Over het restaurant En Verre

Geliefde plek in Zwijndrecht

Chique en huiselijk tegelijk? Het lijkt een paradox, maar het is precies waar het Franse restaurant En Verre om bekend staat. Daarnaast mag de menukaart er ook zijn, met verrassende gerechten en klassiekers. Hou ook de thema-avonden goed in de gaten, zit zijn echte bourgondische feestjes!

Meer informatie over restaurant En Verre

9,2
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
we hebben het interieur niet goed kunnen beoordelen omdat wij opons eigen verzoek buiten hebben gezeten.
het eten was prima de portie's waren wel erg groot We zijn dus niets tekort gekomen
An1982 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een heerlijke avond gehad. Super lekkere en mooi gepresenteerde gerechten en heerlijk wijntje. Gezellige bediening. Echt een aanrader!
Giny M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten met 4 vriendinnen. Deze week 2x geweest en kom zeker terug. Het is een aanrader.10+
jhonwalter .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lange tijd geleden dat we hier waren maar afgelopen zaterdag zijn we hoer weer geweest en het was weer ouderwets voortreffelijk
Mals vlees goed bereid en met een heerlijke smaak
De bediening ook weer top, vriendelijk en gezellig
Iris F.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
En Verre blijft toch wel favoriet om lekker een hapje te gaan eten als we iets te vieren hebben (of niet :-)). Borden altijd mooi opgemaakt, ruime porties (soms iets te ruim...) en altijd heerlijk bereid eten. Voor de bediening is niks te gek, alles kan en mag. Hele huiselijke warme sfeer. Aanrader!!
jhonwalter .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lange tijd geleden maar afgelopen zaterdag was het weer zover
Met de familie uit eten bij enverre
Het was weer top, alles op smaak, vlees mals en mooi gebakken
Bediening vrolijk en gezellig, gewoon goed zoals altijd
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening en gezellige sfeer!

Het eten was goed op smaak en werdt netjes geserveerd, leuke opmaak.
christosos .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Alles perfect, brood op tafel werd zonder vragen aangevuld en niet berekend, water idem.
Uitleg bij ieder gerecht. Keuze uit 2 huiswijnen die eerst ter keuring aangeboden werden. Gerechten mooi opgemaakt en origineel. Absolute aanrader.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten buikspek met paling erg lekker
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Opnieuw hier heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, voor ons het beste restaurant van Zwijndrecht
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met familie (4 personen) uitstekend gegeten in een vriendelijke en ongedwongen sfeer.
Zoals eerder ervaren was het ontvangst zeer hartelijk van aard.
ralf D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in enverre, gekozen voor een surprise menu, we kregen o.a. paling met zacht gegaard buikspek een erg lekkere combinatie, en als hoofdgerecht een longhaas, botermals en met een mooie bbq smaak. wijnen van moeders waren top, zo ook de rest van de bediening, relaxed en vriendelijk, op het terras kan je heerlijk zitten, leuk uitzicht, we komen zeker terug
ralf D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
afgelopen zaterdag geweldig gegeten in enverre, surprise menu genomen en we kregen een paar geweldige creaties van een chique combinatie buikspek met gerookte paling tot een robuust stuk longhaas welke wegsmolt op de tong. bediening goed, vriendelijk, relaxed en uiteraard zal met een foutje maken qua etiquettes maar who cares, je komt hier omdat het gezellig is en vooral voor het lekkere eten en op het terrasje kan je heerlijk zitten, aanrader!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij zijn hier naartoe geweest voor mijn vaders verjaardag, maar daar hadden we veel spijt van. De bediening was slecht en had geen idee van etiquette. Liet mijn vader een wijn proeven en goot het restje bij mijn moeder in het glas, liet de fles rosé op de bar staan zodat hij warm werd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het brood was verschrikkelijk en zou ik nog niet eens bij een huis barbecue serveren. Daarbij werd er alleen boter bij het brood geserveerd omdat ze blijkbaar vergeten waren de kruidenboter te laten opstijven. Het vlees was te doen, maar zeker niet om over naar huis te schrijven! Verder vroeg ik om een sausje en is mij door de bediende een paar keer vertelt dat ze dit wel hadden, maar dat de kok het eigenlijk zonde vindt van zijn vlees. Erg onprofessioneel gedrag, geen etiquette en geen goede gerechten. Dit is 1 keer en nooit meer. Ik zou deze plek ook zeker niemand aanraden!
u heeft niet om brood en kruiden boter gevraagd, maar u heeft dit gekregen, het brood was gratis, de boter ook, kruidenboter gaat hier per 5-6 kilo in de week en die was die avond helaas op, niet vergeten om op te stijven, het brood wordt vers gebakken, het mandje was leeg,

Bij uw steaks heeft u jus, rode wijn en paddenstoelensaus gekregen, de borden waren leeg, er lagen wat vetjes op het bord, dat heb je als je een ribeye en entrecote besteld, zeker als u hem rood wenst dan heeft het vet niet de kans om te smelten, desondanks heeft u het vlees opgegeten, en waren de borden leeg, toen wij u vroegen of het gesmaakt heeft zei u ja, u had haast u moest naar de overkant.

had u aangegeven dat u het niet lekker vond hadden we er iets aan kunnen doen,

dit is echt de grootste onzin die ik in de afgelopen 10 jaar heb gelezen, denk niet dat u restaurant eten gewend bent, gelukkig zijn er 358 mensen voor u geweest die ons eten wel lekker vonden en konden waarderen.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima eten, met heerlijke bijpassende wijnen. Bediening was netjes. We misten de moeder van de kok.
Zij kan als geen ander de wijnen presenteren. In het vervolg boeken we alleen nog maar als zij er is.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We komen regelmatig bij EnVerre, ons favoriete restaurant. Stampvol en hartstikke gezellig. Het eten is altijd van top kwaliteit en de persoonlijke interesse en bediening ook Top. We voelen ons hier altijd helemaal thuis...
rob G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Na jaren,door omstandigheden niet bij willem te zijn geweest, weer teruggekeerd. Gelukkig nog steeds dezelfde ongedwongen sfeer en prima eten.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Het was weer heerlijk eten bij jullie! Helemaal top!
Tot de volgende keer!
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag nog een tafeltje vrij, gereserveerd en eens gaan eten.
De menukaart is een vervelende, zoveel lekkere dingen dat je haast niet kan kiezen, Begonnen eendenlever met bietjes en geitenkaas, een heerlijk voorgerechtje, mijn vrouw had de flensjes met eend daarna de al om gepreesde ribeye en een duo van roodbaars en buikspek met Roodbaars met een heerlijke saus
Toen nog plek voor tiramisu
Super avond gehad, lekker relaxed en geen gejaag
Zeker een aanrader , We komen terug