Engel en Bengel

Grote Overstraat 53, 57 7411 JB Deventer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Engel Koffie
      Cheesecake

Over het restaurant Engel en Bengel

Kleurrijk en simpelweg goed

In dit kleurrijke Eetkaffee geen moeilijk gedoe, maar vaste behapbare prijzen voor ongecompliceerd goed Frans eten. Neem vooral je kinderen mee, want ook voor de kleine engels en bengels is er een menu samengesteld. Voor feestjes of vergaderingen is er de Lounge Kelder waar je tot dertig personen terecht kan.

Meer informatie over restaurant Engel en Bengel

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Engel en Bengel

Eefje S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Leuke inrichting, jammer dat het personeel totaal geen sfeer maakt. De borden waren ontzettend heet en er werden erg kleine porties geserveerd. Daarbij was de saus ook mislukt.
Myrthe A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Prima gegeten. Erg lekkere saus bij de biefstuk.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
aardige en kundige bediening. leuke aankleding en sfeer. heerlijk voor- en nagerecht. lekkere bijgerechten bij hoofdgerecht.
Frits A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vloer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Zeer attente en vriendelijke bediening.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gezellige avond gehad. Lekker gegeten.
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Met leuk gezelschap en bediening die daar op inspeelde. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Aanbieding met flinke korting via social deal. Hightea a 12,50 per persoon. Hoeveelheid matig en zo ook de kwaliteit. Was me zeker niet meer dan 12,50 waard geweest. Mijn vriendin was het met mij eens dat het teleurstellend was
Shirley D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Goed personeel, heerlijk eten tegen een goede prijs!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima eten, vriendelijke bediening. Nadeel is in de winter dat er geen tussendeur is. Als je aan tafel zit en een klant vertrekt of komt binnen, dan is het even koud.
coby M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijk personeel,je voelt je een gast als je jas wordt aangenomen.
De borden waren warm en het eten was met zorg bereidt.Een lust voor het oog en smaak.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Goede prijs kwaliteitverhouding, prettige vrolijke en enthousiaste bediening
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Engel en Bengel noemt zicht een eetcafé. Het café gedeelte heb ik niet kunnen ontdekken. Men voert een kleine overzichtelijke kaart met een vaste menuprijs. De prijs- kwaliteitverhouding is prima. Duurdere gerechten kennen een toeslag. Het eten is, voor een eetcafé, van een goed niveau. De zalm van mijn partner was precies goed. Mijn varkenshaas was iets te doorbakken. Bediening is vriendelijk, maar jong en onervaren. Een goede training over hoe je klanten aanspreekt en hoe je bedient en afruimt zou helpen. Eén (matig schoon) klein toilet voor een heel restaurant vind ik weinig. Als je, zoals wij, een tafel hebt dicht bij de keuken is het geluid van de vaatwasser hinderlijk.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gewoon geen aanrader, onmogelijk dat dit restaurant nog bestaat. Tafels die wankel staan, electrakabels overal door het restaurant heen. Bediening gewoon slecht. Eten smakeloos en combinaties die echt de plank misslaan.
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Vanavond hier gegeten en erg naar ons zin gehad. Enthousiaste, vriendelijke en kundige meiden in de bediening. Super lekker gegeten. De proeverij als toetje is top. We komen hier zeker terug!
Nalis .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Deze keer viel het tegen, varkenshaas veel te droog en lang moeten wachten voordat wij een 2e drankje kregen.
Wij zijn al een aantal keren eerder geweest en het was altijd goed maar helaas deze keer slecht.
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super goed gegeten en de bediening was erg vriendelijk en goed. Interieur was wat aan de karige kant in het gedeelte waar wij zaten. Verder helemaal top. Leuke tent!
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ongedwongen sfeer, lekker informeel, goed eten dat er ook mooi uitzag en vriendelijke bediening; we hadden een fijne avond!
M.Th. Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we hadden een gezellige avond met een lekker etentje, maar er was erg
veel lawaai door de grote gezelschappen. wellicht iets van geluiddemping
aan wanden of vloer?
fijnproever0200 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker gegeten! niet te spannend maar lekker voor een goede prijs. Ik was met mijn moeder die al iets ouder is ze heeft ook erg genoten.
Rita E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten daar, vlotte bediening, snel vragen naar nog wat te drinken.
Jammer dat er een groep binnenkwam die een vrijgezellenfeestje hielden en erg luidruchtig waren.