Engel en Bengel

Grote Overstraat 55 7411 JB Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Engel en Bengel

Kleurrijk en simpelweg goed

In dit kleurrijke Eetkaffee geen moeilijk gedoe, maar vaste behapbare prijzen voor ongecompliceerd goed Frans eten. Neem vooral je kinderen mee, want ook voor de kleine engels en bengels is er een menu samengesteld. Voor feestjes of vergaderingen is er de Lounge Kelder waar je tot dertig personen terecht kan.

Meer informatie over restaurant Engel en Bengel

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:30
Zondag Gesloten muv Koopzondag

Wise W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk bij engel en bengel gegeten! Het eten was heerlijk, vooral de cheesecake! Erg persoonlijke bediening en een knusse sfeer. Ik kom zeker terug.
Lidwien B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was koud, we hebben het teruggestuurd, er niets van gegeten, maar moesten het toch afrekenen. Er werd vergeten saus apart te serveren. Het aangeboden drankje van de zaak stond achteraf toch ook op de rekening. We werden onvriendelijk en verwijtend behandeld. Het was erg koud in het restaurant. Kortom; wij raden dit restaurant af. Ten zeerste.
J B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellig,vriendelijk en rustig. Een aanrader en kom terug.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met de AH- coupon gegeten. Moet eerlijk toegeven dat ik al positieve geluiden had gehoord. Dit was mede de reden om voor deze gelegenheid te kiezen. Het was heel erg goed en bijzonder smakelijk allemaal. Jonge mensen met een grote passie voor het restaurant. Verwacht geen enorme luxe want dat is er niet, vloeren zitten bij binnenkomst en vlakbij het toilet wat kleine hoogte verschillen in maar daar gaat het niet om.

Zoek je een apart restaurant, niet te groot maar wel met tijd en aandacht voor de kalnten dan ben je hier voor 100% op het juiste adres.

Ga zo door, ik kom zeker weer.

Harry en Ineke
Schalkhaar
duco K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
dit is het allerbeste restourand van de weereld ik wil der elke dag naar toe gaan zo goed koop ook en zo verukelijk lekker
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellig eetcafé met persoonlijke aandacht. Het menu biedt beperkte keuze, maar alle door ons gekozen gerechten waren heerlijk. De bediening was alert, snel en vriendelijk. Voor de rekening hoef je het niet te laten, die is heel schappelijk. Prima restaurant om nog eens terug te komen.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Leuke menukaart met voor- en hoofdgerechten tegen vaste prijs. Ook aangename bijpassende wijnen. Alles smaakvol en tegen heel schappelijke prijzen.
En je kunt hier je yums inwisselen!
Marit W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Engel & Bengel! Gezellige bediening, mooie en vooral lekkere gerechten. Echt een aanrader! Kom zeker terug!!!!!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een heel leuk restaurant op een leuke plek! We hebben heerlijk gegeten, vooral de cheesecake was heel lekker. De bediening was heel aardig en we werden goed geholpen. Zeker een aanrader en we komen zeker nog een keer terug!
Gerrit-jan W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het is een mooi restaurant met een echte Deventerse sfeer. Het eten is heerlijk en je hebt veel keuzes om uit te kiezen. Alleen de stoelen zitten niet heel erg lekker
Sterre K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik heb heerlijk gegeten. Was zeer aangenaam. De bediening was zoals het hoort, netjes en vriendelijk. Een fijne avond gehad in een gezellig restaurant.
Gerrike W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De bediening was vriendelijk en attent. De kaart is zeer uitgebreid, veel keuzemogelijkheden. Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!
M. B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij werden aan een achteraf tafeltje in het minder mooie deel van het restaurant geplaatst. Het hoofdgerecht was niet lekker en ik vond het ook erg duur voor een eetcafe.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gegeten met de bon van AH actie. Vooraf al op de kaart gekeken en al een keuze gemaakt. de gerechten waren goed van smaak. Vragen over een ingrediënt op het bord werd keurig beantwoord.
Het was al een tijd geleden dat we er hadden gegeten en de kwaliteit is nog steeds goed.
Sterre K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik heb met partner en vrienden een heerlijk voor- hoofd- en nagerecht gegeten. In een sfeervol eetkaffee met een hele leuke bediening.

gjbijzet .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Engel en Bengel bestaat uit twee 'helften', waarbij het rechterdeel veel sfeervoller is dan het linkerdeel. Helaas kregen wij een plekje in het linkerdeel, wat flink afbreuk deed aan de sfeer. Ons deel van het restaurant is overduidelijk nog in ontwikkeling -en anders zou ik de eigenaar adviseren om het een make-over te geven- en bevat zowel oude/klassieke als industriële elementen. Geen mooie combi, een beetje kaal zelfs.
Het eten daarentegen was meer dan prima. Wij kozen allebei voor een carpaccio, die niet te dun gesneden was en daarom een fijn mondgevoel gaf. Als hoofdgerecht kozen wij respectievelijk de varkenshaas met brie en serranoham, en de zalm met hollandaisesaus en een risotto. Met daarbij frietjes en een frisse salade. Mooie, complete gerechten die goed van smaak waren. De porties waren absoluut groot genoeg. Als afsluiter namen wij allebei de moorkop gevuld met vanille-ijs, overgoten met warme chocoladesaus. Een heerlijk zoet nagerecht. Inclusief fooi waren wij € 40,- kwijt, waarbij gezegd moet worden dat wij gebruikgemaakt hebben van de AH-restaurantactie. Toch is Engel & Bengel qua prijs/kwaliteit absoluut een aanrader. Gezellig restaurantje met vriendelijk en behulpzaam personeel en een prima keuken.
fransenmineke .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eenvoudig eetcafe met een jonge uitstraling. Toch meer een restaurant dan een cafe. De kaart is beperkt, maar de gerechten zijn lekker, goed bereid. Vlotte, zeer vriendelijke bediening.
ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Simpel ingericht eetcafé.Hoofdgerecht prijs-kwaliteits verhouding slecht.Voor-en nagerecht waren perfect!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een leuke avond uit begint met een smakelijke maaltijd. Ditmaal hebben we Engel en Bengel in Deventer eens uitgeprobeerd. Na een fijne ontvangst volgde een perfecte, vlotte en uitermate vriendelijke bediening. We aten Champignons/Proeverij, Varkenshaas/Lamsrack en tenslotte de Moorkop. Wat een feest, genieten van de eerste tot de laatste hap. Alles heerlijk bereid, verfijnd gekruid, leuke combinaties van smaken en mooi opgediend. Het restaurant ziet er leuk en verzorgd uit en voor een smalle ruimte is het toch heel aangenaam ingericht. De rekening viel ook mee, je kunt hier genieten zonder diep in de buidel te moeten tasten. Wij kunnen maar één minpunt verzinnen, het is te ver van onze woonplaats vandaan om er vaak te kunnen eten.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Na een dagje Deventer gegeten met de AH actiekaarten bij Engel & Bengel. Wat een verrassing! Een klein 'Eetkaffee' in een leuk Deventer straatje. We kozen voor carpaccio en een zalmtaartje vooraf. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de huisgemaakte burger van zwarte bonen. Alles goed van smaak en mooi opgemaakt.
Hier gaan we zeker nog een keer eten als we in Deventer zijn.