Over het restaurant Enoteca Amsterdam

Een stukje Italië in Amsterdam Oost!

Op de Linnaeusstraat in Amsterdam Oost vind je deze heerlijke Italiaan. Geniet van het beste wat Italië te bieden heeft, gewoon in Amsterdam. Hier eet je klassieke Italiaanse gerechten, met pure en authentieke smaken. Ook zijn er maar liefst 25 wijnen per glas te bestellen, vergeet dus niet om naar de wijnkaart te vragen bij het behulpzame personeel.

Meer informatie over restaurant Enoteca Amsterdam

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Enoteca Amsterdam

Inez D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Rina S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Dit is de derde keer dat ik hier kom en wederom een leuke avond heb beleefd. Het eten was heerlijk, de porties waren goed en hele lekkere wijnen. Mijn vrienden hebben ook genoten van de avond. Bedankt en tot de volgende keer.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
alles was werkelijk top: voorgerecht: heerlijke Italiaanse amuses, hoofdgerecht van zeebaars en mooie entrecote met luxe garnering, het wijn arrangement voortreffelijk en een hele plezierige bediening. Voor herhaling vatbaar. Wij hebben genoten!
Anky M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wij zijn opgegroeid in de Watergraafsmeer en fietsten altijd langs het burgerziekenhuis naar school.
Onze twee dochters zijn geboren in dat ziekenhuis geboren.
Gisteren was onze trouwdag en for old times sake besloten wij daar te gaan eten.
Geen seconde spijt, was heel aangenaam.
Anky Mewe
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooi wijnarrangement en super attente, vrolijke bediening! We waren met de ah restaurant actie, maar werden met alle egards behandeld zodat we ons echt welkom voelden.
R B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gemiddelde kwaliteit eten, fruitvliegjes vliegen rond de tafel, airco staat op 15 graden dus trui meenemen, vriendelijke bediening, overall te duur. Verdere tekst is voor de opvulling van de recensie zodat er minimaal 120 tekens zijn gebruikt.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We waren er al vaker en het is altijd prima! We blijven er terugkomen. Ook als de AH actie is afgelopen. De bediening is heel prettig.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fantastische service, heerlijk gegeten en goede wijn. Terras is niet extreem gezellig, gewoon leuk. Hebben lekker kunnen lunchen in de zon.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Op het buitenterras gedineerd. Mooie plek midden tussen het stadse rumoer. Bediening authentiek, oprecht vriendelijk en gedienstig. Eten en drinken gewoon heel goed. Finesse zowel in smaak als in compositie. Hoog niveau, goede sfeer, leuke locatie, En dat al tegen een hele redelijke prijs.
regine D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Super lekker eten, met veel zorg en detail klaargemaakt. Hoofdgerecht was te koud, maar was snel vervangen met excuses en extra glas wijn erbij. Van harte aanbevolen.
WilcoBoom .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Plezierige avond in restaurant Enoteca achter de rug in 'upcoming' Amsterdam-Oost. Lekker eten, prettige bediening, ontspannen ambiance. Aanrader.
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lang niet zo lekker gegeten! Het aardige en gastvrije personeel hielp erg mee aan de geweldige ervaring. Aanrader!! Ik kom zeker terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Uitstekende ontvangst, men wist dat we kwamen en zorgden ervoor dat we ons meteen echt welkom voelden. Mooie inrichting, attente en zeer vriendelijke bediening. Eten verrassend lekker en prima, redelijke prijzen. Zeer aan te raden.
Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
JR D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heel lekker eten in de buurt. bijna sjiek. Niet de goedkoopste maar wel waar naar zijn geld. Bediening prima, erg mooi terras .
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We waren hier al eens eerder geweest en vonden het toen ook al geweldig. De service is super vriendelijk, ook als je met je AH bon aankomt. Dat menu is wel enigszins beperkt dan, maar heerlijk dus prima. Leuke inrichting en gezellige sfeer. We komen hier zeker weer!
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk personeel. Goede bediening!
We mochten zelf aangeven hoeveel tijd we tussen de gangen wilde hebben.
Wij hadden een fles wijn uitgekozen, maar in plaats om te kunnen proeven, kregen we alle twee ons glas meteen vol geschonken.
A.M. R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijke avond gehad. Lekker op het terras gegeten. Zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten. Sfeervolle plek! Een aanrader.
Nicky K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Mooie ruime eetgelegenheid. De verschillende pasta's die wij beide hadden smaakte fantastisch!
Een onverwachte lunch die verrassend lekker was.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij aten met zijn vieren via de AH actie en konden dus kiezen uit een speciaal menu. Ons gezelschap had nogal wensen ivm. diëten. Dit was geen bezwaar en alles was mogelijk. We hebben heerlijk gegeten.