Engel en Bengel

Grote Overstraat 55 7411 JB Deventer Nederland Kaart

Over restaurant Engel en Bengel

Kleurrijk en simpelweg goed

In dit kleurrijke Eetkaffee geen moeilijk gedoe, maar vaste behapbare prijzen voor ongecompliceerd goed Frans eten. Neem vooral je kinderen mee, want ook voor de kleine engels en bengels is er een menu samengesteld. Voor feestjes of vergaderingen is er de Lounge Kelder waar je tot dertig personen terecht kan.

Meer informatie over restaurant Engel en Bengel

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:30
Zondag Gesloten muv Koopzondag

Voordelig
Fransenmineke .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eenvoudig eetcafe met een jonge uitstraling. Toch meer een restaurant dan een cafe. De kaart is beperkt, maar de gerechten zijn lekker, goed bereid. Vlotte, zeer vriendelijke bediening.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een leuke avond uit begint met een smakelijke maaltijd. Ditmaal hebben we Engel en Bengel in Deventer eens uitgeprobeerd. Na een fijne ontvangst volgde een perfecte, vlotte en uitermate vriendelijke bediening. We aten Champignons/Proeverij, Varkenshaas/Lamsrack en tenslotte de Moorkop. Wat een feest, genieten van de eerste tot de laatste hap. Alles heerlijk bereid, verfijnd gekruid, leuke combinaties van smaken en mooi opgediend. Het restaurant ziet er leuk en verzorgd uit en voor een smalle ruimte is het toch heel aangenaam ingericht. De rekening viel ook mee, je kunt hier genieten zonder diep in de buidel te moeten tasten. Wij kunnen maar één minpunt verzinnen, het is te ver van onze woonplaats vandaan om er vaak te kunnen eten.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Na een dagje Deventer gegeten met de AH actiekaarten bij Engel & Bengel. Wat een verrassing! Een klein 'Eetkaffee' in een leuk Deventer straatje. We kozen voor carpaccio en een zalmtaartje vooraf. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de huisgemaakte burger van zwarte bonen. Alles goed van smaak en mooi opgemaakt.
Hier gaan we zeker nog een keer eten als we in Deventer zijn.
Astrid321 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Super gezellig en lekker gegeten met een vriendin met de AH actie. Carpaccio vooraf, Echt heerlijk! Daarna varkenshaas met brie/zalm. Als toetje speculaas cheesecake. Daarna een kopje thee, waar we een soort chocoladebrownie met nootjes e.d. erin bij kregen. Alles was lekker en goed verzorgd.
De bediening was ook heel attent en gezellig.
Als ik in de buurt zou wonen, zou ik hier zeker vaker gaan eten.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten.voor herhaling vatbaar . Complimenten aan de kok en bediening .We zijn zeer tevreden .Tot een volgende keer. Bedankt voor de gezellig avond en het lekker eten.
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Samen met collega's van afdeling C2 van DZ gegeten bij engel en bengel. In Deventer. Er was goede bedoening. Het borrelen in de kelder is een aanrader! Daarna samen gegeten boven in een gesloten ruimte!! Het eten smaakte erg lekker!!
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellige avond met collega's. Lekker eten en goede sfeer! Iedereen heeft genoten. Zeker voor herhaling vatbaar, komen zeker terug!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima locatie voor grote groep (33) als personeelseten. Borrel in de kelder. Gezellige ruimte ( ruikt alleen wat muf). Alles kan bij bediening. Goed hoofdgerecht&Heerlijk toetje
Leoni J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben een gezellig afscheidsfeestje gehad bij Engel en Bengel. Eerst geborreld in de knusse kelder. Daarna heerlijk gegeten in het restaurant. Gezellige sfeer, lekker eten en niet onbelangrijk: leuke en vriendelijke bediening
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! Het restaurant heeft een gezellige en ongedwongen sfeer en aankleding. Verder top en leuk personeel!
Bart O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wat heb ik een geweldige avond gehad, onder begeleiding van ontzettend lekker eten. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten !! Goede service, vriendelijk personeel! Leuk restaurant op een leuke plek, echt een aanrader om naar toe te gaan, zeker ook geschikt voor grotere groepen
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Engel en Bengel is een heel gezellig restaurant, waar je zeker een keer geweest moet zijn! Goede en vriendelijke bediening en het eten smaakte zeker heerlijk.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het was een erg gezellige avond waar het personeel zich op en top heeft ingezet om het iedereen naar de zin te maken. Goede sfeer, lkkr eten en jong, enthousiast correct personeel.. Een aanrader..
Patricia K.
Heerlijke varkenshaas gegeten.
Leuke en gezellige bediening, erg vriendelijk en attent.

Het toetje was ook erg lekker, eigen gemaakte bananenmouse, speculaas mouse met bastongebodem, en 2 plakjes chocolade speculaas en orero. Erg lekker. Beetje veel maar zo lekker dat het op ging!!
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Hier gegeten in het kader van de AH actie. Vriendelijke en attente bediening. Als voorgerecht kozen we beiden de Carpaccio. Een klassieker waar sommige restaurants toch nog moeite mee hebben, echter niet E & B. Het gerecht smaakte heerlijk. Ook het hoofdgerecht met de gemarineerde zalm smaakte goed. Weinig verrassende kaart maar wel een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding hier.
Irma D.
Was erg gezellig.
Bediening was prima en het eten was erg goed.
Kom er zeker een keertje terug.
Toiletten waren schoon en het zag er allemaal super leuk uit.????
Fis S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima gegeten en een goede bediening. Leuk idee om twee restaurants naast elkaar te kopen
Kun je makkelijk een deel afhuren.
Annelique S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een gezellige kelder waar je met een gezelschap van 30 personen prima een feestje kan vieren. Vervolgens hebben we boven in het restaurant prima A la carré gegeten!