Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

GekeW .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ik vond het wel weer een keer tijd om ergens te gaan lunchen, na wat rond kijken terecht gekomen bij Encore. Het was een goede binnenkomer want de zaak was goed gevuld. Ik heb besloten om een standaard uitsmijter te nemen alleen dan net wat anders met rosbief. Nog nooit gehad en vond het een verrassend goede combinatie. Het eten was snel bezorgd en het personeel was erg vriendelijk. Ik kan me voorstellen dat hier in de avond veel mensen zijn. Het is een leuke sfeer en voor sportfans hangen er zelfs tv-schermen.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuk tent, helaas was reservering niet goed gegaan maar bleek geen probleem te zijn. De medewerkers waren wel vrolijk. De hamburger was lekker en de kippendijen ook. De Mac and cheese was wat minder, weinig smaak. Heerlijk toetje, een oreo-cheescake.
fritsitter .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wat een restaurant een echte aanrader ze hebben voor ieder wat ook voor de kinderen. Als voorgerecht had ik gerookte zalm. De kinderen hadden bitterballen met groente en friet als hoofdgerecht en dit was ruim voldoende. Zelf had ik nog wat kippenvleugels en een oreo cheesecake. Het personeel was zeer vriendelijk en kon goed met kinderen werken. Ik kom hier zeker nog eens terug het eten heeft gesmaakt.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
vrijdag hier hapje gedaan.
niet duur en prima kwaliteit. niet te moeilijk.
steak was net iets te gaar maar niet vervelend.
Kippendijen waren heerlijk. veel supplementen en lekkere sausjes.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekker gegeten. Ontvangen stukje zalm was iets te rosé. Na melding werd er een nieuw stuk gebakken. Voorgerecht en desert waren beide ook erg lekker, uit het AH menu dus wat ons betreft een aanrader!
Orlando G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooi restaurant, lekker eten, aardig personeel en een schoon toilet (ook belangrijk). Met een groep van 7 mannen wezen eten met de AH actie. Lekker eten, jammer dat de menukeuze met de AH actie wat beperkt was. De porties waren ietwat aan de magere kant. Concrete tips: zorg voor een iets bredere menukeuze (met actie's dan), wat meer tv schermen voor de sportliefhebbers en maak de porties iets groter. Voor de rest een absolute aanrader.
Side note: de kok kwam ook nog even een praatje maken en zo hoort het!
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Te duur voor het geen wat je te eten krijgt. Waren met AH zegel actie . Hadden net zo goed van de gewone kaart kunnen eten . Dan waren we bijna hetzelfde bedrag kwijt geweest . Aktie was 2e persoon gratis. maar dan is 35 euro voor 1 couvert toch wel iets te duur voor een soep broodje hamburger en toetje.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
mooie zaak, toffe bar, leuk en spontaan personeel!
we hebben met onze collega's bij jullie gegeten en we hebben n leuke avond gehad. de veelzijdigheid van de bijgerechten was top. Mooie wijntjes. alleen de spareribs.... tikkie te weinig.
zeker voor herhaling vatbaar
Janine S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Na binnenkomst kregen we een tafeltje toegewezen, maar dit bleek precies een tafeltje te zijn wat tussen mensen in zat. We kregen de mogelijkheid om een andere tafel te kiezen, omdat het toen nog vrij rustig was. Dit vonden we erg fijn en we hebben een mooi plekje gekregen. Heerlijk knus in een hoek op een bankje en daar tegenover kon mijn partner zitten op één van de stoelen. We werden snel geholpen, dus hoefden we niet lang te wachten op het eten en drinken. Er werd door het personeel uitgelegd wat je te eten kreeg en regelmatig werd er gevraagd of het smaakte. Het eten smaakte heerlijk! We hebben genoten van ons avondje uit! Dit restaurant is zeker aan te bevelen.
J C.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We hadden via AH de reservering gemaakt (actie, 2e persoon gratis dineren) Encore rekent normaal gesproken een bedrag van €17,50 voor precies hetzelfde wat ze serveren tijdens de AH actie. (Nu hebben ze voor de AH actie omdat het een 3 gangen menu betreft, wel een plank van 2kleine stukjes brownie,2 kleine stukjes cheese cake en 2 bollen ijs) geserveerd. Maar hiervoor rekende ze €17,50 bovenop! We waren €35,- kwijt voor 2 personen. Niet dat het veel geld is, maar ik voelde me toch wel genaaid op deze manier. Dus 2e persoon gratis dineren is bullsh*t.
c.kooiman .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lang wachten op de kaart, ze waren ons vergeten. Kaart aangepast aan AH-actie, prijzen en porties ook!
