Engel en Bengel

Grote Overstraat 53, 57 7411 JB Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Engel en Bengel

Kleurrijk en simpelweg goed

In dit kleurrijke Eetkaffee geen moeilijk gedoe, maar vaste behapbare prijzen voor ongecompliceerd goed Frans eten. Neem vooral je kinderen mee, want ook voor de kleine engels en bengels is er een menu samengesteld. Voor feestjes of vergaderingen is er de Lounge Kelder waar je tot dertig personen terecht kan.

Meer informatie over restaurant Engel en Bengel

Petra D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker gegeten, het eten was goed warm. Het was mooi op gediend en de hoeveelheid eten was voldoende.
Prima bediening, vriendelijk.
R.p V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Top gegeten. Door kleine ruimte was er wel veel lawaai van een groep van 15 personen die druk praatten. Prettige bediening.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We waren aangenaam verrast over het heerlijke eten en de perfecte bediening. Bij het hoofdgerecht zeiden we al: hier komen we zeker terug.
Marten D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Fijn plekje met zeer attente bediening. We kwamen er terecht via de AH restaurantbon. Restaurant ligt gezellig in de oude straatjes naast de Brink. Was mooi weer, dus kozen voor het terrasje ondanks, dat er binnen gereserveerd was. Totaal geen probleem. Het 3-gangen keuzemenu was naar behoren.
vansonnetje .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer enthousiast bediening. Ruime keuze en ruime porties. Kwaliteit is goed en snelle bediening. Alleen de sfeer is iets koel. Verder een leuk restaurant en zeker de moeite waard
Luistervink .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, originele ambiance. En meer kan ik er echt niet over zeggen echt niet echt niet echt niet echt niet echt niet
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Super vriendelijk personeel het eten was echt echt echt goed en erg lekker voor het moorkop ijs toetje is een aanrader
Komen zeker weer terug
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
In eerste instantie was niet op ons gerekend. Toch kregen we een tafeltje. Later vond men alsnog onze reservering.
De bediening was vlot en goed. Over het eten: de schnitzel was niet goed, het tartaartje en de vis daarentegen wel.
Het dessert was ook prima in orde
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuk trendy restaurant met heerlijke gerechten en goede kwaliteit/prijsverhouding! Wij hebben wederom gebruik gemaakt van de AH actie 2e menu gratis en net als de laatste keer 8 maanden geleden was het eten wederom prima en de bediening bijzonder vriendelijk!
joycewagemans .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk eten! Vriendelijke bediening, er hangt een goede huiselijke sfeer.
Het eten was netjes verzorgd en lekker, super!
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hadden een verzoek ingedient dat we om half zeven moesten vertrekken en ze hebben zich hieraan gehouden. Verder was het eten zeer smaakvol en we zijn zeer tevreden vertrokken.
p.gieteling .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Goed gegeten. Prijs en kwaliteit was goed , niet te zout . Iets meer verse groente zou fijn zijn geweest .
Personeel zeer vriendelijk ,
Erica H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het voorgerecht kwam pas na ruim een uur. De bediening was slecht. Alles duurde lang. De mix grill waren 3 hele kleine stukjes vlees.
Een hele onprettige ervaring.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Geeten met de ah restaurantzegels.
Werden erg vriendelijk ontvangen. Heerlijk 3 gangenmenu 1 met zalm en een 1 met schnitzel. Ruime hoeveelheid.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met de AH dinerbonnen gereserveerd bij Engel en Bengel. We begonnen buiten, maar door de regen moesten we uiteindelijk binnen verder eten. Het verplaatsen van de spullen van buiten naar binnen verliep soepel. We hadden een mooi plekje bij het raam. We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was heel gemoedelijk en niets is teveel gevraagd. We komen met een zekere regelmaat in Deventer, onze favoriete stad en zullen zeker nog een keer bij Engel en Bengel gaan eten.
marjanravestijn .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellige bediening, verstand van zaken. Fijn, dat het restaurant sinds de vorige keer 2 x zo groot is geworden. Prima plek.
Sietze K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hadden met SD gereserveerd.
Echt het was in 1 woord fantastisch! Het hele plaatje klopte; ontvangst, bediening, eten en entourage. Wij kregen een heerlijk broodje met smeersels van het huis. Als voorgerechten hadden wij carpaccio en visproeverij allebei verrukkelijk. Hoofdgerechten biefstuk en kipsate, vlees van beiden was heerlijk mals. Als afsluiting de sorbet en koffie met koffielikeur en bonbons. Ook dit was heerlijk! Complimenten voor al het personeel!
Echt een aanrader en wij komen zeker terug!
Koert S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij kozen alle drie voor de Bengelburger. Eenvoudig gerecht, zonder veel poespas. Broodje was een beetje sponsig wit. Verder goed bereid. De menukaart is niet erg verrassend, maar wel gevarieerd (vlees, vis, vega).
Greet Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ondanks de grote drukte i.v.m. evenement Deventer Op Stelten en het warme weer hebben we (buiten) genoten van een prima maaltijd!