Emmeloord

6,9
7,1
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Terras in de tuin ziet eindeloos uit op weilanden met prachtige ondergaande zon. Vreemd genoeg eet iedereen aan drukke voorzijde met zicht op parking. De vegetarische maaltijd is in weerwil wat bediening beweert 'echt van de Valk' zonder kraak en smaak, wat risotto met kaas, 3 trostomaatjes en paar stukjes groene asperges, € 16,-. Voor drankje, soep en maaltijd maken we kennis met 5 verschillende personeelsleden. Relaxte zit, mooie schone grote betaalbare hotelkamer en uitstekend ontbijtbuffet (€ 13,-). Voor zakelijk verblijf zonder franje oké. De 5 voor eten geldt diner (ontbijt 8).
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Beetje gedateerd Restaurant/Hotel van van der Valk.
Mooie kaart maar niet heel bijzonder. Eenvoudig maar smakelijk.
Het verdiend niet de voorkeur om tijdens 'prime time' te gaan dineren. De bestellingen komen niet goed door en dit hoorde ik ook via een aantal mensen dicht om onze tafel. Hoe dit werd opgelost verdiend niet echt te schoonheidsprijs. Alleen sorry we gaan het regelen vind ik toch wat mager. Er zou best als gebaar een kopje koffie of een drankje voor het ongemak kunnen worden aangeboden. Klantrelatie is een van de belangrijkste waarden in een goed restaurant.
De bediening is overigens correct en er is goed te zien dat dit een leerbedrijf is. Ach dat heeft ook zijn charme..... Men moet het vak ook kunnen leren niet waar.
Iets meer focus op juistheid en uitlevering op tijd zou de cijfers kunnen verbeteren.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Na een lange autorit te hebben gehad, wilde ik graag als tussenstop met mijn zoon bij van der Valk Emmeloord dineren.
Nadat eerst aan ons vrije tafelkeuze werd gezegd, werd dit later ingetrokken door mogelijk een manager en werden we verzocht in één gedeelte van het restaurant plaats te nemen. Mijn zoon had zin in een 'ouderwetse' saté, maar helaas konden wij deze niet vinden op de menukaart. De serveerster zou navraag doen in de keuken of dit alsnog kon. Na ruim tien minuten kwam ze terug, met wat wij dachten twee borden met saté....maar helaas kwam ze melden dat het niet kon en dat wij de kipspies van € 15,00 als alternatief maar moesten kiezen. Verder kozen we nog een biefstukje van eveneens € 15,00. Toen we de rekening moesten betalen had de serveerster de duurdere variant berekend, die € 4,50 duurder bleek te zijn. Na tussenkomst van de manager werd uiteindelijk het prijsverschil mopperend te niet gedaan. Bij thuiskomst bleek ook nog € 3,00 voor de ongevraagde satésaus op de nota te staan. Eens maar nooit weer???
Claire2014 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
We hebben bij van de Valk een diner gehad omdat min. Schoonvader 80 jaar werd . Velen waren tevreden over het eten maar ik had vis waar een vreselijke grondsmaak aan zat en dreef in het vet. Er werd an mij gevraagd of het smaakte , heb toen mijn ongenoegen uitgesproken ,hier werd niets mee gedaan . Het enige wat er werd gezegd o. Ik heb die avond niets gegeten omdat het vreselijk was. Voor mij eens maar nooit meer. Datum kan ik niet meer weergeven.
Mharda .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Zaterdagavond in Hotel Emmeloord. Gereserveerd, maar moesten toch 10 minuten wachten. Bomvol restaurant. Wij waren moe en namen alleen hoofdgerecht en koffie. Kip met kokosrijst en veel! groenten. Voor mij zeetong die keurig aan tafel werd gefileerd. Warme vruchtjes en gember erbij. Ook zeer ruim garnituur. Eerlijk gezegd was er weinig op aan te merken. Het was gewoon goed. En al wordt er om gelachen, de appelmoes bij Van der Valk is een klassieker.

Wij zouden hier zeker terugkomen. Geen pretenties, maar kwalitatief goed eten tegen een redelijke prijs.
Lena74 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Eten in van der valk daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik zou er wel weer heen gaan. En met ons nog vele anderen want het was best druk.
Biefstuk gegeten rood besteld, was net te ver gebakken maar door malse vlees prima te doen, tafelgenoot af vis , die had wat meer op smaak gemogen. Bediening had van ons iets actiever gemogen, ik vind het vervelend als ik moet vragen. Prijs kwaliteit was goed
Gert N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Van der Valk restaurant Emmeloord was voor ons een tegenvaller. De locatie is goed, dicht bij de snelweg alhoewel de bordjes in het donker bijna niet te zien zijn. De entourage is mooi. Jammer genoeg viel zowel het eten als de service tegen. De (grill) hamburger was (te) droog, de patat niet goed doorbakken en hetzelfde gold voor de aardappels. De biefstuk was wel goed medium. De prijsstelling is zeker voor van der Valk aan de wat hoge kant. De bestelde ketchup moest nogmaals gevraagd worden terwijl de mayonaise helemaal niet kwam maar weer wel op de rekening stond. Kortom een teleurstelling van der Valk Emmeloord.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Geluncht in de lounge. Alleen al voor de koffie kom ik hier graag een keer terug - de beste cappuccino die ik in tijden heb geproefd. Broodje makreel was ook prima. Het interieur - tja, je moet ervan houden, heel erg donker, al zijn de fauteuils erg comfortabel; en de locatie van dit hotel-restaurant blijft mij verbazen, midden in de polder zonder ook maar iets te beleven in de omgeving ...
