elMiguel

Voorstraat 4 4797 BG Willemstad Nederland Kaart

Over restaurant elMiguel

Delen is dubbel genieten

Verwacht geen traditionele kaart, want bij El Miguel kun je kiezen uit een uitgebreid palet van kleine gerechtjes uit de Surinaamse, Caribische, Oriëntaalse en Europese keuken. Zo bepaal je zelf of je uitgebreid komt tafelen met gebruik van tafelbarbecues of alleen komt borrelen aan de stamtafel. El Miguel is een huiskamer- ontmoetingsplek, waar je in het weekend van (live) muziek geniet.

Meer informatie over restaurant elMiguel

Maandag 16:00 tot 00:00
Dinsdag 16:00 tot 00:00
Woensdag 16:00 tot 00:00
Donderdag 16:00 tot 00:00
Vrijdag 15:00 tot 02:00
Zaterdag 14:00 tot 03:00
Zondag 12:00 tot 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
was heel erg rustig, maar 2 tafels bezet. prima die halve gerechten. zo hebben we met elkaar heel veel kunnen proeven. heerlijk eten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk gegeten, een echte aanrader. Jammer dat we in Groningen wonen anders anders kwamen we zeker vaak!
We hebben hier nu twee maal gegeten. De rendang is voortreffelijk en de spare ribs zo lekker heb ik ze nog niet gegeten.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. Ideaal dat je halve hoofdgerechten kunt bestellen, zo kan je lekker van alles een beetje proeven. Alle gerechten waren lekker!
Nicolle L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Voor de tweede maal hier gegeten. Echt fantastisch!! Combigerechten bami pangang, visstoofpotje en spareribs. Toetje ook heerlijk!!
Hier weten ze hoe het moet!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Zoals ik in Willemstad vaker eet, vis & vlees, heb ik hier Tipan Beef besteld met een heerlijk wijntje en dit was een perfecte mix. Is perfect klaargemaakt en voor herhaling vatbaar in het culinaire Willemstad.