Emmazz

6,7
Duur
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Afgelopen zaterdagavond hier met mijn vrouw en zoon gegeten.
We hadden vooraf gereserveerd.

Wat mij opviel is dat de menukaart en de wijnkaart op de website anders zijn dan in het eetcafe/restaurant. Het seizoensmenu wat op de website staat werd in het geheel niet meer genoemd aan tafel door de bediening.
Dat klopt niet en kan m.i. veel beter !

Midden in de zaak staat een muurtje/afscheiding waardoor je door de bediening bij de bar niet of bijna niet opgemerkt wordt wanneer je daarachter aan een tafel zit en je iets wil vragen. Erg storend.
Ook staat er een tafeltje achter dit muurtje/afscheiding erg onhandig en onpraktisch opgesteld waardoor de vlotte doorloop in de zaak belemmerd wordt.

Er staan een aantal recht-toe recht- aan gerechten op de kaart waar je niet heel veel fout aan kan doen. De smaak was dan ook goed.
De gerechten komen vlot door.
Ook hier is de hoeveel groente per bord minimaal. De salade is goed, maar ook qua hoeveelheid aan de magere kant ()was dit wel voor 3 personen bedoeld ?).
De hoeveelheid patat voor 3 personen was te weinig. Voor een extra portie patat wordt toch een extra bedrag in rekening gebracht ? Hierdoor wordt de totaalprijs van het menu (en hoeveelheid) aan de prijzige kant.
Proever1357 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
heerlijk gegeten bij emmazz, het restaurant heeft pas geleden een renovatie ondervonden en ziet er fris en verzorgd uit.
vriendelijke bediening, en we hoefde nergens lang op te wachten.
kort om een leuk adresje waar wij zeker nog een keer heen gaan.
Mariadela .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Doordat er niet veel restaurants zijn in Nootdorp, gaan wij vaak naar Emmazz. Gisteren waren wij daar gaan eten. Na 1 uur wachten, konden wij uiteindelijk eten. Ik heb voor een simpele extra sla/groente schotel besteld naast mijn vlees. De simpele sla/groente hadden ze niet. Groot was mijn verbazing toen de manager mij kwam uitleggen op een heel intimiderende toon dat ik vervelend ben. Geen respect. Is dit normaal?
Voor ons, nooit meer Emmazz
HansPatricia .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Komen al jaren bij Emmazz in Nootdorp. Een heerlijk adresje met de kids. Een gezellig 'huiskamer' restaurant. Niets is teveel en het eten is goed. Aanrader
Rheusschen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
alhoewel de bediening jong van leeftijd was,mag je nog zeggen dat zij tenminste vriendelijk was maar daarmee is ook alle positiefs gezegd.
restaurant rook erg muf zag er niet erg verzorgd uitdat gold ook voor het toilet dat vies was .
het eten stelde niets voor en smaakcombinaties klopten geheel niet.
uitzondering de frietjes maar daar ging het natuurlijk niet om.
kortom een adres om te mijden
Sara1962 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Wij kregen het idee in een bruin cafe/sportkantine te zijn aanbelandt.... Erg amicale, luidruchtige benadering door de eigenaar bij sommige tafels (bekenden?!) Speelgoed over de vloer. De bediening is niet vlot, redelijk lang wachten op een 1e drankje. Veel afruim-vaatwerk op de bar (kan men de drukte niet aan?) De keukendoeken waar de tafels mee worden afgenomen liggen over de kopjes bovenop de koffiemachine. Over het broodje vooraf en de frietjes hebben wij niets op aan te merken. Beide hoofdgerecht (vispannetje en zalm met garnaaltjes waren zeker gezien de forse prijs beneden de maat. De wijnsaus een gruwel... Voor mijn partner was Emmazz een eerste kennismaking, voor ons beiden een laatste.
RiesvH .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Uiensoep, vispannetje en ijs-kersentoetje.soep was redelijk, vispannetje was vet en smakeloos.toetje was deels stijf bevroren. Goede maar zeer trage bediening. We (2 pers) waren met 4 colaatjes in totaal 75 euro kwijt. prijs/kwaliteit verhouding is absurd.
