Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Encore Bar & Grill

Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gisterenavond gegeten. Zin in een goede steak en ribs. Niet gekregen...we kregen een oud stuk taai vlees met veel pezen. De ribs waren een kleine portie en een en al vet of taai vlees. Hele erge tegenvaller...
De bediening heeft onze gerechten terug genomen en vd rekening gehaald, dat handelden zij netjes af. Maar afgerekend en vertrokken. Voor ons geen Encore grill meer. Er zijn genoeg lekkere zaakjes in Rotterdam waar je wel terecht kunt voor goed stuk vlees.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Ik vond de spare ribs helaas wat taai en vet. Dat was zeer teleurstellend, wat daar gaat het toch om. De röstis was wel geweldig!!!
Het gangetje naar het toilet is veel te donker, daar mag een gezellig licht hangen, bv een spot tegen de wand die omhoog schijnt.
Het systeem met een lampje omdraaien als je wilt bestellen is grappig, maar aan het einde van de avond lette de bediening er helemaal niet meer op. Dat kan beter.
David L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gezellig restaurant, leuke sfeer, prima eten, vlotte bediening (komt regelmatig langs). Wat mij betreft een aanrader voor groepen!
Hayo H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Wij hebben in Scheveningen gegeten en niet in Rotterdam. De kreeft was naar mening en overig ook van mijn partner, veel te veel doordrenk met sojasaus. Dat is jammer want van de kreeft zelf was weinig meer te proeven. Het voorgerecht, de inktvis was echter top! Het duurde ook veel te lang voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. Na 2 x vragen en een uur wachten, ook jammer.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening en heel goed eten!
Ik kom zeker nog eens terug.
We hebben een super avond gehad met zijn 7en
Isabel G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
goed eten, goede service en een leuke plek! Zeker voor herhaling vatbaar!
Oscar S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een fout doorgekomen reservering werd direct opgelost door ons toch een tafel aan te bieden. Het eten was verzorgd en lekker op smaak. Zeker als je als gast met je gezicht naar de muur gericht zit is de inrichting erg donker en saai. De muziek was te te luidruchtig en te mainstream, deze kan wel wat beter passend bij het karakter van het restaurant, zeker op een Kerstdag.
Het personeel was vriendelijk.
Bezoek aan het toilet was wel teleurstellend met een leeg zeeppompje en een defecte afvalemmer. Het geheel zag er ook wat versleten uit.
Al met al met familie goed gegeten, maar het bezoek heeft geen indruk gemaakt.
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wij zijn al vaker wezen eten in dit restaurant. Het is altijd weer een feestje en wij bevelen daarom dit restaurant graag aan bij anderen. Komen zeker vaker terug.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk restaurant om lekker eenvoudig te eten, maar met hele lekkere gerechten op het menu. kom er regelmatig en is zeker een aanrader.
Irma Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed restaurant, lekker eten en leuke bediening
Menu is prima , alleen die macaroni kon ik niet zo plaatsen
Dacht eerst dat het gegratineerde aard. schoteltje was maar was dus macaroni
Voor de rest helemaal prima ,zeker om nog eens terug te gaan
maya17 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijk personeel en eten was allemaal goed.Alleen een minpuntje dat de buitendeur open bleef staan waardoor we op de tocht zaten.
t V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was niet slecht, maar ik miste een beetje 'umph', ik miste letterlijk en figuurlijk een beetje zout en peper over het eten. Als dat iets zou verbeteren dan zou ik het zeker aanraden. Het toetje vond ik meer uitstraling hebben dan het voor en nagerecht. De potentie is er dus zeker! Qua sfeer deed het een beetje denken aan een Amerikaanse sportsbar.
Daily J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Jammer genoeg konden wij niet alles opeten, maar dat ligt aan ons en niet aan de hoeveelheid eten!
Nadia D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuke restaurant en lheerlijk eten, maar mijn man houdt niet van sport, dus tv met football en interior is niet bevalt .
Kirsten O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Eten was er snel. Vlees precies goed gebakken. Al het eten was super lekker voor een leuke prijs.
En omdat mijn vriend jarig was kreeg hij een klein flesje champagne als attentie van het restaurant! Zeer attent.
Marit E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Je kan er heerlijk eten en gezellig zitten. De bediening is zeer vriendelijk. Wij zijn erg enthousiast over dit restaurant en komen vaker terug.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Dit restaurant hanteert een ander principe dan het '2e driegangenmenu gratis'. Een driegangendiner kost normaal ongeveer €32-36, waarvan het hoofdgerecht altijd €18,50. Zij hebben ervoor gekozen om een aantal opties van de kaart aan te bieden, maar dan in totaal voor €18,50. Je betaalt dan echter wel beide menu's waardoor je in the end duurder uit bent en dus niet sprake is van een 2e diner gratis.
Wat betreft het eten: de carpaccio was lekker, de garnituur bij de hoofdgerechten zeer uitgebreid! Porties waren prima. De spare ribs hebben we veel beter gehad, er zat veel vet bij en het vlees zat erg vast aan het bot. Sfeer in het restaurant is leuk, maar meer om te borrelen.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Helaas niet zo'n positieve ervaring.
We waren hier met AH bonnen en ze hadden zelf hun actie aangepast, je kreeg niet het tweede menu gratis, maar een voor en nagerecht gratis. Jammer als we het van tevoren geweten hadden waren we ergens anders naar toe gegaan.
De bediening was overigens super goed en volgens mij vonden ze het zelf ook niet fijn en moeilijk om uit te leggen.
Het eten was redelijk, alleen jammer dat de patat niet knapperig was.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
al eens eerder hier met familie gegeten, dat was al een prettige ervaring, dus, ook omdat onze familie toen zo enthousiast was, weer een bezoek gebracht; en weer werd het een gezellige avond, met zeer goed eten met een goede service aan tafel; veel aandacht van de ober en serveerster! Ondanks de toenemende drukte op die zaterdagavond bleef men attent en snel. Weer voor herhaling vatbaar; een aanbeveling waardig!
Evelijne S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Onderweg naar de stad om wat te eten bij jullie terecht gekomen.
Simpel maar juist daardoor heerlijl alles op smaak.
Voor elk wat wils.
Voor het eerst zeker niet voor het laatst