Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:30 - 00:00
Donderdag 11:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Encore Bar & Grill

Kyra M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Het eten was erg lekker. Met de AH restaurantactie mochten wij gewoon kiezen van de hele kaart: echt top!
Romy C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
De bediening was prima. De smaak van het eten was goed, echter was het hoofdgerecht heel erg weinig en had ik inclusief het voor, hoof -en nagerecht nog steeds trek. Wel een overheerlijk toetje, pineapple Jack Daniels. Verrassend lekker!!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Met Ah actie gegeten , was erg goed kon kiezen van de kaart dus geen vaste menu’s!
Was hier voor het eerste keer en zeker niet voor de laatste keer!
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het eten was heerlijk het personeel was vriendelijke
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gebuikt turn4service lampen, wij zijn geen fan, maar service is snel en vriendelijk. De porties zijn klein (carpaccio, gamba's, sides en sauzen). De kwaliteit en presentatie van het eten is prima (helaas was t- bone rare besteld, maar alleen rare op bot, de rest was medium).
Geheel voelt "rommelig" aan. Vieze vloer, afval en lege kratten zichtbaar in keuken en plakkerige turn4service lamp. Boven de bar hangen flatscreens waarop sport te zien is (voor ons storend), de indeling is ruim, met een open keuken en de inrichting oogt simpel. Bar of restaurant?
Dénise K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Nette bediening, eten was goed maar de steak had wat groter en malser mogen zijn. Wijn per glas weinig keuze. Verder prima zaak!
Christiaan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Leuk gegeten van een zeer goede kwaliteit.
Juney D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het portieformaat was erg groot, waardoor mijn partner en ik beide erg vol zaten en (lang) niet alles op kregen. Zonde, want het was erg smakelijk! Gelukkig kon ik e.e.a. mee naar huis nemen. Als ik een klacht zou moeten uiten, dan was de patat was slap en zat er erg veel creme fraiche op de potato skins :)
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Waren hier met de AH actie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuk waren de vele bijgerechten die inclusief waren evenals diverse sausjes. Encore steak en BBQ ribs evenals de voor en nagerechten waren goed. Mooi systeem met de lamp op tafel als je wilt bestellen.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Wij hebben vanavond voor het eerst bij Encore gegeten. Dit is ons zeer goed bevallen.

Wij hebben een Encore steak & Rib-eye steak besteld met de bijbehorende bijgerechten naar keuze. Het vlees was van goede kwaliteit en erg goed naar wens bereid.

Wij komen zeker nog eens terug!
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Goed restaurant, sfeervol, videoschermen met voetbalbeelden werd door mijn man erg gewaardeerd, veel eten, soms alleen wat te vet en zout.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We waren hier met de ah restaurant actie. hadden een voor, hoofd en na gerecht. Kwaliteit van het eten was goed. Fijn hadden we gevonden als wij meer uitleg hadden gehad over de gerechten. Wachttijd prima. Doordat het bij het hoofdgerecht drukker werd in het restaurant was er minder aandacht voor de gast. Betalen verliep niet soepel, moesten lang wachten op de rekening. We gaven wat fooi maar er kon geen bedankje vanaf evenals toen wij vertrokken geen gegroet of fijne avond.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Geweldig personeel. Top restaurant
Manuela D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
leuk personeel goede sfeer
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Top service en heerlijke gegeten!!
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, prettige bediening.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Voorgerecht zalm en garnalen beetje benepen verse ingredienten - Steak van het hoofgerecht was niet echt mals maar had wel een goede smaak - bijlagen prima en ook de huiswijn was o.k
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijke steak gegeten. Komen zeker nog eens terug !
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De bediening vonden wij vriendelijk en attent.
Cili M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het was lekker, fijn dat je van het hele menu een keus mag maken tijdens de ah actie