Enjoii

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Nance1974 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Eten is prima hier, ga er regelmatig eten
Snelle service, vriendelijk personeel
Alleen min puntje vond ik dat de muziek best hard staat
L15V .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk gegeten vandaag en echt een top restaurant. De sushi en gerechten was zeker een 10 waard. Desserts leken kant en klaar binnen te komen en pasten niet echt binnen het eten. Service was erg vriendelijk maar duurde in het begin lang voordat ze de eerste keer kwamen halen en werd slecht uitgelecht hoe de bestellijst werkt. Verder waren ze erg beleeft en gezellig. De sfeer die er hing was erg fijn en rustig. Hebben er echt van genoten en zeker een aanrader.
LisaVeldscholten .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Wij wilden afgelopen week lekker sushi gaan eten met een vriendengroep in Tilburg. Ik heb coeliakie (glutenintolerantie) en heb hierom van te voren gebeld met de vraag of het mogelijk was met mijn intolerantie bij jullie te eten, dit was geen probleem zei de mevrouw aan de telefoon.

Toen wij vervolgens aankwamen en de menu kaart kregen, vroeg ik wat ik dan zou kunnen bestellen. Hierop kreeg ik een aantal nummers door die mogelijk gluten konden bevatten. O.a. de gepaneerde (!!!!!) kip mocht ik volgens de bediende gewoon hebben..... nou ben ik al vanaf mijn geboorte opgezadeld met dit dieet en weet ik donders goed dat "gepaneerd" voor mij betekend "no go". (dit was overigens 1 van de vele voorbeelden die al niet goed waren door gegeven)

Toch besloot ik maar zelf op de gok keuzes te maken over wat ik dan wel of niet mag eten, met hieraan voor mij alle gebonden gezondheidsrisico's.

Na enige tijd werden onze sushi's geserveerd door dezelfde Chinese dame, zij meldde gelijk bij het serveren dat de door mij bestelde sushi niet glutenvrij was (terwijl ze deze niet had doorgegeven als gluten-sushi aan het begin van de avond). Ik kijk haar verbaasd aan en vervolgens zegt ze letterlijk:
'Jij moet ook niet zoveel sushi bestellen'.

Vervolgens bij het bestellen van het dessert meldt ze zelfs dat ze eigenlijk van niks weet of er gluten in zitten....

