Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Encore Bar & Grill

Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wij zijn al vaker wezen eten in dit restaurant. Het is altijd weer een feestje en wij bevelen daarom dit restaurant graag aan bij anderen. Komen zeker vaker terug.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk restaurant om lekker eenvoudig te eten, maar met hele lekkere gerechten op het menu. kom er regelmatig en is zeker een aanrader.
Irma Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed restaurant, lekker eten en leuke bediening
Menu is prima , alleen die macaroni kon ik niet zo plaatsen
Dacht eerst dat het gegratineerde aard. schoteltje was maar was dus macaroni
Voor de rest helemaal prima ,zeker om nog eens terug te gaan
maya17 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijk personeel en eten was allemaal goed.Alleen een minpuntje dat de buitendeur open bleef staan waardoor we op de tocht zaten.
t V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was niet slecht, maar ik miste een beetje 'umph', ik miste letterlijk en figuurlijk een beetje zout en peper over het eten. Als dat iets zou verbeteren dan zou ik het zeker aanraden. Het toetje vond ik meer uitstraling hebben dan het voor en nagerecht. De potentie is er dus zeker! Qua sfeer deed het een beetje denken aan een Amerikaanse sportsbar.
Daily J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Jammer genoeg konden wij niet alles opeten, maar dat ligt aan ons en niet aan de hoeveelheid eten!
Nadia D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuke restaurant en lheerlijk eten, maar mijn man houdt niet van sport, dus tv met football en interior is niet bevalt .
Kirsten O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Eten was er snel. Vlees precies goed gebakken. Al het eten was super lekker voor een leuke prijs.
En omdat mijn vriend jarig was kreeg hij een klein flesje champagne als attentie van het restaurant! Zeer attent.
Marit E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Je kan er heerlijk eten en gezellig zitten. De bediening is zeer vriendelijk. Wij zijn erg enthousiast over dit restaurant en komen vaker terug.
Mel A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Dit restaurant hanteert een ander principe dan het '2e driegangenmenu gratis'. Een driegangendiner kost normaal ongeveer €32-36, waarvan het hoofdgerecht altijd €18,50. Zij hebben ervoor gekozen om een aantal opties van de kaart aan te bieden, maar dan in totaal voor €18,50. Je betaalt dan echter wel beide menu's waardoor je in the end duurder uit bent en dus niet sprake is van een 2e diner gratis.
Wat betreft het eten: de carpaccio was lekker, de garnituur bij de hoofdgerechten zeer uitgebreid! Porties waren prima. De spare ribs hebben we veel beter gehad, er zat veel vet bij en het vlees zat erg vast aan het bot. Sfeer in het restaurant is leuk, maar meer om te borrelen.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Helaas niet zo'n positieve ervaring.
We waren hier met AH bonnen en ze hadden zelf hun actie aangepast, je kreeg niet het tweede menu gratis, maar een voor en nagerecht gratis. Jammer als we het van tevoren geweten hadden waren we ergens anders naar toe gegaan.
De bediening was overigens super goed en volgens mij vonden ze het zelf ook niet fijn en moeilijk om uit te leggen.
Het eten was redelijk, alleen jammer dat de patat niet knapperig was.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
al eens eerder hier met familie gegeten, dat was al een prettige ervaring, dus, ook omdat onze familie toen zo enthousiast was, weer een bezoek gebracht; en weer werd het een gezellige avond, met zeer goed eten met een goede service aan tafel; veel aandacht van de ober en serveerster! Ondanks de toenemende drukte op die zaterdagavond bleef men attent en snel. Weer voor herhaling vatbaar; een aanbeveling waardig!
Evelijne S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Onderweg naar de stad om wat te eten bij jullie terecht gekomen.
Simpel maar juist daardoor heerlijl alles op smaak.
Voor elk wat wils.
Voor het eerst zeker niet voor het laatst
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekker eten, zalm was heerlijk als hoofdgerecht. Verder goede en attente service, werd vaak gevraagd of alles naar wens was. Ook leuke opmaak van het eten
Gerriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met de AH-actie. Prima bediening en een gezellige sfeer. Kortom een top avond gehad bij Encore!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ik heb meerdere keren gegeten bij Encore. Dat is eten op zijn Rotterdams : geen onnodige poespas, strakke inrichting, gewoon goed eten, grote porties, veel bijgerechten, vriendelijke bediening die attent is op lege glazen en borden, zonder opdringerig te zijn. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Duurde erg lang 65 minuten voordat het hoofdgerecht kwam ondanks dat we last waren en de piek van gasten al over was
Wel leuk dat ze buitenlandse stagiaires hebben ondanks dat ze geen Nederlands spreken
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Leuke locatie, slechte bediening en middelmatig eten. Neem vooral ook niet de oreocheescake, die kan ik zelf beter maken.
De tafel van Danny B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuk restaurant, lekker laagdrempelig. Eten was echt heerlijk. Goede service
Do F.
Leuke, gezellige locatie met vriendelijk personeel.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Encore levert gemiddeld eten tegen een redelijk prijs. Nu 2 keer het AH menu genomen mar dat is voldoende. Het terras is lekker om buiten te zitten.