Elpidio

Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Karin L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We stapten uit een gure lege winkelstraat pats-boem Italië binnen. Zelfs de radio staat op een Italiaanse zender. Hier krijg je uiteraard een aperativo non-alcoholico mét een dun schijfje sinaasappel. En een glas witte wijn is zonder enige toelichting gewoon goed.
En toen de panini: met mooi knapperig bruin brood. Bruin brood had ik niet verwacht! Één met ondermeer rundertong en artisjok, de ander met gorgonzola en peer. Geweldig!
Koffie met een amandelkoekje en nog een speciaal snoepje bij de rekening. Wij wonen in Amsterdam - maar dit is omrijden waard!
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Wij stapten hier op een vrijdagavond binnen. Voor de tweede keer hier. Het voorste deel is een delicatessewinkel/traiteur, het achterste deel is een restaurantje. De tafeltjes staan vrij dicht op elkaar. Toen een grote groep binnenkwam werd duidelijk dat de akoestiek niet goed is. Er is geen geluiddemping, en je kan elkaar dan moeilijk verstaan. De Italiaanse achtergrondmuziek hoor je ook niet meer. De vriendelijke bediening is Italiaans en spreekt een mengelmoes van Italiaans, Engels en Nederlands tegen je.
We begonnen de avond met een glas grappa. Vooraf beetgare tagliatelle (brede lintpasta) in een lekkere saus met vlees en paddestoelen. Prima! Daarna koos één broer voor Zeeduivel. Een stevige witvis. De andere broer had lamsfilet. Mooi mals vlees. Beide gerechten werden met een soort spinazie geserveerd. Een beetje draderig. We dronken er rode Siciliaanse Nero d'Avola bij. Ter afsluiting een espresso met een glaasje Limoncello van het huis.
Parkeren kan bij het nabijgelegen station Voorburg, waar ook een OV knooppunt is.
Alice R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Wat een heerlijke zaak, het eten is super lekker en met de bediening en het entourage waan je jezelf in Italië. Dit is een echte aanrader.