Engel en Bengel

Grote Overstraat 53, 57 7411 JB Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Engel en Bengel

Kleurrijk en simpelweg goed

In dit kleurrijke Eetkaffee geen moeilijk gedoe, maar vaste behapbare prijzen voor ongecompliceerd goed Frans eten. Neem vooral je kinderen mee, want ook voor de kleine engels en bengels is er een menu samengesteld. Voor feestjes of vergaderingen is er de Lounge Kelder waar je tot dertig personen terecht kan.

Meer informatie over restaurant Engel en Bengel

NS Station op 5 minuten loopafstand
  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten, keuze uit een aantal voor- hoofd- en nagerechten. Alles erg lekker bereid en mooi opgediend, meer dan voldoende. Erg aardig personeel. Echt een aanrader!
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel vriendelijk ontvangen en geholpen.
Personeel was erg attent.
We hebben genoten. Heerlijk gegeten.
Een echte aanrader
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hallo, wij hebben vandaag, donderdag 15 juni onze e-bikes ontvangen en hebben gelijk een mooie rit gemaakt. Dit hebben wij afgesloten met een etentje bij Engel en Bengel. We zijn gezellig ontvangen en hebben eerst buiten een drankje gedronken. Buiten de kaart ontvangen en in een rustig tempo besteld. Genoeg keus om een lekkere maaltijd te combineren. Wij zijn geattendeerd dat ons voorgerecht klaar stond en zijn dus binnen gaan eten. Het zag er inderdaad goed uit en het smaakte ook voortreffelijk. Omdat wij niet van die snelle eters zijn en alles achter elkaar naar binnen werken, zat er voldoende tijd tussen om het hoofdgerecht te nuttigen. Fantastisch en voor ons ruim voldoende. Heel erg lekker en complimenten aan de koks doorgegeven. Nu eerst even buiten een sigaretje roken om daarna nog te genieten van het nagerecht. Wij hebben dit restaurant als zeer goed ervaren en hebben gezegd dat we zeker nog eens keer terug gaan komen. Bedankt, Cor en Paula.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
heerlijk ontspannen eten in sfeervol restaurant in oude centrum deventer.
spontane en leuke bediening. prima prijs en daardoor echt een
aanrader
Pieter I.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker buiten gezeten. Aardige mensen
Goed gegeten
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Beter dan de Keizerkroon( € 38,50) waar de wachttijd veel te lang was en het 3 gangenmenu zeer teleurstellend .
Voor € 27,50 werd een goed menu gepresenteerd met sla en frites extra bij het hoofdgerecht. Bij de Keizerskroon alleen frites.
Het heet een eetcafé te zijn, maar het café gedeelte heb ik niet kunnen ontdekken en dat stoorde me niet. Ga hier graag weer naar terug, ook zonder aanbieding.
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke en attente bediening. ????
jetduring .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zaten in het oude gedeelte, niet echt gezellig. Vorig bezoek aan de andere kant gezeten veel gezelliger.
Het AH menu vorige keer paste beter bij onze smaak.
Esmee S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
De soep vooraf was om je bord bij af te likken. Ook het hoofdgerecht was heerlijk, super malse kip. De bediening was erg aardig. Een hele fijne avond gehad
A.A. D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima en erg smaakvol etentje gehad met onze AH bon tijdens ons tripje naar Deventer. Leuke en keurige ontvangst en bediening. Er was op niets wat aan te merken. Aanrader. !!
piek1951 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker buiten gegeten, fijne en leuke bediening en het eten was heerlijk en echt grote porties! Een aanrader dus!
Het AH menu was heel gevarieerd. Nogmaals onze dank aan Marit
karin T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Erg aardig en oplettend personeel. Eten was prima voor de gevraagde prijs. Goede en gevarieerde menu kaart. toppertje
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellige ambiance met enthousiaste gastvrouwen. Alle gangen waren prima verzorgd en gepresenteerd.
Fijn dat hier de restaurantactie gebruikt kon worden, scheelt altijd weer als je met z'n vieren gaat eten!
Hetty E.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten hadden wel graag naast het kleine schaaltje sla wat extra groente gezien.
Gerdien K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
wij hebben vandaag op dinsdag 4 april in dit restaurant gegeten voor we naar een theatervoorstelling gingen. Mijn man koos voor een hoofdgerecht en omdat ik bezig ben om af te vallen een voorgerecht al s hoofdgerecht. De carpaccio was prima maar wat we erg vervelend vonden is dat we 3.50 extra moesten betalen omdat ik een voorgerecht ipv een hoofdgerecht had genomen. Dit was voor ons een onaangename verrassing; we had er nergens over gelezen op de kaart en ook de serveerster die onze bestelling op nam had er niks over gezegd! Conclusie; dit keer geen fooi en een vervelende nasmaak!
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Lekker gegeten waarbij prima rekening werd gehouden met een glutenvrij dieet. De dames van de bediening waren zeer vriendelijk en alert. De ruimte was wat rumoerig doordat er veel tafels bezet waren en we dicht op elkaar zaten. Ook vond ik het qua temperatuur frisjes. Gelukkig maakte het eten veel goed!
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke locatie, Goede service, Goede prijs en kwaliteit, Fijne kaart en Ligging goed in centrum, echt een aanrader!!!! Wij lomen terug
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben bijzonder lekker en smaakvol in een goede sfeer gegeten. De bediening was perfect!
De ontvangst was correct. Onze jassen werden aangenomen en weer opgehaald.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eten was als je je realiseert dat ze zich presenteren als een eetcafé boven verwachting.
Echt een aanrader en een mooie aanvulling op het restaurant aanbod in Deventer.
Judy B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De wachttijd op de gerechten was lang. Het eten viel tegen: het kalfsvlees was taai, de frietjes waren slap en niet knapperig. Verder vond ik de porties vrij klein, zeker voor een 'eetcafé'.
Jammer, ik zou er niet teruggaan.