Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Supervriendelijke bediening en heerlijk eten!!!!! Ik kom er graag weer met vrienden en familie. Een zeer aangename ervaring in een gezellig, mooi en betaalbaar restaurant!
Jane T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We gingen met een bon van de restaurantweken van AH. Op de foto zie je een lekkere steak, helaas was er voor die actie een vast menu en daar stond geen steak op, zelf met bijbetaling was dit niet mogelijk, erg jammer. Misschien had men dat erbij moeten zetten bij reserveren. Verders was het eten goed en vriendlijk personeel
Ramses H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Aangekomen bij Encore met de Albert Heijn actie. Wij moesten wel een uur wachten tot ons hoofdgerecht aankwam. Partner haar burger was aangebrand en niet medium gebakken zoals ze zeiden. Daarnaast hadden wij geen nagerecht genomen en moesten wij alsnog de 'volle' prijs betalen. Na het lange wachten en wij gekozen hadden om geen nagerecht te nemen zou het aardig zijn om een korting te geven wegens ongemak.

Kom hier niet meer terug.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima smaakvolle gerechten van de grill. Ook de frietjes en andere bijgerechten zijn lekker. Bediening is vriendelijk en over het algemeen vrij snel. Voor een donderdagavond zat het er gezellig vol.
Sanne F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik kende deze tent nog niet, maar ben aangenaam verrast. Het restaurant zat bijna volledig vol, en toch slaagt het personeel erin om de avond gezellig te maken. Bediening was zeer vriendelijk en vrij snel. Het eten was overheerlijk en ze hielden rekening met mijn allergie. Ondanks dat het wat drukker was, waren de 3 gangen toch steeds tijdig geserveerd. Encore is zeker een aanrader en ik zal zeer snel weer een keer eten hier.
Omar K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met een groep van 4 mannen hier spontaan terecht gekomen afgelopen vrijdagavond. Mooie zaak, modern en vlot persooneel. Dan het eten; wat langskwam zag er goed uit. Het menukaart idem dito, we waren lang aan t puzzelen hoe we t gingen combineren.
Wij hebben gegeten:
Voorgerecht: Mozarella sticks, brood en nachos.
Spare Ribs, Hamburger, Kippedijen op een spies.
Friet, Rosti en potato Jacks op aanraden van het personeel. Voorgerechten heel basic en niet bijzonder.
Spare ribs waren heel vet echt niet lekker. Hamburger was droog en de kip was flauw en simpel. Alles opgeteld eigenlijk heel simpel met weinig liefde maar wel heel hip.
Ik zou nog een keer terug moeten om misschien andere dingen te proberen maar er is nog zoveel lekkers in Rdam.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten bij Encore, en kwamen thuis met onze buikjes vol. De bediening was erg vriendelijk en het eten werd op een hele leuke manier geserveerd op plankjes.
GN711 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren hier met de AH restaurant actie. Gelukkig nog steeds genoeg keus vanaf het aparte menu dus dat was erg fijn. Het eten was allemaal erg lekker, goede prijs/kwaliteit verhouding. Verder was de bediening ook erg aardig, wat een erg prettige sfeer creëerden. Zeker aan te raden!
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een gezellige, moderne tent iets buiten het centrum van Rotterdam. De focus ligt duidelijk op groepen jongeren, met de bar en tv's in het midden van de zaak. Ook de muziek is hierop gericht, maar geen van dit allen is te luid aanwezig. De keuken was voor een groot deel open, maar jammer genoeg was het enige echte inzicht de prullenbak waar alle restjes in werden gemikt.

De voorgerechten waren simpel maar aardig op smaak. De carpaccio had een zachte truffelmayonaise ter aanvulling. De zelfgemaakte tomatensoep was wat aan de flauwe kant, al was de textuur goed. Als hoofdgerecht viel de zalm erg tegen. De rooksmaak overheerste, waardoor de zachte smaak van de zalm verloren ging. Ook was het iets te gaar. De runderburger daarentegen was zeer goed, alle verschillende onderdelen waren goed te proeven. De verzameling bijgerechten was lekker, al waren sommige sauzen wat bijzonder. Er miste er een voor bij de zalm. Het toetje was een verzameling van alle mogelijke keuzes, maar vooral 2 grote bolletjes ijs met 2x2 minuscule stukjes cheesecake en brownie. De smaken waren goed, maar de cheesecake was wat te stevig. Ook lag er een pinda kruimel op de bodem, terwijl in onze reservering de allergie gemeld was. Valt omheen te eten, maar toch wat slordig.

