Over het restaurant En Verre

Geliefde plek in Zwijndrecht

Chique en huiselijk tegelijk? Het lijkt een paradox, maar het is precies waar het Franse restaurant En Verre om bekend staat. Daarnaast mag de menukaart er ook zijn, met verrassende gerechten en klassiekers. Hou ook de thema-avonden goed in de gaten, zit zijn echte bourgondische feestjes!

Meer informatie over restaurant En Verre

alleen trein en dan stuk lopen
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,4

Jouw recensie over het restaurant En Verre

Tom W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wat een leuke avond, we hadden ons aangemeld voor het leegeten van de koelkast !
Wat een leuk idee, en wat lekker allemaal, die gambas waren me daar een partijtje lekker, die mogen op de kaart
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
super gegeten dit was voor de vakantie koelkast leegeten fantastisch veel van wat er over was ging nog meemet iedereen die dat wilde
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Fantastisch restaurant!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben genoten van het 6 gangen verassingmenu. Hadden een leuk tafeltje op het terras met uitzicht op het water. Bedankt voor alles, het was heerlijk!
Iris F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vorige week spontaan mee uit eten genomen door mijn vriend bij En Verre. Heerlijk op het terras in de avondzon zitten eten met uitzicht op de Dordtse brug. Eten voortreffelijk, bediening super vriendelijk. En altijd dat stukje ‘extra’ door oprechte interesse en betrokkenheid van de eigenaren. Top zaak!
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hadden zo samen iets te vieren en belden natuurlijk de "Topper van Z & O " ( Zwijndrecht , H.I.A. en .... Rijsoord). Bij het reserveren lieten wij doorschemeren wat te missen op de kaart. We moesten het maar zeggen en kregen als antwoord " maar dat gaan we regelen". Aangekomen werd het niet ons bijna vaste tafeltje binnen maar een op het terras. Gezien de ligging van de zaak is een groot terras niet mogelijk.
Het is een klein gezellig terras en met de gastvrijheid , de goede bediening en de lekkere gerechten is het gewoon klasse.
Mijn partner kreeg gelijk haar vaste wijn met water van het huis uitgeserveerd.Voor mij was het een jonkie uit de regio, de rest van de avond gevolgd door speciaal bieren , wit en begeleid door stevige glazen uit het vriesvak , dus een goed bierbehandeling.Knapperig brood was er ook weer.
De amuse was een haringhapje , waarna wij begonnen met zalmforel ,als
tataar en een leuk stuk gegaard , leuk opgediend , goed verzorgd. Het hoofdgerecht werd heerlijke zeetong met de nodige garnituurtjes , daar werd niet zoals elders op beknibbeld. Als dessert werd het " van de Chef " een heel apart gebeuren, heel lekker , maar wel machtig.Toe werd het Ranger-koffie , om zo na te genieten in de ondergaande zon met uitzicht op het water.
Dit wordt de eerste keer bij al de recensies op IENS dat ik afwijk van mijn principe en een 10 geef. Misschien kan het wel lang duren tot de volgende , wanneer wij elders aanleggen.
De laatste weken hadden wij elders 2 slechte terraservaringen in Zwijndrecht. Hier is men zeer gastvrij , zegt geen nee als je iets vraagt en je wordt niet weggestuurd.
Het valt mij op dat een aantal schrijvers van recensies een groot gebrek hebben in hun woordenschat om dit team met meer woorden een mooie waardering te geven.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Zeer gastvrije en persoonlijke bediening, fantastische gerechten, heerlijke wijn, echt een aanrader!!
Dineke G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten en ruim voldoende porties ....
Nikki P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Je voelt je meteen thuis in dit restaurant. Zeer vriendelijke en hartelijke bediening. Een mooie en gezellige zaak in de leukste buurt van Zwijndrecht.
Het eten was erg goed en de chefkok kwam een aantal keer bij onze tafel om te vragen of het gesmaakt had. Deze mensen staan open voor feedback en dat maakt dat ze zo'n mooie zaak hebben!
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Zoals gewoonlijk ontvangst zeer hartelijk eten in een woord weer voor treffelojk
Hebben heerlijk buiten op het terras gegeten uitzicht op dordrecht komen snel terug
