Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Encore Bar & Grill

Gerriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met de AH-actie. Prima bediening en een gezellige sfeer. Kortom een top avond gehad bij Encore!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ik heb meerdere keren gegeten bij Encore. Dat is eten op zijn Rotterdams : geen onnodige poespas, strakke inrichting, gewoon goed eten, grote porties, veel bijgerechten, vriendelijke bediening die attent is op lege glazen en borden, zonder opdringerig te zijn. Kortom, voor herhaling vatbaar!
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Duurde erg lang 65 minuten voordat het hoofdgerecht kwam ondanks dat we last waren en de piek van gasten al over was
Wel leuk dat ze buitenlandse stagiaires hebben ondanks dat ze geen Nederlands spreken
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Leuke locatie, slechte bediening en middelmatig eten. Neem vooral ook niet de oreocheescake, die kan ik zelf beter maken.
De tafel van Danny B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuk restaurant, lekker laagdrempelig. Eten was echt heerlijk. Goede service
Do F.
Leuke, gezellige locatie met vriendelijk personeel.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Encore levert gemiddeld eten tegen een redelijk prijs. Nu 2 keer het AH menu genomen mar dat is voldoende. Het terras is lekker om buiten te zitten.
esmee-ponygek .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Je krijgt er veel side dishes bij! De steak is een aanrader en de Nutella brownie is heerlijk! Je verlaat het restaurant met een volle buik.
P M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Afgelopen zaterdag geweest. Heerlijk gegeten. Echte BBQ smaak. Bediening was ook top. Lekker nonchalant maar heel veel aandacht voor de gasten.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met de ah-bon hier gedineerd. Volgens de ah-bon is de 2e 3-gangenmenu gratis, maar dat heeft Encore op een andere manier ingekaderd. Alleen de voor- en nagerechten krijg je "gratis", voor de hoofdgerechten betaal je de reguliere 17,50. Voor twee personen 35. Dit is wel van tevoren gecommuniceerd (maar totaal niet duidelijk). We hebben om nadere verklaring moeten vragen, want de uitleg deugde niet.

Enfin, de carpaccio die werd besteld was volgens mij geen carpaccio. De snackplate was ok. Hoofdgerecht zalm & runderburger ok. Bijgerechten zoals de gegrilde groente, frites, salade en sauzen waren goed. Mac en cheese viel tegen. Nagerecht oreo cheesecake ok, maar de weckpot? Ik heb geen idee wat daarin zat en wat de gedachte daarachter was. Bediening ok. Let wel, kleding gaat door de rook rieken.

Al met al, hier kom ik dus echt niet meer terug!
ans M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het eten was heerlijk bedienging top een heel gezellig restaurant gaan we zeker nog een keer naar toe . Wij hebben een top avond gehad
a.vlaardingerbroek1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We werden hartelijk ontvangen met een gezellig praatje en ook tijdens het serveren was er een goede verstandhouding. Al met al dus was het een fijne terugkomst om weer hier terug te komen.
miss_victoria .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Dit was mijn 2e bezoek aan Encore. Gezellige sfeer en mooie locatie. Het eten was lekker. Zo ook mijn verjaardagscocktail! Super!
Martincb .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Voor de 2e keer hier geweest met een paar collega's voor de lunch. De vorige keer waren we erg ontvreden over de bediening en de snelheid waarmee geserveerd werd. Omdat we ieder restaurant een 2e keuze geven toch terug gegaan... Dit hadden we beter niet kunnen doen. Om 12:45 8 gerechten besteld (hamburger, uitsmijter etc). Na 13:30 kwamen de eerste 4 gerechten. 15 minuten later de volgende 4. Bediening leek zich van geen kwaad bewust toen we onze bezwaren maakten. Daarnaast waren de 2 uitsmijters zonder kaas terwijl dit wel zo besteld was. Nu ging de bediening vol in de aanval en werd boos omdat we dit niet besteld zouden hebben. Zeer onredelijke reactie ondanks dat we alle 8 aangaven dat dit zeker wel besteld was (los van het feit dat de kaart aangeeft dat er standaard kaas op zit).

Dit is een zeer slechte (alweer) ervaring geweest met Encore. Wij zullen hier zeker nooit meer terug komen. Er zit zo veel leuks in de omgeving waar je veel beter kunt eten in een vriendelijkere setting.
sinned89 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Bediening maakte veel onnodige fouten en productkennis was slecht. De Engels sprekende man daarentegen verstond zijn vak wel. Eten was prima. De Engels sprekende man verstond wel zijn vak. De info op de website van de Ah restaurant actie klopte niet met de werkelijkheid. Je kreeg een apart menu, wat niet stond aangegeven.
Remke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Voorgerecht was oke. Hoofdgerecht was helaas erg teleurstellend. de ribben waren koud en niet gaar. De gamba's hadden qua portie iets weg van een voorgerecht, 5 als hoofdgerecht is wel erg weinig, daarnaast waren ze niet smaakvol het leek alsof ze over de datum waren. Het nagerecht was gelukkig goed (oreo cheesecake).
Beckje1985 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH actie. Service altijd goed geweest en ook dit keer. Dit keer een tafel aan de voorkant, die heeft het geheel wel afgemaakt ????
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij hadden hier heerlijk gegeten. De pizza fries hadden we samen gedeeld. Ik nam een steak met mac and cheese en potato wedges. Mijn vriend nam een kipburger met gepofte zoete aardappel en salade. Zijn burger was echt heerlijk, maar mijn bijgerechten waren super. Zijn salade was eeb beetje zuur, dat was het enige minpuntje. Voorderest super. Lieve mensen.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Lekker eten leuk consept dame in de bieding was Engels. Was met de ah actie leuk menu. Toetje wat we wouden was er niet meer mochten we keuzen maken uit ander toetje en hoefde nix bij te betalen.
troubles1956 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben genoten, personeel super vriendelijk en leuk. Ook erg eerlijk. Dank voor het feit dat jullie onze avond een feestje hebben gemaakt. Ook mijn moeder, de dame in de rolstoel, ervoer het als perfect. Eten was heerlijk, zelfs teveel voor ons, wijn Carnivor, helemaal heerlijk. Bedankt, ga zo door zou ik zeggen!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Met AH restaurant actie hier gegeten. Actie anders ingevuld (i.pv. 2e menu voor 50%, gewoon 17.50 p/p voor 3e gangen). De service was zeer vriendelijk en relaxed. We hebben heerlijk buiten gezeten aan het water en werden snel maar toch zonder een gevoel van gehaast geholpen. Het eten was heerlijk, simpel maar goed en zeker voldoende qua hoeveelheid. Zeker een plek waar we terug willen komen.