Ellia

Traaij 118 3971 GS Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Dame Blanche
      Kadaifi
      Stroopwafelijs

Over het restaurant Ellia

Met een stevige handdruk en een ouzo van het huis voel je je meteen welkom. Dit Griekse familierestaurant brengt de smaak van olijven, de warmte van de Mediterrane zon en de harmonieuze smaken uit de Griekse keuken naar de Utrechtse Heuvelrug. Chef Katerina verbetert graag haar eigen recepten. Regelmatig staan er dan ook nieuwe gerechten op de kaart, iets dat je snel gaat waarderen. Op de wijnkaart staan namen die meteen het vakantiegevoel oproepen. Het belooft een mooie avond te worden.

Meer informatie over restaurant Ellia

• : Eigen parkeerplaats

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Ellia

Liza V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk eten, fijne sfeer, fijn personeel. Wij komen hier graag!
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Komen regelmatig bij Ellia vriendelijk behulpzaam personeel...... eten is voortreffelijk ????
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten!!!!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten met 8 mensen. Goede service en bediening. We komen graag terug.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heel fijn hoe het personeel rekening hield met mijn behoefte aan een wat stillere plek!
MA V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten.....????
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bediening erg vriendelijk. Het is er schoon. het onderscheidt zich van een door snee Grieks restaurant. De papoutsakia is heerlijk. Het eten werd mooi opgediend.
( klein minpuntje: ik mis de Griekse aankleding).
Ariadne T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
In Driebergen is Ellia toch wel mijn favoriet. Vanwege het lekkere Griekse eten (en als half Griekse ben ik best kritisch te noemen), maar vooral ook vanwege de enorm vriendelijke bediening. We voelen ons altijd weer enorm welkom en er wordt, hoe druk ook, voldoende tijd voor je genomen om je te woord te staan. We komen vaak bij Ellia en gisteren voelde ik me een tikje schuldig dat ik al voor de tweede keer met een Iens AH bon aan kwam, maar daar was helemaal niets mis mee. Dus met of zonder enorme korting voel ik mij nog steeds gewenst bij Ellia en dat maakt het voor mij een bijzondere plek. Verder zit er voldoende smaak aan de gerechten, hebben ze niet alleen vlees op de kaart maar ook lekkere vegetarische gerechten en is er van tijd tot tijd een special, zoals stifado; wat wil je nog meer? Als je hier nog niet geweest bent...GA! Je zult er geen spijt van krijgen.
Dinos P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Ruime keuze op de Ah kaart. Vriendelijk personeel. Beetje te. Handje schudden bij aankomst en vertrek is wel netjes maar niet noodzakelijk. Eten is goed en voldoende. Lekker gegeten.
Aschuitemaker S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Eten heerlijk, zeer aardige mensen,nemen de tijd voor je,om een verhaal achter een recept te vertellen.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Prima restaurant. De afstemming onderling kan nog iets beter. Als de glazen nog vol zijn komen ze vragen of je nog iets wilt drinken en als ze lege glazen weghalen krijg je de kans niet om wat te bestellen. Het is niet meer dan een tip.
Marten K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zeer lang gewacht (15 min) tot er überhaupt gevraagd werd wat we wilden drinken. Daarna elke keer moeten vragen om alles ipv dat de ober langskwam. Na opnemen bestelling was het ook nog eens verkeerd ingevoerd. Puntje bij paaltje hadden we na meer dan een uur pas ons voorgerecht. En daarna duurde het ook weer heel lang tot het hoofdgerecht. Werd goedgemaakt met een gratis drankje en excuses, maar dit was wel wat gortig. Eten was gewoon OK, niet speciaal.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten was weer heerlijk.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Prima ontvangst, prettig en hulpvaardig personeel. Uitleg over AH aktie menu.
Goede sfeer. Eten was in de goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Wij komen terug!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Gezellig intiem restaurant op een rustige locatie. Goede parkeer gelegenheid.
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
lekker; aardige mensen, goeie inrichting; akoestiek problematisch, daardoor lastig gesprekken te voeren
Ada R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We hebben met 11 personen heerlijk gegeten; enige opmerkingen zijn: de Griekse huiswijn heeft geen smaak en een euro betalen voor een beetje mayo of ketchup doet af aan de gastvrije ontvangst, ronduit belachelijk!
Dianavanderlinden V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Super aardig personeel. Vanwege personeelstekort duurde het wat langer dan normaal maar dat was niet zo erg. Werd ook excuses voor aangeboden. Heerlijk gegeten!
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ontvangst en vertrek is persoonlijk en netjes.
Het is rumoerig in het restaurant, ook met minder bezoekers.
De verlichting bij het salade buffet is te fel en te wit, minder gezellige uitstraling.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Toilet heel ruim en schoon!