Enig Alternatief

Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Masha P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk eettentje als je verast wilt worden en net Iets anders wilt eten! Heerlijke soepen en uiteraard het avond menu is elke dag weer lekker! Haal hier vaak wat tussendoor in mijn pauze's van werk. Het kan allemaal ze zijn zeer flexibel!
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Verstopt in een steegje van de drukke winkelstraat, zit dit schattige restaurantje. Als we hier willen eten, reserveren we altijd even. Mede vanwege allergieën waar altijd rekening mee wordt gehouden. Zo aardig en zo lekker! Ook nu was het weer een feest op het bord met onder andere heerlijke bulgur met mierikswortelsaus, salade en een bladerdeeghapje met geitenkaas, dadel en walnoot. Gevarieerd en gezond. Een glas perensap erbij maakt de maaltijd af. Soms nemen we ook nog een lekker stuk taart of een koek toe, maar nu paste dat er niet meer bij :-$ We zijn geen vegetariërs, maar komen hier graag weer eten!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Zeer knus restaurant met heerlijk gezonde maaltijden. De maaltijd is vegetarisch. De hartige taart was erg lekker. Als je een wens aangeeft over de maaltijd dan is men meer dan genegen om er een aanpassing in te doen. Het restaurantje is bijzonder omdat het klein en knus is. Reserveren is aan te raden al is het bijv voor 1 of 2 personen zeker de moeite het spontaan te proberen qua plek
Orange-elly .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Na een dagje winkelen in Arnhem bij Enig Alternatief beland; we gingen er niet vanuit dat we er konden eten omdat we niet hadden gereserveerd maar toch was er een plekje voor ons! Heerlijke couscous met geitenkaas en groenten op een goed gevuld bord. Rustig zitten in een huiselijke sfeer met super vriendelijk personeel dat je ook genoeg met rust laat. Op tafel staan kleine doosjes met daarin positieve spreuken, leuke ontdekking!
Isadora T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Een goedkoop dagmenu en de prijs kwaliteit verhouding klopt. Weinig eiwit. Een bord vol eten maar de sla had wel apart geserveerd kunnen worden. Het geheel doet amateuristisch aan. Niet erg, de bediening was heel vriendelijk en gastvrij. Geen plek voor veeleisende eters en goede koks. De stoelen zijn hard en oncomfortabel. Gelukkig liggen er hier en daar wat kussentjes.En ik had het koud. Mijn tafelgenoten waren zeer tevreden, mijn bord ging halfvol terug. De bamboe-cappucino was prima. En wat ik altijd waardeer, gratis glazen kraanwater.
Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Het is een knus restaurantje omdat het klein en gezellig is. Echt een huiskamerrestaurant.
Het eten viel ontzettend tegen: alles op één bord, de smaken waren niet op elkaar afgestemd.
Prijs is niets op aan te merken.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
wist niet dat er zulke kleine restaurantjes waren.
geweldig goed gegeten en zo gevarieerd ook.
dat glas wijn was leuk.zo gewoon in een jus glas.geweldig.
een hele leuke ervaring.moet je gedaan hebben.

M B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Een klein knus tentje, dat al jaren bestaat. Ik heb er nu 3 keer gegeten de laatste tijd en elke keer vond ik het weer heel smakelijk. Fijn om idd niet te hoeven kiezen een keertje! Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde. Je kunt geen wijn of bier bestellen, daar is blijkbaar geen vergunning voor. Hele vriendelijke bediening.
Ilona2 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Op aanraden van een vriend hier gegeten. Al vlot kregen we de dagschotel gereserveerd. Zag er goed uit. Bord in vier strakke delen met iedere taart punt een ander vegetarisch gerechtje. Alle vier de onderdelen waren prima en ook de smaken pasten bij elkaar. Hoeveelheid was ook goed en de prijs kwaliteit verhouding buitengewoon goed. We hadden gereserveerd en dat bleek ook nodig. Het is een kleine ruimte en er is veel belangstelling en dat begrijp ik. Ook buiten kun je leuk zitten. Erg vriendelijke bediening.