Ik kan hier niet bij, volgens mij is het nog steeds de bedoeling om sushi te eten in een sushi restaurant en als dit niet mogelijk voor mensen met coeliakie: meld dit dan gewoon vooraf! Schandalig! Hier kom ik zeker nooit meer terug en kan het ook iedereen afraden
E M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Sushi en vlees is prima. Bediening is wat minder. Te snel. Je hebt vaak je eetstokje nog boven het schaaltje hangen en het wordt al weggehaald. We komen er regelmatig en reserveren altijd een tafel in een nis. Maar elke keer worden we toch eerst naar een gewone tafel gebracht en na een opmerking naar een nisje. Dit is echt irritant. Soms zit je nog niet eens en wordt er al (onvriendelijk) gevraagd wat je wil drinken. Maar eten is lekker!
Hana H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Enjoii is een standaard all-you-can eat sushi/wokrestaurant. Op zich niets mis mee, maar het is ook niet bijzonder. We hadden gebruik gemaakt van het wokbuffet, wat een prima prijsje had gezien het inclusief drank betreft . Qua eten was er genoeg keus, maar niets authentiek (wat ook niet erg was en het ook wel te verwachten viel). We waren wel een van de eerste klanten van de dag dus je gaat je wel bijna afvragen hoe lang het eten daar al staat maar ach, zo werkt het systeem wel. Het eten was lekker, maar ook de olie druipt er wel vanaf (m.n. De gefrituurde gerechten en de bami). Service was snel en vriendelijk, maar minder attent. Zo stoote een van de personeel tegen mijn hoofd aan bij het bedienen van een andere tafel, maar dit werd niet opgemerkt en/of genegeerd. Restaurant zag er wel erg mooi uit!
Suzanne_en_niels .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Heerlijk sushi gegeten. Ook de vleesgerechten waren heerlijk. Ruime keus en veel diversiteit. De biedingen was goed en vriendelijk. Voor mij als dessert liefhebber heel leuk dat er ook een dessert buffet was!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Helaas niet al te beste ervaring bij enjoii.
Met twee kleine kinderen om 18.15 gereserveerd, om 22.00 de deur pas uit door de ontzettend langzame bediening, meer dan een uur en kwartier moeten wachten op een frietje met frikandel vind ik echt te lang. Ook de sushi en overige gerechten liet elke ronde weer erg lang op zich wachten. Tijdens elke ronde drankjes bestellen ging er iets mis, erg onervaren bediening zo lijkt het. Op de rekening ook drankjes in rekening gebracht die nooit ontvangen waren. Dit is overigens wel prima opgelost. Ook met de hygiene neemt het personeel het niet zo nauw. Lees: na toiletbezoek, waarna neus wordt gesnoten en haren opnieuw worden gedaan geen handen wassen en vervolgens wel weer gerechten serveren bederft mijn eetlust wel.
Kortom; eerste en laatste keer helaas bij enjoii.
Maria-1961 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Het All You Can Eat concept kan niet beter.
Hele vriendelijke ontvangst. Het eten is verrukkelijk.
Zowel de sushi als de warme gerechten.
Ook redelijk veel vegetarische gerechten.
Het toetjes buffet is heel gevarieerd en veranderd met de seizoenen.
De bediening heel erg vriendelijk en snel.
Je kunt ziet hoe ze het eten bereiden door de open keuken.
Het Decor is niet echt japans vrij strak maar door de nieuwe verlichting wel sfeervol.
De eigenaar heel attent en vriendelijk
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Ik ben hier al een paar keer eerder geweest, maar de kwaliteit van het eten gaat wel achteruit. De sushi was enorm zout. Je hoopt dat ze per ongeluk zijn uitgeschoten met het zout en dat het verder geen bijbedoelingen heeft. Jammer, want zo heb ik het daar niet eerder geproefd. De overige gerechten die we hadden besteld smaakten verder prima, maar de kaart beschikt over weinig originaliteit. Mede daardoor en door de moderne, maar verder sfeerloze inrichting heb je toch het idee dat je in een ordinaire 'vreetschuur' terecht bent gekomen. Dat terwijl ze volgens mij anders willen uitstralen. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, maar jong en onervaren. Daardoor soms wat onhandig en niet echt klantgericht. De meiden die daar rondlopen zijn zo jong dat ze zich gewoonweg geen houding weten te geven.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Wij hebben gisteren hier met hemelvaart gegeten. We hadden gereserveerd om 19:30, maar bij aankomst hadden ze nog alleen een 4 persoons tafel vrij die ze liever niet aan ons 2 gaven. Uiteindelijk konden ze niet anders en gaven ons de tafel die nog vies was van de vorige gasten.
Naar 10 minuten gewacht te hebben was er nog niks gebeurd. De serveerster heeft in tussen tijd wel een ander tafeltje waar niemand aan zat schoon gemaakt. Uiteindelijk ben ik zelf de drankjes gaan doorgeven waar we vervolgens een kwartier op hebben moeten wachten. 20:05 kregen we eindelijk onze drankjes en hebben gevraagd om het invulformulier, dit duurde weer 5 minuten. Uiteindelijk kwam een man ons formulier ophalen om 20:15 een uur later hadden we nog niks gegeten. Het bleek dat ons eten naar een andere tafel was gegaan wat kan gebeuren als het druk is. Manager kwam persoonlijk zijn excuses aanbieden en zou voor een nieuw invul formulier zorgen. Naar 10 minuten nog geen formulier dus zijn we er zelf 1 gaan halen. We hebben dus naar bijna 2 uur binnen zitten nog steeds niks gegeten. Erg teleurstellend. Mijn partner is op een moment naar de bar gelopen om te vragen hoelang het nog duurde en dat wij al 2 uur binnen zaten en als wij binnen 5 minuten geen koude sushi hebben dat we dan zouden gaan. Toen ging het ineens wel erg vlot, de manager zei dat we op alles voorrang kregen. We hebben maar 3 rondes gedaan want het was al bijna 23:00uur. Bediening is vriendelijk alleen niet professioneel, toen ze onze borden uithaalden zei ze heel enthousiast ik zal maar niet vragen of alles naar wens is geweest. waarop wij zeiden doe maar niet, maar het eten was goed.
