Engel en Bengel

Grote Overstraat 53, 57 7411 JB Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Engel en Bengel

Kleurrijk en simpelweg goed

In dit kleurrijke Eetkaffee geen moeilijk gedoe, maar vaste behapbare prijzen voor ongecompliceerd goed Frans eten. Neem vooral je kinderen mee, want ook voor de kleine engels en bengels is er een menu samengesteld. Voor feestjes of vergaderingen is er de Lounge Kelder waar je tot dertig personen terecht kan.

Meer informatie over restaurant Engel en Bengel

NS Station op 5 minuten loopafstand
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Engel en Bengel

Guido V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Engel en Bengel noemt zicht een eetcafé. Het café gedeelte heb ik niet kunnen ontdekken. Men voert een kleine overzichtelijke kaart met een vaste menuprijs. De prijs- kwaliteitverhouding is prima. Duurdere gerechten kennen een toeslag. Het eten is, voor een eetcafé, van een goed niveau. De zalm van mijn partner was precies goed. Mijn varkenshaas was iets te doorbakken. Bediening is vriendelijk, maar jong en onervaren. Een goede training over hoe je klanten aanspreekt en hoe je bedient en afruimt zou helpen. Eén (matig schoon) klein toilet voor een heel restaurant vind ik weinig. Als je, zoals wij, een tafel hebt dicht bij de keuken is het geluid van de vaatwasser hinderlijk.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gewoon geen aanrader, onmogelijk dat dit restaurant nog bestaat. Tafels die wankel staan, electrakabels overal door het restaurant heen. Bediening gewoon slecht. Eten smakeloos en combinaties die echt de plank misslaan.
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Vanavond hier gegeten en erg naar ons zin gehad. Enthousiaste, vriendelijke en kundige meiden in de bediening. Super lekker gegeten. De proeverij als toetje is top. We komen hier zeker terug!
Nalis .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Deze keer viel het tegen, varkenshaas veel te droog en lang moeten wachten voordat wij een 2e drankje kregen.
Wij zijn al een aantal keren eerder geweest en het was altijd goed maar helaas deze keer slecht.
Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super goed gegeten en de bediening was erg vriendelijk en goed. Interieur was wat aan de karige kant in het gedeelte waar wij zaten. Verder helemaal top. Leuke tent!
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ongedwongen sfeer, lekker informeel, goed eten dat er ook mooi uitzag en vriendelijke bediening; we hadden een fijne avond!
M.Th. Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we hadden een gezellige avond met een lekker etentje, maar er was erg
veel lawaai door de grote gezelschappen. wellicht iets van geluiddemping
aan wanden of vloer?
fijnproever0200 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
lekker gegeten! niet te spannend maar lekker voor een goede prijs. Ik was met mijn moeder die al iets ouder is ze heeft ook erg genoten.
Rita E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten daar, vlotte bediening, snel vragen naar nog wat te drinken.
Jammer dat er een groep binnenkwam die een vrijgezellenfeestje hielden en erg luidruchtig waren.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd met het AH menud. Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk. Kortom, een geslaagd etentje.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellige sfeervolle omgeving om samen te eten met je vrienden familie. Zeer attente vriendelijke bediening en de gerechten zagen er verzorgd uit. TOP!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Iets attenter personeel wordt op prijsgesteld
Gerechten zijn goed evenals de sfeer
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
lekker eten, goed warme gerechten en vlotte bediening
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Engel en Bengel is een klein eethuis in het oude hart van de oude Hanzestad Deventer.
De eigenaar heeft blijkbaar twee naast elkaar gelegen pandjes gehuurd of gekocht en daar een doorbraak in gemaakt. Zo heeft hij zo voor het oog twee aparte restaurantjes gemaakt die wat rommelig, maar gezellig zijn ingericht.
We werden door een opgewekte en zeer vriendelijke dame verwelkomt die ons ook de rest van de maaltijd bediende.
Dat eten was wat we er van verwachten: gewoon goed gekookt en lekker eten.
Onze conclusie was: "Die houden we er in!"
marian Z.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig, sfeervol restaurant, attente en zeer vriendelijke medewerkers met aandacht voor de gasten. Het eten was uitstekend van smaak en goed verzorgd. Wij vonden alleen de porties wat aan de grote kant. Wij kijken uit naar een volgend bezoek.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Sfeer, eten en bediening waren goed. De keuze en afwisseling op de kaart was prima. De tafelzetting was krap. Met zes lange mensen was er weinig beenruimte.
T I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gemakkelijk reserveren, mooie gelegenheid, ontspannen gegeten.
Al met al dus prima.
Zeker is engel & bengel de moeite waard om nog eens te bezoeken.
Lammy N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was heerlijk, goede kwaliteit- prijsverhouding.
Bediening was vriendelijk. Alleen vroeg ik om droge witte wijn en de serveerster noemde 2 zoete wijnen,
ik denk dat ze zich nog niet goed de wijnkaart kende.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten en de bediening soms wat rommelig maar vriendelijk !! Wij komen hier zeker terug als we weer in Deventer zijn !!!
Sjanie Q.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer prettige bediening! Er werd een foutje gemaakt, maar werd goed hersteld door keuken en bediening. Er was die avond ook een activiteit in de kelder van het restaurant (in het kader van open monumentendag waren er speciale activiteiten in Deventer), dat zorgde wel voor veel geloop langs onze tafel, maar dat deed niets af aan de kwaliteit van ons eten.