EMjoy Coffee, Food & More

Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 20:00
Zondag Gesloten

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Heerlijk geluncht, gezellige sfeer, 12.15 uur al volle bak!
Serveerster met constante stralende lach, ook haar collega's sympathiek.
Ik vroeg carpaccio die alleen op de dinerkaart stond, geen enkel probleem.
Ik vroeg een waldkornbroodje erbij, werd speciaal warm gemaakt en belegd met heerlijke slamix met dezelfde lekkere dressing van de carpaccio.
Bij de koffie kregen we veel te lekkere soesjes, ik kon er een aantal kopen voor mijn collega en mij, werden keurig apart verpakt met een uitgebreide uitleg hoe te bakken in de oven.
Een dikke vette 10 voor een dergelijke klantgerichte service in een stampvolle zaak!!!!!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Hallo Martin en Emma,
Ik ben jullie buurvrouw van DUO DESIGN.
Wij komen regelmatig bij jullie een heerlijke cappucino drinken en soms iets eten.
Altijd zijn jullie gastvrij, gezellig en geven jullie een fijn 'thuis'gevoel.
Jullie cappucino is de beste die ik ooit in Nederland gedronken heb....toppie !!!
Jullie hebben echt passie voor jullie werk en dat komt dan ook duidelijk naar voren.
Je zult mij en mijn collegaatjes dus nog vaak aan de bar zien staan met een heerlijk cappucino-tje.
Groetjes,
Ellen
Herma B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Een zeer gezellige Lunchroom/restaurant.Kom hier iedere woensdag samen met mijn zus om te lunchen en nemen er dan een overheerlijke Latta macchiato bij met een vleugje amaretto.Martin en Emma (de eigenaren) en Henny en Ton (ouders) lijken wel familie van ons,zo sterke band hebben we samen opgebouwd.Voel me hier dan ook welkom en thuis.Ook het personeel is altijd even vriendelijk.Bezoek hun ook vaker om lekker te dineren,ook dat is uitstekend,en lekker bereid.Ook gezinnen met kleine kinderen kunnen hier goed zijn,overal is aan gedacht,met een leuke mobiel boven het aankleedkussen en zelfs billendoekjes liggen er .Dus mensen echt een aanrader.Ga gauw eens een keer hier naar toe en ik weet zeker dat je er terug komt.
Bea E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Emma en Martin maken van elk bezoek een feest! Geweldig gastvrij, keurig, modern en netjes en niets is te gek. Ze passen zich aan aan de wensen van de klant. Uiterst vriendelijk personeel dat haar klanten kent.
EMjoy soep, de gróóóte kom soep van EMjoy is er in meerdere smaken. Echt een herlijke en complete lunch, ook voor de grotere eter!
En voor de bol kip Hawaii kun je mijn moeder uit haar bed bellen!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
We hebben hier heerlijk gegeten en waren verrast door de goede kwaliteit in verhouding tot de zeer redelijke prijzen. Lekker, vriendelijk, gezellig ! Hier komen we zeker nog eens terug, ondanks we helemaal niet in de buurt wonen. Zou een middagje Putten waard zijn. Hier kunnen nog veel horecabedrijven van leren. Zo hoort het !
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Altijd vriendelijke bediening met tijd voor een praatje. Je voelt je er bijna thuis.
De lekkerste tosti's, appeltaart met slagroom en lunchgerechten.
Wij komen er graag.
MastaCrash .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Erg sfeervolle lunchroom met de juiste prijs/kwaliteits verhouding.
De koffie smaakt perfect, en de lunchgerechten zijn ook heel erg smakelijk.

Daarnaast vind ik het ook belangrijk dat de bediening vriendelijk is, en ook dat zit bij EMjoy wel goed.

We gaan er zeker vaker eten/drinken, echt een aanrader.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
super heerlijk lekker eten en gezeligheid vriendelijk personeel fijne bediening
en zaterdags smiddags is het mijn tijd voor koffie cappucino met tosti heerlijke tosti of appeltaart

super en tot zaterdag middag
groetjes ria rakhorst

ThaFizzy .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Duidelijke lunchroom/restaurant met degelijke kaart, ruime porties en goede prijs/kwaliteitverhouding. Dat is in een paar woorden Emjoy.

Toen we met familie het centrum van Putten op zoek waren naar een lunchroom kwamen we bij Emjoy terecht. Emjoy valt goed op in het straatbeeld omdat de huiskleur -verzorgd paars- ook in de gevel mooi naar buiten is gebracht. Er is een klein buitenterras, maar dat zegt niks over de binnenkant.

De zaak kan heel wat mensen herbergen. Als je binnenkomt heb je eerst een gedeelte dat wel wat weg heeft van een modern bruin café. De sfeer van een bruin cafe, zonder de walm van sigaren maar met een moderne en elegante bar (met de huiskleur verzorgd paars). Het tweede gedeelte van de zaak heeft wat meer weg van een restaurant. Er is een speelse doorkijk met een naastgelegen modezaak en je kunt een kijkje nemen in de (semi-)open keuken. Er zijn veel leuke decoratieve elementen aangebracht. Ook positief was dat je normaal met elkaar kon praten, zonder overstemd te worden door schreeuwerige muziek. De aanwezige muziek (hoog Radio 2 / SkyRadio gehalte) was op een prettige wijze op de achtergrond aanwezig.

De vriendelijke bediening heeft ons netjes en vlot geholpen. Er is een normale kaart met veel bekende gerechten. Diverse gerechten zijn glutenvrij, lactosevrij of in een vegetarische variant te krijgen. Wij hebben de lunch gebruikt. Wat Emjoy onderscheidt van andere lunchrooms/restaurants is dat de porties echt ruim zijn. Met een grote kom soep op de kaart bedoelen ze dan ook echt groot: het zal me niet verbazen als dat een halve liter soep was.

De gerechten waren goed op temperatuur. De soep was goed heet, de salades goed koud. De gerechten waren niet bijzonder in de zin van: het zijn gerechten die je anders nooit krijgt. Maar je krijgt wel een degelijk portie eten, goed verzorgd, van goede kwaliteit. Zeg maar gerust: de betere kwaliteit. Het eten werd op een normaal tempo uitgeserveerd. Je kunt rustig eten zonder dat je het gevoel krijgt dat je maar weer zo snel mogelijk weg moet zijn.

Al met al is het dus meer dan prima in orde. De prijs/kwaliteit is goed te noemen. En het zal me niets verbazen als dit een IENS-topper wordt.