Elsa's Café

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Elsa's Café

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Op de menukaart staat een uitleg waar de naam Elsa's Café vandaan komt. Hij refereert aan Elsa Maxwell, de Amerikaanse roddeljournaliste, schrijfster, scenariste en gastvrouw vermaard om haar feesten voor royalty en societyfiguren. De Elsa die ik aantrof was dan waarschijnlijk de anti-Elsa. Ze deed kortaf en was ongeïnteresseerd en liep twintig keer aan mijn tafeltje voorbij zonder te vragen wat ik wilde eten terwijl ik toch duidelijk de menukaart voor me op tafel had liggen. Uiteindelijk ben ik maar naar haar toegelopen om te bestellen. Ook de gasten die buiten op het terras zaten liepen - het lange wachten zat - naar binnen om te bestellen. Binnen wordt het eetcafé gekenmerkt door een weinig inspirerend interieur. De schilderijen en posters uit de tijd van mevrouw Maxwell zijn nog wel aardig maar al die met grote witte letters geschreven lijsten van bieren op muren en pilaren zijn erg lelijk. Het eten was ook al teleurstellend. Ik had de panino caprese met mozzarella, tomaat, pesto en pijnboompitjes en de panino pastrami met zongedroogde tomaatjes en mierikswortelmayonaise. Het laatste broodje was oké maar bij de panino caprese ben ik geen pijnboompitjes tegengekomen en de gesmolten kaas was wat mij betreft beslist geen mozzarella. Kortom, het was een teleurstellende ervaring bij Elsa.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, fijne sfeer en betaalbaar.
Arno P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Toppers, zoals altijd.
Anitavv .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Gezellige avond gehad met vrienden en ondertussen lekker gegeten. Kosten zijn heel redelijk. Ik kom zeker nog wel een keer terug.
Maudi G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Gezellige en leuke sfeer met heerlijk eten! En dat alles voor een prima prijs.
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gezellig eetcafe. Goede producten voor prima prijs. Plek om vaker langs te gaan. Voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste
Nanda K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Super eten, super service en onwijs gezellig. We hadden om 18.00 uur gereserveerd. 4 dagen van te voren werd ik gebeld met de mededeling dat er tot 18.30 voetbal uitgezonden zou worden en dat het dus om 18.00 uur wel heel druk zou zijn. Dat noem ik service. Online gevraagd om een kleine verrassing voor mijn jarige moeder van 84. En wat een verassing kwam er!! 1
grote schaal met lekkers en verassingen. Prijs/Kwaliteit is TOP!!
Moeders ( en wij allemaal) heeft genoten.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het is altijd gezellig hier. We komen hier al jaren met veel plezier.
Helenw V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellige drukte.
Prima om gezellig met vrienden een hapjete eten
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het is een super gezellig eetcafé met heerlijk eten, de tafels waar gegeten wordt staan wel dicht op groepen die alleen wat komen drinken.
Er is door vaste gasten niks teveel gezegd over de heerlijke spareribs
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima plek en goed eten voor een redelijke prijs. Wel erg rumoerig. Vriendelijk personeel en goede service. Samenvattend prima.
melanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een echt eetcafe. Was op vrijdag avond super druk. De reservering liep dan ook redelijk uit. Excuses vanuit het personeel. Voorgerechten waren oke. Bij de hoofdgerechten waren 3 tournadous rood besteld. Deze waren uit eindelijk medium. De kwaliteit van het vlees was wel goed. Doorgegeven en terugsturen mocht. We hebben besloten om het bij melden te houden. Dit om te voorkomen dat de ene helft van de tafel met eten zit en de andere helft niet. Toch vind ik dit restaurant wel een aanrader. Bediening is goed. Soms wat te druk binnen maar het is een eetcafe.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Aan de achterwand is het nog al donker, menukaart bekijken met kaarslicht en als je ouder bent zijn de houten stoelen wel erg hard. Verder was alles prima.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
ondanks de enorme drukte die avond zijn we heel goed geholpen
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goed eten en een fijne sfeer. Het kregen snel wat te drinken en nadat we het eten hadden besteld werd het snel en goed geserveerd.
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel , eten ziet er mooi/goed uit. Echt een aanrader
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuke tent, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Alleen het tafeltje bij de bar naast de speelautomaten is geen aanrader, als allebei de automaten gebruikt worden en er zit ook nog iemand aan de bar wordt het een beetje vol aan je tafeltje. Verder top!
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gezellige plek om met familie en vrienden te dineren. Goede service, heerlijk eten en een leuke sfeer. Zeker een aanrader!
Nelleke K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was heerlijk, de bediening heel vriendelijk maar we moesten veel te lang wachten op ons voorgerecht,langer dan een half uur
mevrouw D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
de dag na koningsdag. wij komen om 10 voor 1 aanlopen om daar te lunchen. er staat buiten een medewerkster de tafels af te nemen. wij willen naar binnen gaan en de medewerkster zegt dat ze pas om 1 uur opengaat. we staan elkaar aan te kijken wat te doen, praten over dan maar 10 minuten rondlopen of zo. een stel komt ook aanlopen, mag ook nog niet naar binnen.

en dus zijn we maar ergens anders heen gegaan.

de medewerkster had ook kunnen zeggen: joh, we gaan om 1 uur open, je mag wel vast binnenzitten, maar ik ben nog even bezig.

dan hadden we ons als gasten erg welkom gevoeld in plaats van dat je weggestuurd wordt.

op een mailtje hierover hebben we nooit een reactie gehad. het gaat zeker te goed...