Ellia

Traaij 118 3971 GS Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Ellia

Met een stevige handdruk en een ouzo van het huis voel je je meteen welkom. Dit Griekse familierestaurant brengt de smaak van olijven, de warmte van de Mediterrane zon en de harmonieuze smaken uit de Griekse keuken naar de Utrechtse Heuvelrug. Chef Katerina verbetert graag haar eigen recepten. Regelmatig staan er dan ook nieuwe gerechten op de kaart, iets dat je snel gaat waarderen. Op de wijnkaart staan namen die meteen het vakantiegevoel oproepen. Het belooft een mooie avond te worden.

Meer informatie over restaurant Ellia

• : Eigen parkeerplaats

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Ellia

Tonnie R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Viel ons tegen ,bepaalde gerechten waren niet smakelijk .als je er iets over zij werd het lacherig weggewuift.
Er werd gevraagd of we stokbroodjes erbij wilde ,Dit werd zo neer gezet zonder wat boter .
Heb thaziki bij besteld kost e 4.50 .gaan er niet meer heen
Mayke S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Mooie locatie, nieuwer tijd Grieks ,Vers en met liefde gemaakt, en dat proef je. Personeel doet meer dan 100 procent hun best ..top
Tobias B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Op woensdagavond hier gegeten. Het was niet vol maar er zaten wel een aantal andere mensen. Het personeel was heel erg aardig en enthousiast, porties waren best wel groot en over bijvoorbeeld extra broodjes werd niet moeilijk gedaan. Ik zou er zeker terugkomen!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Kerstavond gereserveerd. Daar hebben we geen spijt van gekregen. Zeer vriendelijk personeel en de gerechten (visschotel voor 2 personen) waren heerlijk. Een echte aanrader !
Janneke I.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het restaurant ziet er ruim uit, met prettige tafels en stoelen, het eten was heerlijk en de ontvangst/bediening vriendelijk en attent!
Een echte aanwinst voor Driebergen.
We zullen zeker terugkomen.
Reina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
gewoon goed en gezellig
Arjen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met twaalf personen. Eindelijk weer eens een restaurant waar het personeel er alles aan doet om je een onvergetelijke avond te bezorgen. Fantastische service! Daarnaar was het eten subliem! Wij gaan absoluut terugkomen!
W.B. D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Plezierige ontvangst. Goede service en kwaliteit.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Vriendelijke en attente bediening, goed en lekker eten. Handig online reserveren.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een heerlijke ervaring. Het eten was uitstekend, daar niet van, maar de bediening maakte het af. Wat een leuke, attente mensen. Op het juiste moment aandacht en vooral ook op de overige momenten rust. Hier komen we zeker terug.
laila V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Beste griek waar we ooit hebben gegeten :-)
Cecilia V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker gegeten vriendelijk personeel
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gisteren gegeten met mijn partner! Het eten was zeer goed en de sfeer erg gezellig. Het eten was voortreffelijk. Ik kom zeker terug en kan het restaurant aanraden!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Dinsdag in dit prachtige restaurant gegeten met mijn partner. Het eten was voortreffelijk, de sfeer erg gezellig en het personeel erg goed. Wij komen zeker een keer terug. Het restaurant is aan te bevelen aan iedereen die van lekker Grieks eten houdt !
Johnnyrambo .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zaterdagmiddag 9 september 2017 hebben wij - op basis van onze goede ervaring eerder dit voorjaar - bij dit restaurant een tafel gereserveerd voor 2 personen om 20.00 uur die avond. Op dat tijdstip stapten wij dan ook vol verwachting het restaurant binnen. Het was er erg druk. Ondanks het chaotisch heen en weer draven van het personeel werd direct onze bestelling opgenomen. Hier gaat het gelijk mis. In plaats van een Cola kreeg ik een Cola Light. Na een medewerkster hierop aangesproken te hebben kreeg ik mijn Cola.