De conclusie is dat ze er super heerlijk eten hebben alleen een beroerde service, we hebben niet eens een drankje van het huis aangeboden gekregen terwijl de manager het allemaal "snapte". Tenslotte hadden we nog 2 koffie besteld die nooit zijn komen opdagen, waardoor ik naar de bar ben gelopen en heb betaald en nooit meer terug zal gaan komen.
Erg jammer, want als de manager op dat moment een beetje meer zijn best heeft gedaan om het probleem op te lossen en/ of te verzachten had ik het nog een kans willen geven.
JVB12 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Afgelopen Zaterdag ben ik bij Enjoi gaan eten. We hadden telefonisch een tafel gereserveerd, toch hebben we meer dan 20 min staan wachten. Jonge dame achter de receptie had ons vriendelijk geholpen en uitgelegd dat we niet op de reserveringslijst stonden. Dit kan een keer gebeuren, we waren hier in het begin niet kwaad over. In het begin werd er vriendelijk met ons omgegaan, we werden door twee blonde dames geholpen. Een jonge kerel praatte tegen een van de meiden achter de receptie en vertelde aan haar dat we maar boven moesten gaan zitten omdat er geen plek is. De jongen had niet het lef om het zelf aan ons te vertellen maar dit moest via via gaan terwijl we het gesprek al hadden opgevangen. De twee dames boden hun excuses aan, maar vanuit het management kwam niks. Niet eens excuses laat staan een drankje van het huis. We hadden op tijd een tafel gereserveerd en wouden niet boven bij het lopend buffet gaan zitten. Na meer dan 20 min. wachten kregen we de minst fijne tafel in het hele restaurant. Het duurde lang voordat we de eerste ronde kregen. De borden met het eten zagen er rommelig uit en tussen de sojabonen zaten rare sliertjes. Dat is jammer want ik ben beter gewend van dit restaurant.
Taschje .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Ik ben hier samen met mijn dochter wezen eten.
De sushi was erg lekker vooral de Maguro Temaki is toch wel mijn favoriet.
Een minpunt vind ik de bediening....Er loopt iemand in de bediening rond die erg chagrijnig en bijna op het onbeschofte af is.
Dat maakt het toch een iets minder fijne eetgelegenheid en omdat er nog al wat all you can eat sushi restaurants zijn in Tilburg kies je dan als snel voor een ander met vriendelijkere bediening.
Jammer hoor want het eten is best goed!
SYLP .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Enjoii sushi restaurant, voorheen Osaka. We worden op een redelijk aparte manier ontvangen. Het jonge kereltje achter de balie kijkt niet op of om en de bediening keurt ons aanvankelijk geen blik waardig. Tenslotte is er een opmerkzaam genoeg en wuift terloops van ons naar de ruimte 'kies maar een plek hoor'. Tsja, nou goed dan. Normaliter voldoende reden om direct rechtsomkeert te maken, maar S is zeer gecharmeerd van de kaart dus besluiten we het erop te wagen. We zitten nog nauwelijks met een bil op de stoelen, die zich overigens niet gemakkelijk laten aanschuiven, of er worden wat attributen op tafel gezet en terloops gevraagd of we al 'drinken besteld' hebben. Tijd om een volzin te formuleren is er blijkbaar niet en het enige wat ik enigszins verbouwereerd uit kan brengen is dat ik even wil nadenken omdat ik net zit. Ik krijg een vorsende blik en weg is ze. Dat geeft ons net genoeg tijd om te bedenken dat we thee willen en om even rond te kijken. Het is niet bepaald knus hier en het is erg rumoerig. Met uitgesproken verlichting is een poging gedaan iets van sfeer neer te zetten ( welke is de vraag) De kroonluchter in de ontvangst heeft obsceen felle, oerlelijke spaarlampen. Het restaurant loopt behoorlijk ver door met waarschijnlijk ook nog de mogelijkheid om boven te zitten. Het lijkt erop dat je achterin wat rustiger en intiemer kan zitten. De muziek staat behoorlijk hard en is alledaagse poplounge . Heel mainstream en irritant qua volume. De toiletten zijn toe aan een grondige schoonmaakbeurt en de deuren sluiten moeizaam. De bediening is gestresst en erg jong. Het eten daarentegen is heel prima. Goeie spare ribs, gefrituurde eend, ossenhaas en garnalen van de bakplaat. De houten stokjes zijn echter niet comfortabel en een beetje armoedig. De spare ribs krijgen een tweede ronde en ditmaal is S minder enthousiast. Het lijkt erop dat het per ronde nogal wisselt van kwaliteit. Viskoekjes zijn geen aanrader; heel vet, heel erg heet en vergezeld van een vreselijke cocktailsaus die wat er aan smaak is compleet overruled. De kaart is wel zeer uitgebreid en over het algemeen zijn de gerechten kwalitatief goed. Een romantisch dinertje zou ik niet direct hier plannen, maar voor een goed sushi maal met vrienden is het prima. Review by SYL March 5th 2014.

Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Vorige week vrijdag hebben we voor de tweede keer bij Enjoii gegeten. Hoewel het absoluut niet het meest gezellige restaurant is, is het restaurant wel schoon en netjes. Ook was het eten weer erg goed. De zaak zat dan ook helemaal vol. Voor een vast bedrag kun je per ronde 5 gerechtjes bestellen. Het eten wordt snel bereid in de geheel open keuken, is vers en lekker van smaak. Ook loopt er ruim voldoende bediening rond, die snel en efficiënt werkt. De liefhebber kan de gember en wasabi er apart bij vragen (gratis).

Al met al is het restaurant geen aanrader voor een romantisch of familiediner, maar als je gewoon lekker ongedwongen met wat vrienden wilt eten of er even uit wilt zijn, is dit echt een aanrader.
John .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
het 3e all you can eat restaurant in tilburg waar we zijn gaan eten .. en wat ons betreft het minste van de 3 de sushi is goed de fruit sushi's waren verassend en lekker . de meeste gril varianten zijn met de zelfde (soja saus oid) klaargemaakt verder wel een ruime voldoende maar mijn punten zijn in de vergelijking met de 2 andere restaurants iets lager.
Rsz .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Ik vind dit het beste sushi restaurant in Tilburg. Door het mooi ingerichte restaurant, maar vooral door de ruime keuze aan gerechten is dit voor mij een vaste eetlocatie geworden. De sushi kaart is erg gevarieerd. Zowel warme als koude gerechten zijn heerlijk.
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Altijd goed. Meerdere keren hier mogen eten. Service in dit sort restaurants is eigenlijk altijd goed, eten is vers, leuk concept.
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Wij zijn gister hier met 9 personen wezen eten en ik denk dat de negatieve reacties gaan om enjoii buffet restaurant wat boven zit. Want op het all you can eat concept beneden is echt niets op aan te merken. Vlotte bediening, heerlijk eten, alles kwam snel. Ook een zeer uitgebreidde kaart. Enjoii is echt een aanrader!
Leoniecolen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Beste sushi restaurant in Tilburg en er zitten er een paar! All you can eat, dus niet duur voor veel en lekkere sushi. Veruit lekkerder en verser dan bij sommige andere tenten! Vriendelijke bediening, snel en volop aanwezig. Vriendelijke ontvangst en leuk Japans ingericht, zeker wat verderop in de (grote) zaak. Missen op de kaart: noodles en sushi met advocado. TIP: de sushi's met fruit, verrassend!
Ingritje .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Recensie heeft betrekking op all you can eat chinees en indisch lopend buffet op de eerste verdieping. De ruimte is sfeerloos en uitgeleefd, oogt niet schoon zoals plakkerige vloerbedekking. Er liggen diverse gerechten die onvoldoende vers leken, zoals haringen met uitjes en tong. Echt op het randje om daar nog te liggen. De bakken met chinese gerechten smaken goed, de bakplaat is slecht van kwaliteit. Er is 1 kok die het bereiden niet kan bijbenen. Er is echt bezuinigd op de kwaliteit van het vlees. Onbeperkt drankjes wordt minimaal gevraagd, de droge witte huiswijn is erg zuur en geen aanrader. Beneden wordt een ander concept gehanteerd, aan de hoeveelheid klanten te zien zal dit waarschijnlijk vele malen beter zijn.