En Pluche

Ruysdaelstraat 48 1071 XE Amsterdam Nederland Kaart
31-204714695

Over restaurant En Pluche

Frisse, moderne smaken met allure

Start je avond goed met een heerlijke cocktail en proef daarna de moderne, lichte gerechten van Wijnand Schoen. Sommeliers/Gastheer Kaj Faber schenkt hier de perfecte wijn bij. De ambiance is gewoonweg schitterend, de allure van een New Yorkse hotelbar in het chique Oud-Zuid!

Meer informatie over restaurant En Pluche

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 01:00
Zondag Gesloten

9,1
9,1
Whjeanettepaulis P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De ontvangst was hartelijk. Het eten fantastisch !!
We komen zeker terug.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gerechten erg verrassend en smaakvol, vlotte bediening die ook qua kennis zeer up to date zijn!
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Allervriendelijkste ontvangst, origineel menu, flexibele bediening. Alles was mogelijk, zelfs een gerecht genaamd buikspek zonder buikspek. Goede wijn suggesties, ook buiten de kaart. Top.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Sterren niveau!
Rick N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een aanrader, heerlijk gegeten, prettige bediening.
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten met onze Amerikaanse vrienden en de flexibiliteit van de kookbrigade was gewoon top!
Dank aan Kay voor zijn service en hoffelijkheid.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gerechtjes zijn mooi en erg smakelijk. Veel leuke en passende wijnen te krijgen per glas, ook al staan ze niet zo op de kaart. Enthousiaste sommelier vertelt net zo graag over de whisky's en rum als zijn wijnen. Interieur is niet echt mijn smaak, maar de zittingen zijn wel comfortabel. (Alleen de tafelpoot staat wel wat in de weg). Zeker het bezoeken waard.
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een chique tent met dito gastheren. Voor de gelegenheid - samen met mijn vriendin uit eten - perfect. Zeker niet goedkoop, maar dat hoeft ook niet voor zo'n topavond.
Mari-Janne D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, originele menukaart, drank aan de stevige prijs, serveertijd wat aan de snelle kant (te snel achter elkaar voor een relaxte beleving).
Edite V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fantastisch gegeten! Gerechten waren erg lekker, mooi sfeer en top bediening! overal dikke 10!
Noelle S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Erg lekker gegeten met twee vrienden. Eten was origineel, van een hoog niveau en mooi gepresenteerd. De wijnen ook erg lekker. Service was uitmuntend. Ik kom zeker terug!
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heel smaakvolle gerechten. Ik nam het menu 'Land' en mijn vrouw 'Zee'. Met Land oa kalfslende, maar alle gerechten bijzonder klaargemaakt met verrassende smaken. Keurige bediening, gezellig, interesse, enthousiasme, precies goed.
Rudy H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk avondje uit, zeer vriendelijke en gemotiveerde bediening en heerlijk eten top
Olivier B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Goede ontvangst en zeer goed gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Bediening ook zeer gastvrij en professioneel. Hebben kennis van eten en wijnen. Bovendien doen ze niet moeilijk als je specifieke dieetvoorkeuren hebt. Mijn partner was zwanger toen we bij En pluche gingen eten. Zij hadden uitstekende gerechten voor haar die niet afdeden voor de andere gerechten op de kaart. Ook zijn ze speciaal gepasteuriseerde kaasjes gaan halen. Prima avond gehad!
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijke combinaties van smaken, de inrichting met pluche geeft een knus gevoel met een vleugje chique, de bediening was persoonlijk en attent, door de open keuken krijg je mee wat er gekookt wordt. Ik was met zakelijke gasten en zij vonden het erg goed en gezelllig.
Farnaz C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Perfect - heerlijk gegeten, en prijs-kwaliteit redelijk ok.
Jel.dij .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijk gegeten, prima wijnen en een prettige entourage. De opmaak van de gerechten draagt duidelijk bij aan de smaakbeleving. De bediening is correct, vriendelijk en informeel. Je voelt je te gast bij een goede vriend. Absoluut een aanrader. Wel een advies: overweeg een wijnarrangement.
Leon2013 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op een warme donderdagavond gegeten bij En Pluche. Tot onze verrassing waren we de enigen in het restaurant. Desondanks hebben we een prima avond gehad en hadden we het gevoel welkom te zijn. Tafel dichtbij bij de ingang en airco. Over aandacht van de bediening hadden we uiteraard niet te klagen. Als aperitief gekozen voor een cocktail, de Pluche Bottleneck, met donkere rum, angostura en ginger ale. Daarna het chef's choice menu voor € 46. Alle gerechten mooi opgemaakt en smaakvol. Ceviche vooraf, daarna malse kippendij met Tom Kha Kai, eend met dragon jus, en een dessert van perzik, witte chocolade en framboos.
Filipe .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Zeer mooie en lekkere gerechten, prima prijs-kwaliteit verhouding. Buitengewoon veel mooie wijnen per glas verkrijgbaar begeleid met goed advies van de bediening/sommelier. Zeer voor herhaling vatbaar.
Timothy N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Alle gerechten waren heerlijk..het was echt een explosie aan smaken!! Geweldig!! Zeker voor herhaling vatbaar..maar had met wat minder trek langs moeten komen lol(zocht echter meer een verzadigd gevoel)maar op dat na was het fantastisch