EMjoy Coffee, Food & More

Zondag Gesloten

Piet En Anita D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
gewaardeerde klant behandeld.
De gerechten: De soep was lekker, geserveerd met warme broodjes en smeerseltjes, uitstekend.
De hoofdgerechten waren prima van smaak, mooi opgemaakt en de prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Wij bevelen dit restaurant van harte aan en komen zeker terug, als we in de buurt zijn!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Tijdens onze vakantie gegeten bij Emjoy, evenals vorig jaar. Zeer vriendelijke bediening en erg gezellig.
Hebben wederom erg lekker gegeten. Als voorafje stokbrood met lekkere smeersels.
Daarna een schnitzel en een varkenshaassate, beide erg lekker en ruim voldoende.
Op speciaal verzoek hebben ze voor mij een kleine ijscoupe gemaakt, geweldig.
Bij een volgend bezoek aan Putten zullen we hier zeker weer gaan eten.
Hermensl .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Je loopt er snel voorbij, maar we wisten waar we wezen moeste. Er hing een prima sfeer. Heel vriendelijk personeel en een leuke bediening. Erg schoon en netjes. Top!
WillemSmit .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gezellig ingerichte zaak met zeer vriendelijk personeel. De koks maakten een feestje van de gerechten. De tomatensoep was heerlijk, vergezeld van 2 smeersels en knapperige stukjes brood. Het bord met schnitzel, saus naar keuze, salade, groente en frites was mooi opgemaakt. De smaak was prima. Als afsluiter een heerlijk kopje koffie met van alles erbij. Prijs-kwaliteitsverhouding een dikke 10.
Tomvl .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gissteren hier een hoofdgerecht gegeten, zalm en varkenshaas. Borden mooi opgemaakt, eten smaakt lekker. Hele scherpe prijs ook.

Bediening aardig en heel enthousiast. Zeker een aanrader.
Bert .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Om heerlijk te lunchen in een gezellige omgeving moet je in Putten hier zijn.
Geweldig jeugdig team, een jong echtpaar als eigenaar.
Oog voor details. Goede sfeer, en uiteraard een goede kwaliteit/prijs verhouding.
Een mooi opgemaakte lunch
Een werkelijke aanrader
Cor-Sylvia .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij hebben zaterdagavond, 7 november 2015, bij jullie gegeten. Wat een klantvriendelijkheid! we zijn aangenaam verrast door de belangstellende bediening.
De tomatensoep met room (werd speciaal gevraagd of we dat wilden en aan tafel ingeschonken) met brood en smeerseltjes was erg lekker. Daarna het senioren gerecht van schnitzel met.. en frietjes met salade was uitstekend. Een regelrechte aanrader.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Een midweekverblijf in Putten met EMjoy als favoriete momentje van iedere vakantiedag. Sfeer, entourage en het gevoel echt welkom te zijn bij mensen die van hun vak houden, EMjoy is een aanrader! De koffie is overigens echt héérlijk! Geen wonder dat ze in de Koffie Top 100 staan! Tot de volgende keer!
President .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Leuke lunchroom, sfeervol ingericht. Schnitzel menu genomen met garnituur. Kwaliteit redelijk, maar niet meer dan dat. Vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit verhouding, prima. Geen uitblinker, maar zeker voldoende kwaliteit voor de snelle hap.
edkwint .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Partner en ik hebben hier heerlijk gegeten vooraf een prima carpaccio als hoofdgerecht zigeuner en jager schnitzel hierna zaten wij zo vol dat we geen dessert meer op konden nette vlotte bediening goede kwaliteit prijs verhouding.
JokeSteen .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Gisteren hebben mijn dochter en ik hier geluncht. Het eten was weer heel goed zoals gewoonlijk. Mijn dochter had de vegetarische tomatensoep met brood en roomkaas en aïoli, die bijzonder smakelijk was. Ik had het twaalfuurtje. Ook die was weer prima. Tarwebrood met ham en een gebakken eitje, en een broodje met een heerlijke kroket. Beetje huzarensalade erbij maakte het lekker fris. Ook de sla erbij was lekker aangemaakt. En dit alles voor een vaste lage prijs. Het was er behoorlijk druk, maar ruimte was er genoeg. Het personeel was bijzonder vriendelijk en heel flexibel. Ze doen niet moeilijk en kunnen van hun gerechten gemakkelijk een vegetarische variant maken. Dit restaurant is een echte aanrader. Ga zo door!
Marjoleinrijkeboer .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
In eerste instantie loop je het pand zó voorbij door de smalle en onopvallende gevel, maar eenmaal binnen oogt het supergezellig. Zeker bij de (gas?)haard zit je prachtig.
Voor een heel vriendelijk prijsje (vaste prijs voor elk hoofdgerecht) hebben we hier prima gegeten, smakelijke kipfilet respectievelijk saté. Frietjes én mayonaise werden er bij geserveerd, evenals een klein beetje salade. Wat extra groente had van ons wel gemogen, maar dat was dan ook het enige minpuntje.
De bediening en service waren helemaal top en ze stonden ook open voor speciale verzoeken zoals graag geen peper op het vlees.
PeterVliet .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Dagje Putten, het weer was slecht, dus wij in winkelstraat op zoek naar onderdak. Eigenlijk viel de zaak niet op door smalle ingang, maar de brandende terras heater en de stoelen met warme dekens trok onze aandacht. Binnen groter dan verwacht, modern en strak interieur. Na twee lekkere bakken cappuccino (en bak water voor onze hond), toch maar even de lunchkaart bekeken. Met zorg samengesteld en opvallend lage prijzen. We zijn blijven zitten en hebben toch ook maar eten besteld. Vers geperste (!) appelsap en Tosti ("emjoy"?), inderdaad rijkelijk belegd en verrassend drie i.p.v. de gebruikelijke twee sneetjes brood. Dat een "simpel" gerecht opeens bijzonder kan zijn. Vriendelijk geholpen. Mochten we weer eens op de Veluwe zijn, dan gaan we terug en het diner proberen.
Beste Peter,
Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest, daar doen we het voor! Graag tot ziens in Putten! Met een Gastvrije groet, Team EMjoy
RichardFaas .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Zeer goede gastvrijheid en een meer dan prima prijs kwaliteitsverhouding
schone toiletten en zeer vriendelijk personeel.