JBVS .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
De bediening was persoonlijk professioneel betrokken en zorgde er echt voor dat je als gast werd behandeld!
Het decor is - net als de rest van het hotel - wat oudbollig en basaal en kan hier en daar wel wat gepimpt worden.
Het eten was prima. Alle negatieve recenties ten spijt: wij als echte fijnproevers hebben heerlijk gegeten. Het zomermenu bestond uit frisse salade, snoekbaars (perfect gebakken!) en frambozendessert. Dit dessert was wat vlakjes van smaak, maar verder echt prima! Zeker een aanrader.
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Regelmatig eten wij bij Van der Valk Emmeloord, en vaak met plezier en smaak. Nu was er een nieuwe kaart en we waren nieuwsgierig naar een aantal nieuwe gerechten. Het vistrio en de tonijn (niet nieuw, deze kenden wij al) als voorgerecht waren wederom lekker, echter met de Surinaamse roti sloeg de kok de plank volledig mis. Daar waar het een pittig gerecht hoort te zijn, was dit een flauwe, kleffe hap met een losse wrap erbij geserveerd. De kippenbouten waren slap en flubberig en behoorlijk smaakloos. Wat een teleurstelling. Je zou zeggen dat, als de kok het initiatief toont om wat wereldgerechten te gaan bereiden, er tenminste gekeken wordt naar hoe dit moet. Dit was echt een wanvertoning. Jammer, gemiste kans.
Meijer1955 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Het begon al met niet brengen van "het brood"; moesten we om vragen. Toen we het kregen kwam vervolgens het eten al. Echtgenote had asperges met beenham. Veel ham, maar zo ontzettend droog! De bijbehorende groentes, witlof/boontjes leken al te lang onder de lamp gestaan te hebben; witlof verkleurd naar geel en de boontjes verdroogd. Ook de bijbehorende patat was helaas geheel slap. Na een opmerking te hebben gemaakt, kwam toen we al klaar waren iemand vragen naar de klacht. Oplossing was of er nieuwe groentes en patat gebracht moesten worden, terwijl we duidelijk al klaar waren! Jammer van zo'n hotel (uitstekende ligging) dat het restaurant zoveel steekjes laat vallen, ondanks dat het een onderdeel is van Van der Valk Exclusief. Is duidelijk onder de maat in vergelijking met de andere vestigingen (zeer goed in Harderwijk en Spier).
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gewoon goed gegeten. Ondanks grote drukte snel aan een tafel geholpen en binnen een half uur gegeten. Sliptong en tafelgenoot gebakken zalm. Met diverse bijgerechten voldoende en smakelijk. Niet heel verrassend of 'anders' dus, zoals je mag verwachten. Bediening heel attent.
Dienny V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
De lunch viel niet mee, een boerenomelet dreef in het vet en van het 12-uurtje was het gebakken ei ook te vet gebakken.
Het diner was wisselend, de voorgerechten carpaccio en garnalencocktail waren redelijk van smaak, de zalm met dillesaus zag er aantrekkelijk uit, helaas was de zalm wat te droog,
de risotto van het andere hoofdgerecht was niet gaar.
De bediening niet echt vriendelijk en attent.
Sjaak .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Eten is goed , geen hoogstandjes maar als wij er aansteken weet je wat je krijgt .
Bediening is vriendelijk en het is er netjes en schoon .
Prima parkeren en vlot weer op de snelweg .
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Het eten is goed, maar niet bijzonder. Wat wel bijzonder was, is dat een gerecht op de kaart niet voorradig was (Duitse biefstuk) nog nooit bij Van der Valk meegemaakt. Correcte bediening maar wel wat desinteresse. Samenvattend: voldoende.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
In het v.d. Valk Hotel genoten van de gekookte mosselen, wij hadden een hele leuke bediening die wel wat van onze Brabantse humor kon hebben en daar ook gelijk op in speelde, geweldig... de rabarber met (hele!) mandarijn was erg lekker, we hebben nog een toetje na genomen al zaten we eigenlijk al vol, jammer dat de biologische yoghurt op was, voor een Hotel een prima locatie en alle touwtjes in handen
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Een echte Valk, m.a.w. het is gewoon goed.
Ruime en diverse kaart, de prijzen zijn net wat aan de hoge kant. Het eten is goed en wordt met een salade, warme groenten, frieten en aardappeltjes opgediend. De porties lijken wat klein, maar met alle garnituur heb je er toch een goed maal aan. Jammer dat je voor de mayo net weer extra moet betalen.
Er is veel personeel aanwezig en iedereen heeft zijn eigen taak. Veel bedrijven kunnen hier van leren. Het werkt en het werkt goed. In het restaurant en op het terras zeer veel overlast van vliegen en wespen gehad.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Een echte onvervalste Van-Der-Valk, de keuken wordt steeds beter, de bediening is nog steeds even vriendelijk, en de ligging (we zaten buiten op het terras in Emmeloord) is helemaal oke
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Deze ruimte is immens groot, eigenlijk te groot. Het is dat het gemakkelijk aan de snelweg ligt dat wij er wel eens aanwaaien voor een hap. De kwaliteit is redelijk constant. De 'gewone' eter komt hier prima aan zijn trekken. Echter voor de fijnproever zou ik zeggen: niet doen. Personeel is buigend en knippend; in opleiding en komen gedresseerd over. Ze doen hun kunstje. Prima voor een hapje onderweg. Doelgroep lijkt vooral grote gezinnen/families te zijn.