En Pluche

Ruysdaelstraat 48 1071 XE Amsterdam Nederland Kaart
31-204714695

Over het restaurant En Pluche

Frisse, moderne smaken met allure

Start je avond goed met een heerlijke cocktail en proef daarna de moderne, lichte gerechten van Wijnand Schoen. Sommeliers/Gastheer Kaj Faber schenkt hier de perfecte wijn bij. De ambiance is gewoonweg schitterend, de allure van een New Yorkse hotelbar in het chique Oud-Zuid!

Meer informatie over restaurant En Pluche

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 01:00
Zondag Gesloten

9,2
9,1
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Ik kom graag bij En Pluche omdat je voor een redelijke prijs echt een stukje haute cuisine krijgt voorgeschoteld. De wijnkaart is ook erg goed. Het personeel is heel erg sympathiek en je ziet dat ze passie voor hun werk hebben. Ik heb het altijd erg naar mijn zin bij En Pluche!
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, attente en vriendelijke bediening en leuk ingericht.
Gerbert K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij waren diep onder de indruk van de kwaliteit en de creativiteit van het eten. Het chef's menu was een ware smaakexplosie en het wijnarrangement geweldig, al bleek maar weer dat geen wijn bestand is tegen wasabi (behalve warme sake). De inrichting is een beetje nachtclub-achtig wat wel een leuke sfeer geeft. De muziek was onsamenhangend en sfeerloos. De bediening was afwisselend supervriendelijk, kundig en gepassioneerd en supervriendelijk maar beetje onzeker en duidelijk nog niet helemaal ingewerkt, afhankelijk van wie je aan tafel kreeg. Maar met deze hoogstaande kwaliteit van wijn en voedsel neem je de kleine minpuntjes graag op de koop toe, het was genieten!!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wij hebben zo lekker gegeten! Ik had menu Zee en het was echt heel lekker! De ceviche was bereid op een mooie manier. Alles zag er niet alleen prachtig uit maar smaakte ook zo! Gaan snel weer!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Echt een top avond gehad. Leuk en vriendelijk personeel. Lekker ceviche, goede tonijn en de beste sukade. De wijnkeuze op de kaart is beperkt, maar zijn stuk voor stuk top. Aanrader!!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Het is duidelijk dat de mensen van En Pluche weten waar ze mee bezig zijn, dit zijn vaklieden. Het eten is goed, maar kleine porties. De losse crapaud is laag met een hoge leuning, dus niet geschikt om lang op te zitten. Het menu bevatte nauwelijks koolhydraten, dus erg geschikt voor mensen die op dieet zijn.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Smaakvolle verrassende gerechten, uitstekende wijn en vriendelijke bediening!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Allemaal net niet

Wij hadden de steak tartaar, tonijn en de heek. De steak tartaar en de tonijn waren lekker, maar het gerecht met de heek was veel te vlak van smaak. Het eten werd te langzaam uitgeserveerd en toen we een extra glas wijn vroegen bij het laatste gerecht, werd het pas gebracht toen wij al klaar waren. Het lokaal is een pijpenla en je zit achterin, waardoor je een ingesloten gevoel krijgt.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg goed gegeten hier. Verrassende gerechten met niet alledaagse combinaties (zoals buikspek met een Thom Ka khai saus, heerlijk). Mooi gepresenteerd allemaal, en erg smakelijk! Qua ambiance (veel rood pluche) niet helemaal onze smaak, doet wat tacky aan, maar dat is uiteraard persoonlijk. Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit prima. Qua eten vinden wij dit zeker sterwaardig, en dat in een zeer kleine open keuken (eigenlijk gewoon de ruimte achter de bar!) bereidt. De inrichting/toiletten etc zorgen er echter voor dat de michelin-afdeling hier geen passende waardering aan kan hangen. Als ik dan toch een punt van kritiek mag noemen, één van de bestelde wijnen was 12,50 per glas, dat lijkt me wat aan de hoge kant...
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
wij aten hier voor een bezoek aan het concertgebouw. Ontvangst was vriendelijk en wij gaven aan "maar" 1,5 uur te hebben. Helaas was de uitdrukkelijke inschatting van de ober dat dat ruim zou passen onjuist en vertrokken wij 10 min. later dan door ons gewenst maar zonder dessert. Dat daar gelaten waren de gerechten (chef's menu) lekker en de sfeer prima en het restaurant daarmee wel een aanrader.
Steven J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke eigentijdse keuken met zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kundige en vriendelijke bedoening met uitstekend wijnadvies. Een echte aanrader dus, we lomen zeker terug !
ray P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Leuk personeel met passie voor het vak.
Erg lekkere en bijzondere gerechten en goeie wijnen.
Zeker het terugkomen waard!!!
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Top vriendelijke bediening en geweldig eten. Een grootse ervaring.
Heerlijke plek.
C.M. D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Alle gerechten van zeer origineel en subtiel niveau. Prettige, informatieve bediening. Prijs-kwaliteitsverhouding wijn zou iets beter kunnen.
Al met al zeker een aanrader.
Marit K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bij aankomst even verrast door de fluwelen stoffering in donker rood (al doet de naam dat natuurlijk al wel vermoeden). Het eten was echt geweldig en prachtig opgemaakt. De koks zijn niet vies van wat gedurfde uitprobeersels (eendenlever-oreo-mandarijn/theemousse om er maar eens 1 te noemen). De koks staan in een kleine open keuken (die eigenlijk niet opvalt in het interieur maar de koks wel bij de gasten betrekt). De bediening was heel aardig en duidelijk gepassioneerd over eten en wijn (vooral Kay viel op). De kok kwam nog even langs om te vragen of alles was bevallen en we wisselden wat ideetjes uit over een gerecht dat wij een keer in Myanmar hadden gegeten, waar hij direct achteraan ging. Al met al echt een geweldige avond gehad in een hele persoonlijke sfeer met bevlogen vakmensen!
Elsje D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten is zeker smakelijk en wordt op een bijzondere manier geserveerd. We misten wat substantieels, zoals pasta of rijst. De coördinatie tussen gang en bijpassende wijn kan beter. Bij ons hoofdgerecht werd bijv. niet gevraagd of we er nog iets bij wilden drinken. Water werd wel voldoende aangevuld.
Koii B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Prettig restaurant in een goede locatie. Als de geld hebt dan is En Pluche een echt goed keuze voor een romantisch avondeten.
Ze hebben veel lekkere opties voor wijn en service was well goed!
Mijn vriendin en ik hadden een topavond, bedankt daarvoor!
Henderica V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Fijne avond gehad bij en Pluche. Menu zee gekozen met heerlijke eerste en tweede gang. Derde gang viel me iets tegen. Heerlijk om avondje door te brengen en bij te kletsen. Uiteindelijk dan wel stevige rekening.
Brigitta T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer smaakvolle gerechten gecombineerd met goede wijnen; zeker een aanrader
Rose89 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten met partner voor feestelijke gelegenheid: de gerechten zagen er prachtig uit en smaakten even geweldig! Enige tip voor de bediening: even de lege glazen bijschenken met het opdienen van de volgende gang zou de beleving helemaal af maken, nu moesten wij dat zelf doen (wat enigzins lastig was vanwege de plaatsing van de wijnkoeler). Verder was het een topavond, bedankt daarvoor!