Ellis Gourmet Burger Breda

6,9
Erg duur
Thom1960 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Hamburgers worden standaard medium gebakken maar die van mij was nog rauw. De bediening deed nogal gepikeerd over mijn opmerking hierover. Gaven zelf aan dat wanneer ze de burger helemaal door zouden bakken, er weinig van de smaak over zou blijven!? Heb wel een andere gekregen. De enige garnering was een schijfje augurk. Verder was de friet erg zout en de prijs voor dit alles veel te hoog. Kortom: een dikke tegenvaller!
Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooie inrichting, goede ijsthee, matige burgers, friet erg zout. Mochten geen burger zonder garnering bestellen? (+2,50)
A V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Mooie locatie , leuke kaart maar alles bij elkaar redelijk prijzig als je o.a frietjes erbij wil hebben.Terras omgeven met voornamelijk cafe's die in het weekend erg druk zijn
Boer_Gondier .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
leuke tent en sfeer. Maar voor een burgertent was de burger niet erg bijzonder. Een gemiddeld eetcafe kan er makkelijk mee concurreren. Broodje is wel oke, kwaliteit v/h vlees prima maar de burger mag best een stuk groter. Ook qua toppings geen overdaad. Prijs/kwaliteit is niet goed, ook omdat alles (frites sla etc) bijbesteld moet worden. De friet was wat taai en de zure room smaakte naar boter. De bediening was wel aardig maar we moesten erg lang wachten op de drank en nog langer op de burger. Ik zou graag positief zij maar er is zeer veel ruimte voor verbetering!
Evy78 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ondanks dat het zeer rustig was voor een zaterdagavond, verschillende teleurstellingen in dit restaurant:
- personeel komt na een half uur na bestelling met de vraag "wat we ookalweer hadden besteld"
- personeel spuit deo op achter de bar
- koelkasten werden al aangevuld met veel herrie om 21.00 uur waardoor we elkaar niet meer konden verstaan.
- keuken werd al schoongemaakt om 21.00 uur, waardoor we ons behoorlijk opgejaagd voelde
- Personeel zat aan de bar (klantzijde!) om op een laptop de weekplanning op te stellen.

Ondanks de heerlijke burger een zéér onprettige ervaring met dit restaurant, waar we niet meer terug zullen gaan komen.
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gelukkig was het mooi weer, want binnen eten was niet mogelijk met onze zoon in rolstoel. Dat had ik niet verwacht van een nieuwe zaak. De serveerster zei dat zij daar niks aan kunnen doen, het is niet hun pand. Niet gastvrij. Dus over het decor valt niets te zeggen. De burgers waren vrij koud maar redelijk van smaak, jammer van de plaatselijke kwak mosterd. Frieten zagen er donker uit ( nog maar een keer opgebakken?) Te dure burgers voor wat je krijgt.
Perry-en-Jane .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Bediening is meer bezig om zelf te eten dan naar de mensen om te kijken. Het eten is gewoon slecht.
Hamburger koud van binnen.
Bij de gerechten zit geen garnituur of friet.

Dus dit was voor ons de eerste en laatste keer.
In de buurt zit genoeg als alternatief.
Dus ben gewaarschuwd en voorkom de teleurstelling !!
Happer89 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Ondanks de drukte, het was Jazzfestival in Breda, hier een paar prima burgers gegeten. De vegetarische Portobelloburger was lekker, maar ook de burger met bacon was goed. Bediening was vlot en vriendelijk. Alleen bij het serveren van de burgers ontstond wat verwarring over welke burgers ze meenamen, maar dat is niet gek in die drukte.

Frietjes en salades kun je als side-dish bestellen. Zorgt er vast voor dat minder eten hoeft worden weggegooid en iedereen krijgt wat ie wil. De prijzen zijn wellicht wat hoog, maar dat krijg je op zo'n toplocatie.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Mooi ingericht restaurant, vriendelijke bediening. De burger was prima. Ook nog uienringen bij besteld maar die leken me duidelijk niet huisgemaakt. Het zou wat mij betreft beter in de filosofie passen als ze alles in huis zouden maken.