Emma's

Emmaweg 6 7551 BH Hengelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Emma's

Jouw recensie over het restaurant Emma's

Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We worden hier altijd hartelijk ontvangen door het ontzettend leuke en spontane personeel. We komen op Woensdag altijd voor de onbeperkte spareribs!! Om je vingers bij af te likken!!
anoniem-074 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
. Vandaag Heerlijk gegeten bij Emma's!
De Entrecôte Du Chef is een aanrader voor ieder die van eer heerlijk stuk vlees houd.
De samen hang van t vlees en de gesmolten brie is top!

Service was prima.
Hier en daar zijn er kleine verbeter punten.

Inrichting is mooi en modieus niks op aan te merken. Alleen de vloer op de overloop is aan een mooie opknap beurt toe.

Geweldige zaak met goede sfeer
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Even bij Emma's Eetcafe binnen gewipt voor een snelle hap. Je wordt altijd gezellig welkom geheten als je binnenkomt en we mogen een vrij plaatsje kiezen. We bestellen een Kip Tikka en een Italiaanse burger Caprese. In het verleden kreeg je een stukje gesneden stokbrood met (knoflook)saus terwijl je had besteld en op je eten zat te wachten. Tegenwoordig moet je hiervoor betalen. Twee euro is natuurlijk niet duur maar het was wel zo gastvrij toen je het geserveerd kreeg.
Kip tikka doet je vermoeden dat het Indisch is maar een kipfilet met kerriesaus, witte rijst en een stukje (naan)brood en wat groente is dat natuurlijk niet. Met de smaak is overigens niets mis, een lekkere malse kipfilet. De Italiaanse burger is onovertroffen (groot). Een behoorlijke hap die ook nog eens prima smaakt. Het proberen waard. Bij het afrekenen is het altijd weer aangenaam: lekker eten voor een schappelijke prijs.
Elke R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Ik heb een runderbeef burger gehad bij Emma's eetcafé. Die sambalmayonaise was errug lekker erbij. Net even anders dan anders. De service was top. Er staat een hele leuke jongeman in de bediening die alles goed doorheeft en veel tijd neemt om je bestelling goed naar de keuken door te voeren. Erg belangrijk. Ik vond dat we erg gezellig zaten in het café. De zaak is stijlvol en origineel ingericht. Aanrader.
Hvb3010 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
We komen al jaren in dit restaurant, waar je je elke keer weer verbaast over de locatie ervan: Midden tussen de coffeeshops in een tamelijk morsig straatje. Maar eenmaal binnen kom je in een gezellig, bij de tijds ingericht restaurant dat is opgedeeld in verschillende ruimtes. Achter het pand een riant (verwarmd) terras voor de zomeravonden. Verwacht geen nouvelle cuisine hier, maar wel verse ingredienten en ouderwets goed gebakken vlees. De jonge bediening is vriendelijk en vlot. Dat gecombineerd met een goede prijs kwaliteit verhouding maken eten in Emma's tot een gegarandeerd geslaagde avond!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Emma's eetcafe is vooral leuk voor de inrichting., heel inspirerend. Ook een hele gezellige stadstuin. Helaas is de kaart al twintig jaar hetzelfde, vooral heel veel vlees en weinig gerechten waar je nieuwsgierig naar wordt. Zo jammer!