Elvis diner cafe

Teenstraweg 4 9885 Lauwerzijl Nederland Kaart
  • Amerikaans

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Elvis diner cafe

Maandag t/m Vrijdag: 15.00 tot 21.00 uur
Zaterdag & Zondag: 12.00 tot 21.00 uur

• Mastercard
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Elvis diner cafe

Angela G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij waren aangenaam verrast. Het ligt wel erg afgelegen en in het donker moeilijk te vinden maar de sfeer was prima en de bediening en het eten waren goed. We gaan zeker nog eens terug.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellig, en goed eten. Wij hebben ons prima vermaakt.
Ankemeno M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten met een fantastisch uitzicht. Voor herhaling vatbaar!
G.J. B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Vriendelijk personeel. Ongedwongen sfeer en persoonlijke aandacht! We komen hier zeker terug.
Sina E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Voor de 2e keer geweest. Nu met 7 personen. Iedereen was zeer te spreken over dit eetcafé
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten met AH restaurant actie. Vond buitenkant gebouw er niet echt mooi uitzien. Goed borden volgen om uit eindelijk achter op de camping uit te komen.Het restaurant ligt aan een haventje. Het eten was lekker grote porties.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Altijd leuk om heen te gaan. Lekker eten en mooie omgeving. Gezellige mensen.
Sina E.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
In overleg is er veel mogelijk. Zeer relaxt en gemoedelijk eet café. Voor ons waren de porties te groot maar in overleg met de kok kan je aangeven dat je kleinere porties op prijs stelt
Jean-Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goed eten voor een redelijke prijs, personeel is vriendelijk en behulpzaam ook bij dieetwensen wordt goed nagedacht en werd zo nodig hersteld of aangepast.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Smaak van het eten was de vorige keer beter. Ook jammer dat mensen vlak voor de open deuren gaan roken als je allergisch bent.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellig en lekker!
Ankemeno M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker gegeten. Je moet wel geduld hebben. De bediening was uitstekend alleen was het wel erg druk en was er maar 1 in de bediening op het druk bezette terras. Wij hadden alle tijd en hebben genoten van alles!
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Mooi plekje! Groot terras aan het water, maar de parasols boden geen schaduw ‘savonds. Lange wachttijden, ondanks dat het niet druk was. Het eten was echt onder de maat. Na 2 uur hitte hebben wij het nagerecht dan ook niet afgewacht.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras bij het water. Gemoedelijke sfeer.
Zeker aanrader.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het wachten op het hoofdmenu duurde vrij lang. Omdat het buiten kouder begon te worden tijdens het wachten gingen we naar binnen waar een sigareten lucht hing. Het eten was ok maar niet bijzonder. Wel was het ijsdesert voor maar 3 euro bijzonder lekker.
Wij waren met 2 volwassenen en een kind. In plaats van dat het tweede menu gratis (zoals aangegevne bij de AH actie) werden de twee duurste maaltijden in rekening gebracht en het iets goedkopere kinder menu dus gratis. Ondanks dat ik het restaurent hierop wees werd dit niet verandert.