Aan de tafel, gelegen naast ons, zaten een aantal vriendinnen. Zij hadden eventjes daarvoor hun voorgerecht ontvangen. Wat wij toen nog niet wisten, is dat die meiden al om 18.30 uur plaats hadden genomen aan die tafel. Met andere woorden: Zij hadden dus 90 minuten moeten wachten op hun voorgerecht. Tegen 21.00 uur zag ik dat die meiden aan het rond kijken waren in het restaurant en zich afvroegen waarom zij nog steeds niet het hoofdgerecht hadden ontvangen. Ook wij zaten tegen 21.00 uur nog steeds zonder eten. Het duurde erg lang. Hierop hebben wij een medewerkster bij ons aan tafel geroepen. Zij sprak dat er een groep van 25 mensen opdat moment bediend moesten worden. De medewerkster sprak dat ze vergeten waren ons te melden dat het allemaal wat langer kon duren, i.v.m. die groep van 25 mensen. Hierop gaf ik haar volkomen gelijk; dat was wel net zo netjes geweest. Ik verwees het meisje ook naar de tafel met die vriendinnen; die zaten ook allemaal te wachten en hadden er inmiddels ook al de balen van. Iets na 21.00 uur verscheen onze bestelling bij ons op tafel. Het eten was super lekker. In Duitsland kun je echter net zo lekker Grieks eten, maar dan wel € 15, 00 goedkoper voor 2 personen. Dus de prijs kwaliteitsverhouding is in dit Griekse restaurant een beetje zoek. Verder heb je in Duitsland veel meer voedsel op je bordje. Dit Griekse restaurant weegt klaarblijkelijk alles precies af. Zoveel gram vlees, zoveel gram friet en zoveel gram sla of groente. Hollandse zuinigheid, waardoor ik eigenlijk net iets te weinig op mijn bordje had. Nadat wij gegeten hadden verscheen er weer een medewerkster bij ons tafel. Zij maakte nogmaals haar excuus. Ik vroeg haar waarom de chef niet poolshoogte was komen nemen. Maar in dit restaurant is het klaarblijkelijk gebruikelijk dat het hardwerkende personeel het slechte beleid, de slechte planning en de slechte manier van communiceren met klanten mag rechtbreien. Dit hebben ze dan ook gedaan, ook al blijf ik het jammer vinden dat de chef niet verscheen. We hebben, evenals die 5 meiden naast ons, ter compensatie per persoon 2 gratis consumpties ontvangen, waaronder 1 toetje. Het toetje ter compensatie werd ons bijna door onze strot geduwd. Ook hier ontbrak de communicatie; ik ben helemaal geen liefhebber van toetjes, dus zonder mijn ingrijpen had ik dus een toetje gekregen. Al met al is het voor mij een teleurstellende avond geworden, vooral omdat het personeel er alles aan heeft gedaan om het goed te doen, maar omdat de chef zijn gezicht niet heeft laten zien. Voor deze chef zou ik dan ook persoonlijk niet willen werken.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ondanks een volle zaak,een prima en vlotte bediening.Het eten was weer super .
Jan Koert L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bloemkoolsoep was voortreffelijk. Kalfskarbonade was perfect klaargemaakt en boterzacht
Ook mijn overige disgenoten hebben een heerlijk diner gehad.
Wilhelm van E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De bediening is hartelijk en enthousiast, maar ook chaotisch. We moesten in onze beleving veel te lang wachten op het hoofdgerecht, temeer omdat gasten die na ons gekomen waren, eerder werden bediend. De kinderen hadden erg trek en waren daardoor erg ongeduldig. Daarnaast moesten we zelf om drinken vragen en tevens werd er 0 keer gevraagd of alles naar wens was. Ook heb ik het glas rode wijn nooit gekregen.

Het eten was vrij standaard voor een griek, maar alle gerechten waren wel erg smaakvol, het vlees erg sappig en de garing was perfect! En dat voor een hele schappelijke prijs.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prettige ambiance.
Hartelijke ontvangst,
Gulle gerechten.
Ina L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijke plek om in een ongedwongen sfeer een hapje te kunnen eten. De uitstraling aan de buitenkant kan misschien toegankelijker worden gemaakt zodat je er eerder naar binnen stapt