Entre Nous (Hotel Gulpen)

Dorpsstraat 10 6271 BL Gulpen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Entre Nous (Hotel Gulpen)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 21:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Wi-Fi
Joke444 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij zaten een aantal nachten in het hotel en hebben twee keer in het hotel gegeten. De eerste avond was een succes. De pasta en het vlees waren lekker en met het toetje erbij ook zeker voldoende. De tweede avond namen we de scholfilet. Dit was lekker, maar echt veel te weinig. We kregen ieder 1 reepje vis en een bakje patat voor samen wat mijn man de avond ervoor nog voor zich alleen kreeg. Ik ben geen grote eter (normaal raak ik de patat amper aan), maar zelfs ik had er eigenlijk niet genoeg aan. Ik heb me uiteindelijk nog wat voller kunnen eten aan de patat, maar dat is niet de bedoeling lijkt me.
Het personeel is wel vriendelijk en het decor mooi. De kwaliteit is al met al goed, maar aan de kwantiteit mag iets gedaan worden.
Stjon .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk 4 gangen arrangement gegeten. Dit was via Groupon. Gezellig en aangename sfeer. Heerlijke carpaccio als vooraf, goed belegd op het bord. Ze zijn zeker niet gierig daarmee. Ook niet met het tussen, hoofd en nagerecht. Het ontbijt buffet was ook qua keuze veel en lekker.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Via een hotelarrangement van Hotel Gulpen inclusief aspergediner hebben wij bij Entre Nous gegeten. Je weet dat je bij zo'n arrangement vaak niet de top mag verwachten. Maar het 3 gangenmenu viel zeker niet tegen. Een prima aspergesoepje werd gevolgd door Tilapia met asperges. Helaas zijn wij niet zulke grote fans van Tilapia maar het alternatief met een varkens filetlapje kon ons niet zo bekoren. Overigens was het gekozen vishoofdgerecht best goed te doen. De saus was ronduit heerlijk. Toe aardbeien met merengue en citroenijs. Al met al boven verwachting.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Neen Entre Nous was wederom geen succes. Typisch weer zo'n geval van meer aandacht voor de opmaak dan voor het eten. Vooraf een gemengde salade (5 blaadjes), 4 piepkleine bolletjes geitenkaas en gebrande noten (16 stuks) met dressing van bijenhoning. Dit werd geserveerd zonder dressing. Nadat ik hierom gevraagd had kreeg ik slechts een kannetje olijfolie. De moed zakte me al weer aardig in de schoenen. Daarna een Limburgs varken. Dit vlees leek wel gekookt en was echt dood en een biefstuk van BBB-rund. Nou weet ik niet precies wat BBB-rund betekend en het kon mij ook niet uitgelegd worden. Als ze bedoelen dat dit koetje 50 jaar oud was dan begrijp ik het, er was niet doorheen te komen. Het dessert was dan nog wel redelijk. De bediening wordt verzorgt door de receptie dames van het hotel en loopt alles behalve gesmeerd. Maar nou is het ook een aardig loopje van de keuken naar het restaurant gedeelte. Hou er ook rekening mee dat het zeer kleine porties zijn. Een wat grotere eter moet hierna nog wel even naar de snackbar om bij te voederen.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Hier nav een deal met 4 personen een 3 gangenmenu gegeten. We konden per gang kiezen uit 2 gerechten, die wat ons betreft stuk voor stuk heerlijk waren: carpaccio/soep, varken/schol: allemaal geproefd. De porties waren aan de kleine kant, maar prima bereid. Helaas moesten we door omstandigheden alles redelijk snel naar binnen werken en terug naar ons (vakantie)huis, maar ondanks dat genoten van het eten. De inrichting is strak en niet echt gezellig. Het personeel was vriendelijk, maar lastig te vinden tussen de gangen door.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Bij ons Kerstarrangement hoorden naast 2 overnachtingen in een wel heel kleine kamer 2 Kerstdiners. Helaas mochten we niet zelf een tafeltje uitkiezen. Door de goede verlichting was de donkere inrichting niet hinderlijk, maar sfeervol. Op 2e kerstdag een 5 gangendiner, het menu zag er indrukwekkender uit dan het was: De ons onbekende zeehaan bleek bij nazoeken rode poon te zijn, saffraan niet teruggevonden, wild zwijn was prima, echter geen echte wildsmaak. Gelukkig waren de porties bescheiden en zat er voldoende tijd tussen de gangen in. De volgende dag 4 gangen, ook prima van samenstelling. Fazant die nogal eens droog kan zijn was goed klaargemaakt, de jus van eekhoorntjesbrood smaakte echter naar gewone jus. En op het menu stond als nagerecht sinaasappel met speculaas en ijzerkruid. Dit bleek echter ijs te zijn waar we niet van houden. Als we dit hadden geweten hadden we dit gemeld en iets anders gekregen (vertelde men ons desgevraagd). Anno 2014 (zie commentaar uit 2013) is het helaas nog steeds onmogelijk om een karafje kraanwater te bestellen, dus hebben we onze eigen waterflesjes maar op tafel gezet waar we wijselijk geen commentaar op kregen. Een Kerstarrangement in dit hotel-restaurant is zeker aan te raden, goede prijs-kwaliteitverhouding!
