En Pluche

Ruysdaelstraat 48 1071 XE Amsterdam Nederland Kaart
31-204714695

Over het restaurant En Pluche

Frisse, moderne smaken met allure

Start je avond goed met een heerlijke cocktail en proef daarna de moderne, lichte gerechten van Wijnand Schoen. Sommeliers/Gastheer Kaj Faber schenkt hier de perfecte wijn bij. De ambiance is gewoonweg schitterend, de allure van een New Yorkse hotelbar in het chique Oud-Zuid!

Meer informatie over restaurant En Pluche

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 01:00
Zondag Gesloten

9,2
9,1
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
wij aten hier voor een bezoek aan het concertgebouw. Ontvangst was vriendelijk en wij gaven aan "maar" 1,5 uur te hebben. Helaas was de uitdrukkelijke inschatting van de ober dat dat ruim zou passen onjuist en vertrokken wij 10 min. later dan door ons gewenst maar zonder dessert. Dat daar gelaten waren de gerechten (chef's menu) lekker en de sfeer prima en het restaurant daarmee wel een aanrader.
Steven J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke eigentijdse keuken met zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kundige en vriendelijke bedoening met uitstekend wijnadvies. Een echte aanrader dus, we lomen zeker terug !
ray P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Leuk personeel met passie voor het vak.
Erg lekkere en bijzondere gerechten en goeie wijnen.
Zeker het terugkomen waard!!!
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Top vriendelijke bediening en geweldig eten. Een grootse ervaring.
Heerlijke plek.
C.M. D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Alle gerechten van zeer origineel en subtiel niveau. Prettige, informatieve bediening. Prijs-kwaliteitsverhouding wijn zou iets beter kunnen.
Al met al zeker een aanrader.
Marit K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bij aankomst even verrast door de fluwelen stoffering in donker rood (al doet de naam dat natuurlijk al wel vermoeden). Het eten was echt geweldig en prachtig opgemaakt. De koks zijn niet vies van wat gedurfde uitprobeersels (eendenlever-oreo-mandarijn/theemousse om er maar eens 1 te noemen). De koks staan in een kleine open keuken (die eigenlijk niet opvalt in het interieur maar de koks wel bij de gasten betrekt). De bediening was heel aardig en duidelijk gepassioneerd over eten en wijn (vooral Kay viel op). De kok kwam nog even langs om te vragen of alles was bevallen en we wisselden wat ideetjes uit over een gerecht dat wij een keer in Myanmar hadden gegeten, waar hij direct achteraan ging. Al met al echt een geweldige avond gehad in een hele persoonlijke sfeer met bevlogen vakmensen!
Elsje D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten is zeker smakelijk en wordt op een bijzondere manier geserveerd. We misten wat substantieels, zoals pasta of rijst. De coördinatie tussen gang en bijpassende wijn kan beter. Bij ons hoofdgerecht werd bijv. niet gevraagd of we er nog iets bij wilden drinken. Water werd wel voldoende aangevuld.
Koii B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prettig restaurant in een goede locatie. Als de geld hebt dan is En Pluche een echt goed keuze voor een romantisch avondeten.
Ze hebben veel lekkere opties voor wijn en service was well goed!
Mijn vriendin en ik hadden een topavond, bedankt daarvoor!
Henderica V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Brigitta T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer smaakvolle gerechten gecombineerd met goede wijnen; zeker een aanrader
Rose89 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten met partner voor feestelijke gelegenheid: de gerechten zagen er prachtig uit en smaakten even geweldig! Enige tip voor de bediening: even de lege glazen bijschenken met het opdienen van de volgende gang zou de beleving helemaal af maken, nu moesten wij dat zelf doen (wat enigzins lastig was vanwege de plaatsing van de wijnkoeler). Verder was het een topavond, bedankt daarvoor!
Whjeanettepaulis P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De ontvangst was hartelijk. Het eten fantastisch !!
We komen zeker terug.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gerechten erg verrassend en smaakvol, vlotte bediening die ook qua kennis zeer up to date zijn!
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Allervriendelijkste ontvangst, origineel menu, flexibele bediening. Alles was mogelijk, zelfs een gerecht genaamd buikspek zonder buikspek. Goede wijn suggesties, ook buiten de kaart. Top.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Sterren niveau!
Rick N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een aanrader, heerlijk gegeten, prettige bediening.
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten met onze Amerikaanse vrienden en de flexibiliteit van de kookbrigade was gewoon top!
Dank aan Kay voor zijn service en hoffelijkheid.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gerechtjes zijn mooi en erg smakelijk. Veel leuke en passende wijnen te krijgen per glas, ook al staan ze niet zo op de kaart. Enthousiaste sommelier vertelt net zo graag over de whisky's en rum als zijn wijnen. Interieur is niet echt mijn smaak, maar de zittingen zijn wel comfortabel. (Alleen de tafelpoot staat wel wat in de weg). Zeker het bezoeken waard.
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een chique tent met dito gastheren. Voor de gelegenheid - samen met mijn vriendin uit eten - perfect. Zeker niet goedkoop, maar dat hoeft ook niet voor zo'n topavond.
Mari-Janne D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, originele menukaart, drank aan de stevige prijs, serveertijd wat aan de snelle kant (te snel achter elkaar voor een relaxte beleving).