Ellia

Traaij 118 3971 GS Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Ellia

Met een stevige handdruk en een ouzo van het huis voel je je meteen welkom. Dit Griekse familierestaurant brengt de smaak van olijven, de warmte van de Mediterrane zon en de harmonieuze smaken uit de Griekse keuken naar de Utrechtse Heuvelrug. Chef Katerina verbetert graag haar eigen recepten. Regelmatig staan er dan ook nieuwe gerechten op de kaart, iets dat je snel gaat waarderen. Op de wijnkaart staan namen die meteen het vakantiegevoel oproepen. Het belooft een mooie avond te worden.

Meer informatie over restaurant Ellia

Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jan Koert L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bloemkoolsoep was voortreffelijk. Kalfskarbonade was perfect klaargemaakt en boterzacht
Ook mijn overige disgenoten hebben een heerlijk diner gehad.
Wilhelm van E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De bediening is hartelijk en enthousiast, maar ook chaotisch. We moesten in onze beleving veel te lang wachten op het hoofdgerecht, temeer omdat gasten die na ons gekomen waren, eerder werden bediend. De kinderen hadden erg trek en waren daardoor erg ongeduldig. Daarnaast moesten we zelf om drinken vragen en tevens werd er 0 keer gevraagd of alles naar wens was. Ook heb ik het glas rode wijn nooit gekregen.

Het eten was vrij standaard voor een griek, maar alle gerechten waren wel erg smaakvol, het vlees erg sappig en de garing was perfect! En dat voor een hele schappelijke prijs.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prettige ambiance.
Hartelijke ontvangst,
Gulle gerechten.
Ina L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijke plek om in een ongedwongen sfeer een hapje te kunnen eten. De uitstraling aan de buitenkant kan misschien toegankelijker worden gemaakt zodat je er eerder naar binnen stapt
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, met voorgerecht gestart maar het hoofdgerecht hierdoor teveel. Alles ziet er vers en fris uit... mooie opmaak van de borden. En zeer gastvrije ontvangst. Vlees mals en goed op temperatuur. Volgende keer een dessert in plaats van voorgerecht proberen.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
De vriendelijkheid bij binnenkomst, het voorgerecht, het hoofdgerecht, de saladebar. Allemaal in één woord geweldig.

Zeer vriendelijke bediening, altijd een uitgebreid verhaal over wat er dit keer niet op de kaart staat maar als special gegeten kan worden.

Dit is een restaurant waar we graag komen.

Ga zo door...
Hinke D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zoals altijd weer vriendelijk ontvangen, goede sfeer en lekker eten. De zeebaars is aan te bevelen!
A V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Verrassend leuk restaurant met heel vriendelijke ontvangt. De deur werd al open gedaan toen we aan kwamen lopen. Enthousiaste uitleg van gerechten buiten de kaart om en de wijnen. Octopus van de grill vooraf was heel erg lekker. Hoofdgerechten gyros en gevuld gehakt in wijnbladeren waren erg lekker en mals, ruime porties. Lekkere fles wijn erbij en goede koffie toe. Kortom leuke en lekkere avond uit. Wij komen zeker terug.
Aleid W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima eten, aardige bediening, voor herhaling vatbaar.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Lekker gegeten en goede service. Goed gedaan.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten,supervroendelijke bediening.Een aanrader
Hinke D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voor de tweede keer daar gegeten en was weer heerlijk, leuke ambiance, en goede service. Voor herhaling vatbaar!
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
UItstekend.
amerg37 V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellige sfeer, zeer goede kwaliteit eten
Greta V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Erg genoten van dit modern ingerichte Griekse restaurant! Zeer gastvrij ontvangst en goed advies over de gerechten. Aangegeven dat wij een afspraak hadden na het diner en dus aan tijd verbonden waren; zeer goed op gereageerd en alles liep vlot en tóch gemoedelijk.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Afgelopen zondagavond voor de verandering een Grieks restaurant bezocht samen met mijn partner het geen redelijk bezet was, wat mij direct opviel de hartelijke gastvrijheid direct bij binnenkomst van de tafeldame die ons begeleide naar een prima tafel en fijne stoelen waar je goed inzat. tevens werden we als voorproef op een gratis glaasje tradditionele Ouze verwelkomt dat ons gelijk in Griekse bestemming bracht.
Niet alleen de tafeldame maar ook de rest van de bediening was optimaal zoals het hoorde zeker ook die jongeman die uitleg top,bediening,ect perfect je voelde dat het een geslaagde avond zou worden. Daar mijn vrouw en ik geen voorgerecht wilden hebben besloten we de Ellia Schotel voor 2 pers. te nemen die erg lekker was bestaande uit Lamsrack,malse ossehaas,lamshaas,gyros en een bijbehorende Griekse salade heerlijk geserveerd met aardappel in schil een perfecte en een goede fles Bolitaki Visanto een soort zoetewijn uit het gebied Santorini (waar wij goede herrinneringen hebben ) van een druivesoort assyrtico in volle smaak gerijpt,heerlijk past goed bij het vleesgerecht. Het nagerecht was ook heel smakkelijk een soort zoete walnootcake genaamd Karidopita geserveerd met vanilla-ijs en slagroom kwam in mijn handen en voor mijn vrouw was de keuze gevallen op de Kadifie een soort gebak van engelenhaar ook met walnoten en siroop die ook lekker smaakte ,het laatste een heerlijk kopje cappacino dat ons buikje tot de nok toe vulde kan .Conclussie tot slot kunnen we zeggen "hier komen we beslist wéér terug en hulde voor de kok die toch deze gerechten tot een smakelijke geslaagde avond voor ons heeft betekend.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten en gastvrije ontvangen. Leuk om te zien dat het restaurant lekker vol is. Het eten blijft Grieks en echt heerlijk. Saladebar is een mooie toevoeging. Dit keer Gyros en Mixed Grill. Laatst ook genoten van de heerlijke Dorade, eveneens een aanrader en zo ook de mosselen bereid in ouzo!
Antje P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Wij komen graag terug!
henk Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
het was heel erg goed en ook heel erg lekker. Wij hebben echt heel lekker gegeten. De ontvangst was heel erg vriendelijk bij binnenkomst kregen wij gelijk een hand. Er waren ook echt Griekse gerechten op de kaart te vinden.
Wij zijn bij heel veel grieken wezen eten maar dit was top.
groetjes sonja en henk zondag uit lopik.