Enjoy 15

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Een adres waar kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Mijn echtgenote en ik aten hier op 30-04-2014 een broodje ossenworst dat ik nergens zo lekker gevonden heb als hier. Brood van uitstekende kwaliteit en goed belegd. Hier heeft men liefde voor het vak. Een adres waar we zeker terugkomen. Tenslotte nog een laatste positieve opmerking: het toilet was modern en kraakhelder, ik heb zelden zo'n schoon sanitair in de Nederlandse horeca gezien.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Deze zomer nieuw in onze straat. Een lunchroom en/of koffiebar. Wat een moed om hier te beginnen in deze tijden van crisis! De eigenaars maken en bedienen zelf. Heerlijke toasty's en sandwiches. Spannende ingrediënten allemaal en super smakelijk. Meenemen of bestellen kan ook. En de koffie is helemaal super. Leuk ook dagje de koffie en de thee daar ook kunt kopen.
Christina_d .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Ik heb hier mijn lunch gehaald en het smaakte erg goed. Ook heb ik een latte genomen en de koffie heeft een volle smaak. De service was snel en netjes. Ze werken met handschoenen en dat vind ik zelf erg fijn. Je kan ook kiezen wat je op je brood wilt dus mensen met speciale dieten kunnen hier ook terecht.