Engelanderhof

Arnhemseweg 484 7361 CM Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Engelanderhof

Een heerlijk plekje, midden op de Veluwe. Een heerlijke plek om vakantie te vieren, te fietsen maar ook om eens uitgebreid te eten. Bijvoorbeeld na een fietstocht. In dit sfeervolle hotel-restaurant kom je helemaal tot rust. Is het lekker weer? Dan hoef je niet binnen te blijven! We serveren je lunch of diner graag in onze mooi ingerichte, rustieke tuin. 3-Gangen en 4-gangenmenu naar keuze en altijd bereid met de beste producten.

Meer informatie over restaurant Engelanderhof

U kunt goed gebruik maken van het openbaar vervoer. Met bus 43 en 91 arriveert u zo voor het restaurant.
  • : U kunt bij ons gratis op het terrein parkeren!

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Engelanderhof

Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
In de bebouwde kom van beekbergen restaurant. Niet direct aan de weg. Goede vlotte bediening. Er is een dagschotel mogelijk. Aardige , ruime inrichting. Nagerecht , tiramisu, was lekker en werd leuk geserveerd.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Oubollig en sfeerloos restaurant. Bediening was erg vriendelijk en het eten was goed.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Genoten ook door het samenspel met de dame, die het eten uitserveerde.