Ellia

Traaij 118 3971 GS Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Dame Blanche
      Kadaifi
      Stroopwafelijs

Over het restaurant Ellia

Met een stevige handdruk en een ouzo van het huis voel je je meteen welkom. Dit Griekse familierestaurant brengt de smaak van olijven, de warmte van de Mediterrane zon en de harmonieuze smaken uit de Griekse keuken naar de Utrechtse Heuvelrug. Chef Katerina verbetert graag haar eigen recepten. Regelmatig staan er dan ook nieuwe gerechten op de kaart, iets dat je snel gaat waarderen. Op de wijnkaart staan namen die meteen het vakantiegevoel oproepen. Het belooft een mooie avond te worden.

Meer informatie over restaurant Ellia

• : Eigen parkeerplaats

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Ellia

Paula V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten,vriendelijke bediening en gezellige sfeer,komen geregeld terug om van een heerlijke maaltijd te genieten.
Mickey B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vriendelijk personeel, de kwaliteit van het eten, de lekkere salade bar en het smaakvolle toetje: alles was top. Het is een sfeervol Grieks restaurant in een modern jasje.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heel vriendelijk en leuk personeel. Wij hebben er nu al 4 x gegeten maar kijken er elke keer weer naar uit want het blijft een feestje.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gewoon super gegeten bij Ellia, de gerechten die wij hadden waren erg goed bovenal vind ik de giros echt super. Bij andere restaurants is deze vaak droog maar bij Ellia niet.
Dit wordt zeker ons vaste restaurant wanneer we Grieks willen eten.
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Service was top en alles was tot in de puntjes voor ons geregeld. Onze gastheer en -vrouw wisten alles van de kaart af. Helaas waren we te vol om van de saladebar te genieten die er overigens fantastisch uit zag! Wij komen terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten de bediening is prettig te noemen. Vriendelijke mensen. Mijn partner had stiekem verteld dat ik jarig was, aan de koffie na eten en de baas kwam aanlopen met ijs opgemaakt met sterretje en felicitatie met chocolade geschreven, erg leuk. Wij komen zeker terug bij Ellia.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gewoon goed gegeten. Vlees was mals, vis was vers.
De frappe was in eerste instantie slapjes, na een opmerking hierover werd deze heel snel vervangen voor een goeie frappe.
Johanna W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
als je van Amsterdam naar Driebergen-Rijsenburg rijdt moet het toch wel super zijn,
komen zeker dit jaar nog eens terug
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Op terugreis vanuit Duitsland hier per toeval terechtgekomen. Geen doorsneegriek. Geen pseudoacropolisruine, maar een interieur met olijfgroene decente accenten. Zeer warme hartelijke ontvangst. Gerechten goed verzorgd, twee keer forel, zalmbonbon met gegrilde courgette en aubergine, en hartverwarmende moussaka.
Twee voorgerechten delen met ons vieren geen probleem.

Toevalstreffer om te onthouden en terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Altijd weer een warm welkom door het personeel van Ellia. Goede aanbeveling wijn en een heerlijk gerecht van de dag.
Geweldig weer. we hebben genoten en komen zeker snel terug. Dank jullie wel.
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening. Eten is redelijk maar zitten af en toe wat teleurstellingen tussen. De T-bone steak moet je hier bijvoorbeeld niet bestellen. Die kunnen ze beter van het menu halen of drastisch verbeteren.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vond het veel geld voor weinig bijzonders. Ze waren ons vergeten te zeggen dat er een saladebar was, waar we gebruik van konden maken.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was heerlijk en vooral het personeel was bijzonder vriendelijk en goed opgeleid. Dat valt op tegenwoordig, daar ik in veel restaurants treurig wordt geholpen.
Hey eten liet ietwat langer op zich wachten maar het was heerlijk dus we hebben een super avond gehad!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het lamsvlees was mals en het gerecht werd smaakvol gepresenteerd
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima restaurant, gerechten smakelijk en mooi opgemaakt.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima restaurant met authentiek eten; enthousiaste bediening.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het ontvangst was dat je je zeer welkom voelt. Het is een warm gevoel. Ze doen alle mogelijke moeite om het je zoveel mogelijk naar je zin te maken. Het eten is fantastisch, goed verzorgt. Weer een geweldige avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wanneer je bij rest. elia binnen komt is er een hartelijk welkom. Het eten is er heerlijk en goedverzorgd.de wijnkaart is ook erg goed.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten kwalitatief hoogwaardig!
Tonnie R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Viel ons tegen ,bepaalde gerechten waren niet smakelijk .als je er iets over zij werd het lacherig weggewuift.
Er werd gevraagd of we stokbroodjes erbij wilde ,Dit werd zo neer gezet zonder wat boter .
Heb thaziki bij besteld kost e 4.50 .gaan er niet meer heen