Over het restaurant En Verre

Geliefde plek in Zwijndrecht

Chique en huiselijk tegelijk? Het lijkt een paradox, maar het is precies waar het Franse restaurant En Verre om bekend staat. Daarnaast mag de menukaart er ook zijn, met verrassende gerechten en klassiekers. Hou ook de thema-avonden goed in de gaten, zit zijn echte bourgondische feestjes!

Meer informatie over restaurant En Verre

9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant En Verre

• Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gister avond weer super lekker gegeten, een zeer smakelijke salade met hert en blauwe kaas en voor mn vrouw een zalmtartaar, die normaal niet van rauwe vis houdt maar deze erg lekker vond. Botermalse bavette en een geroosterd kippetje (zie je niet vaak meer) en toe iets met citroen (geweldig !!!) en wentelteef met bananen sorbet dat was me toch lekker !!!!
Tijd geleden maar we gaan er weer een gewoonte van maken om hier te erten, echt super
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije sfeer
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zaterdag avond hier voor het eerst sinds lange tijd weer gegeten, wat niet tegen viel, de zaak zat vol wat logisch is met zulke gerechten
Het eten was eenvoudig maar super goed, vers en was hele goede kwaliteit (strandje-gamba's- bavette en dorade, kaas en tiramisu) met name de bavette was een van de lekkerste ooit
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
eten was weer super, strandje heel bijzonder, buikspek zoals je t alleen hier eet. Bavette de beste van zwijndrecht- zo ook de spareribs van de green egg
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ik was bijzonder verrast door de heerlijke gerechten, goede bijpassende wijnen met heldere uitleg. De bijzondere gastvrijheid. TOP een echte aanrader
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een gezellig avondje met vrienden doorgebracht bij En Verre. Heerlijk vlees van de Greenegg. Lekkere wijnen. Een echte aanrader.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Afgelopen zaterdag weer eens heerlijk gegeten, t zat goed vol maar ondanks dat geen aandacht te kort gekomen, het eten was als van ouds, goed, vers en met liefde klaar gemaakt, wat wil je nog meer
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Hebben ons weer eens laten verwennen. 'Buikspek J/W 'zoals je dat nergens anders eet , zalm , mosselen ( op div. manieren verzorgd),
J/W's ribbetjes , goede wijn , natuurlijk Guinness en niet te vergeten
rum-shake.Zaten achterin de zaak, op afstand van een nogal zeer luidruchtige grote groep met achteraf toch wat speciale wensen voor de bediening.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Persoonlijke aandacht en zalig eten.
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanrader
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij als groep vonden het eten en bediening goed. Echter de kaart was vrij beperkt. En de prijzen vonden wij voor wat je krijgt aan de erg hoge kant.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Sfeervol, wij komen hier vaker. Heerlijk 8 gangen diner met een wijn arrangement is aan te raden. Goede uitleg over de gerechten en de wijn. Apart dat Willem kookt en zijn moeder de bediening doet. Gerechten worden met aandacht gemaakt met veel kennis van zaken. Wij vonden de gerechten en de wijn erg smaakvol!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
we hebben het interieur niet goed kunnen beoordelen omdat wij opons eigen verzoek buiten hebben gezeten.
het eten was prima de portie's waren wel erg groot We zijn dus niets tekort gekomen
An1982 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een heerlijke avond gehad. Super lekkere en mooi gepresenteerde gerechten en heerlijk wijntje. Gezellige bediening. Echt een aanrader!
Giny M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten met 4 vriendinnen. Deze week 2x geweest en kom zeker terug. Het is een aanrader.10+
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lange tijd geleden dat we hier waren maar afgelopen zaterdag zijn we hoer weer geweest en het was weer ouderwets voortreffelijk
Mals vlees goed bereid en met een heerlijke smaak
De bediening ook weer top, vriendelijk en gezellig
Iris F.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
En Verre blijft toch wel favoriet om lekker een hapje te gaan eten als we iets te vieren hebben (of niet :-)). Borden altijd mooi opgemaakt, ruime porties (soms iets te ruim...) en altijd heerlijk bereid eten. Voor de bediening is niks te gek, alles kan en mag. Hele huiselijke warme sfeer. Aanrader!!
christosos .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Alles perfect, brood op tafel werd zonder vragen aangevuld en niet berekend, water idem.
Uitleg bij ieder gerecht. Keuze uit 2 huiswijnen die eerst ter keuring aangeboden werden. Gerechten mooi opgemaakt en origineel. Absolute aanrader.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening en gezellige sfeer!

Het eten was goed op smaak en werdt netjes geserveerd, leuke opmaak.