Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Enoteca Amsterdam

Een stukje Italië in Amsterdam Oost!

Op de Linnaeusstraat in Amsterdam Oost vind je deze heerlijke Italiaan. Geniet van het beste wat Italië te bieden heeft, gewoon in Amsterdam. Hier eet je klassieke Italiaanse gerechten, met pure en authentieke smaken. Ook zijn er maar liefst 25 wijnen per glas te bestellen, vergeet dus niet om naar de wijnkaart te vragen bij het behulpzame personeel.

Meer informatie over restaurant Enoteca Amsterdam

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Enoteca Amsterdam

Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Prima maaltijd, heerlijke gangen. Te lang wachten op koffie en daarna rekening. Deze bleek verkeerd.
RL F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wat een geweldige ervaring hadden wij bij enoteca. We begonnen met de pasta in botersaus met truffel. Het was heerlijk. Het volgende gerecht, de rib eye, was minstens even lekker en de tiramisu was buitengewoon lekker. Het personeel was stuk voor stuk heel behulpzaam en liet ons erg op ons gemak voelen. Vooral Marijn heeft ons een topavond bezorgd. Bedankt, wij komen zeker terug!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We komen zeker nog eens terug.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Prima gegeten tegen zeer acceptabele prijzen, toch was het niet spectaculair. Gewoon prima eten, maar wij liepen niet weg met het idee: hier gaan wij direct vaker naar toe. Bediening was prima (mag iets attenter zijn op lege wijnglazen), prijs/kwaliteit heel goed, maar het mist beleving. (een minpuntje over het eten, overdadige truffel over de pasta, dat was niet lekker)
Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We hebben hier prima gegeten we zijn hier al vaker geweest en ieder keer worden we weer verrast een aanrader!!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prima gegeten met bon van de AH-restaurantactie. Verfijnde ItaLiaanse keuken. Aanrader.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Mooie inrichting, fijn en comfortabel zitten met een prima service.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk gegeten met de AH- actie.
Gerechten werden op verzoek aangepast ( allergie ) en niet delen weggelaten zoals we ook wel eens hebben meegemaakt.
Lucia P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Italiaans eten gaat er bij ons altijd in.
Deze was verassend door het heerlijke voorgerecht en de ruime keuzen van het hoofdgerecht. Het toetje was goed maar veel
Max V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Eten was echt super! Prima kwaliteit prijs verhouding ook. Echt een aanrader!
Wim Of Riet K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heel goed eten en goede wijn: een kerstkrans waard! Rustig, relaxed eten in prettige ambiance.
B. D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heerlijk 3-gangenmenu genomen. Prachtige sfeervolle kerstambiance. Alles was lekker warm en met zorg bereid. De bediening was heel hartelijk en volgzaam.
Zeker de moeten waard om nog eens heen te gaan
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Lekker gegeten bij Enoteca. De salade di Tonny mag met wat minder balsamico. Kalsmedaillon in amandelkorst was erg goed rosé bereid en lekker. De corvina was ook precies goed. Bechamelsaus was erg flauw, mag wat smaakvoller en minder melig. Chocolademousse had helaas meer weg van vla dan van echte mousse. Prima bediening en gezellige inrichting.
Daisy A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Overheerlijk eten en hele goede service. Een van m'n favoriete restaurants in Amsterdam.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Engels sprekende bediening, dame die nog niet een poging doet om goededag in het Nederlands te zeggen. Afruimt als nog niet iedereen klaar is.
Onduidelijk waarom ze meedoen met de ah restaurantactie. We hadden weken geleden voor 2 personen gereserveerd. Daar kwam een logee (kind) bij. Over gebeld, was geen punt. Er was geen kindermenu dus kozen we tomatensoep, spaghetti met tomatensaus zonder kaas etc, en 1 bolletje ijs. Et voila! Tweede gratis menu. Het was volgens de regels, hebben wij vervolgens ook gedaan en zijn voor het eerst sinds 20 jaar zonder een fooi te geven vertrokken. Wij komen hier niet meer terug.
José B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Leuke ambiance in het oude burgerziekenhuis.
Goede bediening. Vlot.
Keukenprestaties vielen helaas hier en daar wat tegen. Vorige keer was dit beter dat we er waren. Hierdoor is de prijs -product verhouding helaas wat scheef.
Moos E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk gegeten alleen wat veel vette saus bij de pasta. Wel erg goed op smaak. Een aanrader!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten. Goede uitleg over het menu. Komen zeker weer terug.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Eten was tot onze grote spijt echt onder de maat. Het restaurant heeft een mooie, fijne uitstraling. Eerdere ervaringen waren een stuk beter. De kaart was aangepast en naar ons idee een stuk minder dan voorheen. Dat is tot daar aan toe. Maar als je een salade eet die eigenlijk niet echt lekker smaakt (misde de verfijndheid), een tafelgenoot vond het voorgerecht wat hij de vorige keer ook had gehad nu sterk onder de maat, vele malen minder qua smaak. Brood vooraf met tomatensaus en kruidenboter was wel goed. Hoofgerecht vonden wij allen niet van goede kwaliteit. Pasta dreef enigszins in de olie terwijl olie het gerecht zou moeten ondersteunen ipv overheersen. Het vleesgerecht was ook niet goed. Matig tot slecht te noemen. Vlees was droog, gemis aan een saus (hebben we niet naar gevraagd), nauwelijks groenten en een saus van uien die nauwelijks herkenbaar was. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Toetje was wel goed. Tiramisu was heerlijk, koffie was goed en ijs was ook van goede kwaliteit.
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Ik vind het een mooi restaurant en erg smaakvol ingericht en ook lekker gegeten.