een geweldige ossenhaas van de grill met paddenstoelen en een jus van gerookte knoflook. Supermals en mooi medium rare gegrild. Eigenlijk veel te lekker om te delen. Kortom topper!
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
In de Gelderlander stond het al. "Een aanwinst voor Doetinchem"
Wat een beleving! Van de ontvangst tot het vertrek. Alles was perfect! Bij elk gerecht een heerlijk passende wijn. Zelfs bij de koffie hadden ze mijn favoriete whisky. Jullie gaan mij vaker zien!
Ben1966 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
prachtig pand, ontvangst door enigzins onwennig personeel. behoorlijk beperkte en traditionele kaart, stevig aan de prijs. eten best tegenvallend. veel , met name zoete, smaakjes toegevoegd aan salades etc. weinig pure smaken. mist verfijning. bleke frietjes met kruiden in plaats van gebakken aardappelen bijvoorbeeld. prijs - kwaliteitsverhouding gaat mank. niet slecht maar niet voor herhaling vatbaar.