Ellens Restaurant Zalen

- Diner vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Ellens Restaurant Zalen

peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
een aantal keren hier gedineerd.
een gezellig sfeervol restaurant met vriendelijke bediening.
de gastvrouw is vriendelijk en altijd vrolijk.

het eten is elke x nog smaakvol en heerlijk geweest.
1 minpuntje de broodbol voor de soep is te hard door gebakken naar mijn mening.

ook hebben we hier een feest gehad in de grote zaal met een hapjes buffet, die ook erg goed verzorgd was.
elk hapje was heerlijk en zag er goed uit.

dit restaurant is echt een aanrader voor een gezellige avond.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gezellige ambiance. Niet te dicht op elkaar.
Wel lang wachten tussen de gerechten. Gemoedelijke sfeer. Geen opdringerend personeel.
Vork viel van tafel en deze werd niet gewisseld. In mijn ogen werd toetje vergeten. Moesten er zelf om vragen.
Over all: aanrader.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Prima gegeten. Prijs/kwaliteit is in balans. Maar heel erg middle of the road. Bediening was netjes, maar ik vind het altijd wel plezierig als mijn jas bij binnenkomst wordt aangenomen en daar kiezen ze hier niet voor.... detail. Voor herhaling vatbaar? Niet echt.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ons jaarlijkse zussen uitje gevierd bij Ellens Restaurant, het was een belevenis. Bij aankomst, tafeltjes en hoekjes mooi met voorjaarsbloemen die net uitliepen ivm met het zonnige weer, prachtige stukjes, sfeervol en gezellig. Lekker geurtje op de toilet. Dus de binnenkomst was al top! We gingen voor de lenteproeverij. De bediening was geïnteresseerd, alert en attent, de gastvrouw vrolijk en humorvol, we hebben veel gelachen. Het eten was een belevenis, smaakvol, mooi opgediend, bijzonder en erg lekker. Het wijnarrangement was er goed afgestemd op de bijzondere smaken van de gerechten. De afsluiten met een kaasplankje en de oude port maakte deze lente proeverij tot een bijzondere belevenis. Het was een top avond met top mensen en een aanrader voor iedereen.
AbKropff .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
“De oplossing voor een druilerige zondag: Brunchen bij Ellens.”

Ja wat doe je op een druilerige zondagochtend? Beetje thuiszitten met een goed boek? Dat kan en dat doe je dan ook meestal. Maar DE oplossing voor een vrolijke zondag was voor ons eergisteren: HEERLIJK BRUNCHEN BIJ ELLENS! Het was even een half uurtje rijden, maar dat was alleszins de moeite waard. Ellens is een klein restaurantje met zalencomplex in Zelhem. Bij binnenkomst vriendelijk welkom en verwijzing naar een keurige garderobe. Gezellig tafeltje aan het raam met zicht op een fraai opgesteld brunchbuffet. Eerst denk je; het zou wat royaler kunnen. Maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Er is genoeg aanbod, kleine porties die door een gastvrije en zeer correcte medewerkster voortdurend worden aangevuld en ververst.
Met name dat laatste is bijzonder aangenaam. Geen salades die eruitzien als een slagveld, geen woestenij van kaas en vleeswaren. Nee het is en blijft een lust voor het oog en het vergroot absoluut de beleving en het stimuleert de smaakpapillen.
Alle producten zien er niet alleen goed uit, maar ze smaken óók bijzonder goed. Na het afruimen van het buffet komen de desserts op tafel; verschillende bavarois en ijssoorten. Heerlijk! Tijdens de brunch komt de bedrijfsleiding/gastvrouw professioneel en vriendelijk informeren of alles naar wens is. Een pluspunt! Zoiets kost niets, maar levert absoluut een positieve bijdrage aan de wijze waarop je deze brunch ervaart.
Kortom een heerlijke manier om een druilerige zondagochtend te besteden en zeker vatbaar voor herhaling.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wat een top restaurant en wat een fijne mensen. Ze geven je echt het idee dat je uit bent. Alleen jammer dat het niet zo druk was. (Gewoon een door de weekse dag????? )
Heerlijk wildmenu en dito wijn. Ook heel prettig als je van te voren opgeeft dat je met een
rolstoel-gast komt dat ze daar rekening mee houden door 1 stoel minder aan tafel te zetten.
Nogmaals top.
Dank u wel voor uw leuke reactie, altijd fijn om gasten te verwennen!
wuitermark .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Het tot beste uitgeroepen Wildrestaurant van Nederland heeft ons flink teleurgesteld.
1. Zeer lange wachttijd tussen de gerechten . Ongeveer 1 uur.
2. Kwaliteit van de wildgerechten matig. Geen goede verhouding prijs kwaliteit. Veel ( overbodige ) garnituur.
3. Voorgerecht veel te koud waardoor smaak verloren gaat.
4. Wel excuses voor lange wachten, ( slechte planning of te weinig personeel ) geen compensatie of iets dergelijks.
5. Geen aanrader. Koop zelf een stuk wild. Dit is veel lekkerder.
Doke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Vandaag, 6 juni 2015, weer overheerlijk gegeten bij Ellen's. Vandaag had ik de varkenshaas, die voortreffelijk was. De groenten waren zoals altijd weer heerlijk. Het aardbeien ijstaartje was ook verrukkelijk. De sfeer was hartstikke gezellig, mede vanwege het prachtige weer. Het terras was goed bezet, wat meteen gezellig is. De bediening was als gewoonlijk weer heel prettig/
gluijpen L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
De bediening was allervriendelijkst en accuraat.
Het eten was een zeer plezierige verrassing en meer dan voldoende.
De huiswijn, zowel de rode als de witte waren van een goede kwaliteit.
Het was een ervaring die een vervolg gaat krijgen.
Met vr. gr. G. Luijpen