Encore Bar & Grill

Posthoornstraat 526 3011 WD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Encore Bar & Grill

Genieten van culinaire en sportieve prestaties

Het middelpunt van Encore Bar & Grill is de gezellige bar. Schuif gerust aan voor een hapje, drankje en een spannende sportwedstrijd op de grote schermen. Stoere bieren, mooie wijnen en heerlijke cocktails, het begin van een nieuwe eetbeleving. Een makkelijke lunch of fingerfood, het staat allemaal op de kaart. Voor je diner heb je niet alleen keuze uit je voor-, hoofd- en nagerecht, maar ook je bijgerechten stel je zelf samen. Veel plezier!

Meer informatie over restaurant Encore Bar & Grill

c.kooiman .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Sharine M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Hele goede service en heerlijk eten. Daar zullen we zeker nog een aantal keer eten. Toetje was goed en de cheesecake was top!
judith V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Kort gezegd: Hier kom ik niet terug. Met de AH actie geweest. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een 2 persoonstafeltje. Dat tafeltje bleek echter zo klein dat bij het hoofdgerecht het bakje waar zout, peper, bestek ed in stond van tafel werd gehaald anders pasten onze 2 houten plankjes met vis en het plankje voor ons samen met de aanvullende gerechten zoals sausjes en patat niet op het tafeltje. Zout en pep er r hebben wij toen maar van een tafel naast ons geleend. Mijn vriendin ergerde zich er aan dat zij precies tegenover een groot tvschermzat waarop een voetbalwedstrijd werd uitgezonden. Volgens ons vreemd in een restaurant dat vol met etende mensen zat. Als voorgerecht konden wij kiezen uit soep of carpaccio. De door ons gekozen carpaccio was een onder sla, kaasblokjes en te sterke dressing verborgen paar plakjes rosbief. Dat smaakte redelijk. Als hoofdgerecht was er keuze tussen 2 soorten vis en burgers. Wij namen de zalmfilet. Dat was een flink stuk en lekker. De patat was echter een krap eenpersoonsportie. De sla met dressing was goed. Aioli en ravigottesaus kan je niet veel verkeerd aan doen. Kwam duidelijk uit een potje. Verder lauwwarme saus die naar champignons smaakte en helemaal niet bij de zalm paste. De sausjes waren ook van een miniscule hoeveelheid. Verrder een schaaltje flauwe macaroni met erg veel kaas htegen ook totaal niet bij de zalm past.
Toe kregen wij volgens het menu een variatie aan gerechtjes. Dat bleek een stukje vanilleachtige taart, een stukje Brown, een bolletje citroen ijs en een bolletje kersenijs, wat slagroom en een paar onregelmatig gesneden plakken sinaasappel te zijn. Hoe je de sinaasappel geacht werd op te eten is mij niet duidelijk. Met mijn lepeltje heb ik maar de schil van een plak aan 2 kanten doorgesneden en zo een halve part in mijn mond afgegeven. Nee, rommelig, slechte combinaties, geen interesse om iets leuks en lekkers neer te zetten. Toen kwam de rekening enbleek dat voor de actie 2 personen € 35,00 gerekend werd. Veel te veel voor wat ons was voorgezet
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het eten was lekker, maar de bediening komt over als zeer onervaren. Het kwam ook over als wat chaotisch en het restaurant/de bar is er schijnbaar nog niet helemaal over uit over wat het nu wil zijn.
Patries T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Echt een sfeervol en leuk restaurant. Personeel erg vriendelijk. De bijgerechten zijn wel erg 'ongezond' van macaroni met gesmolten kaas, tot een aardappel met wederom gesmolten kaas. Maar voor de rest was het eten lekker en meer dan genoeg.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Inmiddels twee keer gegeten met vrienden en dit is prima bevallen. Het is allemaal niet bijzonder, maar gewoon goed. Meer niveau prima eetcafe. Leuke kaart waarbij je het hoofdgerecht zelf samen kan stellen. De mac and cheese is een aanrader. De sfeer doet wat Amerikaans aan door de tv schermen met sportwedstrijden. Gezellig om een avondje prima en niet te duur te eten.
Annabel K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. We kregen meer dan voldoende. Prima bediening en fijne sfeer en het restaurant zag er netjes en verzorgd uit.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker gegeten, al waren sommige bijgerechten niet helemaal onze smaak (iets te zwaar op de maag, zoals bijv. de Mac en Cheese). Verder goede service, en een redelijke prijs.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Encore voldoet precies aan onze verwachting. Eerlijk eten voor een eerlijke prijs en zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens in Rotterdam zijn.
carmen D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
super lekker gegeten,bediening erg vriendelijk vooral onze complimenten voor NIL,allang niet meer zoon spontane vriendelijke serveerster meegemaakt
jokeraar27 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goed restaurant waren hier met AH actie en hebben prima gegeten carpaccio was smakelijk, als hoofd 3x de rund burger en 1x zalm, alles prima verzorgt en op smaak ook de mac&cheese. Inclusief 9 drankjes hebben we €61 afgerekend. Prima prijs kwaliteit verhouding. Aanrader.
R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
ondanks vooraf bij reservering geplaatst verzoek voor plaats/tafel in een hoek toch midden in de zaak een tafel.

Indien een verzoek niet duidelijk genoeg is misschien toch verstandig om nog even met klant te bellen/emailen is mijn advies !

voor de rest lekker gegeten, maar duurde het alleen wat lang (bijna 3 uur voor een 3 gangen menu) en waren ze onze drink bestelling minimaal 1 keer gewoon vergeten/kwijt.
Agaath V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het eten was niet helemaal goed, de carpaccio was rosbief en de zalm was niet helemaal gaar. Verder alles prima hoor.

Groet, Agaath Graafland
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk eten en vriendelijk, kundig personeel. Echt een aanrader. Geen berg sla op de carpacio maar gewoon een beetje, precies goed! Zalm en runderburger erg lekker, net zoals het toetje.
Yrrah49 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuke, moderne ambiance. Prettige, vlotte bediening. Goede, lekkere gerechten. Kortom gewoon een prima gelegenheid voor een fijne hap.
marie_anne1 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bon samen met mijn man. Na een driegangen menu zit je wel bomvol, maar alles smaakte heerlijk dus blijf je toch lekker eten ;) De rekening was 45,- (incl AH bon).
tamara1802 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten via ah actie.
Leuke bediening, lekker eten, leuke bijgerechten.
Leuke tent.
Service ook er goed na elke maaltijd kwamen ze vragen of we nu gelijk het recht wouden of nog even wachten.

Zeker om terug te komen.
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Supervriendelijke bediening en heerlijk eten!!!!! Ik kom er graag weer met vrienden en familie. Een zeer aangename ervaring in een gezellig, mooi en betaalbaar restaurant!