En Verre

Maasplein 67 3331 LC Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant En Verre

Geliefde plek in Zwijndrecht

Chique en huiselijk tegelijk? Het lijkt een paradox, maar het is precies waar het Franse restaurant En Verre om bekend staat. Daarnaast mag de menukaart er ook zijn, met verrassende gerechten en klassiekers. Hou ook de thema-avonden goed in de gaten, zit zijn echte bourgondische feestjes!

Meer informatie over restaurant En Verre

9,2
9,1
M W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer vriendelijke vrouw die ons ontving en de rest van de avond verliep prettig.
Lekkere wijnen en vooral zeer aimabele bediening.
Het 3 gangenmenu was smaakvol.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Kerst menu was fantastisch, een zeer gevarieerde samenstelling van heel veel smaken, stuk voor stuk een feestje.
Niet te druk, geen gekaag voor den 2e zit, gewoon kerst genieten zoals het hoort
Helen Z.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een echte aanrader!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Jammer dat we niet van de kaart konden kiezen, maar dat het om een 5 gangen keuzemenu ging.
Wij wisten dit niet bij reservering en hadden dus wat anders verwacht.
Andrew B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben hier gisteren weer heerlijk gegeten. Gemoedelijke sfeer en een leuke gastvrouw die mooi over de gerechten en wijn kan vertellen.
mieke E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het was erg rustig maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de chef kok em zijn moeder die bediende en de tijd nam om gezellig een praatje te houden, het eten was heerlijk en met liefde voor het vak bereid.
Zeker de moeite waard om er terug te komen.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Inzet personeel en belangstelling voor de klant goed.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zoals ook de vorige keren was het weer voortreffelijk
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
De wild avond, al lang van te voor gereserveerd en naar uitgekeken, afgelopen zaterdag was het zover. We hebben heerlijk gegeten en gedronken, wat een leuk menu en wat een variatie in gerechten en bereidingen, dingen die je echt niet snel verwacht
de pasta met wildzwijn en de rendang van hert en de amuse met eend waren onze favorieten.
De wijnen waren heerlijk en in opbouw werden ze steeds lekkerder, geweldig we gaan ons vast inschrijven voor volgend jaar
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met een gezelschap van 8 personen enorm genoten van de kookkunsten van Jan-Willem tijdens de befaamde Wildavond. Iedereen was onverdeeld enthousiast over de geweldige gerechten en de combinatie met de bijzondere wijnen en de gezellige ambiance dankzij de prima verzorging door de moeder des huizes! Een heerlijke topavond!
Alexander K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het is altijd een feestje om te eten bij EnVerre. De kwaliteit is altijd top en de bediening is altijd vriendelijk en acteert direct als ze horen dat het etentje een speciaal tintje heeft (bv een verjaardag).
Ria F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
10 gangen wildiner met 10 bijpassende wijnen, en niet één was minder lekker. Alles liep soepel, prachtig opgediend en zeer smaakvol, zeker de wijn-spijs combinaties. Grote klasse!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wederom geweldig gegeten met prima bediening de variatie in gerechten was geweldig en de afstemming tussen de gerechten was prima
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Bij deze weer eens voor deze horeca-gelegenheid een volwaardige recensie , die voldoet aan het voorschrift van IENS van minimaal 120 leestekens. Met kreten en een soort telegramrecensies druk je niet die waardering uit die dit team verdient. Sommige schrijvers zijn thuisgekomen schijnbaar al vergeten waarvan zij hebben kunnen genieten.Wij werden welkom geheten door Jan Willem en Sarah met een brede glimlach , die gelijk onze jassen verzorgde.Tafelkeuze werd aan ons overgelaten.De door mijn partner gewaardeerde wijn stond snel op tafel met zoals altijd het watertje. Voor mij werd het zoals regelmatig de jonge borrel uit de regio.
Brood en kruidenboter vormden de opening. Als voorgerecht voor mijn vrouw werd het de buikspek J.W.-speciaal/groot geserveerd op aan mooie aangeklede schotel. Voor mij werd het Franse -uiensoep met speciale kaas.
Ik kwam voor het wild en het werd een goed verzorgd en heerlijk gebeuren van wildzwijnrug en hert. Mijn vrouw kan je met wild niet verleiden maar wel met Australian zijlende tournedos. Jan Willem had weer gezorgd voor mij voor wat speciaal bieren van GUINNESS. Als dessert kozen wij " rockyroads " voor 2 personen , J.W.-strandje met ijs en allerlei zoetigheden , een soort schilderijtje op langwerpige schaal , was smullen. Zoals gebruikelijk afgesloten met thee en koffie. Jan Willem en team we hebben genoten alles was weer heel goed en het was gezellig.
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, service vriendelijk en gezellig alles kan
Voor herhaling vatbaar.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het beste restaurant in Zwijndrecht/Hendrik Ido Ambacht waar de gerechten met veel liefde en telkens iets nieuws worden bereid.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima eten, huiselijk en tegen een goede prijs !
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De ontvangst is warm en zorgzaam. Als je dieetwensen hebt. is dat geen probleem. Het eten is met liefde klaar gemaakt en dat proef je!.
Andries O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Familiair restaurant prima eten ook voor de vierde keer nu.