Elsa's Café

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Elsa's Café

Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke tent, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Alleen het tafeltje bij de bar naast de speelautomaten is geen aanrader, als allebei de automaten gebruikt worden en er zit ook nog iemand aan de bar wordt het een beetje vol aan je tafeltje. Verder top!
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gezellige plek om met familie en vrienden te dineren. Goede service, heerlijk eten en een leuke sfeer. Zeker een aanrader!
Nelleke K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was heerlijk, de bediening heel vriendelijk maar we moesten veel te lang wachten op ons voorgerecht,langer dan een half uur
mevrouw D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
de dag na koningsdag. wij komen om 10 voor 1 aanlopen om daar te lunchen. er staat buiten een medewerkster de tafels af te nemen. wij willen naar binnen gaan en de medewerkster zegt dat ze pas om 1 uur opengaat. we staan elkaar aan te kijken wat te doen, praten over dan maar 10 minuten rondlopen of zo. een stel komt ook aanlopen, mag ook nog niet naar binnen.

en dus zijn we maar ergens anders heen gegaan.

de medewerkster had ook kunnen zeggen: joh, we gaan om 1 uur open, je mag wel vast binnenzitten, maar ik ben nog even bezig.

dan hadden we ons als gasten erg welkom gevoeld in plaats van dat je weggestuurd wordt.

op een mailtje hierover hebben we nooit een reactie gehad. het gaat zeker te goed...
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
(H)eerlijk café. We zaten er op de historische europacup-avond van Ajax tegen Lyon. Ondanks de voetbalgekte was er veel en vriendelijke aandacht voor ons als etende en drinkende klanten. De gerechten zijn simpel maar goed bereid. Lamsrack, Ceasar salade, zalm en ossenhaassaté waren overheerlijk. Aanradertje dus, dit gezellige buurtcafé!
Daniël D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig café en restaurant. De kroeg om voetballen te kijken. Het personeel is snel, vriendelijk en behulpzaam. Het eten is lekker, met name de verschillende satés. Elsa's heeft een terras met terrasverwarming. De tafels staan wat dicht op elkaar. Het is niet geschikt voor jonge kinderen en honden. Er is wifi. De plek is bekend van het boek 'het diner' van Herman Koch. Ik kom hier graag.
Daniël D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Was weer heerlijk!! Leuke, betrokken en vriendelijke bediening. Heerlijke spareribs en altijd gezellig.
Pstraa .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Ouderwets gezellige Amsterdams kroeg met recht toe recht aan lekker eten. Zeer snelle bediening ondanks volle Ajax avond. Uitstekenede avond.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten, super vriendelijke en snelle service in een ouderwetse ambiance. Geen hipster of anderszins moeilijk gedoe. Gewoon goed eten voor een prima prijs!
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Hele gezellige lokatie
Mathijs D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goede ontvangst, lekker stokbrood met kruidenboter en vlotte bediening.

Genoeg tijd om samen te praten. De altijd goede kaart. Snelle bedienin
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heel gezellig eetcafe. Tournedos en hamburger waren heerlijk.
De volle zaak en het terras werden maar door 2 man bediend. Door de ervaren bediening, liep alles goed en werd het eten snel geserveerd. Hinderlijk vind ik het als je voor een bestelling of voor de rekening meerdere malen oogcontact moet zoeken met het bedienend personeel. Dat kan beter.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Altijd weer gezellig in dit Amsterdamse eetcafé. Fijn gemêleerd publiek: van straatveger en postbode via BN'er en penoze tot professor en dergelijke loopt door- en met elkaar te ouwehoeren. Goede sfeer, humor, muziek. Best aardig eten (check eens de ossenworst), niet zuinig in hoeveelheid en redelijk geprijsd. Leuke bierkaart ook. Aanrader.
Juriaan S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Al jaren onze vaste eettent in de leukste buurt van Amsterdam! Elsa's voelt aan als een huiskamer en altijd prima eten voor een goede prijs. Kaart al jaren hetzelfde met wisselende dagmenu's, maar altijd van prima kwaliteit. Spareribs en ossenhaas saté onovertroffen lekker! Personeel altijd vriendelijk en attent. Kortom een goede uitvalsbasis als je even 'no nonsense' een hapje wilt eten. Tot snel weer!
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Hebben hier zalig gegeten, een heerlijke jumbo-sized hamburger en haassaté. Hamburger werkelijk de allergrootste die wij ooit aten. De saté, was erg op smaak met verrukkelijke en ruime portie saus.

Bediening zeer vlot en vriendelijk. Ook nog eens redelijk geprijsd. Zelden zo lekker en prettig gegeten in Amsterdam.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
De ambiance en personeel waren geweldig. De tonijnsalade was minder, de tonijn was light gebakken en daar moet je van houden. Vantevoren even vragen net als bij biefstuk!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Altijd goed bij Elsa's en dat al lang. Doen ze knap. Eten altijd ok, altijd hetzelfde maar dat weet je. Nu wel mosselen en die waren heerlijk. Bediening is top en kwamen zelfs even bij zoon aan tafel om zijn kaarttrucs te bewonderen. Leuk! De tafels zijn wel wat laag en beetje krap.
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Het was gezellig druk dus reserveren is gewenst. De kaart is toegankrlijk en de dagkaart verrassend. De bediening vriendelijk. Het eten heerlijk. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
vanmill .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Elsa's cafe is altijd top. Uitstekende bediening. Vriendelijk, relaxed en grappig.
Kwaliteit eten in dit geval een sate Varkenshaas was prima. Lekker mals, goede sate saus.
Heerlijk glaasje wijn erbij. Wat wil je nog meer. Misschien volgende keer een lekker zonnetje zodat we heerlijk op het terras kunnen zitten.