En Pluche

Ruysdaelstraat 48 1071 XE Amsterdam Nederland Kaart
31-204714695

Over het restaurant En Pluche

Frisse, moderne smaken met allure

Start je avond goed met een heerlijke cocktail en proef daarna de moderne, lichte gerechten van Wijnand Schoen. Sommeliers/Gastheer Kaj Faber schenkt hier de perfecte wijn bij. De ambiance is gewoonweg schitterend, de allure van een New Yorkse hotelbar in het chique Oud-Zuid!

Meer informatie over restaurant En Pluche

Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gisteren voor de eerste keer bij En Pluche gegeten. Een hartelijk ontvangst die paste bij de unieke, intieme sfeer die het restaurant uitstraalt. De gerechten waren stuk voor stuk ontzettend lekker, met name de lam bij het hoofdgerecht en het dessert met aardbei en mascarpone. Helaas leek de bediening er niet goed bij te zijn. Lege borden bleven lang staan, lege glazen van het aperitief zijn tot het dessert blijven staan, we hebben 3x om de rekening moeten vragen. De boel werd al schoongemaakt terwijl nog minstens 5 tafels bezet waren, met een chloorlucht tot gevolg. Toiletten niet fris. Jammer, hier had ik meer van verwacht.
Arnoud W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goed restaurant met erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Eten was erg smaakvol. Bediening is ook persoonlijk. Een aanrader.
An R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten was lekker, niets op aan te merken. Maar de ontvangst en bediening waren slecht. We kregen een tafel bij de ingang, dit is absoluut niet gezellig, zeker niet als het voorste gedeelte helemaal leeg is en de bediening nauwelijks aandacht geeft. Dit terwijl het leek dat vaste klanten in het achtergedeelte werden geplaatst en dit ook gezelliger aandeed. Jammer, ik had er meer van verwacht.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker gegeten, intieme sfeer. Enige opmerking over toilet. Plakkende vloer en niet echt proper. Dat kan een citroenluchtje niet verhullen. Verder prima.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Mooi opgemaakte en lekkere gerechten, vriendelijke bediening, leuke ambiance
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
We hebben verrukkelijk gegeten en het zag er ook allemaal fantastisch uit!
Enige opmerking die ik heb t.a.v. het diner is dat de portie van het hoofdgerecht iets voedzamer zou mogen zijn.
Jeannine L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hadden het Vismenu gekozen en dat was echt heerlijk. Verfijnd, bijzondere combinaties en vriendelijk personeel. Fijn de valet parking en ook dat je auto gewassen kan worden terwijl je eet
Whjeanettepaulis P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het eten was verrukkelijk !
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Niet de eerste keer dat wij hier hebben gegeten en dat heeft meerdere redenen: heerlijk eten in een goed decor met uitstekende bediening.
Zeker niet de laatste keer ook
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Ik kom graag bij En Pluche omdat je voor een redelijke prijs echt een stukje haute cuisine krijgt voorgeschoteld. De wijnkaart is ook erg goed. Het personeel is heel erg sympathiek en je ziet dat ze passie voor hun werk hebben. Ik heb het altijd erg naar mijn zin bij En Pluche!
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, attente en vriendelijke bediening en leuk ingericht.
Gerbert K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij waren diep onder de indruk van de kwaliteit en de creativiteit van het eten. Het chef's menu was een ware smaakexplosie en het wijnarrangement geweldig, al bleek maar weer dat geen wijn bestand is tegen wasabi (behalve warme sake). De inrichting is een beetje nachtclub-achtig wat wel een leuke sfeer geeft. De muziek was onsamenhangend en sfeerloos. De bediening was afwisselend supervriendelijk, kundig en gepassioneerd en supervriendelijk maar beetje onzeker en duidelijk nog niet helemaal ingewerkt, afhankelijk van wie je aan tafel kreeg. Maar met deze hoogstaande kwaliteit van wijn en voedsel neem je de kleine minpuntjes graag op de koop toe, het was genieten!!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Wij hebben zo lekker gegeten! Ik had menu Zee en het was echt heel lekker! De ceviche was bereid op een mooie manier. Alles zag er niet alleen prachtig uit maar smaakte ook zo! Gaan snel weer!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Echt een top avond gehad. Leuk en vriendelijk personeel. Lekker ceviche, goede tonijn en de beste sukade. De wijnkeuze op de kaart is beperkt, maar zijn stuk voor stuk top. Aanrader!!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Het is duidelijk dat de mensen van En Pluche weten waar ze mee bezig zijn, dit zijn vaklieden. Het eten is goed, maar kleine porties. De losse crapaud is laag met een hoge leuning, dus niet geschikt om lang op te zitten. Het menu bevatte nauwelijks koolhydraten, dus erg geschikt voor mensen die op dieet zijn.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Smaakvolle verrassende gerechten, uitstekende wijn en vriendelijke bediening!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Allemaal net niet

Wij hadden de steak tartaar, tonijn en de heek. De steak tartaar en de tonijn waren lekker, maar het gerecht met de heek was veel te vlak van smaak. Het eten werd te langzaam uitgeserveerd en toen we een extra glas wijn vroegen bij het laatste gerecht, werd het pas gebracht toen wij al klaar waren. Het lokaal is een pijpenla en je zit achterin, waardoor je een ingesloten gevoel krijgt.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg goed gegeten hier. Verrassende gerechten met niet alledaagse combinaties (zoals buikspek met een Thom Ka khai saus, heerlijk). Mooi gepresenteerd allemaal, en erg smakelijk! Qua ambiance (veel rood pluche) niet helemaal onze smaak, doet wat tacky aan, maar dat is uiteraard persoonlijk. Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit prima. Qua eten vinden wij dit zeker sterwaardig, en dat in een zeer kleine open keuken (eigenlijk gewoon de ruimte achter de bar!) bereidt. De inrichting/toiletten etc zorgen er echter voor dat de michelin-afdeling hier geen passende waardering aan kan hangen. Als ik dan toch een punt van kritiek mag noemen, één van de bestelde wijnen was 12,50 per glas, dat lijkt me wat aan de hoge kant...
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
wij aten hier voor een bezoek aan het concertgebouw. Ontvangst was vriendelijk en wij gaven aan "maar" 1,5 uur te hebben. Helaas was de uitdrukkelijke inschatting van de ober dat dat ruim zou passen onjuist en vertrokken wij 10 min. later dan door ons gewenst maar zonder dessert. Dat daar gelaten waren de gerechten (chef's menu) lekker en de sfeer prima en het restaurant daarmee wel een aanrader.