Encore by Simonis

Doctor Lelykade 5 2583 CL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Encore by Simonis

Encore is het nieuwste restaurant van Simonis. Het restaurant bevindt zich in de jachthaven van Scheveningen. Het restaurant biedt een grote diversiteit aan dagverse vis en vlees. Onze menukaart heeft de inspiratie van Azie met een focus op Japan. Sashimi, tempura en Robata. Ons vlees heeft de focus vanuit Amerika. Kom kijken in de nieuwste hotspot van Den Haag.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Encore by Simonis

Van maandag tot en met donderdag zijn wij geopend vanaf 17:00 - 01:00 uur (keuken tot 22:00 uur)
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn wij geopend vanaf 12:00 - 01:00 uur (keuken tot 23:00 uur)

Jouw recensie over het restaurant Encore by Simonis

Erinn K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zondagavond was ik hier samen met mijn moeder naar toe gegaan.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het eten ronduit slecht was. Vooraf tempura haricots verts maar frituren doet deze bonen geen recht. De truffelmayonaise erbij maakte het slechts een vette hap. Vooraf buikspek dat een hap zacht vet was. Wij hebben vaak uitmuntend buikspek gegeten, licht krokant aan de buitenkant en zacht van binnen; dit leek nergens op. Toen we het terugstuurden om het krokant te laten grillen, kwam het slechts extra zout terug.
Ook vooraf gegratineerde coquilles, die zo overgoten waren met saus en pepers dat je alleen die proefde.
Hoofd was een klein stukje black cod die alleen maar smaakte naar het zoute goedje dat eromheen zat. Daarbij twee stukjes bimi en daar betaal je dan 30 euro voor.
Ook dorade gehad en ook die was veel te zout en smaakte gronderig. Erbij hadden we tempura krabbenpoten, die vooral naar tempura en zout en peper smaakten.
Zou het toetjes dan wel lekker zijn? Helaas niet, de marshmallows waren gewoon verbrand (bijzonder dat ze dit gewoon durven uit serveren).
Om de sfeer erin te houden hebben we alleen ons ongenoegen over het voorgerecht uitgesproken (wat al niet erg werd begrepen, maar gelukkig wel van de bon afgehaald), maar hier komen we nooit meer terug.
Pretentieus restaurant met pretentieus publiek.
Xander P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een discotheek, slechte akoestiek, lastig communiceren met tafelgenoten door de herrie, donker, matige bediening. Het eten is wel prima. Er zijn naar onze mening (9 man) dus best nog verbeterpunten.
Madelon G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg netjes. Ook de service met gluten allergie was heel netjes. Als de ober het niet zeker wist vroeg hij het na in de keuken. De cocktails zijn ook erg aan te raden!
xanthe H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Super gezellige zaak, goede service. Sushi vooraf was top. Vlees als hoofd was ook geweldig en het toetje was het toppunt!
Georgina W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Tja.. niet heel geweldig. Alles nèt aan. Lauwe service, aardig eten. Maar geen echte topper. Wie het toilet inkomt is binnen 30 seconden lawaaidoof door de knalharde muziek. Rumoerig. Inrichting goed verzorgd. Bediening oké. Dit is een restaurant dat geen bepaalde herinnering achterlaat.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Beetje teleurstellende ervaring, ik had voor een grote groep gereserveerd en we werden aan een te kleine tafel gepropt. Dat is niet zo erg als je met je beste vrienden bent, echter was dit een zakelijke groep (dit was van tevoren bekend). Gelukkig konden we na wat aandringen aan een andere tafel gaan zitten in een aparte ruimte, maar deze was niet eerst verwarmd. Een van de gasten heeft haar jas het hele diner lang maar aangehouden.
Service zelf was goed, vriendelijk en vrij attent. De gerechten vond ik iets te karig als het aankwam op groenten, ik heb voor het hoofdgerecht een homp vlees voorgeschoteld gekregen met wat uien en friet (er was niet gevraagd naar de cuisson), portie grootte was dan weer teveel.
Reservering en contact met de gastvrouw zijn wel ontzettend goed verlopen. Al met al, misschien leuk om terug te gaan maar niet meer met een groep.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Fabeltje ❤️????
Toin N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De lunch bij Encore viel wat tegen. Het hoofdgerecht (in mijn geval gestoomde tarbot) was vlak van smaak. De vis viel weg bij de te sterke saus. Verder was hoewel het die middag qua bezoekers rustig was het toch lawaaierig. De muziek stond te hard. En het licht werd op een gegeven moment teveel gedimd toen het buiten donker werd. Beter andersom: geluid zachter, licht sterker.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Jammer dat we op de tocht zaten van het ventilatiesysteem. Verder was alles zeer goed.
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prachtige Ambiance, onNederlands goede bediening en heerlijk eten, mooie inrichting van het restaurant. Van begin tot eind een heerlijke belevenis. Amerikaanse accenten bij inrichting
franssim .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ontvangst was erg goed en de toegewezen gastvrouw heeft haar werk zeer goed gedaan.

Met collega’s hier gegeten en genoten van de heerlijkste gerechten. Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren zeer smakelijk en mooi opgediend. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Hoewel de groep uit 17 mensen bestond verliep het uitserveren erg soepel.

Doordat het restaurant nagenoeg vol zat was het wel behoorlijk rumoerig, maar omdat wij in een aparte ruimte zaten was dit voor ons minder hinderlijk.
Marvin D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super gisteren hier gegeten en ik ga zaterdag weer! Als je van vlees en vis houdt is dit een aanrader. Mooie zaak en vlotte attente bediening.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mooie zaak, mooie gerechten en mooie wijnen. Echt een gelegenheid als je iets te vieren hebt.
Corinacpg .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten, verse producten en hoog op smaak. Tikje prijzig voor de hoeveelheid. De inrichting is prachtig en sfeervol maar het is er erg rumoerig. De bediening is vriendelijk maar schiet te kort. Drinken werd slecht aangevuld en over de wijn werd niets verteld. Als 1 van ons het voor elkaar kreeg iets te drinken te bestellen werd aan de rest van het gezelschap niets gevraagd terwijl de glazen leeg waren.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De zaak is heel mooi.Het eten is
ook erg goed .En de bediening is ook oké.. Dus al je in Scheveningen bent en je wil goed eten . Ga naar 1 van de
zaken van simonis.
boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Mooi groots hip restaurant. De sushi was waanzinnig lekker, de hoofdgerechten waren voor mij iets te hoog op smaak. Bediening vriendelijk en professioneel.
Yade B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Een heerlijke belevenis in encore. Heerlijk gegeten, met een prachtige ervaring van een heerlijke keuken. Het personeel kan echter wat beter worden. Erg traag en de aandacht die de gast verwacht wordt niet gegeven. Er kan dus met meer motivatie gewerkt worden. Personeel praat naast gasten wat erg onprofessioneel overkomt. Maar verder compliment aan de keuken.
Ezgi B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wij zijn met vier personen gaan eten en het eten was erg lekker en de sfeer was erg gezellig, echter was de service onvoldoende en kregen wij niet de benodigde aandacht.
Ezgi B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wij zijn met z'n vieren gaat eten bij Encore. Het eten en de sfeer waren erg goed en gezellig, echter was de service erg slecht en kan dit zeker verbeterd worden.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017