Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Encore Bar & Grill

Martin O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Besteed ook eens wat aandacht aan de toiletten... het herentoilet was ronduit smerig....
Nxa S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk!!!!
Waitress was niet echt lief/gastvriendelijk.
Voor de rest top!
Ik zal zeker vaker langskomen met vriendinnen.
Kevin G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten en prima bediend.
Sharley F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Gezellige plek met heerlijk eten. Vriendelijk personeel dat je goed helpt. Leuke sfeer. Ga zeker terug komen en raad het iedereen aan
Najim B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Superlekker gegeten, hele leuke gezellige sfeer en service! Eten was top
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ga zoo door Encore
B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
De presentatie van de gerechten waren goed. Wij hebben gekozen voor kip, ribs, steak en de vegaburger. De vegaburger was niet vers bereid en het had totaal geen smaak. Dit was enorm teleurstellend, want de veganist had verder geen andere optie om een ander gerecht te bestellen. De ribs waren naar mijn mening ook niet vers (dat kan je proeven namelijk) en nog een groter issue; er zat te veel vet aan. Hierdoor heb ik ruim twee stukken moeten laten liggen. De rest was gelukkig wel lekker, maar de vegaburger en de ribs zou ik niet zo snel aanraden om te eten! De bijgerechten hebben het voor ons goed gemaakt!
Ilker E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik was zeer tevreden over het voor & hoofdgerecht. Oreo cheescake was wat minder aangezien de cheescake wat aan de harde kant was. Ze hebben tevens een uitstekende service. Encore is zeker voor herhaling vatbaar!
Angelique N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Mijn collega's waren er voor het eerst en hebben ook genoten.
Tuong Vi N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Ik ben al stuk of 8-9 keer bij encore geweest. Het blijft een leuke en gezellige plek. Bediende is altijd aardig en vriendelijk. En kwaliteit en prijsverhouding is prima ????
G P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten, THE BEST T-BONE STEAK IN TOWN, geweldige en behulpzame bediening, heerlijke cocktails, leuke muziek en gastvrije sfeer. Kom zeker snel terug !!
Joep B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke setting met prima bediening. Het eten was super en de prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend.
Nansz M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellige sfeer, top bediening en heeeeeeerlijk gegeten. Ik ga zeker terug! Ik heb hier bijna 140 km voor gerezen maar dan is zeker de moeite waard
P M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
superleuk ontvangen weer. Eten is van vanouds super lekker. mac n cheese en de runderburger zijn echt heel lekker. Wij komen zeker weer terug
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Goed vlees, lekkere burger en lekkere cocktails. Personeel is heel vriendelijk. Heel origineel dat je zelf je menu kunt samenstellen. Zo kan je zelf kiezen wat je lekker vindt. Top avond gehad ! We komen snel weer terug.
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Prima gegeten, aardige bediening en goede prijs kwaliteit verhouding, sfeer is gemoedelijk,zit op leuke locatie,nadeel zijn de hoge parkeerkosten mocht je met de auto zijn.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
elke keer was het eten lekker, maar deze keer was het minder, misschien door nieuwe chefkoks? Ik vroeg om een medium rare steak. Deze keer was de steak well-done, heb deze teruggestuurd en om een nieuwe gevraagd. Deze heb ik ook gekregen, maar hij was weer well-done. Terwijl alle andere keren de steak perfect was gebakken.
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker eten maar beetje saai qua muziekje ofzo en slechte service, werd niet opgelet en laat opgenomen terwijl het erg rustig was
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten is ok. Vlees goed, frites niet echt goed doorgebaken, en groeten slap gegrild. Prijs was redelijk. Snelle hap
C.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Het hoofdgerecht lijkt misschien niet veel,echter is het in perfecte balans. Zo was er voldoende ruimte voor een dessert. We komen zeker een keer terug
D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
vriendelijk, lekker en prijsgunstig en kwalitatief redelijk.
Zonder al te veel fratsen een gezellige avond.
Aandacht van ober was gepast.