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Top
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De ontvangst was heel hartelijk. Een gezellig familie restaurant met heel goed eten en heel gevarieerd. Voldoende parkeer gelegenheid. De kok laat zich ook zien en leg dat wat je besteld hebt uit aan tafel. Een fijne bijkomstigheid.
jhonwalter .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Pas weer eens bij enverre gegeten, niet tegengevallen, gewoon weer ouderwets lekker en gezellig. Ribeye is nog steeds de beste van de regio
kees V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wat hebben we weer lekker gegeten, we namen het proeverijtje van 6 gangen, dat werden er natuurlijk weer 8, allemaal leuke kleine gerechtjes die wel en niet op de kaart stonden en die je zelf misschien niet snel zou bestellen. Hoogte punten waten ongetwijfelt het soesje met eendenlever, de zeebaars met gefrituurde olijfjes en een echt geweldige picanha die je met een rietje naar binnen kon slurpen zo zacht en wat een smaak GEWELDIG, wat een vakman en wat een levensgenieters hier, we hebben gereserveerd voor het leeg eten van de koelkast ! We hebben er nu al zin in, tot dan
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Het was het helemaal geweldig, een feestje en erg lekker zoals altijd.................! Lekker gegeten en lekker gezeten
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Wij waren vol verwachting, omdat we goede berichten hadden gehoord over dit restaurant. Op de dag dat wij er waren was de kok JanWillem er niet. De serveerster kon het niet aan, ze excuseerde zich ook daarover, waren 4 tafels bezet! Heel lang moeten wachten! Begrepen er niets van, want de recensies zijn allemaal uitstekend!
ik reageer zelden op recensies, maar ik moet hier dan toch echt even op ingrijpen. die avond dat ik er niet was, waren er idd 4 tafels die redelijk tegelijkertijd binnen kwamen dan moet er idd iemand even wachten. vervolgens was er 1 stel dat direct geholpen wilde worden en heel ongeduldig was, die moesten nog naar sevenum of iets dergelijks en hadden haast, alleen heel vreemd dat deze mensen na afloop nog ruim anderhalf uur hebben zitten natafelen. daarbij hadden we bijzonder bewerkelijke wensen daar iemand geen keus kon maken welke wijn die wilde drinken, iemand die juist perse een primitieve wilde per glas, iemand dieet cappuccino gaat beginnen en dat moet gemaakt worden, iemand die niet aangaf geen rucola op t voorgerecht wilde waardoor dit terug moest naar de keuken, iemand die een rose gebraden eendenborstje terug kwam brengen omdat ie ehm doorgebakken wilde hebben, en ga zo maar door, en overigens hebben de 3andere tafels dit niet zo ervaren als u, maar probeer het nog eens als u in de buurt bent
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
leuke avond met het verrassingsmenu. Lekker gerechten om te proeven.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
"Kreeftdagen" bij Jan Willem en z'n team.
Voor ons aanleiding om te reserveren , voor mij kreeft en voor mijn partner " partners keus ". Zoals altijd brood met smeersel en water bij de wijn van het huis.Voor mij werd het Salade met kreeft, avocado,mango en rode curry als opening. Voor mijn partner een smakelijke tonijn-pizza.
Bovenstaande werd gevolgd door kreeftensoep met rouille , gruyère en croutons , voor mij en J-W's onovertroffen buikspek voor mijn tafelgenoot. Hoofdgerecht werd kreeft met gesmolten boter , citroen & zeezout , groene salade en gebakken grove aardappel parts.
Agnus , zeer lang gegaarde sukade viel heel goed in de smaak bij mijn partner , onvoorstelbaar mals.Aardbijen , ijs en slagroom met een espresso was voor mij de afsluiting. Mijn partner nam wederom de " Rangerskoffie " We hebben weer genoten. Bedankt allemaal.
Priscilla W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Het was weer heerlijk! Kan niet wachten tot de volgende keer dat we er gaan eten. Zo gezellig en lekker eten. Liefste gastvrouw ooit.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zoals we ondertussen gewend zijn was het weer een genot om te eten bij en verre. Dit keer gekozen voor de proeverij van zes gangen. Heel divers allemaal maar alle zes zeer geslaagd!
We gaan hier zeker weer terugkomen.