Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Enoteca Amsterdam

Een stukje Italië in Amsterdam Oost!

Op de Linnaeusstraat in Amsterdam Oost vind je deze heerlijke Italiaan. Geniet van het beste wat Italië te bieden heeft, gewoon in Amsterdam. Hier eet je klassieke Italiaanse gerechten, met pure en authentieke smaken. Ook zijn er maar liefst 25 wijnen per glas te bestellen, vergeet dus niet om naar de wijnkaart te vragen bij het behulpzame personeel.

Meer informatie over restaurant Enoteca Amsterdam

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Enoteca Amsterdam

Mistynoa F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
John C.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Goed uitziend, smakelijk eten. De bediening was erg attent en het tempo was rustig, zodat je echt een relaxte avond meemaakt. Aan te bevelen.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Erg smakelijk. De proeverijen zijn een aanrader als je geen keus kan maken.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Lekker met z’n tweeën a la carte eten voor half geld dankzij de ah actie. . Met een heerlijk wijnarrangement erbij kwamen we gezellig etend op het terras uit op een kleine €110,=.. Een hotel-restaurant met een uitstekende wijnkaart!
Marie-José B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Omdat wij over Restaurant Enoteca een goede resencie gelezen hadden , waren wij heel benieuwd .
Om 18.30 uur werden wij heel gastvriendelijk begroet.
De wijn was heerlijk .
Het voorgerecht was ook perfect .
Mijn echtgenoot koos de risotto met garnalen , maar er was helaas maar EEN garnaal op het bord met risotto
geplaatst en bij ENE garnaal was de kok “ vergeten “ het darmkanaal te verwijderen ! !
De jongeman die ons bediende zei : sorry ! Dat was alles !

De muziek was NIET goed uitgekozen. Wij hadden leuke Italiaanse muziek verwacht.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
(h)eerlijk eten
Jesi .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Was met een vriendin wezen eten. Het was heerlijk weer dus lekker buiten bij het terras gegeten. Eten was vers, smaakvol en lekker na prijsverhouding. Het werd later op de avond iets frisser en toen kregen we ook dekentjes erbij...erg gastvrij. Leuk plekje om een hapje te eten, wijntje te drinken tijdens mooi weer.
Walter W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, vooraf risotto met lamgoustines (eigenlijk één hoofdgerecht, dat op ons verzoek probleemloos in twee voorgerechten werd gesplitst), en hoofdgerecht voor ons allebei lamszadel met venkel en pompoen. Vriendelijke en oplettende bediening, genoeg ruimte tussen de tafels om privé te kunnen praten, en met plm halve tafelbezetting op vrijdagavond aangenaam rustig. Met name compliment voor de sommelier, die ons bij de wijnkeuze per glas uitstekend hun absoluut ge-wel-di-ge rode Soler adviseerde (9 glas / 45 fles, dus redelijk prijzig maar dat alleszins waard) en die zelfs uit eigen beweging met een proef-slokje langskwam van de even dure maar volgens hemzelf minder lekkere (dan de Soler) Nero d'Avola – waarmee hij ook nog gelijk had. Voor twee gangen met prosecco vooraf, vijf losse glazen wijn en koffie toe waren we 120 euro kwijt. Qua ambiance, smaak en bediening vonden we dat een zeer redelijk bedrag. We gaan later zeker weer eens terugkomen.
Isidoor B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het personeel is vriendelijk, het eten is zeer goed. Dit is één van de beste restaurants in Amsterdam Oost.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Zeer goed ontvangen, keuze op de kaart wel vrij beperkt. Top italiaans eten. Bereid door echte Italianen zeer merkbaar in pasta.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prettige sfeer, gunstig menu speciaal op Valentijns dag.
Goede ontvangst.
Een goed wijn advies, rustige bediening, niet opdringerig
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hadden ons vergist, zouden naar de andere Enoteca in Oost. Deze was te rustig> eten was ok maar niet bijzonder, prijs was in verhouding. Wijnen te duur dus goedkope keuze gemaakt. Bediening attent en vriendelijk
Gritta N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Mooie ambiance, fijne bediening. Het eten zag er goed uit, maar heeft geen heel uitgesproken smaak (spaghetti en entrecote). Dessert heerlijk.
Jaime M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Uitstraling (chic, hotelachtig) en prijzen komen niet helemaal overeen met het gebodene (ongewoon kleine porties, geen 'bevlogen' gerechten, vriendelijke maar niet heel deskundige bediening)
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima tent, maar veel was er niet (tomatensap, limonade en ook asperges in het gerecht ontbraken). Hierdoor wat prijzig. Ook geen persoonlijke bediening. Kan beter.
Marietje S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zowel eten als bediening waren matig, soep flauw, bediening lette niet op wanneer mensen wilden bestellen... geen aanrader.
Carolien T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ik vond het eerlijk gezegd nogal tegen vallen. Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. Veel gerechten waren nogal smakeloos (een beetje zout deed al wonderen, maar OK) of juist erg zuur (rode wijn saus bij ravioli). Daarnaast vond ik het personeel erg vriendelijk, maar niet echt wat je verwacht bij een chique restaurant. Al met al hadden we voor onze tweede kerstdag eigenlijk liever in een ander restaurant gezeten, wat natuurlijk jammer is.
Celine R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten was goed, maar niet bijzonder en daarom was de prijs-kwaliteit niet in verhouding. Wij vonden het redelijk duur.
Annika V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mooie zaak, lekker geluncht. Kom zeker nog eens terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Perfecte service, lekkere en voor ons bijzondere wijnen, heerlijk eten, mooi gebouw. Aanrader! Nu alleen nog een rookruimte.