Elsa's Café

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Elsa's Café

melanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een echt eetcafe. Was op vrijdag avond super druk. De reservering liep dan ook redelijk uit. Excuses vanuit het personeel. Voorgerechten waren oke. Bij de hoofdgerechten waren 3 tournadous rood besteld. Deze waren uit eindelijk medium. De kwaliteit van het vlees was wel goed. Doorgegeven en terugsturen mocht. We hebben besloten om het bij melden te houden. Dit om te voorkomen dat de ene helft van de tafel met eten zit en de andere helft niet. Toch vind ik dit restaurant wel een aanrader. Bediening is goed. Soms wat te druk binnen maar het is een eetcafe.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Aan de achterwand is het nog al donker, menukaart bekijken met kaarslicht en als je ouder bent zijn de houten stoelen wel erg hard. Verder was alles prima.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
ondanks de enorme drukte die avond zijn we heel goed geholpen
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goed eten en een fijne sfeer. Het kregen snel wat te drinken en nadat we het eten hadden besteld werd het snel en goed geserveerd.
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel , eten ziet er mooi/goed uit. Echt een aanrader
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke tent, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Alleen het tafeltje bij de bar naast de speelautomaten is geen aanrader, als allebei de automaten gebruikt worden en er zit ook nog iemand aan de bar wordt het een beetje vol aan je tafeltje. Verder top!
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gezellige plek om met familie en vrienden te dineren. Goede service, heerlijk eten en een leuke sfeer. Zeker een aanrader!
Nelleke K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was heerlijk, de bediening heel vriendelijk maar we moesten veel te lang wachten op ons voorgerecht,langer dan een half uur
mevrouw D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
de dag na koningsdag. wij komen om 10 voor 1 aanlopen om daar te lunchen. er staat buiten een medewerkster de tafels af te nemen. wij willen naar binnen gaan en de medewerkster zegt dat ze pas om 1 uur opengaat. we staan elkaar aan te kijken wat te doen, praten over dan maar 10 minuten rondlopen of zo. een stel komt ook aanlopen, mag ook nog niet naar binnen.

en dus zijn we maar ergens anders heen gegaan.

de medewerkster had ook kunnen zeggen: joh, we gaan om 1 uur open, je mag wel vast binnenzitten, maar ik ben nog even bezig.

dan hadden we ons als gasten erg welkom gevoeld in plaats van dat je weggestuurd wordt.

op een mailtje hierover hebben we nooit een reactie gehad. het gaat zeker te goed...
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
(H)eerlijk café. We zaten er op de historische europacup-avond van Ajax tegen Lyon. Ondanks de voetbalgekte was er veel en vriendelijke aandacht voor ons als etende en drinkende klanten. De gerechten zijn simpel maar goed bereid. Lamsrack, Ceasar salade, zalm en ossenhaassaté waren overheerlijk. Aanradertje dus, dit gezellige buurtcafé!
Daniël D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig café en restaurant. De kroeg om voetballen te kijken. Het personeel is snel, vriendelijk en behulpzaam. Het eten is lekker, met name de verschillende satés. Elsa's heeft een terras met terrasverwarming. De tafels staan wat dicht op elkaar. Het is niet geschikt voor jonge kinderen en honden. Er is wifi. De plek is bekend van het boek 'het diner' van Herman Koch. Ik kom hier graag.
Daniël D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Was weer heerlijk!! Leuke, betrokken en vriendelijke bediening. Heerlijke spareribs en altijd gezellig.
Pstraa .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Ouderwets gezellige Amsterdams kroeg met recht toe recht aan lekker eten. Zeer snelle bediening ondanks volle Ajax avond. Uitstekenede avond.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten, super vriendelijke en snelle service in een ouderwetse ambiance. Geen hipster of anderszins moeilijk gedoe. Gewoon goed eten voor een prima prijs!
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Hele gezellige lokatie
Mathijs D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goede ontvangst, lekker stokbrood met kruidenboter en vlotte bediening.

Genoeg tijd om samen te praten. De altijd goede kaart. Snelle bedienin
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heel gezellig eetcafe. Tournedos en hamburger waren heerlijk.
De volle zaak en het terras werden maar door 2 man bediend. Door de ervaren bediening, liep alles goed en werd het eten snel geserveerd. Hinderlijk vind ik het als je voor een bestelling of voor de rekening meerdere malen oogcontact moet zoeken met het bedienend personeel. Dat kan beter.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Altijd weer gezellig in dit Amsterdamse eetcafé. Fijn gemêleerd publiek: van straatveger en postbode via BN'er en penoze tot professor en dergelijke loopt door- en met elkaar te ouwehoeren. Goede sfeer, humor, muziek. Best aardig eten (check eens de ossenworst), niet zuinig in hoeveelheid en redelijk geprijsd. Leuke bierkaart ook. Aanrader.
Juriaan S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Al jaren onze vaste eettent in de leukste buurt van Amsterdam! Elsa's voelt aan als een huiskamer en altijd prima eten voor een goede prijs. Kaart al jaren hetzelfde met wisselende dagmenu's, maar altijd van prima kwaliteit. Spareribs en ossenhaas saté onovertroffen lekker! Personeel altijd vriendelijk en attent. Kortom een goede uitvalsbasis als je even 'no nonsense' een hapje wilt eten. Tot snel weer!