En Verre

Maasplein 67 3331 LC Zwijndrecht Nederland Kaart

Over restaurant En Verre

Geliefde plek in Zwijndrecht

Chique en huiselijk tegelijk? Het lijkt een paradox, maar het is precies waar het Franse restaurant En Verre om bekend staat. Daarnaast mag de menukaart er ook zijn, met verrassende gerechten en klassiekers. Hou ook de thema-avonden goed in de gaten, zit zijn echte bourgondische feestjes!

Meer informatie over restaurant En Verre

Tom W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met een gezelschap van 8 personen enorm genoten van de kookkunsten van Jan-Willem tijdens de befaamde Wildavond. Iedereen was onverdeeld enthousiast over de geweldige gerechten en de combinatie met de bijzondere wijnen en de gezellige ambiance dankzij de prima verzorging door de moeder des huizes! Een heerlijke topavond!
Alexie K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het is altijd een feestje om te eten bij EnVerre. De kwaliteit is altijd top en de bediening is altijd vriendelijk en acteert direct als ze horen dat het etentje een speciaal tintje heeft (bv een verjaardag).
Ria F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
10 gangen wildiner met 10 bijpassende wijnen, en niet één was minder lekker. Alles liep soepel, prachtig opgediend en zeer smaakvol, zeker de wijn-spijs combinaties. Grote klasse!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wederom geweldig gegeten met prima bediening de variatie in gerechten was geweldig en de afstemming tussen de gerechten was prima
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Bij deze weer eens voor deze horeca-gelegenheid een volwaardige recensie , die voldoet aan het voorschrift van IENS van minimaal 120 leestekens. Met kreten en een soort telegramrecensies druk je niet die waardering uit die dit team verdient. Sommige schrijvers zijn thuisgekomen schijnbaar al vergeten waarvan zij hebben kunnen genieten.Wij werden welkom geheten door Jan Willem en Sarah met een brede glimlach , die gelijk onze jassen verzorgde.Tafelkeuze werd aan ons overgelaten.De door mijn partner gewaardeerde wijn stond snel op tafel met zoals altijd het watertje. Voor mij werd het zoals regelmatig de jonge borrel uit de regio.
Brood en kruidenboter vormden de opening. Als voorgerecht voor mijn vrouw werd het de buikspek J.W.-speciaal/groot geserveerd op aan mooie aangeklede schotel. Voor mij werd het Franse -uiensoep met speciale kaas.
Ik kwam voor het wild en het werd een goed verzorgd en heerlijk gebeuren van wildzwijnrug en hert. Mijn vrouw kan je met wild niet verleiden maar wel met Australian zijlende tournedos. Jan Willem had weer gezorgd voor mij voor wat speciaal bieren van GUINNESS. Als dessert kozen wij " rockyroads " voor 2 personen , J.W.-strandje met ijs en allerlei zoetigheden , een soort schilderijtje op langwerpige schaal , was smullen. Zoals gebruikelijk afgesloten met thee en koffie. Jan Willem en team we hebben genoten alles was weer heel goed en het was gezellig.
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, service vriendelijk en gezellig alles kan
Voor herhaling vatbaar.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het beste restaurant in Zwijndrecht/Hendrik Ido Ambacht waar de gerechten met veel liefde en telkens iets nieuws worden bereid.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima eten, huiselijk en tegen een goede prijs !
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De ontvangst is warm en zorgzaam. Als je dieetwensen hebt. is dat geen probleem. Het eten is met liefde klaar gemaakt en dat proef je!.
Andries O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Familiair restaurant prima eten ook voor de vierde keer nu.
Deleeuw0 D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Buiten kil en koud en binnen leuke ontvangst met afsluitend de kok/eigenaar; divers gegeten; huiswijn zeer prima; tafeltje voor het raam: top; geen tafeljeernaastluisteraars; eten heerlijk; we namen geen voorgerecht, maar wel een heerlijke toet; lokatie ook prima; niet te groot restaurant; koffie: top!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Inmiddels ben ik hier 2x geweest. 1x Met collega's en 1x met mijn vriend. Was er lekker en een fantastische ongedwongen sfeer! Heerlijk gegeten!
We proberen hier zeker nog een keer naar toe te gaan (Jammer voor ons zijn ze meestal op zondag dicht).
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
heerlijk gegeten. echt een aanrader
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! Porties wel wat groot. Bediening was super vriendelijk, maar het liep soms wat rommelig. Eindoordeel: prima! We komen zeker nog eens kijken..
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten met welgemeende persoonlijke aandacht.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
prima
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer met een heerlijke bijpassende wijn komen zeker gauw terug.
Marian P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Weer prima ontvangen en heerlijk gegeten!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016