En Passant

Meer informatie over restaurant En Passant

Jouw recensie over het restaurant En Passant

Loek V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gereserveerd voor twee personen. Restaurant ziet er leuk uit. Wat direct opviel was de radio die hard aanstond in de keuken. Heel jammer.
We bestelde één keer de dagschotel, wildstoof met frietjes. De wildstoof was niet op smaak, zelfs erg flauw. De friet was slap en leeg van binnen.
Als tweede gerecht hadden we de runderwokschotel met noedels. Dit gerecht was slecht bereid. De noedels waren te lang gekookt en het rundvlees was taai en absoluut niet mals.
We spraken de serveerster hierop aan. Ze zou het doorgeven aan de kok. We hebben daar niets meer van gehoord.
We hadden er veel van verwacht maar viel 'vies' tegen.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Je kunt hier lekker eten voor een goede prijs kwaliteit verhouding, bediening is ook heel vriendelijk.
We komen hier geregeld en zullen zeker terugkomen.
CenH .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Leuke tent. Staat en hangt vol met " oude meuk", Bric a Brac, brocante of hoe je het ook noemen wilt. Leuk vormgegeven menukaart in de vorm van een oude Gazet. Voor ieder wat wils. Voor mij vandaag een lunch. Lekker turks desem broodje gevuld met pittige kip. Goed gevuld, prima van smaak.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Via een relatie getipt voor dit restaurant. Samen met mijn partner bezocht voor een lunch tijdens een weekende weg. Heel erg leuke inrichting. Tafels stonden misschien iets te dicht bij elkaar (Maar daardoor samen met de inrichting wel erg knus)

Voor de lunch hadden we een pistolet tonijnsalade besteld en een ciabatta met pesto en roomkaas. Prima in orde. De service was uitstekend ondanks dat het erg vol was.
awh .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Leuke inrichting en erg vriendelijke en attente service. Wij aten vooraf een trio van wild en vissoep en als hoofdgerecht spaghetti met room en spekjes. Erg lekker allemaal.