Enjoy-Cakes

Vrijdag t/m Zondag 09:00 - 17:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Tatjana1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Pattiserie en taarten zijn om je vingers erbij af te likken!!
Vandaag de hightea uitgeprobeerd en zelfs die was verrukkelijk.!
De winkel is overigens een plaatje om te zien.
Charissa F.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Als je daar al binnen kom is er een warm welkom. Personeel super klantvriendelijk en nemen echt de tijd voor je. Het ziet er goed verzorgd uit en de decoratie in de gehele winkel is leuk. En dan nog niet eens over hoe lekker alles smaakt in de winkel. Ik heb een aantal puntjes al op en je kan gewoon proeven dat het met liefde voor het vak gemaakt word. Lekker vers en de smaak is zo lekker. Ik heb er ook al een paar keer taartjes en speciale cupcakes laten maken. Goeie service en de verschillende smaken zijn super! Dit is zeker een aanrader!!!
Dank voor je reactie Charissa, en tot een volgende keer
Voorstraat .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Bij Enjoy-Cakes is het een genot om een High Tea te nuttigen. Het eten was erg lekker vooral de scone met slagroom met monchou was echt verrukkelijk. Maar ook de kleine cakejes en de Italiaanse muffin waren erg lekker. De bediening was uitstekend! Er werd regelmatig gevraagd of ze nog wat konden betekenen. En ook de glazen bleven ze maar vullen. Af en toe kwamen ze een praatje maken wat je erg op je gemak stelt en het erg huiselijk maakt. Het decor deed wat Engels aan, wat het erg gezellig maakt. Het is voor een grote groep, wij waren met 9 personen, wel wat klein. Mocht je met een kleine groep zijn dan is Enjoy Cakes een echte aanrader!
SuzieYama .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
We hebben een fantastische high tea gedaan in Enjoy-Cakes. We hadden gekozen voor de uitgebreide versie en dat maakt zeker de verwachtingen waar! Steeds een ander gerecht, mooi gepresenteerd, heel vriendelijke en vrolijke bediening en het eten was super! De scones waren vers gebakken, echt een hoogtepunt van de high tea. De high tea wordt gehouden in de winkel zelf, wat een beetje krap over kan komen, maar het maakt het wel lekker knus. Zeker een aanrader!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Vorige week een high thee gehad bij enjoy-cakes, erg leuk ingericht en super lekkere gerechten! Dit was onze eerste keer bij enjoy-cakes, en het is ons heel goed bevallen. Een echte aanrader!