En Passant

Gentsestraat 1 4561 EH Hulst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant En Passant

CenH .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Leuke tent. Staat en hangt vol met " oude meuk", Bric a Brac, brocante of hoe je het ook noemen wilt. Leuk vormgegeven menukaart in de vorm van een oude Gazet. Voor ieder wat wils. Voor mij vandaag een lunch. Lekker turks desem broodje gevuld met pittige kip. Goed gevuld, prima van smaak.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Via een relatie getipt voor dit restaurant. Samen met mijn partner bezocht voor een lunch tijdens een weekende weg. Heel erg leuke inrichting. Tafels stonden misschien iets te dicht bij elkaar (Maar daardoor samen met de inrichting wel erg knus)

Voor de lunch hadden we een pistolet tonijnsalade besteld en een ciabatta met pesto en roomkaas. Prima in orde. De service was uitstekend ondanks dat het erg vol was.
Awh .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Leuke inrichting en erg vriendelijke en attente service. Wij aten vooraf een trio van wild en vissoep en als hoofdgerecht spaghetti met room en spekjes. Erg lekker allemaal.
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Het eten is goed als het niet te druk is in het restaurant. De bediening is goed, maar op drukke dagen is het minder omdat er dan onervaren schoolmeisjes het werk doen. Prijs / kwaliteit is volgens ons wel goed, let alleen op de drukte, ga er alleen eten als het restaurant niet te vol is.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Er was een bepaalde tafel gereserveerd maar die kregen we niet. De baas vond een andere tafel leuker. Mogen de gasten a.u.b. zelf kiezen?
Een week van te voren doorgegeven dat er een vegetari?r bij was. Zijn hoofdgerecht bestond uit een lang smal schaaltje met een paar stukjes komkommer, tomaat en een paar blaadjes veldsla. Er wordt dus helemaal geen moeite gedaan. De soep was veel te zout. De deuren van de toiletten sluiten niet goed. Er zijn open spleten. Ook zouden ze wel wat vaker schoongemaakt mogen worden. Sindsdien eten we er niet meer.