Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Encore Bar & Grill

Sury R.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Goed eten voor een redelijke prijs met prima service
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuk zaakje.. alleen het eten is niet heel bijzonder en een beetje smaakloos.. de toetjes daar in tegen zijn wel lekker ..bediening is heel vriendelijk..
Connie L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ik had de volledige prijs niet willen betalen. Wij waren hier met ah actie, en ik verwacht dat het wellicht daarom minder was. Voorgerecht hadden wij de tomatensoep, deze was ok, al zat er heel wat room bij en geen brood. Aanrader: vraag of ze de room apart kunnen doen. Hoofdgerecht hadden wij de gamba’s, dit was een kleine portie met redelijk flauwe gamba’s. Wij hadden knoflook verwacht maar er stond niet specifiek bij wat voor smaak het zou zijn. Dus dit kan een te hoge verwachting van onze kant zijn geweest. De rosti’s waren nog gedrenkt in olie en ook de mais was heel erg vettig. De brownie bij het dessert was ok, de cheesecake daarentegen is niet vers en hard en korrelig van structuur. De bediening was ok.

Wellicht hebben wij pech gehad met de gerechten die wij uitgekozen hadden, maar ik zou hier niet heel snel nog een keer eten.
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten was heerlijk, goede service.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten was prima en de bediening ook. De muziek was irritant en stond net iets te hard om te kunnen negeren. De enorme walm die in de zaak hing was echter het meest storend. Waarschijnlijk was er een probleem met de ventilatie. Jammer.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Voor de 2e keer geweest.
Een 3e keer volgt zeker.
R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
De kaart is erg misleidend. De serveerster wist al precies waar ik over ging klagen, want ze pakte al gelijk de kaart erbij voordat ik me vraag stelde. Dit gebeurt blijkbaar dus vaker, maar er wordt er niks aan gedaan. Snel geld verdient. Ik wilde mijn vlees medium, maar kreeg het zo goed als doorbakken en erg smaakloos. En over de wc.. wil ik het niet eens hebben. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer.
P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
schitterende ambiance alles goed op elkaar afgestemd. vanaf aankomst tot vertrek keurig bediend.
Zeer op ons gemak gevoeld.
Edmund C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
In de zomer is het binnen benauwd. Had via website van Encore gereserveerd, echter bij aankomst kon men mijn reservering niet vinden. Heb vervolgens mijn bevestigingsemail laten zien, echter bleef men zoeken en moest ik wachten terwijl slechts 1 tafel bezet was. Ik wilde namelijk vroeg eten en had voor 17:00 gereserveerd. Toen ik klaar was met eten was er nog volop plek beschikbaar. Snap dus niet waarom ik niet gelijk een tafe kreeg toen ik mijn bevestigingsemail liet zien. Toen bier werd geserveerd was schuim kraag bijna weg. Glazen zijn dus niet bier schoon. Verder was de bediening vriendelijk en het eten prima. Goeie spare ribs. Mag wel wat warmer worden geserveerd. Goeie prijs kwaliteit verhouding.
Elise L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het is een leuke tent, met vriendelijk personeel. Casual en vlot. Niet een culinaire hoogstand, maar voldoet voor een lekker avondje uit.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Besteed ook eens wat aandacht aan de toiletten... het herentoilet was ronduit smerig....
Zinga S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk!!!!
Waitress was niet echt lief/gastvriendelijk.
Voor de rest top!
Ik zal zeker vaker langskomen met vriendinnen.
Kevin G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten en prima bediend.
Sharley F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Gezellige plek met heerlijk eten. Vriendelijk personeel dat je goed helpt. Leuke sfeer. Ga zeker terug komen en raad het iedereen aan
Najim B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Superlekker gegeten, hele leuke gezellige sfeer en service! Eten was top
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ga zoo door Encore
B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
De presentatie van de gerechten waren goed. Wij hebben gekozen voor kip, ribs, steak en de vegaburger. De vegaburger was niet vers bereid en het had totaal geen smaak. Dit was enorm teleurstellend, want de veganist had verder geen andere optie om een ander gerecht te bestellen. De ribs waren naar mijn mening ook niet vers (dat kan je proeven namelijk) en nog een groter issue; er zat te veel vet aan. Hierdoor heb ik ruim twee stukken moeten laten liggen. De rest was gelukkig wel lekker, maar de vegaburger en de ribs zou ik niet zo snel aanraden om te eten! De bijgerechten hebben het voor ons goed gemaakt!
Ilker E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik was zeer tevreden over het voor & hoofdgerecht. Oreo cheescake was wat minder aangezien de cheescake wat aan de harde kant was. Ze hebben tevens een uitstekende service. Encore is zeker voor herhaling vatbaar!
Angelique N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Mijn collega's waren er voor het eerst en hebben ook genoten.
Vi N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Ik ben al stuk of 8-9 keer bij encore geweest. Het blijft een leuke en gezellige plek. Bediende is altijd aardig en vriendelijk. En kwaliteit en prijsverhouding is prima ????