Enjoy Eten & Drinken

7,2
Lang
Everieke A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Erg leuk en lekker concept, met de verschillende plankjes. Wij kozen ervoor om alle 6 de verschillende plankjes te bestellen (met 4 personen) en deze met elkaar te delen, dit is erg goed bevallen. We moesten wel zelf om bordjes vragen, want dat eet toch iets makkelijker als je niet ieder een eigen plankje hebt. Hier zou de bediening wellicht iets beter op in kunnen spelen. De eerste ronde van 3 plankjes kwam zeer vlot op tafel, op de 2e ronde moesten we helaas lang wachten (45 min.), dus daar ook nog wat verbeterpuntjes. Verder zeer geslaagd!
M U.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Buiten op het terras gegeten. Concept van diverse plankjes is leuk en goed. Eten was op zich prima. Service en personeel zeer slecht. Gereserveerde tafel stond niet klaar, vragen om drankjes, vragen om de kaart, meerdere malen vragen om bestek. Personeel heeft geen vaste tafels en communicatie ontbreekt.
Add4 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Voor de tweede keer bij Enjoy gegeten en het was weer enorm goed, gezellig en heerlijk. Helemaal genoten op hun mooie terras waar de zon tot laat in de avond schijnt.

Onze complimenten ook deze keer.
Dondilange .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het concept van dit relatief nieuwe restaurant in Naaldwijk sprak ons erg aan. Ze server daar plankjes met kleine gerechtjes met een landenthema. Wij kozen voor een Spaans en een Frans plankje. Aan de Spaanse kant waren de Andalucian pinchito's, de Gamba's pilpil en de tonijnsalade de toppers. Van de Franse gerechtjes waren de Boeuf bourgignon, de gemarineerde zalm en de ratatouille zeer smakelijk. Al had de brie op de ratatouille wel gesmolten mogen zijn. Daarbij een echt voortreffelijke huiswijn, een Merlot - Cabernet - Sauvignon. We sloten af met één dessertplankje voor ons tweeën. Vijf heerlijke toetjes, mousses en fruit. Jammer dat niet werd verteld wat het allemaal was, het staat dan ook op de menukaart als verrassing. Ideaal als je geen hele grote trek hebt en anders neem je gewoon nog een plankje. We gaan zeer zeker nog eens terug.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het is een rommeltje, organisatie erg slecht. Personeel erg aardig maar staat machtoos binnen no-time. Het lijkt alsof men niet communiceert met elkaar en de drukte niet aankan. We vroegen of er wat tijd tussen de plankjes kon maar men was dit helaas vergeten en kwamen met alles in 1x aan. Jammer want 2 plankjes moesten dus nog even terug. Tussen het eerste drankje en het eerste plankje zat ruim 3 kwartier en om ons bestek hebben wij 4x moeten vragen. Amai...se...wie pakt er de leiding eens en organiseert deze tent met potentie?
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Met zijn 4tjes heerlijk en genoeg gegeten bij enjoy. Een aanwinst voor Naaldwijk en zeker voor herhaling vatbaar. Personeel erg vriendelijk en dat het iets langer duurt als het druk is maak niet uit, je bent tenslotte uit eten... Wil je een snelle hap moet je naar de snackbar gaan.
SBXXX .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Top restaurant, wij hebben hier zondag met z'n 4e gegeten en het was genieten! Een heel leuk concept en het eten was erg lekker!! Het personeel heel aardig en enthousiast. Alles ziet er verzorgend uit! Wij komen zeker terug!

Kortom een aanrader!
Miek M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuk concept maar slecht uitgevoerd. Restaurant ziet er op zich trendy uit maar daar stopt mijn enthousiasme. Personeel weet niet van elkaar wat ze doen. Als je toch 3x komt vragen of je een keuze hebt kunnen maken dan gaat er iets fout. De kok heeft zichtbaar moeite met het concept. Te veel verschillende kleine/zeer kleine gerechtjes uit verschillende soorten keukens. Hij staat ham te snijden, vlees te bakken, te frituren en ondertussen houdt hij het eten van je tafelgenoten warm in een oven. Ik had gewoon medelijden met de man. Die ook nog een( welliswaar korte, maar een grijze ) haar verloor in mijn koolsalade waardoor ik eigelijk al "gegeten en gedronken" had... We wilde eigelijk zoals de kaart voorstelt nog een 2e plank nemen. Maar de eerste duurde al zo lang dat we besloten hebben onze maaltijd elders voort te zetten. Jammer want idee is leuk.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Voor het eerst hier gegeten en het was geen succes. Onervaren personeel en men is duidelijk niet op de hoogte, van wat de andere collega doet. Op zich een leuk concept, maar weinig smaak en niet warm genoeg geserveerd. Het meeste is al voorbereidt en wordt daarna in een heteluchtoven verwarmd. Die staat te dichtbij het uitgeefluik. Als de oven open gaat, wat dus aldoor gebeurde, gaf dit een hoop herrie, wat stoort, als je daar een tafeltje in de buurt hebt. Maar deze zaak is pas open, dus geven we het nog een kans.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Super leuk concept en het eten was echt heerlijk! Alle planken (met 5 man) geprobeerd en zelfs nog een 2e plank besteld! Personeel is enthousiast, zeer zeker een gezellig team! Wij zullen hier regelmatig terugkomen!
IenC .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Enjoy is een mooi en gezellig restaurant met een leuke tafelindeling zoals normale, hoge tafels en banken.

Het eten is van hoge kwaliteit in de vorm van kleine gerechtjes waar je met tafelgenoten van kan genieten.

Ondanks het net open is zijn wij er al 3x geweest en alle keren goed bediend door het enthousiaste personeel en heerlijk gegeten voor een hele nette prijs.

Kortom een aanrader!