Empire

Molenvlietbrink 2 3448 HM Woerden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Empire

FamdeBoom .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Als wij Chinees afhalen dan doen we dat hier, een topservice en heerlijk eten. Voor ons absoluut de beste chinees van Woerden.
Mirren .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Naar aanleiding van de zeer positieve recensies na vele jaren toch weer een keer Empire geprobeerd. Bediening was als vanouds correct en zorgvuldig. Qua eten blijft het echter veel hangen in de bekende vernederlandste chinees. Weinig sprankelend maar in orde.
Sfeero .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Heerlijk eten en vooral de teppan gerechten zijn mijn favorieten! Ik had laatst de teppan empire en die was weer super! Ik ben nu bezig met alles van de kaart te proberen en tot nu toe ben ik nog niet teleurgesteld. Ik kom hier graag, het personeel is vriendelijk en snel, ze laten je nooit lang wachten. Verder ziet het restaurant er erg verzorgend uit, en wat ik helemaal een pluspunt vind is dat ik er altijd nieuwe verse planten aantref! Dit zegt wel wat over hoe alles in de gaten wordt gehouden. Kortom, dit chinees restaurant in woerden is zeker een aanrader!
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
De kennismaking is direct goed. Behalve een allervriendelijkste ontvangst is de inrichting voor 'een chinees restaurant' heerlijk open en licht. Goede stoelen, we hebben geluk, er is plaats vrij aan het raam. Hoewel met uitzicht op een parkeerplaats, maar dankzij het komen en gaan van mensen genoeg om tussen het eten door naar te kijken.

De kaart is uitgebreid en voor een flink deel niet-standaard. Dus kiezen we lekker geen babi pangang of foe yong hai maar gaan voor de Pekingsoep ('zuur en scherp'), en daarna twee hoofdgerechten die mijn tafelgenoot en ik gebroederlijk delen.

De gesneden biefstuk in saus is lekker (Ho yip biefstuk) en ondanks de bereidingswijze, toch heerlijk mals gebleven. Overtroffen wordt de biefstuk echter door de Kongboo Kip. Malse kipblokjes met groente en cashewnoten. Een zalige combinatie.

Na koffie en een royale ijscoupe zeer tevreden onze reis terug naar Groningen hervat. Restaurant Empire was een toevallige ontmoeting maar een zeer prettige.