Enfesso

Zaterdag 09:00 - 18:00
Voordelig
CityLarkii N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Eigenlijk komen we hier nu bijna wekelijks. Het is een klein koffie met taart tentje dat ook Turkse hapjes en broodjes heeft. De eigenaresse is erg vriendelijk en heel trots op haar werk en terecht. Het wordt met liefde bereikt en ze is erg enthousiast, nodigt je ook graag uit voor de wijnproef avondjes die ze verzorgd. We bestellen meestal de mixed mezzes in de middag (ze zijn een overdag-aangelegenheid) en hoeven daarna niet meer te eten. De kwaliteit is elke keer weer goed. Lekkere gerechten, goed op temperatuur elke keer net even weer iets anders en een hartelijk ontvangst. Ik ben fan van de Turkse thee en de walnoten cakejes. Helaas een paar keer achter het net gevist met de frambozen cheesecake, maar genoeg ander lekkers en meteen een excuus om nog een keer terug te komen. Helemaal blij ook omdat we elke keer weer hartelijk ontvangen worden.
Susanne0808 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Enfesso is een super leuke, gezellige tent. Of je nou zin hebt in een goede koffie met een heerlijke zoetigheid, een lunch of geweldige wijn met een hapje: het is er allemaal en alles is even goed. De eigenaresse maakt alle hapjes zelf, ze is bijzonder vriendelijk en kan erg goed koken. Een hele plezierige plek voor elk moment van de dag. Absoluut een aanrader!!
CTastekin .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Ik werk in de buurt en heb nu al een aantal keren met heel veel smaak de dagmenu meegenomen. Man o man, je waant je weer in Turkije. Naast de daghap, is er veel keuze voor zoetigheid. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om voor de mezze te kiezen ( zowel warm als koud ). Een soort tapas. Wijn wordt er ook geschonken. Zoetermeer is een lunchroon rijker die ver boven de anderen uitsteekt.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Beetje vreemd concept. Broodjeszaak met Turkse gerechten (zoals börek) naast de standaardbroodjes en daarnaast een vitrine vol taartjes. Ik wilde iets Turks dus ging voor de lunchspecial, gegrilde aubergine met gehakt en bechamelsaus. Vooraf gemeld dat ik geen pepers/pittig kon eten, de serveerster leek het aanvankelijk te begrijpen (ze sprak slecht Nederlands), maar daarna kwam toch de kokkin zelf uit de keuken om te vragen wat ik precies bedoelde. Geen pepers was mogelijk en klonk verder heerlijk en vullend, dus besteld.....kreeg een vrij klein bordje met bechamelsaus, daaronder beetje gehakt, geen brood...Erg lekker, daar niet van, maar ik ging dus met honger weg.....beetje jammer. We hadden na de lunch wat gebakjes meegenomen en die bleken overheerlijk! Volgende keer kies ik wel een 'gewoon' broodje en neem ik lekker weer gebak mee.