Elsa's Café

• Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Toppers
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gezellig, leuke bediening en lekker gegeten.
De tafel van Aria K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het duurde even voor we de gerechten kregen, zelf moest ik zeker 5 minuten langer wachten dan mij tafelgenoten.

Verder altijd een gezellig eetcafé, met lekker eten.
Erik L.
We waren met 6 pers die niet gelijk binnen kwamen. Ging prima. De meeste maaltijden kwamen na ong een uur. Beetje lang wachten. En helaas de laatste maaltijd toch 5 min na de rest.
We hadden ook geen voorgerecht op een stuk gemeenschappelijk stuk stokbrood na . Helaas wat wachten dus.
Verder alles prima goede bediening en lekker.
Sean C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Fantastisch eten, top bediening en nog tegen een redelijke prijs ook!
Pjot .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Na een gezellig dagje uit Mosselpannetje op terras besteld. Tot 2x verzocht of de saus in de mosselen gedaan kan worden. De mosselen werden op tafel gezet zonder saus. Toen ik de serveerster er op aan sprak kreeg ik het antwoordt op een vervelende toon dat ze het er wel over heen wilde gieten . daar ging het niet om. Vervolgens kreeg ik een pan waar ik meteen een laag lege en dichte schelpen uit kon gooien. Heb degene die het kwam brengen verteld dat ik alleen mosselen at die uit de schelp kwamen omdat ik eens ziek ben geworden van mosselen en erg voorzichtig ben. Toen kreeg ik het lullige antwoordt dat hij ze wel terug in de schelp wilde doen.Ik vind dit schunnigheid ten top. Het was duidelijk te merken dat de eigenaar niet aanwezig was.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Goed eten in een huiselijk eetcafe. Joviale gastheer die z'n vak verstaat. Veel vaste klanten volgens mij. Het eten was smaakvol en meer dan genoeg.
MFe .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Was zeer rustig, zaten binnen met groep van 7 maar moesten desondanks vaak zelf contact met het personeel zoeken om nog een drankje te bestellen. Mook vrij lang gewacht op ons eten. Sfeer niet echt gezellig was ook geen muziek en dat voor een eetcafé........? Kwaliteit van het eten prima. Was hier vaker geweest, maar vondt het deze keer allemaal wat tegenvallen.
Marcella D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prima
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Op de menukaart staat een uitleg waar de naam Elsa's Café vandaan komt. Hij refereert aan Elsa Maxwell, de Amerikaanse roddeljournaliste, schrijfster, scenariste en gastvrouw vermaard om haar feesten voor royalty en societyfiguren. De Elsa die ik aantrof was dan waarschijnlijk de anti-Elsa. Ze deed kortaf en was ongeïnteresseerd en liep twintig keer aan mijn tafeltje voorbij zonder te vragen wat ik wilde eten terwijl ik toch duidelijk de menukaart voor me op tafel had liggen. Uiteindelijk ben ik maar naar haar toegelopen om te bestellen. Ook de gasten die buiten op het terras zaten liepen - het lange wachten zat - naar binnen om te bestellen. Binnen wordt het eetcafé gekenmerkt door een weinig inspirerend interieur. De schilderijen en posters uit de tijd van mevrouw Maxwell zijn nog wel aardig maar al die met grote witte letters geschreven lijsten van bieren op muren en pilaren zijn erg lelijk. Het eten was ook al teleurstellend. Ik had de panino caprese met mozzarella, tomaat, pesto en pijnboompitjes en de panino pastrami met zongedroogde tomaatjes en mierikswortelmayonaise. Het laatste broodje was oké maar bij de panino caprese ben ik geen pijnboompitjes tegengekomen en de gesmolten kaas was wat mij betreft beslist geen mozzarella. Kortom, het was een teleurstellende ervaring bij Elsa.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, fijne sfeer en betaalbaar.
Arno P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Toppers, zoals altijd.
Anitavv .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Gezellige avond gehad met vrienden en ondertussen lekker gegeten. Kosten zijn heel redelijk. Ik kom zeker nog wel een keer terug.
Maudi G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Gezellige en leuke sfeer met heerlijk eten! En dat alles voor een prima prijs.
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gezellig eetcafe. Goede producten voor prima prijs. Plek om vaker langs te gaan. Voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste
Nanda K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Super eten, super service en onwijs gezellig. We hadden om 18.00 uur gereserveerd. 4 dagen van te voren werd ik gebeld met de mededeling dat er tot 18.30 voetbal uitgezonden zou worden en dat het dus om 18.00 uur wel heel druk zou zijn. Dat noem ik service. Online gevraagd om een kleine verrassing voor mijn jarige moeder van 84. En wat een verassing kwam er!! 1
grote schaal met lekkers en verassingen. Prijs/Kwaliteit is TOP!!
Moeders ( en wij allemaal) heeft genoten.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het is altijd gezellig hier. We komen hier al jaren met veel plezier.
Helenw V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellige drukte.
Prima om gezellig met vrienden een hapjete eten
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het is een super gezellig eetcafé met heerlijk eten, de tafels waar gegeten wordt staan wel dicht op groepen die alleen wat komen drinken.
Er is door vaste gasten niks teveel gezegd over de heerlijke spareribs
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima plek en goed eten voor een redelijke prijs. Wel erg rumoerig. Vriendelijk personeel en goede service. Samenvattend prima.
melanie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een echt eetcafe. Was op vrijdag avond super druk. De reservering liep dan ook redelijk uit. Excuses vanuit het personeel. Voorgerechten waren oke. Bij de hoofdgerechten waren 3 tournadous rood besteld. Deze waren uit eindelijk medium. De kwaliteit van het vlees was wel goed. Doorgegeven en terugsturen mocht. We hebben besloten om het bij melden te houden. Dit om te voorkomen dat de ene helft van de tafel met eten zit en de andere helft niet. Toch vind ik dit restaurant wel een aanrader. Bediening is goed. Soms wat te druk binnen maar het is een eetcafe.