English Pub The Guardian

Groest 33 1211 CZ Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant English Pub The Guardian

Geniet van de Engelse kookkunst

Welkom bij English Pub The Guardian in het centrum van Hilversum! Of je nou toe bent aan een kop koffie, een speciaalbiertje, een stevige lunch of een uitgebreid diner; this is the place to be. En voor de gevalletjes ‘weegschaal’ hebben ze het hier nog ietsje makkelijker gemaakt. Alle gerechten op de kaart zijn namelijk de hele dag te bestellen. Dus als jij wilt ontbijten met een steak is dat geen enkel probleem. Ervaar de Engelse kookkunst in volle glorie!

Meer informatie over restaurant English Pub The Guardian

6,6
6,9
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Op de bediening en de inrichting viel niets aan te merken, maar het eten viel zwaar tegen. Ten eerste wordt alles uiterst kaal geserveerd, friet en salade moet je apart bestellen en nog geen blaadje peterselie o.i.d. op het bord te vinden. En dat zou ik nog niet zo erg vinden als dat terug te vinden was in de prijs maar dat is het niet.
De sate was alleen maar een (kleine) spies met saus, zonder kroepeok of atjar o.i.d. De steak was net aan ok maar de jus was compleet verbrand en dus oneetbaar en verder wederom een kaal bord. Beste gerecht was nog de carpaccio maar ook daarvoor gold dat een beetje groen erbij de zaak aanzienlijk opgefleurd had.
C__carman .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wat het eten betreft was de menu keuze ietwat beperkt maar dat is logisch omdat het nou eenmaal een pup is waar men ook kan eten en dus eigenlijk niet te vergelijken is met diverse restaurants.
Het was werkelijk voortreffelijk smakelijk waarbij de bediening heel vriendelijk en persoonlijk overkomt.
De aankleding van het interieur is zoals je dat dan ook van een Engelse pup kan verwachten deze is dan ook als warm en gezellig te bestempelen.
Ward S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuke bar eetcafe, vrolijke bediening en een gezellige bediening. We kregen veel en het smaakte boven verwachting. Wij hadden niet verwacht dat er zo'n gezellige bar was.
Ferry C.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eten: steak met frites en salade was prima. Maar niet hoogstaand. Bediening was vriendelijk maar niet zo snel en attent. Verder precies wat je kunt verwachten van een Irish Pub.
Dekleineman .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heel matig allemaal. Een lullig tafeltje alsof je zit te borrelen, een kaart van niks, bestelling niet door gegeven. Het hele concept van een 3-gangen menu (tweede gratis) gaat eigenlijk verloren in de manier waarop het hier wordt aangeboden. De 6 voor de service is te danken aan één attente serveerster die de boel nog een beetje ophaalt.
Snijdersjack .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk gegeten, goed warm en genoeg, bediening was in eerste goed alleen later lang moeten wachten, konden geen contact krijgen met de bediening achter de bar waren meer met zichzelf bezig. Jammer, maar we komen terug.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ok gegeten in het eetcafe! Simpel maar prima. Wijn niet lekker, bier is daar misschien een betere optie. Ze gaan soepel om met de AH actie, kiezen van de kaart en dat wordt gedeeld in prijs. Eet je geen vlees dan is de keus zeer beperkt maar dat vond ik geen probleem. We zaten lekker in de voorkamer waar het rustig was.
Rchell .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Lekker gegeten, maar erg simpel. Nu zijn de prijzen dat ook naar, maar als je een vleesgerecht besteld krijg je ook echt je stukje vlees. Geen enkele vorm van garnering, alles moet je bijkopen, groente, salade, frites etc. En dan wordt het toch wel een prijzig geheel. Vlees was trouwens wel erg lekker en mals.
Personeel heeft 1 vriendelijke dame van de 3. Wachten op een nieuw drankje duurt zo lang dat je maar naar de bar loopt om zelf te halen.
Erg jammer allemaal. Kwam hier altijd geregeld, maar ga nu liever een deur verder.
R.lagcher .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Het eten was zoals verwacht eenvoudig maar wel lekker bereid. Het voorgerecht warme Dip chips met kaas en dipsauzen was goed. De halve kip was goed gegaard en lekker gekruid. De porties zijn best groot zodat een dessert niet is genomen, mede door de minimale keuze hierin. De bediening is jong vriendelijk en straalt een jeugdig elan uit.
De antourace is matig tafelrjes dicht op elkaar zodat je ongewild deelgenoot wordt van de andere hun luidruchtige discussies. Bovendien geeft het herhaaldelijk naar buiten en naar binnen lopen van gasten om buiten te roken veel kou in de ruimte.
Silvester D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Gezellige tent. Leuk opgeknapt. Sfeer ook helemaal ok. Het eten is voor een kroeg prima. Voor een eetcafe verwacht je eigenlijk wat betere kwaliteit.
