Encore by Simonis

Doctor Lelykade 5 2583 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Encore by Simonis

Encore is het nieuwste restaurant van Simonis. Het restaurant bevindt zich in de jachthaven van Scheveningen. Het restaurant biedt een grote diversiteit aan dagverse vis en vlees. Onze menukaart heeft de inspiratie van Azie met een focus op Japan. Sashimi, tempura en Robata. Ons vlees heeft de focus vanuit Amerika. Kom kijken in de nieuwste hotspot van Den Haag.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Encore by Simonis

Van maandag tot en met donderdag zijn wij geopend vanaf 17:00 - 01:00 uur (keuken tot 22:00 uur)
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn wij geopend vanaf 12:00 - 01:00 uur (keuken tot 23:00 uur)

Jouw recensie over het restaurant Encore by Simonis

Fred S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Vandaag gereserveerd 120818 om half acht. Voorgerecht ruim een uur op moeten wachten. Om 9.45 het voorgerecht. Smaak was goed. Het eten van mijn vrouw koud en van me zelf was ook niet superwarm. Van mijn school moder niets op aan te merken. Was voor ons de eerste maar ook de laatste keer. Een paar keer ons beklacht aan gegevens, maar de manager keek alleen onze kant op maar had geen ballet om ff bij ons aan tafel te komen.
G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Prima gerechten, korte wachttijden, redelijk geprijsd en een leuke antourage.
Zeker een aanrader om eens te gaan eten met vrienden of familie.
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat een heerlijke avond. Superlekkere sushi gegeten, heerlijk buiten op het terras..... Alleraardigst meisje wat ons hielp.... echt top!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Het is niet makkelijk 27 verwende mannen het naar hun zin te maken, maar het personeel van Encore by Simonis is daar prima in geslaagd. Fantastische sfeer, heerlijk gegeten en gedronken, een aanrader...
Kamho C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker gegeten
Beks B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Prima sfeer en. Prima eten
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
dame die ons bediende was erg goed! vriendelijk, attent en een perfecte gastvrouw
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijke & orginele menukaart. Zeer mooie ambiance. Vriendelijke bijna verlegen tafeldame. Discutabel publiek.
Chocolade dessert zeer sensationeel, inhoud was echter wel droog.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Super mooie chique tent! Bij binnenkomst een grote bar waar ze drankjes staan te shaken.
Soms hebben ze DJ en danseressen.
Op de kaart allerlei lekkere gerechten om te delen.
Naast wijn en champagnes kan je ook heerlijke cocktails bestellen.
Verbeterpunt bij aankomst moesten we erg lang wachten totdat onze drankjes werden opgenomen.
Tanya K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gisterenavond heerlijk gegeten hier, in de vorm van shared dining. Op advies van de sympathieke obers eerst 3 verschillende gerechtjes besteld, en als 2e ronde nogmaals 3 gerechtjes. Alles was even smakelijk en voldoende voor twee personen. Op de wijnkaart stonden veel lekkrrre wijnen voor een redeljke prijs per fles (rond 35 euro). Wij kozen voor een Pouilly Fumé, en die was prima. Relaxte sfeer, wel vond ik de muziek wat aan de luide kant.
Anouk J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vooral de vis en sushi was erg lekker. Duurde wel vrij lang voordat er iemand wat kwam opnemen en serveren. Service vonden we ook wel wat kortaf, maar niet onvriendelijk.
Redsonia .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We werden gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten, lekkere cocktails, gezellige sfeer en vriendelijke bediening
We komen er zeker nogeens terug.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Afgelopen zaterdag hier voor de derde keer wezen eten. Wij waren nogal teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. De popcorn shrimp (waar wij eigenlijk voor terug waren gekomen) was qua smaak en hoeveelheid niet zoals wij deze gewend zijn, en ook de onion rings vielen erg tegen (kleine vettige ringetjes met hier en daar wat deeg). Zo ook de chicken skewers, deze waren ook vettig, en er zaten nog haren/veren aan het vel. De sushi, dessert en bediening waren wel top!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijke en zeer gezellige lunch genoten met vrienden op Koningsdag.
fdbekker .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goed gegeten en voortreffelijk bediend door een heel leuk meisje, ook al kwam ze uit Monster. De muzikale ondersteuning mag van mij wel iets rustiger, maar we hebben alle drie een goed gevoel aan ons etentje overgehouden.
Hector O.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Excellent food and service
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
In één woord: VERRUKKELIJK!!! Heel lekker gegeten, goed op elkaar afgestemd, WEL in overleg met het team van Encore en het resultaat was dat IEDEREEN meer dan tevreden was!! Zeker voor herhaling vatbaar.
G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten en de beste cocktails! Hebben er erg van genoten. Eten bij Encore is altijd een hele happening. Zou dit ook zeker aanraden aan een ieder. Of je nou wat te vieren hebt of gewoon even lekker uit eten wilt
Silvano S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Bedankt voor deze uitstekende tip Rutger Janse! Het eten was verrukkelijk. Mijn vrouw en ik hebben een hele leuke avond gehad.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Encore, de bediening was goed en zeer vriendelijk.
We waren met een grote groep en dan is het altijd iets anders maar er werd geprobeerd om aan alle wensen te voldoen. Zeer klantvriendelijk!