Engelanderhof

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Terras
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het bezoek aan Engelanderhof is erg tegengevallen. De menukaart is veel te ruim, hierdoor weet je eigenlijk vooraf al dat de gerechten vrijwel onmogelijk vers kunnen zijn. Wij kozen de spareribs; deze waren op geen enkele manier gemarineerd en waren droog en taai, wel genoeg bijgerechten (Friet, sla, groenten) maar ook deze ontbeerden smaak. Tijdens het eten werd in het restaurant de TV aangezet op volume 100 waardoor alle sfeer direct weg was. In het eerste drankje zat geen prik. WC's waren zeer schoon.
Wike .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hebben er met een familiereünie een uitgebreide lunch gehad die bijzonder geslaagd was. We konden er apart zitten en hadden alle medewerking van het personeel.
Schliek .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Prachtig weer, heerlijk buiten gegeten. Voorgerecht, de lauwe kip, prima. Hoofdgerecht, de zalm, uitstekend gebakken. Met koolrabi, dat zie je niet vaak. Toetje, ok.
Goede bediening.
2 x menu + fles wijn, 73 euro.
Schliek
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Leuk restaurantje in beekbergen. Service was goed. Alleen mocht de vrouwelijke serveerster wel wat vrolijker kijken. En ze vergat lepels te geven bij de soep. Beetje slordig maar geen ramp. Het eten daarin tegen was zeer goed.hebben een heerlijk spinazie soepje op. Als hoofdgerecht een goede schnitzel . En als toetje soort van chocolade hazelnoot taartje. Deze 3 gangen kon je zelf samen stellen voor maar 25€. niet heel erg duur voor deze lekkere gerechte.decor was ook netjes