Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Meta K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker gegeten. Wij hebben heerlijk buiten gezeten. Wij zaten aan het water, met uitzicht op de boten. Binnen was het erg warm. Eten en service waren goed.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
In het Wijnhavengebied gegeten bij dit restaurant. Met een tafel aan het raam heb je goed uitzicht op de straat. Hier begonnen met een carpaccio als voorgerecht( lekker gekruid met kleine plakjes oude kaas) daarna de zalmfillet met friet, salade en een pastagerechtje en we dronken er een Rioja bij. Als nagerecht ijs( prima afsluiter). Tevreden over de bediening . Wat mij betreft mogen de tv-schermen met voetbal wel uit( gelukkig stond het geluid uit).
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ik het Wijnhavengebied in dit restaurant gegeten. Met een tafel aan het raam heb je goed zicht op de straat. Ik begon met een carpaccio met dunne plakjes oude kaas(lekker gekruid) daarna kreeg ik de zalmfillet met frietjes salade en een pastagerechtje( lekker ) als toetje had ik ijs(een prima afsluiter). Met een Rioja en een fles bubbeltjeswater was het een fijne combinatie .
Wat mij betreft mogen de tv-schermen met voetbal uit( gelukkig was het zonder geluid)
RachidElAoudi .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Geweldig gegeten en een zeer mooie en gezellige tent. Ik kan dit iedereen aanbevelen die lekker wilt eten.
Ook leuk om een wedstrijdje te kijken in een gemoedelijke sfeer.
Priscilla B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Inrichting is erg leuk, bediening was vriendelijk. Eten is erg matig, spare ribs waren erg vettig. De brownie was koud en hard niet lekker. en het ijs daarbij was wel lekker. Ik kom hier niet meer terug
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hadden hoge verwachtingen van dit restaurant omdat het van de buitenkant er top uitziet. Wij kwamen voor het eerst hier. Wij vonden het een gemiddeld restaurant qua eten een doorsnee eetcafé.
P M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Mooie en gezellige restaurant met super leuk personeel. Eten was ook heerlijk. Echt n BBQ smaak. En de Oreo cheesecake... WOW
Shaniciaa J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het viel ECHT tegen...

Het vlees was rauw, er drupte super veel bloed uit. Kauwen en slikken was moeilijk omdat ik gewoon bloed proefde met een beetje zout.

Normaal gesproken is het normaal wanneer personeel af en toe langskomt om te vragen of we wat te drinken willen, niet gebeurd.

Ik vond het super onprofessioneel helaas. De tafels waren niet zo schoon ook.

Mac & cheese was super droog en de nutella brownie smaakt gewoon niet naar nutella.. beetje jammer.
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Hier voor het eerst gegeten...wij hadden hoge verwachtingen maar die werden niet helemaal waargemaakt. Een gemiddeld restaurant en geen uitschieter.
GekeW .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ik vond het wel weer een keer tijd om ergens te gaan lunchen, na wat rond kijken terecht gekomen bij Encore. Het was een goede binnenkomer want de zaak was goed gevuld. Ik heb besloten om een standaard uitsmijter te nemen alleen dan net wat anders met rosbief. Nog nooit gehad en vond het een verrassend goede combinatie. Het eten was snel bezorgd en het personeel was erg vriendelijk. Ik kan me voorstellen dat hier in de avond veel mensen zijn. Het is een leuke sfeer en voor sportfans hangen er zelfs tv-schermen.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuk tent, helaas was reservering niet goed gegaan maar bleek geen probleem te zijn. De medewerkers waren wel vrolijk. De hamburger was lekker en de kippendijen ook. De Mac and cheese was wat minder, weinig smaak. Heerlijk toetje, een oreo-cheescake.
fritsitter .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wat een restaurant een echte aanrader ze hebben voor ieder wat ook voor de kinderen. Als voorgerecht had ik gerookte zalm. De kinderen hadden bitterballen met groente en friet als hoofdgerecht en dit was ruim voldoende. Zelf had ik nog wat kippenvleugels en een oreo cheesecake. Het personeel was zeer vriendelijk en kon goed met kinderen werken. Ik kom hier zeker nog eens terug het eten heeft gesmaakt.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
vrijdag hier hapje gedaan.
niet duur en prima kwaliteit. niet te moeilijk.
steak was net iets te gaar maar niet vervelend.
Kippendijen waren heerlijk. veel supplementen en lekkere sausjes.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekker gegeten. Ontvangen stukje zalm was iets te rosé. Na melding werd er een nieuw stuk gebakken. Voorgerecht en desert waren beide ook erg lekker, uit het AH menu dus wat ons betreft een aanrader!
Orlando G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooi restaurant, lekker eten, aardig personeel en een schoon toilet (ook belangrijk). Met een groep van 7 mannen wezen eten met de AH actie. Lekker eten, jammer dat de menukeuze met de AH actie wat beperkt was. De porties waren ietwat aan de magere kant. Concrete tips: zorg voor een iets bredere menukeuze (met actie's dan), wat meer tv schermen voor de sportliefhebbers en maak de porties iets groter. Voor de rest een absolute aanrader.
Side note: de kok kwam ook nog even een praatje maken en zo hoort het!
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Te duur voor het geen wat je te eten krijgt. Waren met AH zegel actie . Hadden net zo goed van de gewone kaart kunnen eten . Dan waren we bijna hetzelfde bedrag kwijt geweest . Aktie was 2e persoon gratis. maar dan is 35 euro voor 1 couvert toch wel iets te duur voor een soep broodje hamburger en toetje.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
mooie zaak, toffe bar, leuk en spontaan personeel!
we hebben met onze collega's bij jullie gegeten en we hebben n leuke avond gehad. de veelzijdigheid van de bijgerechten was top. Mooie wijntjes. alleen de spareribs.... tikkie te weinig.
zeker voor herhaling vatbaar
Janine S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Na binnenkomst kregen we een tafeltje toegewezen, maar dit bleek precies een tafeltje te zijn wat tussen mensen in zat. We kregen de mogelijkheid om een andere tafel te kiezen, omdat het toen nog vrij rustig was. Dit vonden we erg fijn en we hebben een mooi plekje gekregen. Heerlijk knus in een hoek op een bankje en daar tegenover kon mijn partner zitten op één van de stoelen. We werden snel geholpen, dus hoefden we niet lang te wachten op het eten en drinken. Er werd door het personeel uitgelegd wat je te eten kreeg en regelmatig werd er gevraagd of het smaakte. Het eten smaakte heerlijk! We hebben genoten van ons avondje uit! Dit restaurant is zeker aan te bevelen.
J C.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hadden via AH de reservering gemaakt (actie, 2e persoon gratis dineren) Encore rekent normaal gesproken een bedrag van €17,50 voor precies hetzelfde wat ze serveren tijdens de AH actie. (Nu hebben ze voor de AH actie omdat het een 3 gangen menu betreft, wel een plank van 2kleine stukjes brownie,2 kleine stukjes cheese cake en 2 bollen ijs) geserveerd. Maar hiervoor rekende ze €17,50 bovenop! We waren €35,- kwijt voor 2 personen. Niet dat het veel geld is, maar ik voelde me toch wel genaaid op deze manier. Dus 2e persoon gratis dineren is bullsh*t.
c.kooiman .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lang wachten op de kaart, ze waren ons vergeten. Kaart aangepast aan AH-actie, prijzen en porties ook!
35 euro voor dit 3-gangenmenu is echt veel te veel.
Eten was prima maar uiteindelijk net zo veel betaald als normaal.