35 euro voor dit 3-gangenmenu is echt veel te veel.
Eten was prima maar uiteindelijk net zo veel betaald als normaal.
Sharine M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Hele goede service en heerlijk eten. Daar zullen we zeker nog een aantal keer eten. Toetje was goed en de cheesecake was top!
judith V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Kort gezegd: Hier kom ik niet terug. Met de AH actie geweest. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een 2 persoonstafeltje. Dat tafeltje bleek echter zo klein dat bij het hoofdgerecht het bakje waar zout, peper, bestek ed in stond van tafel werd gehaald anders pasten onze 2 houten plankjes met vis en het plankje voor ons samen met de aanvullende gerechten zoals sausjes en patat niet op het tafeltje. Zout en pep er r hebben wij toen maar van een tafel naast ons geleend. Mijn vriendin ergerde zich er aan dat zij precies tegenover een groot tvschermzat waarop een voetbalwedstrijd werd uitgezonden. Volgens ons vreemd in een restaurant dat vol met etende mensen zat. Als voorgerecht konden wij kiezen uit soep of carpaccio. De door ons gekozen carpaccio was een onder sla, kaasblokjes en te sterke dressing verborgen paar plakjes rosbief. Dat smaakte redelijk. Als hoofdgerecht was er keuze tussen 2 soorten vis en burgers. Wij namen de zalmfilet. Dat was een flink stuk en lekker. De patat was echter een krap eenpersoonsportie. De sla met dressing was goed. Aioli en ravigottesaus kan je niet veel verkeerd aan doen. Kwam duidelijk uit een potje. Verder lauwwarme saus die naar champignons smaakte en helemaal niet bij de zalm paste. De sausjes waren ook van een miniscule hoeveelheid. Verrder een schaaltje flauwe macaroni met erg veel kaas htegen ook totaal niet bij de zalm past.
Toe kregen wij volgens het menu een variatie aan gerechtjes. Dat bleek een stukje vanilleachtige taart, een stukje Brown, een bolletje citroen ijs en een bolletje kersenijs, wat slagroom en een paar onregelmatig gesneden plakken sinaasappel te zijn. Hoe je de sinaasappel geacht werd op te eten is mij niet duidelijk. Met mijn lepeltje heb ik maar de schil van een plak aan 2 kanten doorgesneden en zo een halve part in mijn mond afgegeven. Nee, rommelig, slechte combinaties, geen interesse om iets leuks en lekkers neer te zetten. Toen kwam de rekening enbleek dat voor de actie 2 personen € 35,00 gerekend werd. Veel te veel voor wat ons was voorgezet
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het eten was lekker, maar de bediening komt over als zeer onervaren. Het kwam ook over als wat chaotisch en het restaurant/de bar is er schijnbaar nog niet helemaal over uit over wat het nu wil zijn.
Patries T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Echt een sfeervol en leuk restaurant. Personeel erg vriendelijk. De bijgerechten zijn wel erg 'ongezond' van macaroni met gesmolten kaas, tot een aardappel met wederom gesmolten kaas. Maar voor de rest was het eten lekker en meer dan genoeg.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Inmiddels twee keer gegeten met vrienden en dit is prima bevallen. Het is allemaal niet bijzonder, maar gewoon goed. Meer niveau prima eetcafe. Leuke kaart waarbij je het hoofdgerecht zelf samen kan stellen. De mac and cheese is een aanrader. De sfeer doet wat Amerikaans aan door de tv schermen met sportwedstrijden. Gezellig om een avondje prima en niet te duur te eten.
Annabel K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. We kregen meer dan voldoende. Prima bediening en fijne sfeer en het restaurant zag er netjes en verzorgd uit.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker gegeten, al waren sommige bijgerechten niet helemaal onze smaak (iets te zwaar op de maag, zoals bijv. de Mac en Cheese). Verder goede service, en een redelijke prijs.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Encore voldoet precies aan onze verwachting. Eerlijk eten voor een eerlijke prijs en zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens in Rotterdam zijn.
carmen D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
super lekker gegeten,bediening erg vriendelijk vooral onze complimenten voor NIL,allang niet meer zoon spontane vriendelijke serveerster meegemaakt