Emmy Indonesisch Specialiteiten Eethuis

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
9,3
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Fantastisch eten, ook vegetarisch. Gerechten zijn ook te delen. Zeer vriendelijke service en gezellige sfeer! Gaan er zeker terug!
Choanne T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten is prima, niet extreem bijzonder maar wel vers gemaakt. Wachttijden zijn lang, ook als je haalt kun je erop rekenen om 2 uur van tevoren te bestellen i.v.m. wachttijd. Service is aardig en geeft je een welkom gevoel maar is ook langzaam.
Angelo F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gewoon heerlijke Indonesische kost! De nasi campur speciaal is aan te bevelen, de meeste gerechten van de kaart komen hierin terug. Eenvoudige maar gezellige inrichting. Bijzonder vriendelijke bediening.
Kom hier zeer zeker vaker terug
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vanaf buiten lijkt dit een buurtcafé. Eenmaal binnen blijkt het een 'klein' modern en stijlvol ingericht restaurant te zijn. De bediening is in het begin wat 'stug/verlegen' maar komt later goed los. Een eenvoudige menukaart met voldoende lekkers. Goede gerechten, mooi gepresenteerd en uitstekend van smaak. Van harte aanbevolen dus
coby S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een verrassing: een Indonesisch restaurant in Nijmegen! Emmy kookt al twee jaar in dit familie restaurant... Zowel de bediening als de keuken: alles wordt gerund door verschillende leden van één familie. Moeder kookt perfect; zij is Indonesische van origine en vader zorgt ervoor dat iedereen geholpen wordt. Een geweldig restaurantje aan het begin van de Daalseweg ook al heet het daar nog Prins Hendrikstraat. Wij kozen voor Nasi Campur Speciaal, vooraf kregen wij een heerlijke Indonesische kippensoep: soto ayam. Daarna kwam het hoofdgerecht dat bestond uit opor ayam en rendang. Hierbij werd oa geserveerd witte rijst, sayur lodeh en een schaal met pittige garnalen in een heerlijke saus. Een selectie van verschillende gerechten, uitgekozen op kleur, smaak en specialiteiten in schalen op warmhoudplaten. Hier komen wij zeker terug!
coby S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
BorisenJanine W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten, écht indonesisch! Soto ajam was top, maar alles daarna ook geweldig. Geen drankvergunning, maar een verse appelsap met komkommer maakte dat goed. Alles vers gemaakt door een echte Indo-moeder en dat proef je! Wij komen zeker terug!
024eetuit .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Super lekker eten en grappige bediening. Indonesische vrouw in de keuken die weet hoe de Indonesische gerechten tot in perfectie te bereiden. Man in de bediening is niet een echte horecatijger maar het geheel maakt een ruime voldoende. Het gebrek en drankvergunning wordt gecompenseerd met heerlijke thee met versie gember. Al met al een super fijne aanwinst voor Nijmegen!
Surfer .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ga hier vooral naar toe voor het eten, dat is top. De lapis daging: ontzettend mals rundvlees in een zalige saus, knapperige boontjes er naast in heerlijke sambal. Een superieure soto ayam, sate, visgerechten, alles is heerlijk. Allemaal vers en fantastisch op smaak. Koken is hier de core-business en dat proef je. De bediening is vriendelijk en kalm. De zaak oogt fris, hooguit een beetje steriel en het muzikale behangetje van Indonesische zwijmel-platen op de achtergrond mag iets zachter wat mij betreft, maar ach. Het eten lieve mensen, het eten....