Elliniko Grieks restaurant

Grotemarkt 184 3011 PA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Elliniko Grieks restaurant

Elliniko – The All Day Greek, is gevestigd in De Markthal aan de Grote Markt in Rotterdam. Op deze unieke locatie komt het moderne Griekse restaurant nog beter tot zijn recht.
De traditionele gerechten worden met hoogwaardige producten bereid die rechtstreeks uit Griekenland komen. In het a la carte restaurant op de 1e etage kun je elke dag vanaf 17.00 uur genieten van traditionele en moderne Griekse specialiteiten. Voor een goede kop koffie, crêpe met Nutella of ontbijten met Griekse yoghurt, kun je ‘s ochtends al vroeg bij Elliniko terecht.
Lunchen of niet te uitgebreid dineren? Dan biedt deze Griek een uitgebreid assortiment aan streetfood. Zoals pita gyros, heerlijke krokante inktvisringen en verschillende dippen waaronder natuurlijk niet te vergeten de Tzatziki.

Kom langs en stap eigentijds Athene binnen in hét foodwalhalla van Nederland. Na sluiting van de hal is het restaurant bereikbaar via de buitenzijde, aan de kant van de Laurenskerk.

Meer informatie over restaurant Elliniko Grieks restaurant

Jouw recensie over het restaurant Elliniko Grieks restaurant

Mark M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Fijn Grieks restaurant dat werkt met een goed lopende, vriendelijke bediening. Het eten is er altijd lekker en je merkt dat ze goede kwaliteitsproducten gebruiken.
rene305 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Weer lekker gegeten, jammer dat de bediening deze keer iets minder was. Dame heel vriendelijk maar haar mannelijke collega had niet echt zijn dag qua vrolijkheid.
Trienette S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Net wat meer zorg aan het eten besteed dan de doorsnee Griek. De allerlekkerste Melitzana salata die we ooit proefde. Kalamaris ook erg goed! Misschien toch ook een Allergenen kaart maken?!
S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goede ambiance, perfect eten in een aangenaam tempo en zeer vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug om Grieks te eten in de Markthal.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel lekker Grieks gegeten met originele gerechten die wij ook kennen uit Griekenland. Zoals onder andere Fava, Dakos, courgette kroketjes. Prima bediening en leuke locatie (in de markthal). Kom graag terug als we weer een dagje in Rotterdam zijn.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Vlotte bediening.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Spontaan slechts eenmaal gevraagd of we wat wilden drinken, dit werd vergeten langs te brengen. Personeel erg aardig maar dus niet zo attent. Eten lauw, vlees droog. Toilet heel erg vies! Dode vlieg in zeepbakje.
W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Goed eten voor een goede prijs. Bediening zou wat vriendelijker kunnen. Inrichting is niet bijzonder gezellig, wat zakelijk. Overgebleven brood uit de broodmandjes wordt opnieuw geserveerd aan andere klanten. Al met al wel een aanrader voor echte Hollanders: veel eten voor een goede prijs.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten is prima. Het personeel is vriendelijk maar kon de drukte maar moeilijk aan waardoor de bediening op zich liet wachten. Enkele krachten erbij zou een oplossing kunnen zijn. Rijen wachtenden mensen tussen de tafels in de zaak is niet goed voor de sfeer. Erg druk dus maar wel lekker.
D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Elliniko heeft vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker en precies genoeg. Daarnaast is het gelegen op een prachtige locatie, waardoor je extra kan genieten.
An U.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Wij hadden lams met gebakken patatjes en erna de chocoladecake. Het was echt heerlijk! En vriendelijke bediening
Arianne J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
we hebben wederom lekker gegeten niks te klagen en de bediening is vriendelijk
Truus W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Echt Grieks eten en een verrukkelijke Griekse wijn erbij
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
De eerste indruk: rommelig, maar na een goede ontvangst en de behulpzaamheid om een fijn plaatsje voor ons te regelen bleek het een relaxte sfeer. Aangename bediening en goed eten. Prima
S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Het eten stond snel op tafel en was echt goed en lekker. Prijs/kwaliteit is zeker aan te raden!

Daarnaast de keus om binnen of buiten te eten. Ook dit is goed geregeld.
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prima a la carte kunnen eten met een groep van 19 personen.
Ellie S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Buiten het restaurant staan borden met menu's tegen gunstige prijzen. Op de menukaart konden we deze niet vinden. Wij vinden dat wel een beetje misleidend.
Nima N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Er zat een kleine folie in de salade, wat natuurlijk altijd kan gebeuren. Maar nadat we het hadden doorgegeven , werd ons rekening gehalveerd om het goed te maken.
C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zeer lekker gegeten. Zelfs met een vrij grote groep hebben we 'à la carte' kunnen eten en de gerechten kwamen vrij snel. Fijn! Enig minpuntje, het was vrij warm binnen.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wel wat kaal in het restaurant boven.. mis een kaarsje op de tafel of een bloem..