F W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Eten was goed, maar de bediening vreselijk. We kregen niet wat we besteld hadden. Vele andere tafels kregen ook niet wat ze besteld hadden. De hoeveelheden waren minimaal, een volwassen man zou hier niet genoeg aan hebben gehad. Eten liet oom erg lang op zich wachten. We zaten er om 21 uur en kregen na anderhalf uur ons (niet bestelde) hoofdgerecht. Menu kaart is minimaal dus bijzonder dat er zoveel bestellingen fout zijn opgenomen. Maar nogmaals, wat we kregen was erg lekker maar niet veel.
Mellanie E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vanavond hier gegeten via een aanbieding van weekendjeweg.nl. Als voorgerecht kregen we een knolsoep. Deze was prima. Tegen een meerprijs van 2,50 kon je dit ook vervangen voor krokante gamba's. Dit stelde weinig voor, 4 gefrituurde gamba's met veel sla. Het hoofdgerecht was een varkensfilet. Deze was erg droog en niet lekker. Ook miste ik iets van salade en frites want de portie liet te wensen over. Als dessert kregen we een valentijn dessert bestaande uit een klein chocolade taartje met witte chocolade parfait en hangop. Dit was heerlijk. De bediening werkte verder erg langs elkaar heen. Voor wat extra sfeer zou het licht wat gedimd mogen worden.
Martien W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Hotel voor 2 nachten geboekt: kamer ontbijt prima!
Helaas besloten we in het hotel te eten, kaart zag er goed uit. Alles ging mis, hoofdgerecht 2 x verkeerd en na 1 1/2 uur eindelijk het juiste hoofdgerecht, geen excuus geen drankje geen service!!
dessert was zo klein dat wij het in 2 happen verwerkt hadden.
Bij uitchecken vanmorgen stond ons 3 gangen diner Euro 27,50!! als 3 gerechten geboekt tezamen een euro 40,- en geen excuus we moesten zelfs aandringen dat de man achter de balie het nakeek.
Het verhaal was dat de apparatuur het probleem was! nee mensen jullie behandeling naar gasten, die ook nog eens in hun recht stonden, was beneden alle peil! vooe mij was dit hotel 1 x nooit weer.
Martien
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Met een groupon hier een nachtje verbleven. Dit was inclusief een 4 gangenmenu. Het zag er veelbelovend uit en de voorgerechten (steak tartaar en gevogeltebouillon of soep van koolraap) waren dat ook. De teleurstelling lag echt bij het hoofdgerecht! Bijna koud opgediend en in de zeebaars een aantal graten. Dan weet ik weer precies waarom ik niet zo vaak vis bestel. Twee keer bij de vraag van de bediening of alles in orde was gemeld dat er iets dus niet in orde was. Bij de opmerking dat het eten koud was opgediend was het antwoord: ik wil het wel even voor u laten opwaren. Nou ja, daar zaten we niet echt op te wachten. En aan de opmerking van de graten werd behalve een lauw 'sorry' totaal aan voorbij gegaan. Heel jammer, want het nagerecht was best wel weer in orde. Jammer dat niet iets verder gedaan werd met de aanmerkingen! Gemiste kans. We vroegen na het diner of we nog iets moeten aftekenen, het antwoord was ja. Na ruim 10 minuten gewacht te hebben zijn we uiteindelijk maar weggegaan, waarna we achterna werden gelopen of we nog even wilden tekenen! Nou ja, heel jammer, want op zich was het een fijn hotel, en een leuk concept.
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Het is een prima restaurant maar alles was een beetje saai.
Er was niet echt sfeer. Het personeel was niets op aan te merken maar ook saai.
Weinig keus ook op de menukaart.
En anno 2013 is het toch wel achterhaald dat je geen glaasje water bij je wijn kan krijgen.
Patty S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Een nachtje in Gulpen. We namen het 4 gangen menu van de kok. De opmaak van de borden zag er bij iedere gang top uit. Het hoogtepunt was toch wel de zalm! Wat een heerlijke bereiding en zalige smaak combinatie. Ook het toetje, wat bestond uit een chocolade mix, was voortreffelijk! De witte huiswijn was zeer goed van smaak.
De sfeer was erg huiskamerachtig. Wel prettig, maar het licht mocht wat gedimd voor meer gezelligheid. Ook de service was of je bij iemand thuis op bezoek was. Prettig, maar niet heel netjes.
Evengoed zeer genoten van het eten en daar gaat het om!
Sjefke .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Wij hebben heerlijk gedineerd in het restaurant van hotel Gulpen wij hadden een 5-gangen surprise menu en lieten ons dus verrassen en wat een verrassing, wij hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is gezellig ingericht, de bediening was super en de begeleidende wijnen bij het eten waren heerlijk. Zeker aan te raden!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
5 gangen diner vannuit een Groupon deal genoten, het bleek een verrassingsdiner. Vooraf een bobon van zalm op couscous, gazpacho, salade met garnalen, speenvarken en een dessert bestaande uit 3 afzondelijke delen. Al met al zeker gezien de prijs niet slecht. Ook de begeleidende Arco rosé kon ons bekoren. De inrichting ziet er best aardig uit maar de stoelen hebben slappe zetels waardoor je te laag aan tafel zit. Wij hoorden er 3 tafels over klagen. Verlies nemen en vervangen die hap!! Jonge wel willende brigade en een zeer vriendelijke bediening aan het ontbijt. En als laatste een tip aan de "chef in spé?", glazen bijschenken, stress regulering, niet je collega's en/of het bedrijf afvallen en het geluidsniveau bij het bespreken van klachten minderen en dan gaat het helemaal goed komen met hotel Gulpen...