Vdlinden99 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Lekker gegeten in een klein gezellig restaurant in hartje Nootdorp. Simpele maar lekkere gerechten hier. Verwacht geen culinaire hoogstand maar gewoon een lekker simpel hapje.
Shanna K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Regelmatig gaan wij naar Emmaz niet alleen omdat je er goed kan eten maar ook om de klant- en kindvriendelijkheid. Er is een speelhoekje aanwezig en zo kun je dus nog prima met kleine kids uiteten. Een gezellig huiselijk restaurant met vriendelijk personeel en goed eten! De beste plek om in Nootdorp te gaan eten! Tot snel!
Lautje01 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Heerlijk gegeten!!! Als voorgerecht de 'proeverij van voorgerechten' . Erg lekker en mooi gepresenteerd op een etagère. Na een heerlijk mosselpannetje/mixed grill door naar de proeverij van nagerechten. Ook echt een aanrader!
Vriendelijke bediening en lekker eten!
Edwin N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Na al een aantal jaren in Nootdorp te wonen besloten om bij Emmazz te gaan eten na aanraden. De Thai beef salade met pittige saus als voorgerecht was niet pittig en de beef erg smaakloos. Dat laatste geldt ook voor de mix van zoetige en pittige spareribs. Die maar laten liggen. De frietjes waren al zacht voor ze op tafel kwamen. Niet voor herhaling vatbaar.
Elio A.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
We are an American family living in Nootdorp and Emmazz has been our favorite restaurant choice for great steaks in the area. The service is always very friendly, and the owner will learn your name quickly if you come back a few times. If the weather is nice, I like getting a table in the terrace. There are usually a few children playing there, and it is very enclosed and private.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Ik ben heb daar vaak gegeten en ik kan echt zeggen dat het makkelijk en lekker is. De ossehaas puntjes zijn geen ossehaaspuntjes, meer gewoon angus, maar wel erg goed met pepersaus. Ze doen daar echt hun best en als ik makkelijk en dichtbij wil eten dan is dat een prima restaurant. Spareribs zijn daar ook heerlijk.
Sunny N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
heerlijk gegeten, eerst een broodje aolii vooraf daarna spare ribs en 3 gangen menu , voor kinderen gezellige plek om te spelen en te eten...lieve bediening goede wijnen goede service , heerlijk eten met de salades en verse frieten en groentjes ,gezellige huiskamersfeer,,lieve gastvrouw, komen nu al 2 jaar met onze dochter angelina en valt nooit tegen
Alex1977 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
lekker gegeten! Mooie passende wijnen en enthousiaste uitleg bij elk gerecht en wijn. Kleine sfeervolle zaak. Personeel was erg goed: vriendelijk en correct zonder stijfjes te zijn. Eten in mooie porties, niet te groot en mooi opgemaakt.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Ivm een jubileum met ca 25 pers.een heerlijk en zeer gezellig etentje hier gehad. Iedereen kreeg gelijkertijd hun voor- hoofd- en nagerecht. Vriendelijk personeel en goede service. Hier gaan we vast vaker heen.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Beste aardig, maar prijs/kwaliteit verhouding wat wel wat zoek. Serveren van een fles ijskoude rode wijn is ook niet erg handig. We hadden geen zin om 'm terug te geven, hadden we wellicht wel moeten doen. Maar de bediening was met andere dingen bezig, bijna onafgebroken. Jammer!! Let gewoon op je gasten, dan krijg je een 9 hoor.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Vorige week hier met een grouponbon gegeten. Hoewel je met die bon een beperkte keuze hebt, hebben we heerlijk gegeten. Alles vers, goed bereid en vriendelijke service. En gewoon kraanwater op tafel!