Encore by Simonis

Doctor Lelykade Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Encore by Simonis

Aan de jachthaven van Scheveningen vindt u Encore by Simonis. De menukaart van het restaurant is internationaal georiënteerd met een knipoog naar de Aziatische keuken, en dan met name de Japanse. Denk aan onder andere verse sushi, sashimi en tempura gerechten. Uiteraard worden er ook andere verse visgerechten met een Aziatische twist en vleesgerechten van de houtskooloven geserveerd.

Encore is met haar private dining ruimte en aaneensluitende evenementenruimte, Encore Events, zeer geschikt voor de meest uiteenlopende evenementen. Van vergadering, presentatie, seminar en (zakelijke) borrel of diner tot verjaardagfeest en bruiloft. Alles is mogelijk bij Encore by Simonis!
Het restaurant gedeelte beschikt over 300 zitplaatsen, 250 zitplaatsen op het terras en 500 plaatsen in haar aaneensluitende evenementenruimte.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Encore by Simonis

Tram: tramlijn 11 vanaf Den Haag Holland Spoor richting Scheveningen - Strand, uitstappen bij halte Statenlaan. Bus: bus 22, uitstappen bij halte Westduinweg.
  • : Op de Dr. Lelykade en in de nabije omgeving van het restaurant is er parkeergelegenheid. Het is betaald parkeren van 18:00 tot 00:00 uur (zone: 2268 - € 1,70 per uur). Tevens bevindt zich er een parkeergarage schuin tegenover ons restaurant.

Van maandag tot en met donderdag zijn wij geopend vanaf 17:00 - 01:00 uur (keuken tot 22:00 uur)
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn wij geopend vanaf 12:00 - 01:00 uur (keuken tot 23:00 uur)

Jouw recensie over het restaurant Encore by Simonis

Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Mooi restaurant, vriendelijke en vooral deskundige bediening, oesters smaakten top met glaasje bubbels. Hoofdgerecht (kreeft/tournedos) meer dan voortreffelijk evenals het dessert. Prachtig uitzicht op de verlichte haven. Leuke avond gehad.
Cristina T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Geweldige plaats!
Zeker een aanrader!
JokeM .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Gisteravond hier gegeten.
Degene die ons in eerste instantie bediende raffelde het lijstje met wijnen af wat bijna niet te verstaan was door de harde muziek, nergens op de kaart kunnen vinden wat dat glas wijn nu ging kosten, ook fris drank of de fles water die ze aan bieden nergens een prijs van te vinden.
De menukaart is onduidelijk, bij hoofdgerecht wat behoorlijk aan de prijs is wordt geen groente, friet of rijst geserveerd, kan wel apart erbij besteld worden. Degene die ons hielp raakte geïrriteerd omdat we niet snel genoeg een keus konden maken.
Erg prijzig restaurant, wij kom hier niet meer terug.
Liz K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Prijzen zijn veel te hoog. 6 oesters, sashimi van zalm en 4 glazen wijn voor 72 euro. Daarbij stond er knalharde muziek aan. Konden geen normaal gesprek voeren. Bediening overigens erg vriendelijk.
Jane A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Goed restaurant gelegen in een prachtige omgeving. Goede en vriendelijke bediening. Lekker eten voor een goede prijs. Parkeerplaatsen in de directe omgeving. Een aanrader!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Sushi monday, een aanrader!!
P A S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
15/10/2018 met zijn vieren bij Encore geweest. Na cocktails resp glaasje wijn vooraf 2x squid, 1 maal kings crab en coquilles en als hoofdgerecht 2x griet, 1x kreeft en 1 encore steak. Dan heb je stevig gegeten maar je bent ook euro bijna 300,00 verder. Encore kiest ervoor de visgerechten stevig te kruiden. Daar moet je van houden. De vis zelf proef je niet meer. Wel lekker, maar je moet er van houden.
Leuke inrichting, trendy. Ronduit minpunt was de muziek: qua volume meer disco dan restaurant, wij konden geen normaal gesprek met elkaar voeren. De reactie van de bediening “het valt vanavond nog best mee” nodigt niet echt uit tot herkansing. Het zou helpen als op de site wordt aangegeven wat gasten op dat punt mogen verwachten. Dat voorkomt teleurstellingen. Overigens werd de muziek wel wat zachter gezet.
Overall: eten 8, bediening 8, prijs/kwaliteit 7-, entourage tja voor ons een 5
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Het eten was erg lekker. Echt goed. Wel kreeg niet iedereen aan tafel tegelijk de gerechten. De sfeer was zeer lawaaiig, alsof je in de disco aan het eten bent
Resley M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Top tent, komen hier vaak vis eten is altijd super en de sushi is ook geweldig. Bediening lekker vlot en niet te stug.
De cocktails zijn heerlijk, het is dat ze aan gaan tikken op de rekening anders zou ik de hele avond niets anders drinken dan dat
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het eten voldeed aan de verwachting maar een fatsoenlijk gesprek aan tafel was niet mogelijk door de veel te harde muziek. We hebben aan tafel gemiddeld 90dB gemeten met uitschieters tot 92dB. Toen we het personeel vroegen of de muziek wat zachter kon werd schouderophalend gereageerd. “Dit gedreun hoort bij het concept dus we zetten het niet zachter”. We hebben met suizende oren en een slecht gevoel het etablissement voor de laatste keer verlaten.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ontzettend lekker gegeten bij Encore, alle gerechten waren heel smaakvol en hadden een mooie presentatie. Het enige minpuntje was, dat er een vrouwelijke dj was die de muziek zo hard zette, dat je elkaar niet meer kon verstaan. Dit een keer aangegeven en uiteindelijk zelf naar de dj gegaan. Werd 1 tandje zachter gezet, maar later weer harder. Dat was heel erg jammer!! De jongedame die onze bediende wist alles van de gerechten en wijnen. Was zeer attent en was er ook op de juiste momenten. Een behoorlijke rekening, maar was het meer dan waard. Zeker aan te bevelen en we gaan echt nog een keer terug. Alleen dan wel als er geen dj is ;-) Later nog een dessert genomen op het terras terwijl het vuurwerkfestival bezig was. Geweldig leuke avond gehad.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
voor de 2 e keer heerlijk gegeten aan de haven
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras met uitzicht op de haven. De bediening mag iets enthousiaster verder prima l7nch gehad
V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Fantastisch gegeten, goede adviezen op de gerechten en de wijn.
Zeer vriendelijke bediening!
Een echte aanrader wanneer je eens een keer iets speciaals wilt eten.
Ryan M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Mooie ambiance en service. Eten was goed! Deserts zijn echter echt onder maat. Een koude lava cake kan niet voor zo restaurant.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prachtig restaurant en heerlijke sushi... uiteraard zijn de andere gerechten ook overheerlijk.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Vandaag gereserveerd 120818 om half acht. Voorgerecht ruim een uur op moeten wachten. Om 9.45 het voorgerecht. Smaak was goed. Het eten van mijn vrouw koud en van me zelf was ook niet superwarm. Van mijn school moder niets op aan te merken. Was voor ons de eerste maar ook de laatste keer. Een paar keer ons beklacht aan gegevens, maar de manager keek alleen onze kant op maar had geen ballet om ff bij ons aan tafel te komen.
Belinda G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Prima gerechten, korte wachttijden, redelijk geprijsd en een leuke antourage.
Zeker een aanrader om eens te gaan eten met vrienden of familie.
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat een heerlijke avond. Superlekkere sushi gegeten, heerlijk buiten op het terras..... Alleraardigst meisje wat ons hielp.... echt top!
Kamho C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018