elMiguel

Voorstraat 4 4797 BG Willemstad Nederland Kaart

Over het restaurant elMiguel

Delen is dubbel genieten

Verwacht geen traditionele kaart, want bij El Miguel kun je kiezen uit een uitgebreid palet van kleine gerechtjes uit de Surinaamse, Caribische, Oriëntaalse en Europese keuken. Zo bepaal je zelf of je uitgebreid komt tafelen met gebruik van tafelbarbecues of alleen komt borrelen aan de stamtafel. El Miguel is een huiskamer- ontmoetingsplek, waar je in het weekend van (live) muziek geniet.

Meer informatie over restaurant elMiguel

Maandag 16:00 tot 00:00
Dinsdag 16:00 tot 00:00
Woensdag 16:00 tot 00:00
Donderdag 16:00 tot 00:00
Vrijdag 15:00 tot 02:00
Zaterdag 14:00 tot 03:00
Zondag 12:00 tot 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
heidi W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
op zaterdagavond 27 mei 2017 geweest, nou enigszins een desillusie.
om 19.45 uur bestelling gedaan voorgerecht kwam redelijk snel 1 meisje in de bediening was heel humorvol en aardig de rest was gereserveerd.
wij vroegen of we binnen mochten zitten werd kouder, prima.
ze hadden er alleen niet bij verteld dat het binnen verbouwt werd omdat er een feest was om 22 uur. we kregen ons eten in de herrie het was nu 21.30 uur?? toen moest er nog een gang komen om 21,45 uur??? deze hebben we afgezegd want de kok moest er nog aan beginnen. het eten was ook niet bijzonder. om ons heen waren met andere klanten ook wat mis verstanden. Bij het afrekenen over de avond iets gezegd, alles kwam omdat een ieder in de stress was voor het feest??? en de kok had zijn dag niet..........???????????? nou maar niet meer heen gaan.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Mooie gerechten op het menu, ook in 1/2 porties verkrijgbaar, waardoor je veel lekkere smaken kunt proberen.
Voorkomende bediening met een personal touch en kennis van zaken, die je goed in de gaten houd.
Een adres om te onthouden !
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuk restaurant in het hartje van Willemstad. Bediening netjes en goede uitleg van het concept. De zalm was lekker en leuke presentatie. Lekkere betaalbare droge witte wijn. De cappuccino was niet oké, te 'melkerig'. Ontspannen sfeer, muziek prettig.
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben hier op een maandag gegeten in de winter, dus heel druk was het niet. Maar het eten was echt lekker, tevens is de optie om halve hoofdgerechten te bestellen heel leuk. Zeker omdat het echt totaal verschillende soorten gerechten zijn. De zaak is tevens leuk ingericht en aangekleed, kortom leuke tent.
Agnetta B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker eten in een gezellige sfeer met zeer vriendelijke bediening. Ook de chocoladetruffels die bij de thee worden geserveerd zijn erg lekker.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
was heel erg rustig, maar 2 tafels bezet. prima die halve gerechten. zo hebben we met elkaar heel veel kunnen proeven. heerlijk eten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijk gegeten, een echte aanrader. Jammer dat we in Groningen wonen anders anders kwamen we zeker vaak!
We hebben hier nu twee maal gegeten. De rendang is voortreffelijk en de spare ribs zo lekker heb ik ze nog niet gegeten.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden. Ideaal dat je halve hoofdgerechten kunt bestellen, zo kan je lekker van alles een beetje proeven. Alle gerechten waren lekker!
Nicolle L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Voor de tweede maal hier gegeten. Echt fantastisch!! Combigerechten bami pangang, visstoofpotje en spareribs. Toetje ook heerlijk!!
Hier weten ze hoe het moet!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Zoals ik in Willemstad vaker eet, vis & vlees, heb ik hier Tipan Beef besteld met een heerlijk wijntje en dit was een perfecte mix. Is perfect klaargemaakt en voor herhaling vatbaar in het culinaire Willemstad.