Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

ans M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het eten was heerlijk bedienging top een heel gezellig restaurant gaan we zeker nog een keer naar toe . Wij hebben een top avond gehad
a.vlaardingerbroek1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We werden hartelijk ontvangen met een gezellig praatje en ook tijdens het serveren was er een goede verstandhouding. Al met al dus was het een fijne terugkomst om weer hier terug te komen.
miss_victoria .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Dit was mijn 2e bezoek aan Encore. Gezellige sfeer en mooie locatie. Het eten was lekker. Zo ook mijn verjaardagscocktail! Super!
Martincb .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Voor de 2e keer hier geweest met een paar collega's voor de lunch. De vorige keer waren we erg ontvreden over de bediening en de snelheid waarmee geserveerd werd. Omdat we ieder restaurant een 2e keuze geven toch terug gegaan... Dit hadden we beter niet kunnen doen. Om 12:45 8 gerechten besteld (hamburger, uitsmijter etc). Na 13:30 kwamen de eerste 4 gerechten. 15 minuten later de volgende 4. Bediening leek zich van geen kwaad bewust toen we onze bezwaren maakten. Daarnaast waren de 2 uitsmijters zonder kaas terwijl dit wel zo besteld was. Nu ging de bediening vol in de aanval en werd boos omdat we dit niet besteld zouden hebben. Zeer onredelijke reactie ondanks dat we alle 8 aangaven dat dit zeker wel besteld was (los van het feit dat de kaart aangeeft dat er standaard kaas op zit).

Dit is een zeer slechte (alweer) ervaring geweest met Encore. Wij zullen hier zeker nooit meer terug komen. Er zit zo veel leuks in de omgeving waar je veel beter kunt eten in een vriendelijkere setting.
sinned89 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Bediening maakte veel onnodige fouten en productkennis was slecht. De Engels sprekende man daarentegen verstond zijn vak wel. Eten was prima. De Engels sprekende man verstond wel zijn vak. De info op de website van de Ah restaurant actie klopte niet met de werkelijkheid. Je kreeg een apart menu, wat niet stond aangegeven.
Remke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Voorgerecht was oke. Hoofdgerecht was helaas erg teleurstellend. de ribben waren koud en niet gaar. De gamba's hadden qua portie iets weg van een voorgerecht, 5 als hoofdgerecht is wel erg weinig, daarnaast waren ze niet smaakvol het leek alsof ze over de datum waren. Het nagerecht was gelukkig goed (oreo cheesecake).
Beckje1985 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH actie. Service altijd goed geweest en ook dit keer. Dit keer een tafel aan de voorkant, die heeft het geheel wel afgemaakt ????
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij hadden hier heerlijk gegeten. De pizza fries hadden we samen gedeeld. Ik nam een steak met mac and cheese en potato wedges. Mijn vriend nam een kipburger met gepofte zoete aardappel en salade. Zijn burger was echt heerlijk, maar mijn bijgerechten waren super. Zijn salade was eeb beetje zuur, dat was het enige minpuntje. Voorderest super. Lieve mensen.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Lekker eten leuk consept dame in de bieding was Engels. Was met de ah actie leuk menu. Toetje wat we wouden was er niet meer mochten we keuzen maken uit ander toetje en hoefde nix bij te betalen.
troubles1956 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben genoten, personeel super vriendelijk en leuk. Ook erg eerlijk. Dank voor het feit dat jullie onze avond een feestje hebben gemaakt. Ook mijn moeder, de dame in de rolstoel, ervoer het als perfect. Eten was heerlijk, zelfs teveel voor ons, wijn Carnivor, helemaal heerlijk. Bedankt, ga zo door zou ik zeggen!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Met AH restaurant actie hier gegeten. Actie anders ingevuld (i.pv. 2e menu voor 50%, gewoon 17.50 p/p voor 3e gangen). De service was zeer vriendelijk en relaxed. We hebben heerlijk buiten gezeten aan het water en werden snel maar toch zonder een gevoel van gehaast geholpen. Het eten was heerlijk, simpel maar goed en zeker voldoende qua hoeveelheid. Zeker een plek waar we terug willen komen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Lekker buiten gezeten. Vrij groot terras. Prima hamburger en rib eye met lekkere frietjes gegeten. Vriendelijke bediening. Top locatie!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een gezellig restaurant om te gaan eten. Leuk opgediend en prima bediening. Kwaliteit ook goed.
De soep was wat aan de koude kant. We kregen koffie van de zaak na afloop.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Afgelopen weekend hier lekker op het terras aan de haven gezeten. Vriendelijke, attente bediening. Carpaccio als voorgerecht was erg lekker. Hoofdgerechten (spareribs en visburger) smaakten goed. Gezellige avond gehad en prima gegeten.
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het viel ons tegen, we zullen niet terug gaan naar dit restaurant. Het duurde lang voordat er iemand naar ons toe kwam toen we binnen kwamen, er liepen serveersters langs zonder ons te groeten of aan te kijken. Het duurde lang voordat we een bestelling door konden geven. Er zaten heel veel takjes in de soep, mijn keus van het menu was niet beschikbaar, de kip smaakte niet lekker en het ijs en cheesecake ook niet. Sorry, maar niet voor herhaling vatbaar.
joyceg .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten, goed stuk vlees en sausjes erbij. Supplementen bij het hoofdgerecht waren ook prima. Fijne sfeer en heerlijke cocktails. Voor herhaling vatbaar!
mast.richard .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erg lekker gegeten, leuke (wat Amerikaanse) sfeer! Je krijgt zeker genoeg voor prima prijs. We komen hier zeker nog een keer terug.
Lucie E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Met de A.H actie kom je nog eens ergens, en dit was een supergoede "gok" ......wat een leuke zaak, geweldig leuk personeel en superlekker eten !!
Tot de volgende keer !!
rob1975 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Afgelopen maandag met mijn gezin hier gegeten. Eten & drinken is prima, fingerfood besteld, ook lekker. De wijze waarop het gepresenteerd wordt is leuk. In het restaurant zelf was het behoorlijk warm. Er werd 5 keer gevraagd of we deelnamen aan de AH actie, nee, maar toch stond dit bij de reservering, waar de bediening op terug bleef komen.
Wat jammer was dat er opnieuw geen kalkoendrumsticks voorradig waren. Dit was de vorige keer ook al zo. De serveerster wist hier niets van, ze werkte er namelijk pas net. (nam de bestelling eerst ook gewoon op). Da's dan jammer natuurlijk. Verder een leuk eettentje.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten aan het water, er werd aangegeven dat de steak een bavette was en dat deze doorbakken niet zo lekker was. Dan een medium gekozen, eenmaal aangekomen was deze toch flink doorbakken. Runderburger en bijgerechtjes waren prima