En Verre

Maasplein 67 3331 LC Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant En Verre

Geliefde plek in Zwijndrecht

Chique en huiselijk tegelijk? Het lijkt een paradox, maar het is precies waar het Franse restaurant En Verre om bekend staat. Daarnaast mag de menukaart er ook zijn, met verrassende gerechten en klassiekers. Hou ook de thema-avonden goed in de gaten, zit zijn echte bourgondische feestjes!

Meer informatie over restaurant En Verre

alleen trein en dan stuk lopen
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,5

Jouw recensie over het restaurant En Verre

Tom W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
T was weer super lekker afgelopen zaterdag, beetje druk maar niet hinderlijk en men had het goed onder controle, de zalm met venkel, mosselen en de ribeye waren voortreffelijk, ribeye en bavette eet je nergens lekkerder in deze regio
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellig restaurant, de bediening doet je thuis voelen, het eten is smakelijk.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
In de uitgebreide nieuwsbrief stond een opmerking waardoor wij reserveerden om alle twee op herhaling te gaan. De een voor een gerecht , dat van de kaart zou gaan , de andere sloot aan voor een gerecht , dat er op verzoek geserveerd wordt.
Zoals altijd begonnen met een borreltje begeleid door lekker brood met een smeerseltje ( van het huis). Als voorgerecht werden het Franse vissoep en zalm. Het ene hoofdgerecht werd zeetong met verzorgde garnituurtjes en gesmolten boter. Het andere hoofdgerecht werd een mosselproeverij, mosselen op diverse manieren klaargemaakt. Kleine mosselen , kwalitatief zeer goed ,afkomstig van een vertrouwde leverancier. Zoals hier eet je ze niet in de rest van de regio. Als dessert werd het ' Zomerkoninkje ' van de kleine chef.
Alles werd begeleid door een goede wijn , met water van het huis , voor de een en speciaalbieren voor de ander van een kleine brouwerij.
Afgesloten werd met Ranger-koffie.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Anders als andres en ook dit weer zeer geslaagd.I.v.m. een soort "kraampjes gebeuren " was het hier doorlopende voorstelling
van eten en drinken vanaf 10.00 uur tot sluitingstijd.
Wij schoven begin van de avond aan voor het " All You Can Eat Menu aan de Maas", een kaart met 26 zeer goed verzorgde kleine gerechtjes , volop keus en wanneer het goed smaakte bestelde je het nog een keer.
6 - voorgerechtjes
5 - " uit het water "
3 - "uit de lucht "
3 - sliders
6 - " van 't land "
3 - dessertjes.
Vooraf bij de borrel lekker knapperig brood van het huis.
Een goede wijn , begeleid door fris water ook van het huis. Voor mij wat speciaal bieren. Afsluiter was o.a. de Rangerkoffie.
Voor de hele crew een intensieve dag , voor ons een geweldige avond.
Bedankt allemaal , tot de volgende keer.
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het was weer geweldig. Ga nog lang zo door!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten en genoten, de moeite waard voor een volgend bezoek!
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk geholpen.
Ab K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zaterdag 4 augustus een etentje met de (50+) kinderen. Zeer deskundige adviezen over het eten en het drinken. We zijn geweldig verwend. En: wat vriendelijk allemaal! Een plek om nog eens terug te komen...
Renate R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Fijne ontvangst, prima bediening en heerlijk eten. Jammer dat er geen airco is maar er werd wel een ventilator geregeld waardoor het toch goed vertoeven was.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wat een leuke avond, we hadden ons aangemeld voor het leegeten van de koelkast !
Wat een leuk idee, en wat lekker allemaal, die gambas waren me daar een partijtje lekker, die mogen op de kaart
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
super gegeten dit was voor de vakantie koelkast leegeten fantastisch veel van wat er over was ging nog meemet iedereen die dat wilde
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Fantastisch restaurant!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben genoten van het 6 gangen verassingmenu. Hadden een leuk tafeltje op het terras met uitzicht op het water. Bedankt voor alles, het was heerlijk!
Iris F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vorige week spontaan mee uit eten genomen door mijn vriend bij En Verre. Heerlijk op het terras in de avondzon zitten eten met uitzicht op de Dordtse brug. Eten voortreffelijk, bediening super vriendelijk. En altijd dat stukje ‘extra’ door oprechte interesse en betrokkenheid van de eigenaren. Top zaak!
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hadden zo samen iets te vieren en belden natuurlijk de "Topper van Z & O " ( Zwijndrecht , H.I.A. en .... Rijsoord). Bij het reserveren lieten wij doorschemeren wat te missen op de kaart. We moesten het maar zeggen en kregen als antwoord " maar dat gaan we regelen". Aangekomen werd het niet ons bijna vaste tafeltje binnen maar een op het terras. Gezien de ligging van de zaak is een groot terras niet mogelijk.
Het is een klein gezellig terras en met de gastvrijheid , de goede bediening en de lekkere gerechten is het gewoon klasse.
Mijn partner kreeg gelijk haar vaste wijn met water van het huis uitgeserveerd.Voor mij was het een jonkie uit de regio, de rest van de avond gevolgd door speciaal bieren , wit en begeleid door stevige glazen uit het vriesvak , dus een goed bierbehandeling.Knapperig brood was er ook weer.
De amuse was een haringhapje , waarna wij begonnen met zalmforel ,als
tataar en een leuk stuk gegaard , leuk opgediend , goed verzorgd. Het hoofdgerecht werd heerlijke zeetong met de nodige garnituurtjes , daar werd niet zoals elders op beknibbeld. Als dessert werd het " van de Chef " een heel apart gebeuren, heel lekker , maar wel machtig.Toe werd het Ranger-koffie , om zo na te genieten in de ondergaande zon met uitzicht op het water.
Dit wordt de eerste keer bij al de recensies op IENS dat ik afwijk van mijn principe en een 10 geef. Misschien kan het wel lang duren tot de volgende , wanneer wij elders aanleggen.
De laatste weken hadden wij elders 2 slechte terraservaringen in Zwijndrecht. Hier is men zeer gastvrij , zegt geen nee als je iets vraagt en je wordt niet weggestuurd.
Het valt mij op dat een aantal schrijvers van recensies een groot gebrek hebben in hun woordenschat om dit team met meer woorden een mooie waardering te geven.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Zeer gastvrije en persoonlijke bediening, fantastische gerechten, heerlijke wijn, echt een aanrader!!
Dineke G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten en ruim voldoende porties ....
Nikki P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Je voelt je meteen thuis in dit restaurant. Zeer vriendelijke en hartelijke bediening. Een mooie en gezellige zaak in de leukste buurt van Zwijndrecht.
Het eten was erg goed en de chefkok kwam een aantal keer bij onze tafel om te vragen of het gesmaakt had. Deze mensen staan open voor feedback en dat maakt dat ze zo'n mooie zaak hebben!
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Zoals gewoonlijk ontvangst zeer hartelijk eten in een woord weer voor treffelojk
Hebben heerlijk buiten op het terras gegeten uitzicht op dordrecht komen snel terug
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018