Ellia

Meer informatie over restaurant Ellia

Voordelig
ErikT-D .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Je wordt gastvrij ontvangen met een glaasje ouzo. Als voorgerecht er voor gekozen verschillende schotels op tafel te zetten en de delen. Attent: iedereen krijgt een eigen bordje. Hoofdgerecht mixed grill en kipfilet. Netjes opgediend, prima kwaliteit en ruime porties. Wijnkaart heeft leuke wijnen voor een redelijke prijs. Het restaurant is netjes ingericht. Personeel heel vriendelijk, attent en behulpzaam. Zonder meer aan te bevelen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima zaak, bovengemiddeld voor een grieks restaurant. Degelijk een mooi meubilair, verzorgde entourage (kan nog wel wat meer sfeer gebruiken), leuke griekse playlist met hier en daar best verrassende muziekjes. Muziek niet te hard, speakers in ons deel stonden uitgeschakeld, wat prima was. Ondanks onze late komst geen gehaaste bediening, alle tijd voor vragen, goede uitleg. Voorgerechten (octopus,inktvis,mosselen,zalm) mooi verzorgd, smaakvol, en garnering goed vers. Hoofdgerechten (fileto, souflaki mix, varkenshaas/feta, ellia schotel) ook uitstekend van smaak en mooi opgediend. Saladebar gewoon goed. Nagerechten ook prima. Ouzo bij aankomst, rode huiswijn goed maar niet bijzonder, handdruk bij vertrek. We voelden ons welkom! Enig verbeterpuntje: ik zou een ander mes bij de ossehaas prettig vinden, het standaard bestek is niet echt geschikt daarvoor. Kwaliteit eten is echt goed, maar er zit (nog?) niet iets bijzonder verrassends bij, dan zou ik pas ZEER goed waarderen.
Jeffrey7756 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Super restaurant!

Het is moet ik zeggen de eerste Griek waarbij je echt het Griekse gevoel krijgt.
Bij binnenkomst werd ons een hand gegeven (waardoor je echt het gevoel krijgt dat er aandacht is voor de gast).

De gerechten waren heerlijk! Ik en mijn vrouw hadden als voorgerecht de octopus en als hoofd de mix gril.

De gastheren en vrouwen zijn uitermate attent en weten waar ze het over hebben.

Ik vind het restaurant een toegevoegde waarde voor de streek en ik kom er graag nog eens terug !
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima saladebar, uitstekende voorgerechten ; octopus, spinazie in bladerdeeg, gehaktballetjes, gebakken feta, als ook uitstekende hoofdgerechten lamsrack , bifteki en vis mix. Aardig personeel.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een aanwinst voor Driebergen! Een heerlijke en eerlijke Griekse keuken, waar je echt kan proeven dat alles uit eigen keuken komt. Dat gecombineerd met een hele vriendelijke bediening maakt dat wij zeer zeker terug zullen komen. Het vlees was heerlijke gekruid, mooi op smaak. De borden zien er verzorgd uit.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We zijn al twee keer gaan eten bij Ellia in Driebergen.

In één woord verrassend... En dat is in dit geval zeker positief.

Bij binnenkomst gelijk welkom geheten en een hand gehad. En een ouzo van het huis (-:

De 1e keer, dat was op 18 juli, ze waren net één week geopend, ik had de zalmfilet van de Grill. En de 2e keer, dat was op 1 augustus, had ik de souvlaki speciaal.

Het verrassende was dat beide keren het gerecht met pasta geserveerd werd en de friet werd in een frituurmandje geserveerd. Staat heel leuk op tafel. Ook de andere schalen, van de tzatziki bijvoorbeeld, was anders dan je bij een gemiddelde Griek ziet... Verrassend dus....

De souvlaki speciaal was 1 hele grote spies, op een bijpassend erg lang bord, met 3 soorten vlees. Zeer smakelijk.

Voorgerechten tzatziki en keftedes. Tzatziki lekker fris en smakelijk, zat wel veel groenvoer bij(in de vorm van sla), brood was goed vers.
De keftedes waren wel lekker, maar erg compact en helaas niet erg veel saus en wat mij betreft hadden er wat meer kruiden in mogen zitten.

Het is in ieder geval een restaurant waar we terug gaan komen.