Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Encore Bar & Grill

Pamela V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij hadden Encore uitgekozen op basis van de AH actie en we hebben zeker goed gegeten. Ook de bediening was supervriendelijk, maar het publiek en de tv schermen met sportuitzendingen zijn niet zo ons ding ;) Dus prima beoordeling, maar ik denk dat we niet snel nog eens gaan.
Samantha V.
A.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Via de Ah restaurant actie. Niet eerder geweest. Verrassend lekker. Scherpe prijs, ook zonder actie nog goede prijs-kwaliteit verhouding. We komen zeker nog een keer terug
Jenny Y.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Kwaliteit van de steaks is goed. Voldoende keuze aan bijgerecht. Personeel is vriendelijk. Handig manier (dmv een rood lichtje) de bediening te roepen. Geen oogcontact nodig. Restaurant is wel warm en ruikt naar de grill. Wachttijd tussen de gangen is iets te lang.
Colinda T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Geweldige gerechten zowel voor, hoofd en zeker ook na! Het personeel is erg attent en servicegericht en maakt gezellig een praatje
Silvia M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Echt een heerlijke hamburg en en lekker dessert. Goede prijs-kwaliteit verhouding
Beckje1985 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Knappe jongen in de bediening :-p. En ook de dame was prima behulpzaaam. Grappig met die lampjes zo.

En het eten was heerlijk
S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Eten was erg rauw. Het duurde ook erg lang voor wij het hadden gekregen. De hamburgers waren ook aan de rauwe kant. Personeel had moeten vragen hoe ze gebakken moesten worden. Reden dat wij het niet terug stuurd is omdat het de eerste keer erg lang duurde.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Nadat we ons eten op hadden duurde het zo lang voordat we geholpen werden met het dessert (ook seinen hielp niet) dat we uiteindelijk zijn weggegaan en ergens anders koffie hebben gedronken. Ook kon de Engelstalige serveerster mij niet vertellen wat ik wel en niet mocht hebben met een glutenintollernatie, ik moest dit haar uitleggen, terwijl er wel wordt gezegd dat er glutenvrije opties zijn, dit was jammer. Verder was het eten wel erg lekker en hebben we waarschijnlijk gewoon een slechte avond getroffen.
Myrjam K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
AH restaurant actie, we waren aangenaam verrast dat we van de gehele kaart mochten kiezen IPV de beperkte keuze die op de actie site stond. Het eten was prima, de bediening was voor en vriendelijk. We komen er zeker nogmaals terug
Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Erg leuk personeel en professioneel. Het restaurant zelf is erg leuk ingericht. Het lampje wat je omdraait als je wat wilt bestellen vond ik erg fijn. Normaal ben je bezig met oogcontact maken met het personeel, waardoor je toch minder kan kletsen. Ook was het eten heerlijk en kom ik zeker een keer terug.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
te weinig personeel die avond
ze deden hun best maar konden het gewoon weg behappen
jammer ging ten koste van de service
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wel heel apart om met Engelstalige bediening van doen te hebben
Angie M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuke zaak aardige bediening en het eten was erg lekker.
Laurens R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Voorgerechten waren prima. Hoofdgerecht was matig geen van de tafelgenoten heeft zijn bord helemaal op (vlees taai, te vet of niet smaakvol). Helaas ook erg lang op eten en drankjes moeten wachten uiteindelijk als tegemoetkoming drankje gratis.
Aleksandra H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Eten niet bijzonder en te duur voor de en hoeveelheid dat je krijgt.Lange wachttijd.Hele restaurant volle van de rook uit keuken,onze kleiding nog naar de rook uit de keuken ruiken.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Wij vnden het voor de tweede keer van bezoeken heel ontspannen, een genot om te zitten eten.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We eten altijd lekker, maar teveel ????. Leuke bediening, fijne plek.