Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Enoteca Amsterdam

Een stukje Italië in Amsterdam Oost!

Op de Linnaeusstraat in Amsterdam Oost vind je deze heerlijke Italiaan. Geniet van het beste wat Italië te bieden heeft, gewoon in Amsterdam. Hier eet je klassieke Italiaanse gerechten, met pure en authentieke smaken. Ook zijn er maar liefst 25 wijnen per glas te bestellen, vergeet dus niet om naar de wijnkaart te vragen bij het behulpzame personeel.

Meer informatie over restaurant Enoteca Amsterdam

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Enoteca Amsterdam

Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht. Rond half zeven was het nog niet erg druk, later werd dat beter.
Behalve een flesje wijn vroegen we ook een karafje kraanwater. Dat was geen probleem.
Het voorgerecht werd de Stracciatella di bufela (met pompoen en hazelnoten). Deze Italiaanse kaassoort is een soort burrata maar dan dik vloeibaar. De smaak was vrij vlak, de pompoen maakte dat nog iets goed. De hoeveelheid hazelnoot was gereduceerd tot wat kruimels.
Een hoofdgerecht voor vegetariërs was beperkt tot een soort tussengerecht want een vegetarische secondi bleek er niet te zijn. De keuze viel op de Tagliatelle tartufo, pasta met wat dunne plakjes truffel. Ook hier kregen we de handen niet voor op elkaar.
Het nagerecht, tiramisu met stracciatella ijs, was nog de beste van de drie gangen.
Een aardige locatie al was de verlichting wel wat erg fel. Het personeel was vriendelijk.
Maar of we hier nog eens zullen terugkomen……….
Suze W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten! Verrassende gerechten, mooi opgemaakt met een fantastische smaak! Erg vriendelijk en voorkomend personeel!
Gerko A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prima restaurant, maar van een Enoteca had ik een uitgebreidere wijnkaart verwacht. Blijft toch een beetje een hotel-restaurant dat goed eten serveert, maar stukje sfeer mist.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Ruim, niet gehorig, zeer open en mooie keuken, net een nieuwe kaart, heerlijk
Ilja N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Net een nieuwe menukaart, zeer aantrekkelijke gerechten. Bijzonder aardig personeel met goede uitleg. Heerlijk gegeten. Ik kom zeker terug.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was niet druk deze avond in het rustige decor van dit restaurant. Service was prima, het hoofdgerecht ( lamsrug) was aan de droge kant. Mooie wijnkaart, veel per glas te bestellen. De Zinfandel is een aanrader.
Jowanna H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij vonden het eten heerlijk, de bediening prettig en de sfeer heel fijn in deze ruimte. En zij serveren lekkere wijnen ook per glas, heel prettig.
Dani A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Fijn restaurant
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gevarieerde, niet standaard, kaart.
Gerechten mooi opgediend en erg smakelijk. Heerlijk gegeten en plezierige bediening.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het was weer heerlijk
Jowanna H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Wij waren aangenaam verrast door de prettige ontvangst en de mogelijkheid om te kiezen van de kaart. Het was heerlijk
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Mediterraanse keuken met uitstekende wijnen; velen daarvan op glas. Nodigt uit om de streken van Italie te ontdekken. Voorkomende en rustige bediening; professioneel en uiterst vriendelijk en competent. Tip: kies voor de selectie antipasti en selectie dolci om te beginnen en te eindigen.
Vie L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service. Mooie stijlvolle inrichting.
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke servicegerichte bedieningen, goede wijn en fantastisch dessert.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Kom al jaren af en toe in dit restaurant. Was altijd goed. Gisteravond was een teleurtselling. De bediening was weliswaar vriendelijk, maar niet deskundig. Bij het bestellen van water werd geen keuze gegeven tussen kraanwater in een karaf of mineraalwater, er kwam gewoon een fles. De wijn werd ingeschonken zonder te laten proeven, er werd niet gevraagd of we een dessert wilden en koffie. De gerechten waren ook niet naar verwachting: in de carpaccio zaten kleine stukjes zeen, bij het piepkuiken werden ribbelchips geserveerd, kennelijk uit een pak. Al met al niet de kwaliteit die we gewend waren van Enoteca. We hopen dat ze snel weer teruggaan naar het eerdere niveau.
Anouk N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, fijn rustig zodat mijn 84-jarige moeder ook alles prima kon volgen. Uit eten is voor ons mooi gedekte tafel en echte servetten! Vriendelijke bediening.
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van de Italiaanse gerechten. Ondanks dat we van de AH actie gebruik maakten, werden we met alle égards behandeld. Vriendelijke en attente bediening. Lekkere wijnen per glas te bestellen. Kortom voor herhaling vatbaar!
Winnie R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en willen nog wel vaker komen!!
Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi, ruim restaurant.
We konden een keuze maken uit de hele kaart met de AH actie.
Carpaccio en soep lekker, lamszadel erg lekker en de scroppino superlekker.
Aardige en vlotte bediening.
Iets meer attent op tussendoor bestelde drankjes zou mogen.
We eten hier graag nog eens.
Harald K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk restaurant, goede snelle vriendelijke bediening. Mooie locatie ook.