Over het restaurant En Verre

Geliefde plek in Zwijndrecht

Chique en huiselijk tegelijk? Het lijkt een paradox, maar het is precies waar het Franse restaurant En Verre om bekend staat. Daarnaast mag de menukaart er ook zijn, met verrassende gerechten en klassiekers. Hou ook de thema-avonden goed in de gaten, zit zijn echte bourgondische feestjes!

Meer informatie over restaurant En Verre

9,3

Jouw recensie over het restaurant En Verre

Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Uitstekend gegeten, gezellige restaurant.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk wild gegeten, het was gezellig druk en de bediening was goed. Er wordt hier gekookt met passie!
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Enorm genoten van heerlijke gerechten en prachtige wijnen in een gezellige, knusse huiskamersfeer tijdens de Wildavond
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer vriendelijke en gepassioneerde kok met liefde voor zijn werk en gasten. Bediening is informeel, warm, pretentieloos en soms aandoenlijk onhandig. Het eten is heerlijk de wijnen uitstekend. Dit is gastvrijheid. Aanrader.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Dit was een speciale avond waarin alleen Wild werd gegeten. over de wachttijd kan ik geen beoordeling geven.
iedereen kreeg hetzelfde op dezelfde tijd geserveerd. wat mij betreft op een hele relaxte manier. niet te lang en ook niet te kort op elkaar
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wild-avond was top-avond!! Ruim 10 gangen en heerlijk bijpassend wijnarrangement! Als er deze maand nog plaats is, is onze tip.........gaan!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig restsurant.. de ventilatie kän iets beter. Het was er wsrm en benauwd.
Aardige en zeer betrokken serveerster. Goed wijn advies. Dessert waren prachtig en lekker duurde wel wat te lang. Zeker een aanrader en komen terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hebben heerlijk gegeten.Vlees is subliem! (entrecote en ribeye)Zalmtartaartje overheerlijk.Petje af voor de kok!!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten afgelopen zaterdag zoals gewoonlijk heb ook veel van mijn vrienden het restaurant aangeraden wat een geweldige bediening en een goede chefkok.
John G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was heerlijk was een feest gezellig goede bediening
Lindadijk .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een restaurant met een gemoedelijke, ongedwongen sfeer. Heerlijk eten met daarbij goed passende wijnen, waarbij er iets werd verteld over de wijn. Restaurant waar liefhebbers voor het vak werken en dat proef je!
jhonwalter .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gister avond weer super lekker gegeten, een zeer smakelijke salade met hert en blauwe kaas en voor mn vrouw een zalmtartaar, die normaal niet van rauwe vis houdt maar deze erg lekker vond. Botermalse bavette en een geroosterd kippetje (zie je niet vaak meer) en toe iets met citroen (geweldig !!!) en wentelteef met bananen sorbet dat was me toch lekker !!!!
Tijd geleden maar we gaan er weer een gewoonte van maken om hier te erten, echt super
jhonwalter .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lange tijd geleden dat we hier waren maar afgelopen zaterdag zijn we hoer weer geweest en het was weer ouderwets voortreffelijk
Mals vlees goed bereid op de bbq en met een heerlijke smaak
De bediening ook weer top, vriendelijk en gezellig
Ieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije sfeer
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zaterdag avond hier voor het eerst sinds lange tijd weer gegeten, wat niet tegen viel, de zaak zat vol wat logisch is met zulke gerechten
Het eten was eenvoudig maar super goed, vers en was hele goede kwaliteit (strandje-gamba's- bavette en dorade, kaas en tiramisu) met name de bavette was een van de lekkerste ooit
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ik was bijzonder verrast door de heerlijke gerechten, goede bijpassende wijnen met heldere uitleg. De bijzondere gastvrijheid. TOP een echte aanrader
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een gezellig avondje met vrienden doorgebracht bij En Verre. Heerlijk vlees van de Greenegg. Lekkere wijnen. Een echte aanrader.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Afgelopen zaterdag weer eens heerlijk gegeten, t zat goed vol maar ondanks dat geen aandacht te kort gekomen, het eten was als van ouds, goed, vers en met liefde klaar gemaakt, wat wil je nog meer
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Hebben ons weer eens laten verwennen. 'Buikspek J/W 'zoals je dat nergens anders eet , zalm , mosselen ( op div. manieren verzorgd),
J/W's ribbetjes , goede wijn , natuurlijk Guinness en niet te vergeten
rum-shake.Zaten achterin de zaak, op afstand van een nogal zeer luidruchtige grote groep met achteraf toch wat speciale wensen voor de bediening.