Roossanne .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Klein restaurantjes met heerlijke vegetarische hapjes, lekkere cappuchino en goede zelfgemaakte warme appeltaart. Bediening was hartelijk en behulpzaam bij het kiezen van de lekkerste gerechtjes van de kaart.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Knus eetcafe. Reserveren is nodig want het is klein en snel vol. Prima vegetarisch eten. Fijn ook even geen keuzestress, want er is elke dag een andere daghap en dat is het.
We hadden een prima risotto, een zoete bataat met citroencremefraiche, een salade van boontjes, dadels, mango en feta, en een frisse gemengde salade.
Een prima plek als je niet lang wilt tafelen, en wel goed wilt eten. Portie is van prima grootte. Voor kinderen is ook te vragen om een halve portie die dan ook minder kost.
Aardige gastheer / eigenaar.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Simpel maar bijzonder restaurant, er is een vegetarische dagschotel en dat is het. In ons geval was het een groentencurry met witte rijst, een pittige fruitsalade en een groene salade. Een goed bord vol voor 11,50. Biologische sapjes, alcoholvrij bier en koffie. Snel en prima van smaak. Klein zaakje waar je gewoon even goed kan eten zonder pretenties.
M P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Vandaag hier gegeten met een vriendin. Op het menu stonden gebakken aardappeltjes, bloemkool met kaas, salade van rode bietjes worteltjes en appel, en een groene salade. Een lekker bord vol, heerlijk, want ik had (zoals gewoonlijk) stevige trek. Voortreffelijk bereid. Heel fijn ook dat er rekening mee werd gehouden dat ik geen blauwschimmelkaas lust. Als toetje het appelgebak gekozen en een bambu cappucino. Service top, gezellige ambiance. Volgende keer dat ik in Arnhem ben ga ik hier zeker weer eten!!
Sandralekkereten .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Na veel verhalen een keertje hier wezen eten. Als dit dan biologisch eten moet zijn is het niet aan mij besteed. Alle clichés lagen op 1 bord. Als of je bij je biologische buurvrouw gaat eten. Vond het weinig smaakvol. Volgens mij kan biologisch (vegetarisch) veel spannender. Maar er wordt niet elke avond door de zelfde gekookt dus misschien is de volgende daghap wel lekker. Al zou ik dat dan graag van te voren zeker weten.
K H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Klein vegetarisch restaurant. Het is aan te raden om van te voren te reserveren want het is al snel vol. Toch is dit één van mijn favorieten, goed eten, flinke portie en niet duur. Verwacht geen legio aan keuzes, er wordt elke dag een ander gerecht bereid. Ook niet veel keuze aan nagerechten maar dit weet je van te voren als je hier reserveert. Geen fancy decor maar een zeer smaakvolle hap en snel opgediend. Ideaal als je bioscoopje wilt pakken en geen uren de tijd hebt om uitgebreid te dineren (of als je donderdagavond nog moet shoppen).
Nathja .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Ik houd erg van vegetarisch en ik werd door collega's meegenomen naar dit knusse tentje. Knus in de letterlijke zin van het woord want we moesten wachten op onze tafelgenoot en vroegen alvast iets te eten, dat kon niet. met enig aandringen kregen we wat leftovers van de lunch wat wel weer super aardig was. Maar het eten was een verzameling van daghapjes bij elkaar gezocht en smaken die niet op elkaar waren afgestemd. Te veel variatie op een bord. Prima om even snel een hapje te doen in je eentje maar om lekker te genieten van een culinaire dish, nope.
Marissa003 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Wij eten hier met enige regelmaat met veel plezier. Het is alles wat je kan verwacht voor zo'n prijs: een goed bord vol met heerlijk eten, gemaakt van verse producten.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Fijn om op een maandag in de binnenstad een restaurantje open te treffen. En dan ook nog lekker biologisch! Een goed bord eten voor een goede prijs. Heerlijke groenten uit de oven, apart gekruid.
Nog voor wij er een opmerking over maakten ging de muziek al wat zachter, zodat we ook gezellig konden kletsen onder het eten. Een goed alternatief!