Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Voor de 2e keer geweest.
Een 3e keer volgt zeker.
R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
De kaart is erg misleidend. De serveerster wist al precies waar ik over ging klagen, want ze pakte al gelijk de kaart erbij voordat ik me vraag stelde. Dit gebeurt blijkbaar dus vaker, maar er wordt er niks aan gedaan. Snel geld verdient. Ik wilde mijn vlees medium, maar kreeg het zo goed als doorbakken en erg smaakloos. En over de wc.. wil ik het niet eens hebben. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer.
P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
schitterende ambiance alles goed op elkaar afgestemd. vanaf aankomst tot vertrek keurig bediend.
Zeer op ons gemak gevoeld.
Edmund C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
In de zomer is het binnen benauwd. Had via website van Encore gereserveerd, echter bij aankomst kon men mijn reservering niet vinden. Heb vervolgens mijn bevestigingsemail laten zien, echter bleef men zoeken en moest ik wachten terwijl slechts 1 tafel bezet was. Ik wilde namelijk vroeg eten en had voor 17:00 gereserveerd. Toen ik klaar was met eten was er nog volop plek beschikbaar. Snap dus niet waarom ik niet gelijk een tafe kreeg toen ik mijn bevestigingsemail liet zien. Toen bier werd geserveerd was schuim kraag bijna weg. Glazen zijn dus niet bier schoon. Verder was de bediening vriendelijk en het eten prima. Goeie spare ribs. Mag wel wat warmer worden geserveerd. Goeie prijs kwaliteit verhouding.
Elise L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het is een leuke tent, met vriendelijk personeel. Casual en vlot. Niet een culinaire hoogstand, maar voldoet voor een lekker avondje uit.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Besteed ook eens wat aandacht aan de toiletten... het herentoilet was ronduit smerig....
Zinga S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk!!!!
Waitress was niet echt lief/gastvriendelijk.
Voor de rest top!
Ik zal zeker vaker langskomen met vriendinnen.
Kevin G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten en prima bediend.
Sharley F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Gezellige plek met heerlijk eten. Vriendelijk personeel dat je goed helpt. Leuke sfeer. Ga zeker terug komen en raad het iedereen aan
Najim B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Superlekker gegeten, hele leuke gezellige sfeer en service! Eten was top
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ga zoo door Encore
B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
De presentatie van de gerechten waren goed. Wij hebben gekozen voor kip, ribs, steak en de vegaburger. De vegaburger was niet vers bereid en het had totaal geen smaak. Dit was enorm teleurstellend, want de veganist had verder geen andere optie om een ander gerecht te bestellen. De ribs waren naar mijn mening ook niet vers (dat kan je proeven namelijk) en nog een groter issue; er zat te veel vet aan. Hierdoor heb ik ruim twee stukken moeten laten liggen. De rest was gelukkig wel lekker, maar de vegaburger en de ribs zou ik niet zo snel aanraden om te eten! De bijgerechten hebben het voor ons goed gemaakt!
Ilker E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik was zeer tevreden over het voor & hoofdgerecht. Oreo cheescake was wat minder aangezien de cheescake wat aan de harde kant was. Ze hebben tevens een uitstekende service. Encore is zeker voor herhaling vatbaar!
Angelique N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Mijn collega's waren er voor het eerst en hebben ook genoten.
Vi N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Ik ben al stuk of 8-9 keer bij encore geweest. Het blijft een leuke en gezellige plek. Bediende is altijd aardig en vriendelijk. En kwaliteit en prijsverhouding is prima ????
G P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten, THE BEST T-BONE STEAK IN TOWN, geweldige en behulpzame bediening, heerlijke cocktails, leuke muziek en gastvrije sfeer. Kom zeker snel terug !!
Joep B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke setting met prima bediening. Het eten was super en de prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend.
Nansz M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellige sfeer, top bediening en heeeeeeerlijk gegeten. Ik ga zeker terug! Ik heb hier bijna 140 km voor gerezen maar dan is zeker de moeite waard
P M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
superleuk ontvangen weer. Eten is van vanouds super lekker. mac n cheese en de runderburger zijn echt heel lekker. Wij komen zeker weer terug
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Goed vlees, lekkere burger en lekkere cocktails. Personeel is heel vriendelijk. Heel origineel dat je zelf je menu kunt samenstellen. Zo kan je zelf kiezen wat je lekker vindt. Top avond gehad ! We komen snel weer terug.
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Prima gegeten, aardige bediening en goede prijs kwaliteit verhouding, sfeer is gemoedelijk,zit op leuke locatie,nadeel zijn de hoge parkeerkosten mocht je met de auto zijn.