Engbergen

Bosweg 3 7083 AB Voorst Oude IJsselstreek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Engbergen

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Zaterdag met de familie (8 personen) gegeten. Gezellig druk, maar niet storend. En het eten was uitstekend. Bijbestellen extra brood was geen enkel probleem. Wijn werd geserveerd in een karafje en was volgens de dames uitstekend. Vier schaaltjes met diverse groentes en twee schaaltjes met gebakken aardappelen en patat bij de hoofdgerechten en die waren uitstekend. Ikzelf had een zalmfilet en dat was een behoorlijk stuk en erg lekker. Ook de nagerechten waren goed. Kortom, een restaurant om vaker naartoe te gaan en de afrekening voor 8 personen viel erg mee. Goede kwaliteit eten voor een redelijke prijs.
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Met vrienden hier afgesproken om wat te eten. We kregen het adres van lokale bewoners. Op hun advies ook voor een vrijdagavond in september vooraf gereserveerd. Dat was wel nodig. Lekker vol, maar bediening en keuken stressvrij en zeer attent. Heerlijk om er te zijn. Ook wat op je bord komt zonder poespas, maar wel kwaliteit. En als positieve afsluiting een rekening die gewoon heel erg mee viel. Dit restaurant kunnen we dan ook van harte aanbevelen voor mensen die graag voor een "normale prijs" erg lekker en goed willen eten. Gelukkig voor het restaurant weten dat veel mensen. Dus denk er wel aan om even vooraf te bellen. Maar deze moeite zeker waard.

Rinie en Nico Grootenboer
Winterswijk.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Lekker gegeten bij Restaurant Engbergen, eten was heel goed,bediening super en dat alles voor een goede prijs.
Senioren menu 4 gegeten,was heerlijk en meer dan genoeg.
Ik zou dit restaurant iedereen kunnen aanbevelen.
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Op een vrijdagavond hier weer eens gegeten. Helemaal vol, maar wel een erg prettige ambiance. De eigenaar brengt alles erg leuk en de andere medewerkers zijn ook allemaal erg vriendelijk. Wij wilden van tafeltje wisselen en het was geen moeite teveel om ons daarbij te helpen. Wederom extra brood gekregen zonder erom te vragen. Voorgerechten (gegratineerde mosselen en parmaham met meloen) erg lekker. Hoofdgerecht (reuzenspies en Oostenrijkse grillteller) ook, alleen 1 stukje vlees van de grilltellers vond ik echt veel te rood. Bijgerechten meer dan voldoende en erg gevarieerd en lekker. Dessert (ijs met bosvruchten) ook prima, vond alleen de bosvruchten in hoeveelheid en soort een klein beetje tegenvallen en deze bleek ook als groot op de bon te staan, terwijl ik een klein had besteld. De wijn was overigens ook goed. Al met al toch wel weer een succes, maar de volgende keer ga ik wel eens een keer voor andere gerechten.
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Bedacht om hierheen te gaan, omdat de eerste twee restaurants veel te rustig waren en we wel wat mensen om ons heen wilden hebben. Mooi, netjes restaurant in een mooie omgeving. Zeer prettige, vriendelijke, correcte (maar niet te) bediening. Dikwijls de vraag gekregen of we nog extra brood (bij het voorgerecht) of groente (bij het hoofdgerecht) wilden, zonder te hoeven bijbetalen. Voorgerecht gegratineerde mosselen en parmaham met meloen: erg lekker en mooi gepresenteerd. Hoofdgerecht verschillende soorten vlees, allemaal zeer goed bereid, met veel verschillende groeten, aardappeltjes, frietjes en salade. Zelfs de koffie stak er bovenuit, want mijn latte was gewoon zo warm als deze hoort te zijn. Al met al hier een zeer geslaagde avond gehad en dat gaan we zeker nog eens overdoen. Prijs (65 euro met z'n 2en) / kwaliteit zou ik bijna vergeten: ook helemaal prima. Normaal gesproken doe ik geen fooi als ik pin, maar dat heb ik nu wel gedaan.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Een restaurant wat al vele jaren dezelfde eigenaar heeft iets wat in deze tijd bijna uniek is, echter ondanks een recente verbouwing waarbij veel vernieuwd is is de menukaart hetzelfde gebleven. Erg jammer. Ik ben na een aantal bezoeken wel uitgekeken op de kaart. Elke keer hetzelfde waarbij de aankleding van de gerechten teveel overheerst. Sla met carpaccio in plaats van andersom.

De sfeer is wel erg knus. Midden in het bos met een mooi terras en grote speeltuin.

Jammer is dat het personeel het gebruikte servies niet van tafel haalt als er nieuwe mensen op het terras plaatsnemen en dat je erg lang met wachten of zelf naar binnen moet lopen om iets te bestellen.

Al met al ben ik nu wel uitgekeken. Jammer.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Op een mooie zondag middag een familiediner genuttigd. Mooie locatie, vriendelijke bediening en wat eten betreft: uitstekende waar voor je geld. Een aanrader.