De horeca gelegenheid ademt veel rust en gezelligheid uit

Beste Richard, dank voor deze recensie.
Fijn om te lezen dat uw bezoek aan EMjoy een positieve indruk bij u heeft achtergelaten! Graag tot ziens in Putten! Met een Gastvrije groet, Team EMjoy
Timon B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wij zij hier gaan dineren. De meeste recensies gaan over de lunch maar ook het diner is hier erg goed. De prijzen zijn zeer schappelijk (12 euro voor een hoofdgerecht) en hoewel de kaart niet erg uitgebreid was waren de gerechten die wij kregen bijzonder goed. Een prachtig malse varkenshaas met een champignonsaus die goed op smaak was en een prima saté van varkenshaas met een satésaus met net dat extra beetje pit. Vers geperst appelsap en hertog Jan van de tap, maakte onze avond verder af. De afsluiter coffee Emjoy (2,75 of 2,50?, hij stond 2x op de kaart) was erg lekker al was deze naar geheim recept en helaas dus thuis niet te repliceren. Bediening was erg vriendelijk en attent, en de open keuken gaf zicht op georganiseerde koks. We hebben dan ook niet lang hoeven wachten, met een restaurant dat ongeveer halfvol zat. Kortom simpele gerechten voor een meer dan schappelijke prijs, perfect bereid en erg lekker, in een fris modern maar toch gezellig eetcafé. Zeker voor herhaling vatbaar, helaas wonen we niet in de buurt (maar mochten we in de buurt zijn komen we zeker nog eens langs)
Beste Timon, Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Fijn om te lezen dat uw diner smaakvol is geweest! De prijs van de koffie EMjoy is een puntje van aandacht, dank dat u het even aangeeft! Graag tot ziens in Putten!

Met een Gastvrije groet, Team EMjoy
Wimgrifhorst .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
We gaan niet eten om dat we honger hebben, hooguit trek.
Als we niet thuis eten, wat in ons geval regelmatig het geval is, hopen we altijd dat wat we gaan eten lekker is, er verzorgt uitziet en dat de bediening plezierig is en natuurlijk moet het de prijs echt waard is.
Als al die facetten kloppen kan de lunch een feestje zijn.

Wij zijn van mening dat Aandacht, Interesse en liefde voor het vak de ingredienten zijn voor vakmanschap en dat proef je bij jullie.
Graag tot een volgende lunch.

Wim & Ada Grifhorst - Alkmaar
Nitram .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Hij: brood met warme beenham met mosterdsaus en honing OVERHEERLIJK, met koffie.
Zij: brood met kip hawai ZEER LEKKER, met Rivella.
Prijs kwaliteit erg goed.
Vriendelijke bediening.

Komen zeker een keer terug
Berry .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Algemeen: Vandaag geluncht bij dit restaurant. Buiten hingen de bordjes met 'Airco aan' dus aangezien het terras vol was, gingen wij binnen zitten. Eerlijk gezegd heb ik van die airco weinig gemerkt, het was erg warm binnen wat de ervaring niet heel erg aangenaam maakte.
Eten: Het eten vond ik simpel maar smaakvol. De bol gezond die ik had was niet erg gemakkelijk te eten ondanks het goede snijmes wat ik kreeg. Het bord was net iets te klein om comfortabel te kunnen snijden maar dat zijn details.
Service: De service vond ik voldoende. De service was met een lach maar een beetje afstandelijk, ik hou van iets meer interactie.
Decor:Het decor was netjes en verzorgd. Iets aan de strakke kant voor mijn smaak. Voor mij mag het wat 'warmer' (qua sfeer). De open keuken was helemaal achterin waardoor je als gast daar weinig van meekrijgt als je voorin zit. Ook de tafeltjes en de ruimte eromheen vond ik aan de krappe kant.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Een gezellig restaurant in het centrum van Putten. De moeite van een bezoek waard. Een zaak waar men aandacht heeft voor de gast. Bij het binnentreden vraag je je af of er voldoende zitplaatsen zijn, dat is in ieder geval zo. Voor een klein bedrag wordt hier lekker eten opgediend. Tijdens ons bezoek kwam de kok erachter dat de aardappelen op waren en bood ons zijn verontschuldigingen aan. Was absoluut niet nodig omdat wij al een schaal patat hadden gekregen.Een echte aanrader vinden wij deze eetgelegenheid in Putten. Richard en Agnes Numan, Heemskerk
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Heerlijk geluncht, gezellige sfeer, 12.15 uur al volle bak!
Serveerster met constante stralende lach, ook haar collega's sympathiek.
Ik vroeg carpaccio die alleen op de dinerkaart stond, geen enkel probleem.
Ik vroeg een waldkornbroodje erbij, werd speciaal warm gemaakt en belegd met heerlijke slamix met dezelfde lekkere dressing van de carpaccio.
Bij de koffie kregen we veel te lekkere soesjes, ik kon er een aantal kopen voor mijn collega en mij, werden keurig apart verpakt met een uitgebreide uitleg hoe te bakken in de oven.
Een dikke vette 10 voor een dergelijke klantgerichte service in een stampvolle zaak!!!!!