0615629229 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
de bediening is absoluut niet alert. Steeds wachten tot er iemand kwam. We zaten in het voorste gedeelte bij het raam. Prima plek maar geen aandacht,
Eten was goed maar de biefstuk was koud evenals de kipkluifjes bij het voorgerecht.
Zelfs de borden waar de biefstuk op werd geserveerd was steen koud. Weinig moeite lijkt me om in ieder geval de borden goed warm te hebben. Al met al gaan wij er nooit meer eten.
Aapje2015 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gister met mijn vriendin via het AH aktiedeal geweest. Service bij binnenkomst was goed, goede uitleg over hun menukaart, voorgerecht hadden we kipvleugels en chips besteld, super groot portie dus we namen ons tijd.
Halvewege met ons voorgerecht hadden wij besloten ons of het hoofdgerecht aangepast kunnen worden. En nog geen minuut later tot onze verbazing worden onze hoofdgerechten opgediend, en wij nog met ons voorgerecht aan het eten was?? Zonder na te denken zei die serveerster:ik ga even kijken wat ik voor jullie kunnen doen en uw hoofdgerecht daarna alsnog opwarmt voor jullie. Opwarmen? op een gegeven moment rond 21:30 kwam die zeer onvriendelijk serveerster naar ons toe en gaf aan dat hun keuken gaat sluiten. Mijn eetlust was al verpest nadat zij tegen mij zei dat ons hoofdgerecht opgewarmt wordt en achteraf kregen we te horen van haar manager dat het niet hoort.
Ik heb nog nog nooit een arrogante bediening meegemaakt!
Restaurant op zich een leuk klein restaurant. Maar service? 3 keer onvoldoende!
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Prima eetgelegenheid voor een snelle hap. Verwacht geen hoogstandjes, je krijgt goed en standaard eten. Zeer vriendelijk personeel. Ambiance is schoon en netjes echte pub stijl.
Wel jammer dat het overgrote deel van de tafels en stoelen niet echt uitnodigd om lang aan te tafelen. Wij waren gelukkig vroeg zodat wij een goede zitplek hebben kunnen bemachtigen.
Rinze H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Zowel de Big Ed als de Spare Ribs (weer terug op de kaart!) smaakten heerlijk. Het duurde wel even voordat de 'voorgerechten' (geitenkaaskroketjes en brood met kruidenboter) er waren, terwijl het naar ons idee niet zo heel druk was.
Daarnaast had het personeel wat alerter mogen zijn op de lege glazen, we hebben nu zelf maar om een refill gevraagd. Het bier is overigens erg lekker.
Je hebt echt het idee dat je in een English Pub zit. Voetbal op de tv, alleen maar Engelstalige muziek en ook echt het 'donkere' sfeertje.
Mijxxx .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het eten was lekker. Wel vrij weinig keus. De bediening was prima. Kom zeker nog een keer eten. Sfeer was gezellig en je voelt je welkom.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Het viel ons erg tegen. Wij nemen hier regelmatig een Pint. Een paar jaar geleden hier ook heerlijk gegeten. Afgelopen vrijdag viel het ons zeer tegen. Met de AH actie, tweede gerecht gratis. Er was niet echt sprake van een drie gangen menu. Voorgerechten waren, grote, borrelhappen, waardoor je eigenlijk al vol zat. Weinig keuze in hoofdgerechten. Miste de Fish en Chips. Wat je in een Irish Pub wel zou mogen verwachten. Vergeleken met het voorgerecht was het hoofdgerecht karig. Er kwam keiharde muziek uit de keuken, paar keer zelf de deur moeten dicht doen. Toiletten waren vies. Bij de dames was er geen water om je handen te wassen en bij de mannen was er geen zeep.
Enige pluspunt is de uitgebreide bierkaart.
Ik denk dat wij hier nooit meer terug zullen komen. Ook niet meer voor het biertje.
Speedo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Dinner voor twee: geitenkaaskroketten vooraf: lekker.
Als hoofd: Fish&chips: niet doen. De vis kurkdroog, de frietjes koud en bleek.
Salade voor twee erbij besteld: Ijsbergsla met een ei, een tomaat en de rest (mais, augurk en wortel) die uit een potje afkomstig lijken. Bovenop een klodder dressing.
Bediening alleen geïnteresseerd in verkopen van drankjes.
Ouwehand84 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Mooie zaak, ziet er erg leuk en netjes uit. Prima bediening door leuke meiden. Het eten was lekker. Vooral de chicken wings. Daarna buiten koffie op mooi terras. WC's netjes en schoon. Hier gaan we zeker nog eens eten! Hulde!
Vincent_Vega .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Leuke locatie, leuk terras.
Bediening niet echt vriendelijk en kort door de bocht.
Burger groot en goed gevuld, frietjes maar karig voor 3 euro...
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Jammer dat de kwaliteit eten er hier zo op achteruit is gegaan. Interieur is wel verbeterd, toiletten zijn nu gelukkig schoon en bediening zeer vriendelijk. Wat ontbreekt is enige smaak aan de gerechten. Met simpele ingrediënten als kruiden e.d zou er zoveel meer smaak aan gerechten kunnen worden gegeven.