Enfes

Pieter Calandlaan 345 1068 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206693977

Meer informatie over restaurant Enfes

• Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zoals vaker hebben we hier gegeten. Het eten is echt turks. Er eten veel turken, dus dan weet je dat het origineel is. De prijs kwaliteitverhouding is prima. Omdat we moesten wachten kregen we koffie en thee van de zaak aangeboden. Het restaurant ziet er simpel uit, maar dat mag de pret niet drukken. We komen weer terug
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Eten gehaald. Ik kreeg een kopje koffie aangeboden tijdens het wachten. De kebab was heel erg lekker gekruid. De rijst was weer op turkse wijze klaargemaakt, net als op de perzische wijze. Mijn kinderen vinden dit geweldig. De gegrilde kippevleugels voor mijn zoon zijn helemaal op gegaan, normaal laat hij altijd wat achter. Alles bij elkaar prima smaak en de hoeveelheid was ook prima. Lekker turks brood erbij.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Lekker turks restaurant. We gaan hier vaker eten halen. Lekker gekruid en gegrild. Vooral de kippepootjes vind mijn zoon geweldig. Mijn dochter de broodjes kebab. Soms krijg je zelf de zoete koekjes erbij. Van het interieur moeten ze het niet hebben, wel recent opgeknapt. Maar het turkse eten is goed.
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Enfes moet het niet hebben van een leuk interieur, maar vooral van de gerechten. De shoarma is heerlijk. Misschien wel de beste van Nederland. Ik ken in ieder geval nog geen betere. Ook de typisch Turkse gerechten zoals de soepjes kan ik iedereen aanraden. Enfes is lekker voor de snelle maaltijd. Even voordat je naar het theater gaat of na een dagje Amsterdam voordat je terugrijdt naar je hometown. Het personeel is altijd aardig, reageert adequaat en weet je goed te adviseren als het nodig is.
Davinus .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Onlangs weer eens gegeten in dit simpele, maar degelijke restaurant(je). Onze maaltijden; een shoarmaschotel en Adanakebab waren goed gekruid en smaakten goed vers. De maaltijden worden geserveerd met flinke hoeveelheid sauzen, rijst/ patat, salade en Turksbrood. Dit alles voor nog geen 10euro per schotel.
Het personeel is erg vriendelijk en geeft vaak iets weg; zo kregen we de laatste keer koffie/ thee en baklava (twv ca. 5euro!) van het huis. Dit maakt dat ik hier graag regelmatig naar terug ga!
Han K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Ik kom hier al jaren voor een simpele maar degelijke warme maal. Vaak een gestoofd lamsgerecht of een gevulde aubergine. Voor nog geen tientje heb je uitgebreid een dagmenu en wat gedronken. Zeker een aanrader maar niet voor een gezellig etentje. De serveerkeuken ziet er altijd spatschoon uit!