All-in-all zou ik niet snel terugkomen voor een menu, maar wel voor de hamburger. Deze is ook groot genoeg om te vullen, dus de rest mis je ook niet.
M.m.kersten .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik kom hier voor de tweede keer, de eerste keer was alles vele malen beter. De muziek stond erg hard, de frietjes waren lauw en het duurde echt super lang voordat het hoofdgerecht er was. Bediending was vriendelijk maar hadden het echt te druk.
Marthelh .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten via de ah actie. Het personeel is erg vriendelijk en toegankelijk. Het keuzemenu van de ah actie was erg lekker. Ook was er voldoende eten. We hebben een leuke avond gehad!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Modern restaurant met 'n leuke uitstraling waar men gezellig kan zitten en kan genieten van 'n prima maaltijd. De bediening is zeer attent en behulpzaam. De ligging is ietwat "verstopt maar parkeergelegenheid is er voldoende.
Vivian R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuk en gezellig restaurant. Wij hebben hier gegeten met de Ah restaurant actie, goed menu! De gerechten zijn allemaal erg mooi opgemaakt. Het personeel was ontzettend vriendelijk.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het is een leuk eetcafe, op z'n Amerikaans met tv schermen waar je de sport kunt volgen. Niks mis mee. We hebben hier het de AH restaurant actie lekker gegeten met vrienden, De prijs is voor het gebodene wel wat hoog. En de mac&cheese hoeft er voor ons (ook) niet bij.
YK8 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gegeten met AH spaaractie. Ontvangst snel en vriendelijk, leuke inrichting en concept van de (sport)bar. Bediening vriendelijk. Na het voorgerecht duurde het heel lang voor we ons hoofdgerecht kregen, mensen die naast ons zaten die later hadden besteld kregen hun eten eerder. Gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef, bleek er iets verkeerd te zijn gegaan. Netjes excuses aangeboden gekregen, drankje van het huis en de burger kwam daarna vrij snel. Goed gevulde smakelijke burger, alleen de gefrituurde uienringen beetje overbodig. Bijgerechten erg smakelijk en veel, alleen de mac&cheese beetje smakeloos. Veel sausjes er bij gekregen. Nagerecht ook vrij royaal en voldoende, heel lekker. Al met al lekker gegeten!
Sonnetje .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk en gezellig restaurant. Bediening zeer vriendelijk en snel. Er hangt een leuke sfeer. Eten prima. Bij AH actie voldoende keuze, zowel vis als vlees bij het hoofdgerecht. Leuk om op deze manier kennis te maken met een restaurant. Anders gaan we toch vaak naar dezelfde eetzaken.
Karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het vooraf en de hoofdgerechten waren prima, maar de bijgeleverde bijgerechten lagen bij mij niet in de smaak.
Het eten van houten borden stond mij erg tegen. Dit betreft ook de lange wachttijd tussen het hoofdgerecht en dessert.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Vanavond met mijn zoon gaan eten. het voorgerecht was een carpaccio met een truffelmayonaise en parmezaan. dit was goed op smaak.
verder een lekker stukje zalm en bij geserveerd frites, een gevulde aardappel met kip, mac-cheese wat niet echt mijn ding is, en lekkere eigen gemaakte sausjes.
als nagerecht nog een grand dessert.

Goed gegeten, gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het ah menu is ontzettend goed bevallen. Voor €35 een diner voor 2 personen.
Alle gangen waren heerlijk en de borden keurig opgemaakt. De hoeveelheid was meer dan genoeg. Het personeel was vriendelijk en ondanks dat we er als laatste zaten werden we zeker niet het restaurant uitgekeken.
We hebben echt een top avond gehad
Ladyfm .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Via de ah actie wezen eten met mijn partner en kind. Je had niet veel opties qua gerechten maar het was heerlijk. Personeel was zeer vriendelijk. Leuk restaurant en ook kindvriendelijk.